44570783
Univerzitná nemocnica - Nemocnica svätého Michala, a. s.
Satinského I.7770/1, Bratislava, 81108, SVK
31598251
HONOR s.r.o.
Slovanská cesta 1341, Čadca, 02201, SVK
Vankúše a paplóny
Vankúše a paplóny
Tovar, Služba
1. Vankúš
|
|
---|---|
Funkcia |
Vankúš prešívaný antialergický |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vankúš prešívaný antialergický | ks | 162 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
rozmer 90 x 60 cm | |
výrobok určený pre alergikov s antibakteriálnou úpravou, určený do prostredia s vysokými nárokmi na hygienu | |
musí mať kvalitné prešívanie, ktoré zaručí tvarovú stálosť lôžkovín | |
musí mať zabudovaný zips na jednej strane vankúša, vďaka ktorému je výplň možné doplniť, vybrať a premiešať | |
farba vankúša biela | |
povrch vankúša 100% mikrovlákno alebo 100% bavlna, min. 80 g/m2 | |
výplň vankúša 100% duté konjugované silanizované vlákno 1100 g, odolné voči mikroorganizmom, technolog. výroby vrstvením z vysoko kvalitného polyesterového dutého vlákna | |
výrobok určený pre pranie pri teplote 95°C, pre pranie v enzymatických pracích prostriedkoch, sušenie v bubnovej sušičke pre potreby sterilizácie | |
výrobok musí spĺňať stálofarebnosť pri praní podľa platnej normy STN EN ISO 105-C06- min 4 (*Táto časť normy ISO 105 stanovuje metódy na zisťovanie odolnosti vyfarbenia textílií všetkých druhov a vo všetkých formách v postupoch domáceho a komerčného prania, používaných na bežné textílie v domácnosti s použitím referenčného detergentu.) | |
textílie musia zodpovedať norme STN EN 14237 textílie v zdravotníctve | |
každý kus musí obsahovať symboly údržby |
2. Paplón
|
|
---|---|
Funkcia |
Paplón prešívaný antialergický |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Paplón prešívaný antialergický | ks | 152 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
rozmer 200 x 140 cm | |
výrobok určený pre alergikov s antibakteriálnou úpravou, určený do prostredia s vysokými nárokmi na hygienu | |
musí mať kvalitné prešívanie, ktoré zaručí tvarovú stálosť lôžkovín | |
farba paplóna biela | |
hrejivosť celoročná | |
povrch paplóna 100% mikrovlákno alebo 100% bavlna, min. 80 g/m2 | |
výplň paplóna 100% duté konjugované silanizované vlákno 1100 g, odolné voči mikroorganizmom, technolog. výroby vrstvením z vysoko kvalitného polyesterového dutého vlákna | |
výrobok určený pre pranie pri teplote 95°C, pre pranie v enzymatických pracích prostriedkoch, sušenie v bubnovej sušičke pre potreby sterilizácie | |
výrobok musí spĺňať stálofarebnosť pri praní podľa platnej normy STN EN ISO 105-C06- min 4 (*Táto časť normy ISO 105 stanovuje metódy na zisťovanie odolnosti vyfarbenia textílií všetkých druhov a vo všetkých formách v postupoch domáceho a komerčného prania, používaných na bežné textílie v domácnosti s použitím referenčného detergentu.) | |
textílie musia zodpovedať norme STN EN 14237 textílie v zdravotníctve | |
každý kus musí obsahovať symboly údržby |
3. Vankúš
|
|
---|---|
Funkcia |
Vankúš prešívaný antialergický malý |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vankúš prešívaný antialergický malý | ks | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
rozmer 40 x 60 cm | |
výrobok určený pre alergikov s antibakteriálnou úpravou, určený do prostredia s vysokými nárokmi na hygienu | |
musí mať kvalitné prešívanie, ktoré zaručí tvarovú stálosť lôžkovín | |
musí mať zabudovaný zips na jednej strane vankúša, vďaka ktorému je výplň možné doplniť, vybrať a premiešať | |
farba vankúša biela | |
povrch vankúša 100% mikrovlákno alebo 100% bavlna, min. 80 g/m2 | |
výplň vankúša 100% duté konjugované silanizované vlákno 450 g, odolné voči mikroorganizmom, technolog. výroby vrstvením z vysoko kvalitného polyesterového dutého vlákna | |
výrobok určený pre pranie pri teplote 95°C, pre pranie v enzymatických pracích prostriedkoch, sušenie v bubnovej sušičke pre potreby sterilizácie | |
výrobok musí spĺňať stálofarebnosť pri praní podľa platnej normy STN EN ISO 105-C06- min 4 (*Táto časť normy ISO 105 stanovuje metódy na zisťovanie odolnosti vyfarbenia textílií všetkých druhov a vo všetkých formách v postupoch domáceho a komerčného prania, používaných na bežné textílie v domácnosti s použitím referenčného detergentu.) | |
textílie musia zodpovedať norme STN EN 14237 textílie v zdravotníctve | |
každý kus musí obsahovať symboly údržby |
Názov |
Dodanie tovaru vrátane dopravy a vyloženia tovaru na mieste plnenia. |
Dodávateľ predložením ponuky akceptuje dodávku na odberné miesta odberateľa a to na pracovisku v Bratislave a na pracovisku v Košiciach bez nároku na dodatočné účtovanie dopravných nákladov. |
Dodanie tovaru bude prebiehať formou objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, pričom objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru. Dodávateľ nemá z toho dôvodu právo na ušlý zisk. |
Táto rámcová dohoda sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v dohode, podľa toho, čo nastane skôr. Predpokladané množstvo je na obdobie 12 mesiacov. |
Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužívaný tovar s požadovanými technickými vlastnosťami, zabalený. |
Cena zahŕňa dodanie tovaru v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite. Cena je konečná vrátane všetkých nákladov dodávateľa. |
Lehota dodania tovaru je do 7 pracovných dní od potvrdenia objednávky dodávateľom. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo požiadať dodávateľa o zaslanie vzoriek ponúkaného tovaru. Dodávateľ je povinný zaslať vzorky ponúkaného tovaru do 5 pracovných dní odo dňa vyžiadania. |
V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list. |
Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pri jednotlivých položkách uvedie: obchodný názov tovaru resp. značku, výrobcu, jednotkové ceny bez DPH a s DPH, celkovú cenu bez DPH a s DPH. Zároveň zašle dodávateľ údaje (meno, priezvisko, telefón a e-mailovú adresu) na kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie rámcovej dohody. |
Objednávanie tovaru bude prebiehať počas trvania rámcovej dohody na základe elektronickej objednávky t.j. e-mailom, v ktorej bude uvedené meno, adresa objednávateľa, presný druh a množstvo tovaru, cena bez DPH, cena s DPH a miesto dodania. Objednávateľ vyžaduje objednávku potvrdiť e-mailom. |
Dodávateľ je povinný 1 deň pred dňom dodania tovaru kontaktovať oprávnenú osobu objednávateľa. |
Dodávateľ dodá tovar oprávnenej osobe objednávateľa v pracovných dňoch od 7.30 hod. do 14:00 hod. na určené miesto dodania. |
Odovzdanie a prevzatie tovaru sa uskutoční podpísaním a prevzatím dodacieho listu oprávnenými osobami obidvoch strán. Dodací list musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo čiastkovej objednávky objednávateľa. |
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia. |
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. |
Faktúra musí obsahovať číslo rámcovej dohody, číslo čiastkovej objednávky, jednotkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH. Prílohou faktúry bude dodací list. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 7 kalendárnych dní od doručenia reklamácie. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom. |
Za podstatné porušenie rámcovej dohody sa bude považovať nedodržanie technických vlastností tovaru a technickej špecifikácie, nedodržanie termínu dodania, nedodržanie kvality a množstva, nedodržanie kúpnej ceny. Podstatné porušenie rámcovej dohody môže mať za následok odstúpenie od zmluvy. |
Objednávateľ nie je povinný zakúpiť predpokladané množstvo tovaru tvoriaceho predmet plnenia rámcovej dohody, ani jeho celkový finančný objem. Celkové zakúpené množstvo predmetu plnenia rámcovej dohody bude závisieť od finančných možností a konečných potrieb objednávateľa, tzn., že objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť predpokladané množstvo tovaru (zvýšiť, znížiť) pri jednotlivých položkách pri dodržaní jednotkových cien. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný. |
Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene písomne, bezodkladne najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny. |
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pri jednotlivých položkách uvedie: obchodný názov tovaru resp. značku, výrobcu, jednotkové ceny bez DPH a s DPH, celkovú cenu bez DPH a s DPH. Zároveň zašle dodávateľ údaje (meno, priezvisko, telefón a e-mailovú adresu) na kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie rámcovej dohody. |
Navrhnutá hodnota | Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu a Certifikát ISO 9001 do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pri jednotlivých položkách uvedie: obchodný názov tovaru resp. značku, výrobcu, jednotkové ceny bez DPH a s DPH, celkovú cenu bez DPH a s DPH. Zároveň zašle dodávateľ údaje (meno, priezvisko, telefón a e-mailovú adresu) na kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie rámcovej dohody. |
Obstarávateľ by mal dbať na kvalitu výrobkov, ktoré chce obstarať. To je možné zabezpečiť požiadavkou od dodávateľa na predloženie Certifikátu Manažérstva kvality ISO 9001 zameranú na výrobu a predaj textilných výrobkov.
Satinského 1, 811 08 Bratislava a Murgašova 1, 040 86 Košice, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 počet ks uvedený pri jednotlivých položkách
3 278,59
3 278,59
a) Uchádzač uvedie kontaktné údaje, ktoré musia obsahovať minimálne tieto údaje: meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby ohľadom predmetnej zákazky, telefónne číslo kontaktnej osoby, kontaktný e-mail na ktorý je Objednávateľ oprávnený zasielať elektronické objednávky. b) Pre ponúkaný tovar: presný obchodný názov, továrenskú značku a prospektový materiál k predmetu zmluvy, ktorý musí obsahovať technické a funkčné vlastnosti predmetu tak, aby na ich základe mohol obstarávateľ posúdiť splnenie technických a funkčných parametrov predmetu zmluvy.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.03.2023 14:23
14.03.2023 08:00
14.03.2023 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.03.2023 06:40 - Vstupná ponuka | 3 250,00 | € | Cena bez DPH |
07.03.2023 16:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 200,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: