• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.03.2023 08:46
  •    Predkladanie ponúk
    09.03.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.03.2023 11:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.03.2023 12:00

Detail zákazky Z20231547

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.03.2023 08:46
  •    Predkladanie ponúk
    09.03.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.03.2023 11:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.03.2023 12:00

Základné údaje

Z20231547

OF-269134

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7604187

Objednávateľ

37870475

Prešovský samosprávny kraj

Námestie mieru 2, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky papier A3, kancelárske potreby

kancelársky papier, kancelárske potreby

  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier A3
Funkcia
univerzálny xerografický papier určený pre tlač veľkého množstva dokumentov na laserových , atramentových tlačiarňach a bežných kopírovacích strojoch
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky papier A3 krabice 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Formát A3
Gramáž 80g
Bielosť CIE146
Opacita (nepriehľadnosť) 90%
Drsnosť 220± 50mℓ/min
Hrúbka 106μm
Počet kusov papiera v balíku 500ks
Počet balíkov v krabici 5ks
Kancelársky papier A3 Maestro Standart A3 80g biely, prípadne ekvivalent
 2. Magnetická tabuľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Magnetická tabuľa ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
biela magnetická tabuľa s lakovanou úpravou povrchu
Povrch popisovateľný za sucha stierateľnými popisovačmi, určenými na biele tabule
Hliníkový rám so sivými plastovými rohovými spojkami
Montáž na výšku alebo šírku
Dodávaná s montážnou sadou a odkladacou lištou
Rozmery 100x150cm
Magnetická tabuľa Tabuľa ECONOMY 100x150 cm, prípadne ekvivalent.
 3. Flipchart s lakovanou úpravou povrchu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Flipchart s lakovanou úpravou povrchu ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Magnetický povrch umožňuje používanie magnetov a úprava povrchu popisovanie za sucha stierateľnými popisovačmi
Malý otvor pre prst v lište na papierové bloky s uchytením na pohyblivých háčikoch
Odkladacia lišta po celej šírke tabule
2 nohy po bokoch tabule, Tretia noha na chrbte neposúva flipchart pri vyvíjanom tlaku na písanie
Ľahké a plynulé nastavenie výšky na ideálnu úroveň písania
Zastavaná plocha 79x74cm
Maximálna váška 187cm
 4. Rýchloviazač PP A4 s eurodierovaním
Funkcia
obal s eurodierovaním z kvalitného PVC na uloženie dierovaných dokumentov do formátu A4
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rýchloviazač A4 PP s eurodierovaním ks 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Predná priehľadná strana
Pozdĺž chrbta biely obojstranný papierový zasúvací štítok
Farba oranžová, žltá, červená ,modrá, zelená
 5. Násuvné lišty úzke
Funkcia
násuvné lišty z plastu so zaobleným rohom na bezproblémové nasúvanie listov formát A4
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Násuvné lišty úzke ks 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Lišty na počet listov 3-60
Farba čierna, biela, modrá, priehľadná
Balenie 50ks
Násuvné lišty úzke Lišty Relido 3-60 úzke, prípadne ekvivalent
 6. Násuvné lišty široké
Funkcia
násuvné lišty z plastu so zaobleným rohom na bezproblémové nasúvanie listov formát A4
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Násuvné lišty široké ks 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
lišty na počet listov 60-120
Farba čierna, biela, modrá, priehľadná
Balenie 50ks
Násuvné lišty široké Lišty Relido 60 - 120 široké, prípadne ekvivalent
 7. Drôtený stojan s 3 odkladačmi
Funkcia
stojan s 3 odkladačmi na dokumenty do formátu A4
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Drôtený stojan s 3 odkladačmi ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stojan v drôtenej úprave
Stohovanie kolmo nad sebou
Rozmery 350 × 275 × 278 mm
Farba čierna
 8. Tuhy grafitové polymer 0,5 mm
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tuhy grafitové polymer 0,5 mm balenie 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tuhy z grafitového materiálu pre všetky štandardné mikroceruzky
Hrúbka 0,5 mm
Tvrdosť B
Počet kusov v balení 12ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ do 2 dní od uzavretia Zmluvy oznámi svoju kontaktnú osobu, ktorá následne bude oprávnená jednať s kontaktnou osobou za Objednávateľa.
Kontaktná osoba Objednávateľa je referentka Oddelenia správy vnútornej prevádzky a krízového riadenia a je určená za účelom vykonania obhliadky tovaru a skontrolovania dokladov dodávaných spolu s tovarom ako aj komunikácie s kontaktnou osobou Dodávateľa.
Dodávateľ do 2 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, predloží (mailom) technickú špecifikáciu, vrátane technických listov s obrazovou ukážkou každého ponúkaného tovaru, preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) a necenením. Ďalej uvedie ceny bez DPH a ceny s DPH jednotlivých položiek predmetu plnenia zákazky ako aj jasné zadefinovanie doby záruky pre každý dodávaný tovar, ktoré budú podkladom pre fakturáciu.
Požaduje sa dodanie celého predmetu Zmluvy do 10 kalendárnych dní od účinnosti Zmluvy v čase pracovného dňa od 8:00 do 15:00 hod. Doručenie Dodávateľ vopred avizuje kontaktnej osobe Objednávateľa. Dodávaný tovar je nový v originálnom nepoškodenom balení, pokiaľ nie je špecifikované pre jednotlivé položky inak.
Odstúpenie od Zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok v zmysle OPET. Za podstatné porušenie zmluvných podmienok sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet Zmluvy v rozsahu, kvalite a požadovanej technickej špecifikácii stanovenej Objednávateľom a ak Dodávateľ mešká so splnením predmetu zmluvy o 10 a viac dní.
Objednávateľ neposkytne Dodávateľovi žiaden preddavok. Predmet zákazky bude financovaný formou bezhotovostného platobného styku bez zálohovej platby a to až po kompletnej dodávke predmetu obstarania.
Dodanie tovaru spolu s faktúrou a dodacím listom, ktoré obsahujú všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v SR a v súlade s platnými obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.
Dodávateľ je povinný uviesť na faktúre cenu bez DPH, výšku DPH a cenu s DPH celkom a aj k jednotlivým položkám. Cenou sa rozumie cena vrátane dopravy na miesto plnenia určené Objednávateľom (adresa sídla Objednávateľa z Kúpnej zmluvy). Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET) je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ je povinný odovzdať tovar v mieste plnenia len kontaktnej osobe Objednávateľa - prípadne ňou poverenej osobe, ktorá vykoná obhliadku tovaru a skontroluje doklady dodávané spolu s tovarom.
Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru vrátane dopravy a vynesenia na miesto plnenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie mieru 2, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

22.03.2023 15:00

1,00 súbor

4 304,34

3 586,95

Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s jednotkovými cenami bez DPH a s DPH zaokrúhlené max na 2 desatinné miesta do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy; na faktúre požadujeme uviesť jednotkovú cenu vrátane DPH.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.03.2023 08:46

09.03.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.03.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 338
 116
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.03.2023 11:58 - Vstupná ponuka 4 296,00 € Cena s DPH
09.03.2023 08:41 - Najvýhodnejšia ponuka 4 294,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS