• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.03.2023 13:07
  •    Predkladanie ponúk
    29.03.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.03.2023 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.03.2023 10:15

Detail zákazky Z20231636

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.03.2023 13:07
  •    Predkladanie ponúk
    29.03.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.03.2023 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.03.2023 10:15

Základné údaje

Z20231636

OF-269203

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7691192

Objednávateľ

36038351

LESY Slovenskej republiky, štátny podnik

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK

Dodávateľ

45904341

AGILOR, s. r. o.

Panenská 24, Bratislava, 81103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Štandardná servisná podpora vlastnenej serverovej infraštruktúry na 36 mesiacov pre servery zn. Hewlett Packard

serverová infraštruktúra, podpora, support, Hewlett Packard

  • 72250000-2 - Služby týkajúce sa podpory systému
  • 48820000-2 - Servery

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Štandardná servisná podpora vlastnenej serverovej infraštruktúry na 36 mesiacov pre servery zn. Hewlett Packard
Funkcia
Štandardná servisná podpora vlastnenej serverovej infraštruktúry na 36 mesiacov pre servery zn. Hewlett Packard
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HPE ProLiant ML350 Gen9 server počet 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
HPE ProLiant ML350 Gen9 server (PN: 754536-B21; SN: CZ25451G94) úroveň služby min. HPE Pointnext Tech Care Basic / remote problem diagnosis and support / on-site hardware support / replacement parts and materials / 2-hour response 9x5 (standard business hours /...
HPE ProLiant ML350 Gen9 server (PN: 754536-B21; SN: CZ25451G94) ... pokr. / next business day on-site attendance
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej rokovať vo veciach plnenia zmluvy
Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi doklad o tom, že uchádzač (dodávateľ) je autorizovaným partnerom spoločnosti Hewlett Packard pre územie Slovenskej republiky.
Nesplnenie ktorejkoľvek podmienky môže byť dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
V súlade s čl. VIII bod 8.2, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky" platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska môže dodávateľ zaslať licenčný súbor spolu s prihlasovacími údajmi na e-mailovú adresu objednávateľa aj pred termínom vyplývajúcim zo zmluvy.
Adresa na dodanie elektronickej licencie bude oznámená úspešnému dodávateľovi.
Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom dodávateľ zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu ...
.... Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta, obidve zmluvné strany súhlasia s postupom v zmysle § 25, ods. 6 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty , t.j. dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

31.03.2023 00:00 — 30.03.2026 23:59

1,00 počet

3 682,00

3 682,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.03.2023 13:07

29.03.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 559
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.03.2023 09:27 - Vstupná ponuka 3 591,00 € Cena bez DPH
29.03.2023 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 3 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS