• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.03.2023 14:10
  •    Predkladanie ponúk
    10.03.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.03.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.03.2023 09:50

Detail zákazky Z20231581

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.03.2023 14:10
  •    Predkladanie ponúk
    10.03.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.03.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.03.2023 09:50

Základné údaje

Z20231581

OF-268999

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7609123

Objednávateľ

31118259

Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne

Študentská 2, Trenčín, 91150, SVK

Dodávateľ

41949552

Branislav Polák TOM - line

Mýtna 42, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laboratórna stolička

Laboratórna stolička

  • 39113000-7 - Rôzne sedadlá a stoličky
  • 66000000-0 - Finančné a poisťovacie služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laboratórna stolička nízka
Funkcia
Laboratórna stolička na použitie v laboratóriach
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Laboratórna stolička nízka ks 4
hĺbka sedadla mm 440
výška sedadla mm 440 570
šírka sedadla mm 460
nosnosť stoličky kg 110
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
mechanizmus CPT možnosť nastavenia sklonu, výšky a hĺbky operadla
farba biela
lakťové opierky nie
materiál podstavcov chrómovaná oceľ
materiál sedadla vysokoakostná koženka (100% polyester s vrstvou PVC, ľahko umývateľná, pevná, oderuvzdorná), eko koža
oporný kruh nie
podstavec na kolieskach
plastové diely biele
päť ramenný podstavec na kolieskach
 2. Laboratórna stolička vysoká
Funkcia
Laboratórna stolička na použitie v laboratóriach
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Laboratórna stolička vysoká ks 3
hĺbka sedadla mm 440
výška sedadla mm 600 850
šírka sedadla mm 460
nosnosť stoličky kg 110
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
mechanizmus CPT možnosť nastavenia sklonu, výšky a hĺbky operadla
farba biela
lakťové opierky nie
materiál podstavcov chrómovaná oceľ
materiál sedadla vysokoakostná koženka (100% polyester s vrstvou PVC, ľahko umývateľná, pevná, oderuvzdorná), eko koža
oporný kruh áno
podstavec na klzákoch
plastové diely biele
päťramenný podstavec na klzákoch, s výškovo nastaviteľným a chrómovaným oporným kruhom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Obstarávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení, v štandardnej kvalite, požadovaných parametrov.
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, obstarávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov, ako sú uvedené v opise predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo e-mailom obstarávateľom.
Obstarávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený tovar a pod.) .
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s uvedením obchodného názvu ponúkaného tovaru vrátane technických parametrov a vyobrazenia kontaktnej osobe obstarávateľa.
Obstarávateľ do 3 pracovných dní odo dňa obdŕžania ponuky ponuku odsúhlasí, alebo odmietne-pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet jednotlivých cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta s uvedením ich obchodného názvu.
Obstarávateľ zálohu neposkytuje.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia obstarávateľovi.
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov obstarávateľa a dodávateľa v zmysle  Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami bude súčasťou faktúry.
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ a nie je platcom DPH v SR, predkladá ponuku vrátane 20 % DPH, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Obstarávateľ v príslušnej výške do štátneho rozpočtu na Slovensku.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky obstarávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Študentská 2, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

29.03.2023 14:09

7,00 ks

780,27

780,27

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.03.2023 14:10

10.03.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.03.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 252
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.03.2023 17:38 - Vstupná ponuka 780,27 € Cena bez DPH
06.03.2023 17:38 - Najvýhodnejšia ponuka 780,27 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS