• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.03.2023 14:23
  •    Predkladanie ponúk
    14.03.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.03.2023 09:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.03.2023 09:25

Detail zákazky Z20231498

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.03.2023 14:23
  •    Predkladanie ponúk
    14.03.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.03.2023 09:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.03.2023 09:25

Základné údaje

Z20231498

OF-268631

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7623536

Objednávateľ

44570783

Univerzitná nemocnica - Nemocnica svätého Michala, a. s.

Satinského I.7770/1, Bratislava, 81108, SVK

Dodávateľ

31598251

HONOR s.r.o.

Slovanská cesta 1341, Čadca, 02201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vankúše a paplóny

Vankúše a paplóny

  • 39516110-6 - Vankúše
  • 39512400-8 - Páperové periny/paplóny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vankúš
Funkcia
Vankúš prešívaný antialergický
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vankúš prešívaný antialergický ks 162
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmer 90 x 60 cm
výrobok určený pre alergikov s antibakteriálnou úpravou, určený do prostredia s vysokými nárokmi na hygienu
musí mať kvalitné prešívanie, ktoré zaručí tvarovú stálosť lôžkovín
musí mať zabudovaný zips  na jednej  strane vankúša, vďaka ktorému je výplň možné doplniť, vybrať a premiešať
farba vankúša biela
povrch vankúša 100% mikrovlákno alebo 100% bavlna, min. 80 g/m2
výplň vankúša 100% duté konjugované silanizované vlákno 1100 g, odolné voči mikroorganizmom, technolog. výroby vrstvením z vysoko kvalitného polyesterového dutého vlákna
výrobok určený pre pranie pri teplote 95°C, pre pranie v enzymatických pracích prostriedkoch, sušenie v bubnovej sušičke pre potreby sterilizácie
výrobok musí spĺňať stálofarebnosť pri praní podľa platnej normy STN EN ISO 105-C06- min 4 (*Táto časť normy ISO 105 stanovuje metódy na zisťovanie odolnosti vyfarbenia textílií všetkých druhov a vo všetkých formách v postupoch domáceho a komerčného prania, používaných na bežné textílie v domácnosti s použitím referenčného detergentu.)
textílie musia zodpovedať norme STN EN 14237 textílie v zdravotníctve
každý kus musí obsahovať symboly údržby
 2. Paplón
Funkcia
Paplón prešívaný antialergický
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Paplón prešívaný antialergický ks 152
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmer 200 x 140 cm
výrobok určený pre alergikov s antibakteriálnou úpravou, určený do prostredia s vysokými nárokmi na hygienu
musí mať kvalitné prešívanie, ktoré zaručí tvarovú stálosť lôžkovín
farba paplóna  biela
hrejivosť celoročná
povrch paplóna 100% mikrovlákno alebo 100% bavlna, min. 80 g/m2
výplň paplóna 100% duté konjugované silanizované vlákno 1100 g, odolné voči mikroorganizmom, technolog. výroby vrstvením z vysoko kvalitného polyesterového dutého vlákna
výrobok určený pre pranie pri teplote 95°C, pre pranie v enzymatických pracích prostriedkoch, sušenie v bubnovej sušičke pre potreby sterilizácie
výrobok musí spĺňať stálofarebnosť pri praní podľa platnej normy STN EN ISO 105-C06- min 4 (*Táto časť normy ISO 105 stanovuje metódy na zisťovanie odolnosti vyfarbenia textílií všetkých druhov a vo všetkých formách v postupoch domáceho a komerčného prania, používaných na bežné textílie v domácnosti s použitím referenčného detergentu.)
textílie musia zodpovedať norme STN EN 14237 textílie v zdravotníctve
každý kus musí obsahovať symboly údržby
 3. Vankúš
Funkcia
Vankúš prešívaný antialergický malý
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vankúš prešívaný antialergický malý ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmer 40 x 60 cm
výrobok určený pre alergikov s antibakteriálnou úpravou, určený do prostredia s vysokými nárokmi na hygienu
musí mať kvalitné prešívanie, ktoré zaručí tvarovú stálosť lôžkovín
musí mať zabudovaný zips  na jednej strane vankúša, vďaka ktorému je výplň možné doplniť, vybrať a premiešať
farba vankúša biela
povrch vankúša 100% mikrovlákno alebo 100% bavlna, min. 80 g/m2
výplň vankúša 100% duté konjugované silanizované vlákno 450 g, odolné voči mikroorganizmom, technolog. výroby vrstvením z vysoko kvalitného polyesterového dutého vlákna
výrobok určený pre pranie pri teplote 95°C, pre pranie v enzymatických pracích prostriedkoch, sušenie v bubnovej sušičke pre potreby sterilizácie
výrobok musí spĺňať stálofarebnosť pri praní podľa platnej normy STN EN ISO 105-C06- min 4 (*Táto časť normy ISO 105 stanovuje metódy na zisťovanie odolnosti vyfarbenia textílií všetkých druhov a vo všetkých formách v postupoch domáceho a komerčného prania, používaných na bežné textílie v domácnosti s použitím referenčného detergentu.)
textílie musia zodpovedať norme STN EN 14237 textílie v zdravotníctve
každý kus musí obsahovať symboly údržby
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodanie tovaru vrátane dopravy  a vyloženia tovaru na mieste plnenia.
Dodávateľ predložením ponuky akceptuje dodávku na odberné miesta odberateľa a to na pracovisku v Bratislave a na pracovisku v Košiciach bez nároku na dodatočné účtovanie dopravných nákladov.
Dodanie tovaru bude prebiehať formou objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, pričom objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru. Dodávateľ nemá z toho dôvodu právo na ušlý zisk.
Táto rámcová dohoda sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v dohode, podľa toho, čo nastane skôr. Predpokladané množstvo je na obdobie 12 mesiacov.
Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužívaný tovar s požadovanými technickými vlastnosťami, zabalený.
Cena zahŕňa dodanie tovaru v požadovanom rozsahu, množstve  a kvalite. Cena je konečná vrátane všetkých nákladov dodávateľa.
Lehota dodania tovaru je do 7 pracovných dní od potvrdenia objednávky dodávateľom.
Objednávateľ si vyhradzuje právo požiadať dodávateľa o zaslanie vzoriek ponúkaného tovaru. Dodávateľ je povinný zaslať vzorky ponúkaného tovaru do 5 pracovných dní odo dňa vyžiadania.
V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pri jednotlivých položkách uvedie: obchodný názov tovaru resp. značku, výrobcu, jednotkové ceny bez DPH a s DPH, celkovú cenu bez DPH a s DPH. Zároveň zašle dodávateľ údaje  (meno, priezvisko, telefón a e-mailovú adresu) na kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie rámcovej dohody.
Objednávanie tovaru bude prebiehať počas trvania rámcovej dohody na základe elektronickej objednávky t.j. e-mailom, v ktorej bude uvedené meno, adresa objednávateľa, presný druh a množstvo tovaru, cena bez DPH, cena s DPH a miesto dodania. Objednávateľ vyžaduje objednávku potvrdiť e-mailom.
Dodávateľ je povinný 1 deň pred dňom dodania tovaru kontaktovať oprávnenú osobu objednávateľa.
Dodávateľ dodá tovar oprávnenej osobe objednávateľa v pracovných dňoch od 7.30 hod. do 14:00 hod. na určené miesto dodania.
Odovzdanie a prevzatie tovaru sa uskutoční podpísaním a prevzatím dodacieho listu oprávnenými osobami obidvoch strán. Dodací list musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo čiastkovej objednávky objednávateľa.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy.
Faktúra musí obsahovať číslo rámcovej dohody, číslo čiastkovej objednávky, jednotkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH. Prílohou faktúry bude dodací list.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 7 kalendárnych dní od doručenia reklamácie.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom.
Za podstatné porušenie rámcovej dohody sa bude považovať nedodržanie technických  vlastností tovaru a technickej špecifikácie, nedodržanie termínu dodania, nedodržanie kvality a množstva, nedodržanie kúpnej ceny. Podstatné porušenie rámcovej dohody môže mať za následok odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ nie je povinný zakúpiť predpokladané množstvo tovaru tvoriaceho predmet plnenia rámcovej dohody, ani jeho celkový finančný objem. Celkové zakúpené množstvo predmetu plnenia rámcovej dohody bude závisieť  od finančných možností a konečných potrieb objednávateľa, tzn., že objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť predpokladané množstvo tovaru (zvýšiť, znížiť) pri jednotlivých položkách pri dodržaní jednotkových cien.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný.
Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene písomne, bezodkladne najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pri jednotlivých položkách uvedie: obchodný názov tovaru resp. značku, výrobcu, jednotkové ceny bez DPH a s DPH, celkovú cenu bez DPH a s DPH. Zároveň zašle dodávateľ údaje  (meno, priezvisko, telefón a e-mailovú adresu) na kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie rámcovej dohody.
Navrhnutá hodnota Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu a Certifikát ISO 9001 do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pri jednotlivých položkách uvedie: obchodný názov tovaru resp. značku, výrobcu, jednotkové ceny bez DPH a s DPH, celkovú cenu bez DPH a s DPH. Zároveň zašle dodávateľ údaje (meno, priezvisko, telefón a e-mailovú adresu) na kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie rámcovej dohody.

Obstarávateľ by mal dbať na kvalitu výrobkov, ktoré chce obstarať. To je možné zabezpečiť požiadavkou od dodávateľa na predloženie Certifikátu Manažérstva kvality ISO 9001 zameranú na výrobu a predaj textilných výrobkov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Satinského 1, 811 08 Bratislava a Murgašova 1, 040 86 Košice, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 počet ks uvedený pri jednotlivých položkách

3 278,59

3 278,59

a) Uchádzač uvedie kontaktné údaje, ktoré musia obsahovať minimálne tieto údaje: meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby ohľadom predmetnej zákazky, telefónne číslo kontaktnej osoby, kontaktný e-mail na ktorý je Objednávateľ oprávnený zasielať elektronické objednávky. b) Pre ponúkaný tovar: presný obchodný názov, továrenskú značku a prospektový materiál k predmetu zmluvy, ktorý musí obsahovať technické a funkčné vlastnosti predmetu tak, aby na ich základe mohol obstarávateľ posúdiť splnenie technických a funkčných parametrov predmetu zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.03.2023 14:23

14.03.2023 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.03.2023 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 240
 57
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.03.2023 06:40 - Vstupná ponuka 3 250,00 € Cena bez DPH
07.03.2023 16:19 - Najvýhodnejšia ponuka 3 200,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS