• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.03.2023 09:31
  •    Predkladanie ponúk
    14.03.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.03.2023 09:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.03.2023 09:40

Detail zákazky Z20231550

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.03.2023 09:31
  •    Predkladanie ponúk
    14.03.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.03.2023 09:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.03.2023 09:40

Základné údaje

Z20231550

OF-267742

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7623548

Objednávateľ

17336171

Liečebňa pre dlhodobo chorých Štiavnička

Štiavnička 132, Ružomberok, 03401, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rôzne potravinové výrobky

cestoviny, múka, ryža, ryby v konzerve, paštéty

  • 15000000-8 - Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 03211300-6 - Ryža
  • 15612100-2 - Pšeničná múka
  • 15850000-1 - Cestoviny
  • 15872200-3 - Korenie

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Balené a suché potraviny
Funkcia
Dodávka potravín pre závodnú jedáleň
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
špagety kg 66
cestoviny do polievky  ( niťovky, abeceda ) kg 59
cestovina prílohy  ( kolienka, špirály, mušličky ) kg 180
fliačky kg 61
široké rezance kg 47
ryža kg 340
tarhoňa kg 40
detská krupica kg 59
ovsené vločky kg 23
jačmenné krúpy kg 36
múka hladká kg 426
múka polohrubá kg 420
strúhanka kg 73
hrach suchý kg 42
šošovica kg 45
fazuľa kg 27
mak kg 11
droždie sušené kg 4
zlatý klas kg 48
ocot l 43
horčica kg 21
citrovit l 17
šumienka kg 64
caro kg 70
práškový cukor kg 42
kryštálový cukor kg 791
bobkový list kg 0,2
majorán kg 0,6
rasca kg 1,5
kypriaci prášok ks 54
červená paprika  sladká mletá kg 9
čierne korenie kg 0,3
cesnak sušuný kg 3
škoricový cukor ks 96
vanilkový cukor ks 490
soľ kg 212
cesnaková pasta kg 23
kari korenie kg 0,3
magi tekuté l 66
syrová omáčka kg 3
vegeta kg 54
bujón mastný kg 72
nové korenie kg 0,2
chren ster. kg 2,7
pažítka sušený kg 0,3
gulášový základ kg 11
základ pre mleté mäso kg 5
omáčka hubová kg 3
omáčka paradajková kg 9
omáčka na špagety kg 8
sója kg 42
korenie grilovacia zmes kg 1,4
olej l 403
čaj čierny kg 19
kakao kg 10
med kg 16
marmeláda kg 68
sterilizovaná kapusta kg 72
sterilizované uhorky kg 107
sterilizovaná fazuľka kg 82
sterilizovaný hrášok kg 82
sterilizované šampiónky kg 73
sterilizované lečo kg 101
sterilizovaný šalát DIA kg 97
kompót tekvica, broskyňa, jablko kompót  min. 3,5 kg kg 665
kompót marhuľový kg 108
paradajkový pretlak kg 118
kečup kg 13
džús  0,2 l ks 421
detská výživa 0,25 kg ks 600
paštika 48 g ks 342
sardinky 0,125 g ks 357
kompót slivka kg 175
sterilizovaná repa kg 197
doboška Mila, Horalka min 50 g ks 243
čokoláda Deli, Banán v čokoláde min 35 g ks 282
perník min 60 g ks 112
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Plnenie predmetu zákazky sa bude realizovať od 1.4.2023
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle verejného obstarávateľa na mieste ktoré bližšie určí verejný obstarávateľ úspešnému uchádzačovi. Dopravu na miesto určenia zabezpečí úspešný uchádzač v súlade s platnými hygienickými predpismi.
Periodicita zasielania čiastkových výziev - interval opakovaných plnení - na plnenie objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - 1 x do týždňa.  počas trvania zmluvy.
1odávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne počas doby plnenia zmluvy 3 x týždenne na základe objednávok podľa potrieb oddelenia určeného verejným obstarávateľom a následnej: e-mailovej alebo telefonickej objednávke príslušným oddelením.
Predávajúci je povinný dodať tovar kupujúcemu najneskôr do 24 hodín od vystavenia telefonickej alebo mailovej objednávky. V opačnom prípade sa nesplnenie tejto povinnosti považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je povinný zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo v zákonom stanovenej výške z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania.
Odberateľ je oprávnený neodobrať celkové predpokladané množstvo tovaru z dôvodov nedostatku finančných prostriedkov alebo organizačných a prevádzkových zmien; predávajúci nemá z tohto dôvodu právo na ušlý zisk.
Splatnosť faktúr 30 dní. Súčasne s dodávkou je požadované dodať originál a 1 kópiu dodacieho listu
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena ( ďalej tiež ako „ nižšia cena “ ) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
Pokračovanie: zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť odberateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Pri niektorých výrobkoch verejný obstarávateľ uvádza rôznu gramáž, ktorú môže dodávateľ dodávať, avšak vždy treba vychádzať zo súhrnných uvádzaných množstiev, a teda treba aby si uchádzač prekontroloval či sa jedná o ks alebo kg a na základe toho stanovil jednotkovú cenu.
Dodávaný tovar nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní ) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúcom po dni dodania tovaru,poskytnutí služby, resp. zhotovení diel.
Názov Upresnenie
Prípustná ekvivalentná ponuka ako uvádza verejný obstarávateľ musí byť minimálne v zložení ako má uvedený výrobok prípadne v lepšom zložení. Z toho dôvodu verejný obstarávateľ doporučuje dodávku uvedených tovarov. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Verejný obstarávateľ požaduje do 3 pracovných dní, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien s uvedením ich obchodného názvu/výrobcu /umožňuje sa poslať emailom/ Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Verejný obstarávateľ požaduje do 3 dní, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: potvrdenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti podmienok na skladovanie uvedených potravín a surovín /umožňuje sa poslať emailom/ Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Verejný obstarávateľ požaduje do 3 pracovných dní, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: potvrdenie Regionálnej veterinárnej správy o spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov alebo záznam z kontroly vykonanej na motorových vozidlách uchádzača. /umožňuje sa poslať emailom/ Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov, umožňuje sa úspešnému uchádzačovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s minimálne uvádzaným zložením, respektíve lepším zložením ako má uvedený výrobok. Verejnému obstarávateľovi záleží na kvalitnom tovare a preto ak úspešný uchádzač predloží ekvivalentnú ponuku, tak súčasne s predloženou ekvivalentnou ponukou predloží zloženie danej ekvivalentnej ponuky, kde bude jasne preukázateľné zloženie a porovnaný ekvivalent s požadovaným tovarom. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štiavnička, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 v technickej špecifikácii

18 492,73

15 410,61

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.03.2023 09:31

14.03.2023 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.03.2023 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 259
 74
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.03.2023 09:50 - Vstupná ponuka 18 492,73 € Cena s DPH
14.03.2023 07:59 - Najvýhodnejšia ponuka 18 491,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS