00399957
Ekonomická univerzita v Bratislave
Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK
36740870
ALEZA INTERIER, s.r.o.
Na Grunte 5A, Bratislava, 83152, SVK
Kancelárske stoličky
stolička
Tovar, Služba
|
1. Kancelárska stolička
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kancelárska stolička pre každodenné používanie. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kancelárska stolička - napríklad: MULTISED - FRIEMD BZJ 391 AS | ks | 1 | ||
| Výška sedadla | cm | 44 | 55 | |
| Šírka | cm | 64 | ||
| Hľbka | cm | 49 | 56 | |
| Nosnosť | kg | 130 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Technické parametre ostatné | viď príloha |
| Farba | modrá |
|
2. Kancelárske kreslo
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kancelárske kreslo pre každodenné používanie. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kancelárske kreslo - napríklad_ Miami | ks | 2 | ||
| Výška sedadla | cm | 112 | 120 | |
| Šírka | cm | 50 | ||
| Hĺbka | cm | 54,5 | ||
| Nosnosť | kg | 120 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Technické parametre ostatné | viď prílohy (opis nábytku, stoličky) |
| Farba | čierno-sivá a čierno-modrá |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia na mieste určenia v zmontovanom stave, s vynesením do učebne, odstránenie obalov a likvidácia obalového materiálu. |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
| Záručná doba začína plynúť nasledujúci deň po skončení preberacieho konania a podpísania dodacieho listu. |
| Záručná doba minimálne 24 mesiacov. |
| Nedodržanie predmetu zmluvy a lehoty plnenia sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
| Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy. |
| Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú. |
| V prípade, že vymedzenie predmetu zákazky, jeho opis alebo technické špecifikácie odkazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ umožňuje ekvivalentné špecifikácie s technickými parametrami rovnakými alebo vyššími/lepšími ako je uvedené v popise technických vlastností tohto opisného formulára. |
| Miesto dodania - ekonomická univerzita v Bratislave, Dolnozemská cesta 1, 852 35 Bratislava |
| Termín dodania 30 dní. |
| Dodanie tovaru spolu s faktúrou. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
12.04.2023 08:00
1,00 komplet
650,00
650,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.03.2023 08:10
08.03.2023 09:00
08.03.2023 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 03.03.2023 13:13 - Vstupná ponuka | 649,20 | € | Cena s DPH |
| 07.03.2023 18:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 639,60 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: