• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.03.2023 10:31
  •    Predkladanie ponúk
    15.03.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.03.2023 12:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.03.2023 12:40

Detail zákazky Z20231518

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.03.2023 10:31
  •    Predkladanie ponúk
    15.03.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.03.2023 12:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.03.2023 12:40

Základné údaje

Z20231518

OF-268414

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7629739

Objednávateľ

37915568

Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja

Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

36408972

Sk - technik, s.r.o.

Jaseňova 3223/36, Žilina, 01007, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výpočtová technika a tlačiarne

osobný počítač, monitor, multifunkčné zariadenie, záložný zdroj, klávesnica, myš

  • 30000000-9 - Kancelárske a počítacie stroje, vybavenie a spotrebný materiál s výnimkou nábytku a softvérových balíkov
  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 30213300-8 - Stolový počítač
  • 30231000-7 - Počítačové monitory a konzoly
  • 30236000-2 - Rôzne počítačové vybavenie
  • 30237300-2 - Spotrebný materiál k počítačom
  • 30237460-1 - Počítačové klávesnice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Osobný počítač (Kancelárske PC)
Funkcia
Osobný počítač (Kancelárske PC)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Osobný počítač (Kancelárske PC) ks 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Minimálne tieto a lepšie parametre (napr. DELL OptiPlex 3000 SFF (HH09C))
CPU Intel Core i5-10505
Grafická karta integrovaná
RAM 8 GB DDR4
Úložný priestor 256 GB M.2 PCle SSD
Grafický výstup HDMI a DisplayPort
Operačný systém Windows 10 Pro SK; HW kompatibilita s Windows 11
Formát skrine SFF
Bezpečnosť TPM 2.0
Záruka 3 roky On-Site Next Business Day (garantovaná výrobcom)
Príslušenstvo klávesnica + myš
Dodanie 4xTN; 4xPB; 4xPD
 2. Monitor 24´´
Funkcia
Monitor 24´´
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Monitor 24´´ ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Minimálne tieto a lepšie parametre (napr. Philips 243V7QDAB)
Uhlopriečka 24´´
Technológia panela IPS
Povrchová úprava displeya matný
Max. rozlíšenie 1920x1080 FHD
Pomer strán 16:9
Vstup signálu VGA, HDMI
Výškovo nastaviteľný
Záruka 36 mesiacov
Energetická trieda min. E
Obsah balenia dátový kábel HDMI-HDMI 1,5 m M/M
Dodanie 3xTN; 3xPB; 2xPD
 3. Monitor 27´´
Funkcia
Monitor 27´´
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Monitor 27´´ ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Minimálne tieto a lepšie parametre (napr. Philips 243V7QDAB)
Uhlopriečka 27´´
Technológia panela IPS
Povrchová úprava disleya matný
Max. rozlíšenie 1920x1080 FHD
Pomer strán 16:9
Vstup signálu VGA, HDMI
Výškovo nastaviteľný
Záruka 36 mesiacov
Energetická trieda min. E
Obsah balenia dátový kábel HDMI-HDMI 1,5 m M/M
Dodanie 1xTN; 1xPB; 2xPD
 4. Multifunkčné zariadenie A4 B&W
Funkcia
Multifunkčné zariadenie A4 B&W
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Multifunkčné zariadenie A4 B&W ks 9
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Minimálne tieto a lepšie parametre (napr.HP LaserJet Pro MFP M428dw (W1A28A))
Technológia tlače Laserová
Rýchlosť tlače min. 38 strán za minútu
Náplne do tlačiarne podpora min. 10 000 stranových náplní
Funkcia kopírovania; obojstranná tlač ( automatický duplex); automatický podávač (ADF) Áno
Farba tlače čierno - biela
Max. formát média A4
Porty RJ-45, USB, WiFi
Podporované OS Windows 7,8,10,11, Windows Server 2016
Podporované jazyky tlačiarne PostScript, PCL
Záruka 24 mesiacov
Obsah balenia Prepojovací USB kábel typ A-B
Dodanie 3xTN; 3xPB; 3xPD
 5. Záložný zdroj
Funkcia
Záložný zdroj
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Záložný zdroj ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Minimálne tieto a lepšie parametre (napr. APC Back-UPS 750VA (BX750MI-FR))
Technológia Line-Interactive
Výstupný výkon 750VA 410W
Výstupné napätie 230V
Vstupné napätie 230V AC
Výstupy 3x klasické zásuvky (French)
Dodanie 4xPB
 6. Klávesnica + myš bezdrôtová
Funkcia
Klávesnica + myš bezdrôtová
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Klávesnica + myš bezdrôtová ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Minimálne tieto a lepšie parametre (napr. Logitech MK270 Wireless Combo (920-004527))
Rozloženie kláves SK/CZ
Rozhranie Bezdrôtové s prijímačom
Typ myši optická
Podporovaný OS Windows 7,8,10
Dodanie 2xTN; 2xPB; 2xPD
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Trenčiansky kraj.
Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť zmluvnú cenu. Predmet zákazky musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. Objednávateľ požaduje sprievodnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Požaduje sa predložiť oprávnenie na podnikanie v predmete zákazky do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Obstarávateľ dodá dodávateľovi po uzavretí zmluvy zoznam zamestnancov, ktorý prevezmú IT techniku.
Odovzdanie IT techniky nahlási dodávateľ obstarávateľovi 3 pracovné dní vopred, odovzdanie IT techniky sa uskutoční v pracovnom čase od 8:00 hod. do 14:00 hod.
Vrátane rozbalenia tovaru, inštalácie a zapojenia do existujúcej siete LAN alebo k PC - tlačiareň - multifunkčné zariadenie.
Počítače, monitory, multifunkčné zariadenia, záložné zdroje, skenery  a WiFi AP musia byť nové, nepoužívané, nie repas a pod..
V prípade dodania ekvivalentu sa ekvivalentom rozumie výrobok, ktorý je rovnocennou náhradou požadovanej značky výrobku, ktorý je podobný svojim zložením vlastnosťami výrobku požadovanej značky a má rovnaké alebo lepšie výsledky vzhľadom na funkciu, na ktorú je výrobok požadovanej značky určený. Každý ekvivalent musí byť pred dodaním schválený obstarávateľom.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru spolu s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú zmluvu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH a celkovú cenu s DPH.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru so servisnou dokumentáciou, ktorá musí min. obsahovať návod na obsluhu v slovenskom / českom jazyku, záručný list, preberací protokol, vyhlásenia zhody a doplňujúce podklady k nim resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti - zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť.
Vykonanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, v takom prípade má objednávateľ právo uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10% z celkového objemu zákazky za každé porušenie.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkovej ceny bez DPH, jednotkovej ceny s DPH, celkovej ceny bez DPH, sadzbu DPH a celkovej ceny s DPH.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so Zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. Nová lehota začne plynúť doručením opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi.
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi predmet plnenia,  v ktorom hodnoty nebudú v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať', objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 5 % z hodnoty plnenia, najmenej však vo výške 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody.
Cieľom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov. Z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú nie je možné dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trenčiansky, Slovenská republika

21.03.2023 08:00 — 26.04.2023 13:30

1,00 celok

12 499,00

12 499,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.03.2023 10:31

15.03.2023 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.03.2023 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 413
 111
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.03.2023 11:43 - Vstupná ponuka 12 499,00 € Cena bez DPH
15.03.2023 08:30 - Najvýhodnejšia ponuka 12 370,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS