• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.03.2023 13:24
  •    Predkladanie ponúk
    08.03.2023 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    08.03.2023 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.03.2023 11:20

Detail zákazky Z20231491

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.03.2023 13:24
  •    Predkladanie ponúk
    08.03.2023 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    08.03.2023 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.03.2023 11:20

Základné údaje

Z20231491

OF-269081

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7599313

Objednávateľ

00679089

Centrum biológie rastlín a biodiverzity Slovenskej akadémie vied, v. v. i.

Dúbravská cesta 9, Bratislava, 84523, SVK

Dodávateľ

46892923

STOLAMED PLUS, s. r. o.

Michalská 9, Bratislava, 81103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Náplň do nástennej lekárničky

MPV Náplň do lekárničky typ E

  • 33141623-3 - Lekárničky
  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. MPV Náplň do lekárničky typ E
Funkcia
Štandardizovaná náplň do lekárničky určená pre menšie firmy alebo organizácie do 15 osôb, s bežnou mierou rizika.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
MPV Náplň do lekárničky typ E sada 8
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
a. Vrátane dopravy na miesto plnenia
b. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy písomne (e-mailom) predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej rokovať vo veciach plnenia zmluvy
c. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet (položkový), a jednotkové ceny žiadame uvádzať v rozpočte bez DPH a maximálne na dve (2) desatinné miesta.
d. S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu ním dodávaného tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných technických parametrov tovaru (technický list a pod.) V rozpočte pri každej položke uvedie interné číslo materiálu kupujúceho podľa technickej špecifikácie v tvare (XXXXXXXXXXX_XX).
e. Dodaný tovar musí byť nový, v bezchybnom stave, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list...) v slovenskom jazyku.
f. Ak predložená špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní predložiť špecifikáciu, ktorá tieto požiadavky spĺňa.
g. Ak sa preukáže, že tovar nespĺňa požiadavky objednávateľa, má plnenie vady a dodávateľ je povinný ich odstrániť do 5 pracovných dní.
h. Miestom dodania predmetu plnenia je pracovisko objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu alebo vjazdu do stráženého areálu a akceptovať s tým spojené časové zdržanie.
i. Nesplnenie povinností dodávateľa v zmysle bodov b-g sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dúbravská cesta 9, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

13.03.2023 10:00 — 17.03.2023 15:00

8,00 ks

290,00

241,67

Musí spĺňať hore uvedenú špecifikáciu.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.03.2023 13:24

08.03.2023 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.03.2023 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 382
 5
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.03.2023 15:50 - Vstupná ponuka 290,00 € Cena s DPH
06.03.2023 16:32 - Najvýhodnejšia ponuka 289,29 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS