36038351
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK
52013260
LINDAX, s.r.o.
Hviezdoslavova 927/25, Nové Zámky, 94002, SVK
Balíkovaná senáž
lucerna, senáž, krmoviny, krmivo pre zvieratá
Tovar, Služba
|
1. Lucernové seno
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Senáž zlisovaná a zabalená do okrúhlych balov určená ako krmivo |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Množstvo | t | 25 | ||
| veľkosť balov | kg | 500 | 600 | |
| Priemer okrúhlych balov | cm | 120 | 130 | |
| Šírka balov | cm | 120 | 130 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Kvalitná lucernová, miešanková alebo ďatelino-trávna senáž | áno |
| Senáž nesmie byť napadnutá hnilobou, nesmie obsahovať plesne, nečistoty alebo cudzorodé látky | áno |
| Balíky nesmú byť prederavené alebo inak poškodené | áno |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto dodania. |
| Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zákazky a dopravu na konkrétne miesto dodania, s vyložením na mieste dodania, vrátane všetkých poplatkov a príplatkov. Miestom dodania je na adresu: Trnavy 1020, 962 23 Očová. |
| Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, oznámil (telefonicky,e-mailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, emailová adresa, telefónne číslo. |
| Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednaný tovar najneskôr do 7 dní od prijatia objednávky počas pracovných dní, ak nie je dohodnuté inak. |
| Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie počas pracovných dní. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať objednaný tovar, ktorý nespĺňa vlastnosti alebo špecifikácie uvedené v zmluve. |
| Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky. |
| Splatnosť faktúry je do 30 dní od doručenia objednávateľovi. |
| V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa pri nedodaní tovaru v zmysle špecifikácie predmetu zákazky, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 10 % z hodnoty nedodanej časti zákazky. Popri zmluvnej pokute má Objednávateľ aj nárok na náhradu škody v časti prevyšujúcej zmluvnú pokutu. |
| Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom predávajúci zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany Objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Pokračovanie textu: |
| Dodávateľ sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať Objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu. Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta obidve zmluvné strany súhlasia s postupom v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH , § 25, ods. (6), t.j. Dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy. |
| Dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky a iné práva vyplývajúce z tejto Zmluvy voči Objednávateľovi len po ich predchádzajúcom písomnom súhlase. |
| Nedodanie tovaru v súlade s technickou špecifikáciou predmetu tejto Zmluvy a nesplnenie vyššie uvedených požiadaviek sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle podmienok OPET. |
Trnavy 1020, Očová, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
09.03.2023 10:00 — 14.03.2023 14:00
25,00 t
3 125,00
3 125,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.03.2023 08:58
07.03.2023 09:00
07.03.2023 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 03.03.2023 08:04 - Vstupná ponuka | 3 125,00 | € | Cena bez DPH |
| 03.03.2023 08:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 125,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: