• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.03.2023 11:32
  •    Predkladanie ponúk
    09.03.2023 11:27
  •    Ukončenie zákazky
    09.03.2023 12:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.03.2023 12:20

Detail zákazky Z20231479

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.03.2023 11:32
  •    Predkladanie ponúk
    09.03.2023 11:27
  •    Ukončenie zákazky
    09.03.2023 12:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.03.2023 12:20

Základné údaje

Z20231479

OF-269015

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7604165

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

36740870

ALEZA INTERIER, s.r.o.

Na Grunte 5A, Bratislava, 83152, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok

písací stôl, kontajner, skriňa, stolička

  • 39150000-8 - Rôzny nábytok a vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nábytok
Funkcia
vybavenie pracoviska - kancelárie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Písací stôl ks 1
rozmery - šírka cm 149 150
rozmery - výška cm 73 74
rozmery - hĺbka cm 67 68
nosnosť kg 35
2. kontajner ks 1
rozmery - šírka cm 39 40
rozmery - výška cm 58 59
rozmery - hĺbka cm 39 40
počet zásuviek počet 3
3.  kancelárska skriňa ks 2
rozmery - šírka cm 71 72
rozmery - výška cm 114 115
rozmery - hĺbka cm 34 35
počet dvierok počet 2
počet políc počet 2
4. kancelárska skriňa s otvorenou vrchnou časťou a uzatvorenou spodnou časťou ks 2
rozmery - šírka cm 71 72
rozmery - výška cm 114 115
rozmery - hĺbka cm 34 35
výška otvorenej časti (bez dvierok) cm 34 35
počet dvierok počet 2
počet políc v skrini počet 1
5. kancelárska stolička ks 1
Nosnosť kg 110
rozmery - šírka cm 56 57
rozmery - hĺbka cm 54 55
rozmery - výška cm 86 94
Nastaviteľná výška sedu cm 42 50
Hĺbka sedu cm 40 41
Šírka sedu cm 48 49
Šírka chrbtovej opierky cm 39 40
Výška chrbtovej opierky cm 45 46
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Písací stôl
farebné prevedenie dub sonoma
materiál DTD laminovaná/ABS hrany
hrúbka materiálu 16/22 mm
2. kontajner
farebné prevedenie Dub san remo
materiál DTD laminovaná/ABS hrany
hrúbka materiálu 16 mm
na kolieskach áno
úchytky na zásuvkách áno
3. kancelárska skriňa
farebné prevedenie korpusu dub bardolíno svetlý
farba dvierok dub bardolíno (1 ks), rose (1 ks)
uzamykateľné dvierka áno
výškovo prispôsobiteľné police áno
materiál DTD laminovaná, hrúbka min. 16 mm
madlá kovové, strieborná farba
nohy plastové
4. kancelárska skriňa s otvorenou vrchnou časťou a uzatvorenou spodnou časťou
farebné prevedenie korpusu dub bardolíno svetlý
farba dvierok dub bardolíno (1 ks), rose (1 ks)
uzamykateľné dvierka áno
materiál DTD laminovaná, hrúbka min. 16 mm
výškovo prispôsobiteľné polica v s skrini áno
madlá kovové, strieborná farba
nohy plastové
5. kancelárska stolička
typ otáčavá
kolieska univerzálne
materiál čalúnenie - čierna sieťovina/plastové opierky/kovová ružica pochrómovaná
Oderuodolnosť textílie min. 90 000 oderov
farba čierna/chróm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred.
Požaduje sa predložiť rozpočet na jednotlivé položky bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
Tovar musí zodpovedať prevedeniu podľa obrazovej prílohy.
Záruka na tovar minimálne 24 mesiacov.
Dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Šírka sedu cm 48 49
Navrhnutá hodnota Šírka sedu cm 47 49

Poukazuje na konkrétneho výrobcu

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota rozmery - hĺbka cm 54 55
Navrhnutá hodnota rozmery - hĺbka cm 54 60

Poukazuje na konkrétneho výrobcu

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

13.03.2023 08:00 — 30.03.2023 14:00

1,00 súbor

686,00

571,66

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.03.2023 11:32

09.03.2023 11:27

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.03.2023 11:42

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 235
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.03.2023 15:55 - Vstupná ponuka 685,99 € Cena s DPH
09.03.2023 09:19 - Najvýhodnejšia ponuka 684,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS