00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
36740870
ALEZA INTERIER, s.r.o.
Na Grunte 5A, Bratislava, 83152, SVK
Nábytok
písací stôl, kontajner, skriňa, stolička
Tovar, Služba
|
1. Nábytok
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| vybavenie pracoviska - kancelárie |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. Písací stôl | ks | 1 | ||
| rozmery - šírka | cm | 149 | 150 | |
| rozmery - výška | cm | 73 | 74 | |
| rozmery - hĺbka | cm | 67 | 68 | |
| nosnosť | kg | 35 | ||
| 2. kontajner | ks | 1 | ||
| rozmery - šírka | cm | 39 | 40 | |
| rozmery - výška | cm | 58 | 59 | |
| rozmery - hĺbka | cm | 39 | 40 | |
| počet zásuviek | počet | 3 | ||
| 3. kancelárska skriňa | ks | 2 | ||
| rozmery - šírka | cm | 71 | 72 | |
| rozmery - výška | cm | 114 | 115 | |
| rozmery - hĺbka | cm | 34 | 35 | |
| počet dvierok | počet | 2 | ||
| počet políc | počet | 2 | ||
| 4. kancelárska skriňa s otvorenou vrchnou časťou a uzatvorenou spodnou časťou | ks | 2 | ||
| rozmery - šírka | cm | 71 | 72 | |
| rozmery - výška | cm | 114 | 115 | |
| rozmery - hĺbka | cm | 34 | 35 | |
| výška otvorenej časti (bez dvierok) | cm | 34 | 35 | |
| počet dvierok | počet | 2 | ||
| počet políc v skrini | počet | 1 | ||
| 5. kancelárska stolička | ks | 1 | ||
| Nosnosť | kg | 110 | ||
| rozmery - šírka | cm | 56 | 57 | |
| rozmery - hĺbka | cm | 54 | 55 | |
| rozmery - výška | cm | 86 | 94 | |
| Nastaviteľná výška sedu | cm | 42 | 50 | |
| Hĺbka sedu | cm | 40 | 41 | |
| Šírka sedu | cm | 48 | 49 | |
| Šírka chrbtovej opierky | cm | 39 | 40 | |
| Výška chrbtovej opierky | cm | 45 | 46 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| 1. Písací stôl | |
| farebné prevedenie | dub sonoma |
| materiál | DTD laminovaná/ABS hrany |
| hrúbka materiálu | 16/22 mm |
| 2. kontajner | |
| farebné prevedenie | Dub san remo |
| materiál | DTD laminovaná/ABS hrany |
| hrúbka materiálu | 16 mm |
| na kolieskach | áno |
| úchytky na zásuvkách | áno |
| 3. kancelárska skriňa | |
| farebné prevedenie korpusu | dub bardolíno svetlý |
| farba dvierok | dub bardolíno (1 ks), rose (1 ks) |
| uzamykateľné dvierka | áno |
| výškovo prispôsobiteľné police | áno |
| materiál | DTD laminovaná, hrúbka min. 16 mm |
| madlá | kovové, strieborná farba |
| nohy | plastové |
| 4. kancelárska skriňa s otvorenou vrchnou časťou a uzatvorenou spodnou časťou | |
| farebné prevedenie korpusu | dub bardolíno svetlý |
| farba dvierok | dub bardolíno (1 ks), rose (1 ks) |
| uzamykateľné dvierka | áno |
| materiál | DTD laminovaná, hrúbka min. 16 mm |
| výškovo prispôsobiteľné polica v s skrini | áno |
| madlá | kovové, strieborná farba |
| nohy | plastové |
| 5. kancelárska stolička | |
| typ | otáčavá |
| kolieska | univerzálne |
| materiál | čalúnenie - čierna sieťovina/plastové opierky/kovová ružica pochrómovaná |
| Oderuodolnosť textílie | min. 90 000 oderov |
| farba | čierna/chróm |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. |
| Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar. |
| Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy |
| Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred. |
| Požaduje sa predložiť rozpočet na jednotlivé položky bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať. |
| Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi. |
| Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH. |
| Tovar musí zodpovedať prevedeniu podľa obrazovej prílohy. |
| Záruka na tovar minimálne 24 mesiacov. |
| Dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom. |
| Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti. |
| Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa. |
| V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt. |
| Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy. |
| Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Technické špecifikácie položky
| Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
| Pôvodná hodnota | Šírka sedu | cm | 48 | 49 | |
| Navrhnutá hodnota | Šírka sedu | cm | 47 | 49 |
Poukazuje na konkrétneho výrobcu
| Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
| Pôvodná hodnota | rozmery - hĺbka | cm | 54 | 55 | |
| Navrhnutá hodnota | rozmery - hĺbka | cm | 54 | 60 |
Poukazuje na konkrétneho výrobcu
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
13.03.2023 08:00 — 30.03.2023 14:00
1,00 súbor
686,00
571,66
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.03.2023 11:32
09.03.2023 11:27
09.03.2023 11:42
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 02.03.2023 15:55 - Vstupná ponuka | 685,99 | € | Cena s DPH |
| 09.03.2023 09:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 684,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: