• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.03.2023 13:04
  •    Predkladanie ponúk
    07.03.2023 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    07.03.2023 14:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.03.2023 14:25

Detail zákazky Z20231488

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.03.2023 13:04
  •    Predkladanie ponúk
    07.03.2023 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    07.03.2023 14:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.03.2023 14:25

Základné údaje

Z20231488

OF-268717

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7593060

Objednávateľ

31194231

Zariadenie pre seniorov - Smaragd

Sládkovičova 30, Hurbanovo, 94701, SVK

Dodávateľ

31428819

MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o.

Krajinská cesta 3, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mrazená hydina, zelenina a ryby

Mrazená zelenina, filé, kuracie stehná, kačacie stehná , kuracia pečeň, koreňová zelenina mrazená, čínska zelenina mrazená,

  • 15331170-9 - Mrazená zelenina
  • 15220000-6 - Mrazené ryby, rybie filé a ostatné rybie mäso
  • 15112000-6 - Hydina
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15000000-8 - Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty
  • 15300000-1 - Ovocie, zelenina a súvisiace výrobky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mrazená hydina a zelenina
Funkcia
Dodávka mrazenej hydiny, rýb a zeleniny do kuchyne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Filé z aljašskej tresky mrazené plátky bez glazúry a aditív 5 kg, 10 kg balenia kg 120
Filé z tilapie mrazené plátky bez glazúry a aditív 5 kg kg 60
Filé z pangasia mrazené plátky bez glazúry a aditív 5 kg balenia kg 60
Zemiakové knedle slivkové mrazené 1 kg, 5 kg balenia kg 20
Šúľance mrazené 1 kg, 5 kg balenia kg 20
Špenátový pretlak mrazený 1 kg, 2,5 kg balenia kg 20
Tekvica strúhaná mrazená 1 kg, 2,5 kg balenia kg 22
Karfiol mrazený ružičky 500g balenie kg 3
Kel  ružičkový mrazený 500 g balenie kg 3
Hrášok zelený mrazený 500 g balenie kg 3
Brokolica mrazená ružičky 500 g balenie kg 3
Polievková zeleninová zmes mrazená 2,5 kg balenie kg 250
Zeleninová zmes pod sviečkovú, mrazená, kocky 500 g balenie kg 3
Čínska zmes mrazená 500 g kg 5
Mochovská zelenina mrazená 500 g balenie kg 5
Šampiňóny krájané mrazené 400 g balenie kg 2
Kuracie stehná celé s kosťou a kožou, kalibrované 200 g, IQF kg 430
Kuracie stehenné štvrte s kosťou a kožou, IQF kg 40
Kurča celé bez drobkov, kalibrované 1500 g, IQF kg 71
Kuracie prsia bez kosti a kože, IQF 10-12 kg balenie kg 105
Kačacie stehná s kosťou a kožou, kalibrované 250g – 350g, IQF kg 35
Kuracie stehná bez kosti a kože, bez aditív  10 kg  balenie kg 60
Kuracie pečienky mrazené 500 g balenie kg 100
Kuracie žalúdky mrazené 500 g balenie kg 10
Kuracie srdcia mrazené 500 g balenie kg 10
Kuracie krídla mrazené na tácke 500 g, cca 10 kg balenia kg 47
Rybacia treska 140 g ks 77
Čučoriedky mrazené 400 g balenie kg 2
Maliny 400 g balenie kg 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Množstvá potravín sú určené podľa súčasného počtu stravníkov a nie sú  záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zmeniť. Na základe toho môže verejný obstarávateľ množstvá upraviť podľa aktuálnych stavov. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné. Kupujúci si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Mrazené ryby, hydina a zelenina - akosť 1. trieda, resp. trieda A
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať predmet zmluvy v najvyššej kvalite v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia zmluvy preukázať, že je oprávnený dodávať tovar vo vzťahu k predmetu zákazky, na ktorú predkladá ponuku. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, objednávateľ má právo ( v zmysle bodu 18.2 písm.i, čl.XVIII"Ukončenie zmluvy" 2.časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska), od Zmluvy odstúpiť.
V zmysle § 340 b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov bude splatnosť faktúry 30 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa Obchodných podmienok EKS. Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré predávajúci vyhotoví 1x za mesiac s potrebnými náležitosťami pre fakturáciu.
V prípade, ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, kupujúci je oprávnený vrátiť ju predávajúcemu do dátumu splatnosti s tým, že prestane plynúť lehota splatnosti faktúry. Predávajúci je povinný faktúru podľa charakteru nedostatku opraviť alebo vystaviť novú. Na opravenej alebo novej faktúre vyznačí nový dátum splatnosti faktúry.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy.
Dodávateľ predloží objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné doklady :
a) kontakt na osobu zodpovednú za dodanie tovaru, doručovanie objednávok a riešenie reklamácií /meno a priezvisko, e-mail, tel.číslo/
b) cenovú ponuku s jednotkovými cenami bez DPH, DPH, celkovú cenu s DPH jednotlivých položiek predmetu zákazky postavenú na celkovú hodnotu zákazky /cenová ponuka na celý predmet zákazky/
c) platný doklad o oprávnení podnikať /výpis z Obchodného registra, resp. Živnostenský list/, v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača na dodávanie požadovaného tovaru
d) potvrdenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti podmienok na skladovanie uvedených potravín
e) potvrdenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov alebo záznam z kontroly vykonanej na motorových vozidlách uchádzača(certifikát ATP)
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu v termíne sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. Objednávateľ ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. a) 2.časti OPET, vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom.
Táto zmluva sa uzatvára na 1 rok od 20.3.2023 00.00 hod. do 19.3.2024 23.59 hod. Zmluva sa ukončí uplynutím jej platnosti alebo vyčerpaním celkového finančného limitu.
Dodanie tovaru bude prebiehať formou objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, pričom čiastkové dodávky nebudú limitované minimálnym množstvom, ani minimálnou cenou. Objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru počas trvania zmluvy. Dodávateľ z tohto dôvodu nemá právo na ušlý zisk.
Dodávky tovaru sa budú realizovať v pracovných dňoch 2x do týždňa od 7-9ej hodiny, preberanie sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu kupujúceho na základe dodacieho listu s náležitosťami uvedenými v bode 19.
Objednávku doručí kupujúci najneskôr deň vopred do 12ej hodiny.
Dodávateľ potvrdí doručenie objednávky, ak táto neprebieha telefonicky, odoslaním potvrdzujúceho e-mailu objednávateľovi najneskôr do 13ej hod. v dni, v ktorom bola objednávka odoslaná objednávateľom.
Obaly, označenie a preprava tovaru bude v súlade s ustanoveniami zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v platnom znení, vrátane vykonávacích predpisov k tomuto zákonu, platných právnych predpisov, hygienických noriem a Potravinového kódexu SR.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh ako aj množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu, ktorý obsahuje údaje o druhu, množstve, jednotkovej cene bez DPH, DPH a celkovej cene s DPH,typ,triedu,odrodu a krajinu pôvodu.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh ako aj množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu, ktorý obsahuje údaje o druhu, množstve, jednotkovej cene bez DPH, DPH a celkovej cene s DPH ako aj ostatné povinné údaje podľa platnej legislatívy.
Dodaný tovar musí spĺňať požiadavky na bezpečnosť potravín. V deň dodania tovaru nesmie uplynúť viac ako 1/3 doby spotreby alebo minimálnej doby trvanlivosti od dátumu výroby vyznačenom na obale tovaru a dodacom liste.
Cenu tovaru je možné meniť písomnou dohodou zmluvných strán podľa zákona č. 345/2015, § 18 ods. 3, písm. b.
Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkové ceny tovaru kedykoľvek počas trvania zmluvy a to v prípade zavedenia tzv. akciových alebo sezónnych cien tovaru na trhu a to aj bez vyzvania objednávateľa priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa tieto ceny týkajú.
Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť cenu tovaru podľa aktuálnej trhovej ceny tovaru.
Objednávateľ je oprávnený so súhlasom dodávateľa objednať aj príbuzné, v zmluve neurčené druhy tovaru za predpokladu dodržania celkovej ceny predmetu zmluvy.
Vlastnícke práva k dodanému tovaru nadobúda objednávateľ momentom jeho prevzatia od dodávateľa.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu bezodkladne najneskôr však do 2 dní do doručenia reklamácie.
Reklamácie tovaru môže objednávateľ uplatniť hneď pri preberaní tovaru, najneskôr však do 2 dní odo dňa prevzatia tovaru a to písomne, e-mailom alebo telefonicky a následne písomne.
Pri vykládke tovaru sa dodávateľ zaväzuje zachovávať čistotu a poriadok, odstraňovať odpady a nečistoty vyplývajúce z realizovaných dodávok a objekty objednávateľa, v ktorých sa zdržiava a používa k plneniu zmluvy zabezpečí tak, aby sa zabránilo ich znečisteniu.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, ak nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa telefonicky, následne e-mailom v predchádzajúci deň pred dodaním tovaru, aby sa mohli dohodnúť na náhradnom tovare.
Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu okolností na jeho strane dodať tovar podľa priebežnej objednávky, vystaví o tom objednávateľovi písomný doklad. Objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a množstva od iného dodávateľa. Ak dodávateľ nedodá tovar objednávateľovi 3x, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa.
Každá zo strán môže od zmluvy odstúpiť bez udania dôvodu s výpovednou lehotou 30 dní odo dňa doručenia druhej strane. Výpoveď musí byť doručená písomne. V prípade neprevzatia poštovej zásielky začína výpoveď plynúť 18 dní odo dňa jej neprevzatia.
Objednávateľ požaduje garanciu dohodnutej ceny za tovar na dobu najviac 45 dní od dňa doručenia výpovede druhej strane.
Dodávateľ nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe.
V časti "Technické vlastnosti" sú uvedené predpokladané množstvá tovaru na dobu 1 roka. Tento bude dodávaný na základe opakovaných objednávok.
Čiastkové dodávky tovaru nebudú limitované množstvom ani cenou.
Finančná čiastka uvedená v časti "Zmluvná cena"je určená na celú dobu trvania zmluvy, teda na 1 rok.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky kupujúceho sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je to dôvod na odstúpenie od Zmluvy a vystavenie negatívnej referencie v EKS.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sládkovičova, 30, Hurbanovo, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 podľa rozpisu v objednávke

6 910,00

5 759,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.03.2023 13:04

07.03.2023 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.03.2023 13:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 170
 28
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.03.2023 09:42 - Vstupná ponuka 6 910,00 € Cena s DPH
06.03.2023 15:14 - Najvýhodnejšia ponuka 6 909,24 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS