• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.03.2023 08:57
  •    Predkladanie ponúk
    15.03.2023 08:54
  •    Ukončenie zákazky
    15.03.2023 10:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.03.2023 10:45

Detail zákazky Z20231598

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.03.2023 08:57
  •    Predkladanie ponúk
    15.03.2023 08:54
  •    Ukončenie zákazky
    15.03.2023 10:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.03.2023 10:45

Základné údaje

Z20231598

OF-268901

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7629745

Objednávateľ

00151742

Ministerstvo financií Slovenskej republiky

Štefanovičova 5, Bratislava, 81782, SVK

Dodávateľ

50634526

SophistIT, s.r.o.

Cementárenská cesta 16, Banská Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodanie licencií Microsoft Windows Server 2022 Datacenter

licencia, softvér

  • 48620000-0 - Operačné systémy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodanie licencií Microsoft Windows Server 2022 Datacenter
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Microsoft Windows Server 2022 Datacenter - AAA-90052  - 272 cores ks 17 (272 cores)
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Podrobný opis zákazky: Predmetom obstarávania je dodávka originálnych licencií Microsoft Windows Server 2022 Datacenter
Platnosť: Softvér je požadovaný ako trvalý, bez časového a územného obmedzenia
Softvér: Licencia prenosná počas doby použitia licencie, nie je viazaná na hardware (nie typu OEM). S právom prechodu na staršiu verziu.
 2. Dodanie licencií Microsoft Windows Server 2022 Standard
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Windows Server 2022 Standard - AAA-28634 - 24 cores ks 12 (24 cores)
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Podrobný opis zákazky: Predmetom obstarávania je dodávka originálnych licencií Microsoft Windows Server 2022 Standard
Platnosť: Softvér je požadovaný ako trvalý, bez časového a územného obmedzenia
Softvér: Licencia prenosná počas doby použitia licencie, nie je viazaná na hardware (nie typu OEM). S právom prechodu na staršiu verziu.
 3. Dodanie licencií Microsoft Windows Server 2022 Datacenter
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Windows Server 2022 Datacenter - AAA-30379 -16 cores ks 8 (16 cores)
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Podrobný opis zákazky: Predmetom obstarávania je dodávka originálnych licencií Microsoft Windows Server 2022 Datacenter
Platnosť: Softvér je požadovaný ako trvalý, bez časového a územného obmedzenia
Softvér: Licencia prenosná počas doby použitia licencie, nie je viazaná na hardware (nie typu OEM). S právom prechodu na staršiu verziu.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar špecifikovaný vyššie vrátane jeho dopravy na miesto plnenia, a to do 30 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne oznámiť kontaktnej osobe objednávateľa identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie tovaru.
Dodávateľ zároveň uvedie pôvod resp. predajný kanál licencií a zabezpečí spracovanie zmluvy so spoločnosťou Microsoft (Microsoft SELECT Plus, Open, CSP, MPSA, EA) v prospech objednávateľa.
Vyžaduje sa sprístupnenie oficiálneho Microsoft portálu (tzv. VLSC portálu alebo Microsoft Business center lokality, resp. tenantu) viazaného na koncového zákazníka (objednávateľa), ktorého súčasťou budú: • Zoznam nadobudnutých licencii a ich počet • Inštalačné médium • Inštalačné kľúče • resp. ďalšie informácie viažuce sa k oficiálnym licenčným portálom spoločnosti Microsoft
V prípade licencií zo sekundárneho trhu sa vyžaduje sprístupnenie licenčného portálu viazaného na koncového zákazníka, ktorého súčasťou budú: • Zoznam nadobudnutých licencii a ich počet • Inštalačné médium • Inštalačné kľúče • resp. ďalšie informácie viažuce sa k oficiálnym licenčným portálom spoločnosti Microsoft
Uvedené je vyžadované za účelom overenia typu a počtu licencií nakúpených v prospech objednávateľa, inštalačných kľúčov a inštalačných médií ku konkrétnym nadobúdaným licenciám k softvéru
V prípade ponuky na licencie zo sekundárneho trhu (použitý softvér) sa požaduje predložiť vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zmluvy, ktorý bude obsahovať dokumentáciu preukazujúcu, že: • k overeniu pôvodu licencií je nevyhnuté dodať: číslo a typ zmluvy podľa ktorej bol pôvodný nákup realizovaný, číslo prihlášky, všetky True Up faktúry, • musí byť deklarovaný výmaz práv pôvodných používateľov/vlastníkov licencií
V prípade zistenia vád tovaru priamo pri jeho dodaní, je objednávateľ oprávnený vadný tovar neprevziať a požadovať dodanie náhradného plnenia do 72 hod. Za podstatné porušenie zmluvy s následkom odstúpenia od zmluvy od jej začiatku sa považuje dodanie neúplného predmetu zmluvy alebo predmetu zmluvy, ktorý nespĺňa požadovanú funkčnú a technickú špecifikáciu
V prípade neskoršieho zistenia vád dodaného tovaru (tzv. skryté vady), bude objednávateľ tieto vady reklamovať bezprostredne po ich zistení a požadovať náhradné plnenie do 5 pracovných dní. Nevybavenie oprávnenej reklamácie v stanovenom termíne je považované za podstatné porušenie zmluvy. Reklamovať vady tovaru je možné počas záručnej doby v trvaní platnosti licencií, ktorá začne plynúť odo dňa prevzatia tovaru..
Protikorupčná doložka 1. Pri plnení tejto zmluvy sa dodávateľ zaväzuje zaviesť a vykonávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia vedúce k zabráneniu protispoločenskej činnosti, definovanej v zákone č. 54/2019 Z.z. o ochrane oznamovateľov protispoločenskej činnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov
2. Dodávateľ vyhlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden z jeho predstaviteľov, zástupcov, zamestnancov, alebo iných osôb konajúcich v jeho mene pri poskytovaní plnenia predmetu zmluvy neponúka, ani nebude priamo alebo nepriamo ponúkať, dávať, vyžadovať ani prijímať finančné prostriedky alebo akékoľvek oceniteľné hodnoty, alebo poskytovať akékoľvek výhody, dary, alebo pohostenia zamestnancovi objednávateľa, za účelom ovplyvňovať konanie takejto osoby v jej funkcii, s využitím odmeňovania, alebo navádzania k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosti akoukoľvek osobou,
, za účelom získania alebo udržania výhody pri podnikateľskej činnosti.
3 . Pokiaľ všeobecne záväzné právne predpisy neustanovujú inak, dodávateľ sa zaväzuje bez zbytočného odkladu oznámiť primeranou formou zástupcovi objednávateľa akékoľvek podozrenie na porušenie akéhokoľvek ustanovenia tejto časti zmluvy a byť súčinný pri dôkladnom vyšetrení takéhoto podozrenia.
4. V prípade porušenia ktoréhokoľvek z vyššie uvedených ustanovení tejto časti zmluvy dodávateľom je objednávateľ oprávnený, aj bez predchádzajúceho upozornenia, odstúpiť od zmluvy s uvedením dôvodu odstúpenia, a to s účinnosťou odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy bez toho, aby dodávateľovi vznikol akýkoľvek nárok zo zodpovednosti za odstúpenie objednávateľa od zmluvy.
5. Dodávateľ sa zaväzuje, že ak bude preukázané protispoločenské konanie a/alebo porušenie protikorupčného správania, odškodní dodávateľ v maximálne možnom rozsahu podľa platných právnych predpisov za akúkoľvek stratu, ujmu, poškodenie alebo nahradí náklady vzniknuté v priamej príčinnej súvislosti s porušením tejto časti zmluvy.
Faktúra je splatná do 30 dní od dátumu jej doručenia do sídla objednávateľa. Faktúry sú objednávateľovi doručované výlučne:a) elektronicky e-mailom vo formáte PDF na adresu elektronickej pošty: podatelna@mfsr.sk. Jeden e-mail môže obsahovať maximálne 1 PDF faktúru, maximálna veľkosť e-mailu je 10 MB. Faktúra vo formáte PDF musí byť pripojená ako príloha k e¬ mailu. Prílohy k faktúre (dodací list, súpis prác. akceptačný protokol atď.) sa nesmú odosielať ako samostatný súbor, ale musia byť súčasťou faktúry (t .j. prílohou musí byť len jediný PDF súbor, ktorý bude obsahovať všetky strany faktúry,
vrátane všetkých jej príloh). Správa môže byť len vo formáte PDF, TXT, PNG, XML. Maximálna veľkosť všetkých objektov vložených do správy nemôže presiahnuť 33 MB. Neúplné alebo nesprávne vystavenú faktúru je Objednávateľ oprávnený v lehote splatnosti stornovať a doručiť Uchádzačovi oznámenie o storne faktúry spolu so žiadosťou o opravu, resp. doplnenie faktúry. Nová, doplnená elektronická faktúra bude doručená spôsobom uvedeným v písm. a) alebo b) tohto bodu a plynie u nej nová 30dňová lehota splatnosti.
Dodávateľ berie na vedomie, že ak si nesplnil svoju oznamovaciu povinnosť podľa § 6 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty a neoznámil Finančnému riaditeľstvu SR svoj bankový účet uvedený v identifikačných údajoch dodávateľa, objednávateľ nie je povinný dodávateľovi uhradiť faktúru, a to až do dňa splnenia oznamovacej povinnosti. Do doby splnenia oznamovacej povinnosti nie je objednávateľ v omeškaní s úhradou faktúry.
Dodávateľ je povinný písomne oznámiť objednávateľovi akúkoľvek zmenu, doplnenie alebo zrušenie týkajúce sa bankového účtu, uvedeného v identifikačných údajoch dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štefanovičova 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

20.03.2023 08:50 — 20.04.2023 08:50

1,00 celok

113 391,60

113 391,60

Požadujeme predloženie vlastného návrhu návrhu plnenia predmetu zákazky v súlade s opisom predmetu zákazy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.03.2023 08:57

15.03.2023 08:54

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.03.2023 09:09

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 404
 108
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.03.2023 16:40 - Vstupná ponuka 113 391,60 € Cena s DPH
14.03.2023 17:46 - Najvýhodnejšia ponuka 113 268,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS