• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.03.2023 10:01
  •    Predkladanie ponúk
    14.03.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.03.2023 12:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.03.2023 12:30

Detail zákazky Z20231600

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.03.2023 10:01
  •    Predkladanie ponúk
    14.03.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.03.2023 12:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.03.2023 12:30

Základné údaje

Z20231600

OF-269026

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7623562

Objednávateľ

00151513

Úrad vlády Slovenskej republiky

Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK

Dodávateľ

35777885

Hauerland spol. s r.o.

Matúšova 56, Bratislava, 81104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup a dodanie reklamných predmetov s potlačou

pero, písací blok, taška, jutová taška, pršiplášť, lekárnička, fľaša

  • 39294100-0 - Informačné a propagačné výrobky
  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup a dodanie reklamných predmetov s potlačou
Funkcia
Nákup a dodanie reklamných predmetov s potlačou do miesta plnenia.
Objednávateľ požaduje dodávku reklamných predmetov nových, nevystavovaných, nepoužívaných, v I. akostnej triede, zodpovedajúcich požiadavkám objednávateľa.
Veľkosť potlače závisí od veľkosti propagačných predmetov a bude vopred odsúhlasená Objednávateľom. Minimálna veľkosť znaku „EÚ“ 2 cm na výšku (u drobných reklamných predmetov min. 5 mm na výšku). Minimálna veľkosť loga ERDF 2 cm na výšku. Minimálna veľkosť loga OPTP 2 cm na výšku.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Kovové gulôčkove pero ks 1000
2. Písací blok s perom z recyklovaného materiálu ks 1000
3. Nákupná textilná skladacia taška ks 1000
4. Jutová taška ks 100
5. Pršiplášť v plastovom balónku ks 1000
6. Lekárnička ks 700
7. Fľaša ks 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Kovové gulôčkove pero Kovové guľôčkové pero s matnou soft povrchovou pogumovanou úpravou, kovová spona a matné chrómované tlačidlo,  modrá náplň, farba NAVY, rozmer: cca. 1x14 cm alebo ekvivalent - ± 0,5 cm. Potlač: 1F,
pokračovanie k položke č. 1 obojstranná, 2 logá : 1. logo ERDF, 2. logo OPTP, umiestnené vedľa seba a pod nimi centrovaný text v bielej farbe: "Európska únia", Európsky fond regionálneho rozvoja, www.eufondy.sk,
pokračovanie k položke č. 1 veľkosť písma je úmerná veľkosti emblému. Typ písma Verdana.
2. Písací blok s perom z recyklovaného materiálu Zápisník vyrobený z recyklovaného papiera/kartónu v A6 formáte, plastové časti pera (modrá náplň) sú schopné rozkladu, s krúžkovým viazaním a slučkou na pero, modrá farba, rozmer 18 x 13,5 cm,
pokračovanie k položke č. 2 alebo ekvivalent. Potlač: 4F, jednostranná, 1 logo: ERDF napravo uvedený text v bielej/čiernej farbe: "Európska únia", Európsky fond regionálneho rozvoja, www.eufondy.sk,
pokračovanie k položke č. 2 veľkosť písma je úmerná veľkosti emblému. Typ písma Verdana.
3. Nákupná textilná skladacia taška Praktická skladacia nákupná taška z netkanej textílie, min. 70 g/m2, rozmer 32 x 10x 36 cm alebo ekvivalent, farba tmavo modrá. Potlač: 1F, jednojstranná, 2 logá : 1. logo ERDF, 2. logo OPTP,
pokračovanie k položke č. 3 umiestnené vedľa seba pod nimi centrovaný text v bielej farbe: "Európska únia", Európsky fond regionálneho rozvoja, www.eufondy.sk. Veľkosť písma je úmerná veľkosti emblému. Typ písma Verdana.
4. Jutová taška Nákupná taška z juty s krátkymi uchami, rozmery cca. 40x32,5x17 cm alebo ekvivalent. Potlač: 1F, jednojstranná, 2 logá : 1. logo ERDF, 2. logo OPTP, umiestnené vedľa seba a pod nimi centrovaný
pokračovanie k položke č. 4 text v bielej/čiernej farbe: "Európska únia", Európsky fond regionálneho rozvoja, www.eufondy.sk. Veľkosť písma je úmerná veľkosti emblému. Typ písma Verdana.
5. Pršiplášť v plastovom balónku PVC pláštenka v guľatom plastovom ABS prívesku. Rôzne farby. Rozmery cca. ⌀ 6,4 x 12,8 cm alebo ekvivalent. Potlač: 1F, jednostranná, 2 logá : 1. logo ERDF, 2. logo OPTP, umiestnené vedľa
pokračovanie k položke č. 5 seba a pod nimi centrovaný text v bielej/čiernej farbe: "Európska únia", Európsky fond regionálneho rozvoja, www.eufondy.sk. Veľkosť písma je úmerná veľkosti emblému. Písmo Verdana max. potlač 40 mm.
6. Lekárnička Komplexná lekárnička v taške z nylonu na zips. Obsahuje min. nožnice, plastovú pinzetu, 1 elastický obväz, 1 trojuholníkovoú bandáž, 4 tampóny s alkoholovou dezinfekciou, 2 čistiace obrúsky,
pokračovanie k položke č. 6 2 antiseptické tampóny, 2 sterilné podložky z netkanej textílie, 10 lepiacich obväzov, 5 zatváracích špendlíkov, lepiacu pásku a 1 pár rukavíc bez latexu. Rozmer cca. 160×100×35 mm alebo ekvivalent,
pokračovanie k položke č. 6 potlač: 4F, jednojstranná, 2 logá : 1. logo ERDF, 2. logo OPTP, umiestnené vedľa seba a pod nimi centrovaný text v bielej/čiernej farbe: "Európska únia", Európsky fond regionálneho rozvoja,
pokračovanie k položke č. 6 www.eufondy.sk, veľkosť písma je úmerná veľkosti emblému. Typ písma Verdana.
7. Fľaša Sklenená fľaša v neoprénovom puzdre, objem min. 500 ml, tmavo modrá farba alebo ekvivalent. Potlač: 4F, jednojstranná, 2 logá : 1. logo ERDF, 2. logo OPTP, umiestnené vedľa seba a pod nimi centrovaný
pokračovanie k položke č. 6 text v bielej/čiernej farbe: "Európska únia", Európsky fond regionálneho rozvoja, www.eufondy.sk. Veľkosť písma je úmerná veľkosti emblému. Typ písma Verdana.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia (Bratislava).
2. Vrátane všetkých nákladov, ktoré nie sú výslovne uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky, ale sú nevyhnutné na riadne plnenie predmetu zákazky.
3. Dodávateľ predloží objednávateľovi do troch pracovných dní od účinnosti zmluvy elektronicky: rozpis položiek tovaru v zložení: názov tovaru, vrátane fotografií a podrobnej špecifikácie predmetu zákazky (uvedenie konkrétnych typov výrobkov) za účelom overenia požadovaných vlastností; cenu jednotlivého tovaru za ks v EUR bez DPH, cena jednotlivého tovaru v požadovanom množstve bez DPH, cenu celkom v EUR bez DPH, cenu celkom v EUR s DPH.
4.  Veľkosť potlače závisí od veľkosti propagačných predmetov a bude vopred odsúhlasená Objednávateľom.
5. Objednávateľ požaduje tlač loga primeranou technológiou - napr. tampónová tlač, ofsetová tlač, laser atď. (nie nálepky). Všetky typy tlače "log" a textov na propagačných predmetoch zašle objednávateľ dodávateľovi elektronicky do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy.
6. Vizualizáciu umiestnenia potlače log a textov na propagačných predmetoch zašle dodávateľ vopred elektronicky objednávateľovi na odsúhlasenie pred samotnou realizáciou potlače, resp. než sa zadá potlač celého predmetu zákazky do výroby.
7. Nedodržanie rovnakých alebo vyšších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy. V prípade, ak sú technické vlastnosti tovarov udávané približnou hodnotou "cca", je prípustná odchýlka ±10% z uvedeného rozmeru/objemu/hmotnosti.
8. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
9. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. Objednávateľ je povinný pri dodávke skontrolovať predmet plnenia a v prípade dodávky iného tovaru, alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať. Objednávateľ potvrdí prevzatie predmetu zákazky svojim podpisom, prípadne pečiatkou na dodacom liste/preberacom protokole dodávateľa.
10. Objednávateľ je povinný reklamovať vady dodaného tovaru písomne (e-mailom, resp. faxom) do 24 hodín od prevzatia tovaru okrem zjavných vád, t. j. množstva, druhu a viditeľného poškodenia, ktoré je povinný reklamovať písomne ihneď pri prevzatí. Vady tovaru, ktoré boli reklamované, musia byť do vystavenia faktúry predávajúcim odstránené.
11. Dodávateľ zabezpečí v záručnej dobe bezplatné odstránenie všetkých vád, ktoré sú predmetom záruky, výmenou za bezchybný tovar. Dodávateľ má povinnosť dodať náhradný tovar alebo chýbajúci tovar bezodkladne od okamihu uplatnenia zodpovednosti za vady.
12. Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré boli spôsobené zástupcami Objednávateľa – neodbornou manipuláciou, nedodržaním prevádzkových podmienok, živelnou pohromou alebo iným spôsobom, než obvyklým zaobchádzaním.
13. Objednávateľ neposkytuje preddavok, ani zálohovú platbu.
14. Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou je dodací list potvrdený Objednávateľom. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. v znení neskorších predpisov.
15. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Ak faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi.
16. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi.
17. V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody.
18. Práva a povinnosti neupravené touto zmluvou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronickej platformy a príslušnými právnymi predpismi.
19. Zákazka je financovaná zo zdrojov EÚ a vzťahujú sa na ňu osobitné ustanovenia Obchodných podmienok elektronickej platformy, 2.časť "Všeobecné zmluvné podmienky" uvedené najmä v Čl. XV.
20. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu vykonávaný osobami oprávnenými na výkon kontroly/auditu, ktorými sú a) Objednávateľ a ním poverené osoby, b) Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, c) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, d) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,
pokračovanie bodu 20: e) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písmenách a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi Slovenskej republiky a právnymi aktmi Európskej únie. f) Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky a ním poverené osoby.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. 1. mája 18, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

20.03.2023 09:00 — 28.04.2023 14:30

1,00 celok

15 895,60

13 246,33

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.03.2023 10:01

14.03.2023 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.03.2023 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 428
 164
 11
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.03.2023 22:51 - Vstupná ponuka 15 895,56 € Cena s DPH
14.03.2023 10:56 - Najvýhodnejšia ponuka 13 198,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS