• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.03.2023 15:16
  •    Predkladanie ponúk
    08.03.2023 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    08.03.2023 09:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.03.2023 09:40

Detail zákazky Z20231503

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.03.2023 15:16
  •    Predkladanie ponúk
    08.03.2023 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    08.03.2023 09:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.03.2023 09:40

Základné údaje

Z20231503

OF-268539

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7599317

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

31326447

MAKRO spol. s r.o.

Stará Vajnorská 17, P.O. BOX č. 1, Bratislava, 82017, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Plastové koše, košíky a iné výrobky

Plastové koše, košíky a iné výrobky

  • 44614100-8 - Skladovacie koše
  • 39224340-3 - Koše
  • 34928480-6 - Kontajnery a nádoby na odpad a odpadky
  • 39221170-9 - Sušiaky
  • 19520000-7 - Plastové výrobky
  • 39224330-0 - Vedrá
  • 39221160-6 - Tácne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Plastové koše, košíky a iné výrobky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Košík nákupný umelohmotný s dvoma rúčkami , rozmer 44x30x21 cm, farebné ks 80
2. Košík UH, rozmer 25x17x11 cm, farebný ks 250
3. Košík UH, rozmer 36x23x11 cm, farebný ks 250
4. Košík UH, rozmer 48x34x11 cm, farebný ks 100
5. Košík UH, rozmer 17x23x14 cm, farebný ks 250
6. Košík na kolieskach, 3 kôš, rozmer 39x68x29 cm, farebný ks 40
7. Kôš na prádlo UH, rozmer, 70x40x24 cm, farebný ks 30
8. Kôš na prádlo UH, rozmer, 50x35x24 cm, farebný ks 20
9. Kôš na prádlo UH, rozmer, 60x40x24 cm, farebný ks 20
10. Kôš na špinavé prádlo UH, + veko, objem 50L, farebný ks 20
11. Kôš na špinavé prádlo UH + veko,  objem, 30L,  farebný ks 10
12. Kôš na odpad UH pedálový, objem 15 L, s kovovým tiahlom a vyberateľnou nádobou, farba biela ks 250
13. Kôš na odpad UH pedálový, objem 30 L , s kovovým tiahlom a vyberateľnou nádobou, farba biela ks 250
14. Kôš na odpad UH pedálový, objem 50 L , s kovovým tiahlom a vyberateľnou nádobou, farba biela cm 100
15. Kôš odpadový UH, 12 L, na papier, farebný ks 20
16. Sušiak na prádlo rozkladací, rozmer 180x54 cm ks 30
17. Schodík UH 1-stupňový, 40x40 cm, farebný ks 30
18. Lavór UH guľatý, priemer 38 cm, výška 12,5 cm, objem 12 L, farebný ks 150
19. Lavór UH štvorcový, priemer 40 cm, výška 13 cm, objem 13 L, farebný ks 100
20. Lavór UH guľatý s ušami, objem 50L, farebný ks 30
21. Vedro UH, objem 12 L, bez veka, farebné ks 30
22. Vedro UH, objem 10 L, bez veka, farebné ks 50
23. Vedro UH, objem 12 L,  s vekom, oválne, farebné ks 30
24. Podnos UH, rozmer 30x45 cm, farba biela, materiál vhodný aj do umývačiek riadu ks 70
25. Podnos UH, rozmer 21x14 cm, farba biela, materiál vhodný aj do umývačiek riadu ks 70
26. Podnos UH, rozmer 24x15 cm , farba biela, materiál vhodný aj do umývačiek riadu ks 70
27. Podnos UH, rozmer 22x32 cm,  farba biela, materiál vhodný aj do umývačiek riadu ks 70
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi tovar podľa technickej a funkčnej špecifikácie, v dohodnutom množstve, čase a mieste (stanovenou v čiastkových výzvach, respektíve elektronických objednávkach) v súlade s osobitnými požiadavkami na plnenie Rámcovej dohody (ďalej len zmluva) a preniesť na Objednávateľa vlastnícke právo k tovaru tvoriaceho predmet zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar tvoriaci predmet tejto zmluvy aj v súlade so Všeobecnými zmluvnými podmienkami OPETu.
Cena dodávateľa  vrátane dopravy  tovaru musí zahŕňať všetky náklady na miesto plnenia. Presné množstvá kusov jednotlivých druhov / typov tovarov a ich dodanie na rôzne  miesta plnenia Objednávateľa (celkovo 4, všetky v Bratislave) budú upresnené v Čiastkových výzvach ( elektronických objednávkach).
Požaduje sa dodať tovar nový, nepoužívaný.
Objednávateľ požaduje dodať tovar v zmysle technickej a funkčnej špecifikácie, alebo ekvivalent v tom prípade, ak bude mať zhodné alebo lepšie parametre.
Ak sa v technickej a funkčnej špecifikácii požadovaného tovaru nachádzajú technické požiadavky určujúce výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, značku, patent, typ, krajinu pôvodu alebo výroby, môže uchádzač v ponuke predložiť aj ekvivalentný tovar v rovnakej alebo vyššej kvalite, ktorý pri dodržaní minimálnych technických a funkčných požiadaviek Objednávateľa bude slúžiť rovnakému účelu.
Dodávateľ do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy  (vygenerovaním funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi:
a) názov, typové označenie tovaru a výrobcu, opis a technickú a funkčnú špecifikáciu predmetu zmluvy, aby mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických a funkčných parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky.
b) aktualizovaný rozpočet s uvedením JC v € bez DPH, sadzby DPH, JC s DPH a ceny celkom bez DPH a s DPH.
Ak špecifikácia predložená dodávateľom nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaných dokladov a ich obsah preukazujúci splnenie požiadaviek na predmet zmluvy, nebude možné pristúpiť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí, v ktorom je vystavený objednávkový formulár.
Záruka 24 mesiacov.
Dodacia lehota do 7 dní odo dňa doručenia čiastkovej výzvy (elektronickej objednávky).
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to na 12 mesiacov od nadobudnutia jej účinnosti, resp. do vyčerpania celkovej zmluvnej ceny, podľa toho čo nastane skôr.
Objednávateľ a dodávateľ sa dohodli na čiastkovom plnení zmluvy. Tovar bude objednávaný priebežne na základe Čiastkových výziev v priebehu 12 mesiacov.
Periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - 4 objednávky kvartálne (4 miesta plnenia v Bratislave).
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky plnenia, v lehote do 5 pracovných dní odo dňa zaslanie výzvy na predloženie vzorky. Objednávateľ si vyhradzuje právo požadovať 1 ks vzorky z každého druhu / typu tovaru uvedeného v technickej a funkčnej špecifikácii
Množstvá uvedené v zákazke sú predpokladané množstvá a Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto zmluvy množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo tovarov tak, aby sa neprekročil vysúťažený finančný limit počas trvania tejto dohody.
Dodávateľ si nemôže nárokovať od Objednávateľa odber všetkých druhov tovarov uvedených v dohode. Neodobratie všetkých druhov a počtu tovarov uvedených v dohode nezakladá právo Dodávateľa uplatniť si náhradu škody a ani odstúpiť od dohody z tohto dôvodu.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných útvarov zmluvných strán, po ukončení Plnenia respektíve jeho časti na základe vystavenej objednávky a podpísaní dodacieho listu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Prílohou vystavenej faktúry doručenej objednávateľom musí byť dodací list potvrdzujúci riadne a včasné dodanie tovaru.
Zmluvné strany vzájomne konštatujú, že dohoda o lehote splatnosti faktúry Dodávateľa nie je v hrubom nepomere k právu a povinnostiam dodávateľa zo záväzného vzťahu založeného zmluvou.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
V prípade ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa zmluvy a nižšou cenou.
Dodávateľ je povinný v prípade omeškania s dodaním tovaru z dôvodov mimoriadnych udalostí písomne požiadať Objednávateľa o predĺženie termínu dodania tovaru a uviesť dôvody požadovanej zmeny termínu dodania tovaru. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu písomne oznámiť Dodávateľovi svoj súhlas/nesúhlas s predĺženým termínom dodania.
Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent z dôvodu nesplnenia minimálnych požadovaných kvalitatívnych  funkčných a technických požiadaviek odmietnuť.
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie požiadaviek pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP ET podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS.
Táto zmluva nadobúda platnosť momentom jej vzniku. Táto zmluva nadobúda účinnosť v deň nasledujúci po dni jej zverejnenia v CRZ.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružinovská 6, Antolská 11, Limbová 5, Mickiewiczová 13, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 skupina tovarov

14 852,66

14 852,66

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.03.2023 15:16

08.03.2023 08:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.03.2023 09:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 833
 8
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.03.2023 12:46 - Vstupná ponuka 14 553,00 € Cena bez DPH
06.03.2023 12:46 - Najvýhodnejšia ponuka 14 553,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS