00158569
Stredná odborná škola obchodu a služieb, Ul. 1. mája 1264, Púchov
Ul. 1. mája 1264, Púchov, 02001, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Hygienické potreby z papiera - toaletný papier,servítky,utierky
toaletný papier,servítky,utierky na ruky
Tovar, Služba
1. Hygienické potreby z papiera - toaletný papier,servítky,utierky...
|
|
---|---|
Funkcia |
hygienické a toaletné potreby pre účely školských zariadení |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
servítky biele | balík | 880 | ||
servítky farebné | balík | 200 | ||
servítky s potlačou | balík | 200 | ||
servítky midi | balík | 16 | ||
toaletný papier v rolke obyčajný | kotúč | 1500 | ||
toaletný papier v rolke MIDI do zásobníkov | kotúč | 400 | ||
toaletný papier v rolke MAXI do zásobníkov | kotúč | 200 | ||
utierka rolka na ruky do zásobníkov | kotúč | 260 | ||
utierky na ruky skladané do zásobníkov | krabica | 40 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
servítky biele: jemné , jednovrstvové, rozmer 33x33, v balení 100 ks, najmenšia gramáž 135 g, balenie v krabici min. 30 ks balíkov max . 50 ks | |
servítky farebné: rôzne farby podľa vlastného výberu, rozmer 33x33, v balení (balíku) 50 ks | |
servítky s potlačou: rôzna potlač, motívy podľa vlastného výberu, rozmer 33x33, v balení (balíku ) 20 ks | |
servítky midi: 1 vrstvové, biele, rozmer 24x24, v balení 500 ks | |
toaletný papier v rolke obyčajný: 2 vrstvový, biely, min.65 % belosť, neparfumovaný, 100% celulóza s ražbou, perforovaný po 11 cm, návin min.20 m a max. 30m, priemer dutinky 4,5 cm | |
toaletný papier MIDI do zásobníkov : 2 vrstvový MIDI JUMBO, biely, návin min.150m, 12x600 útržkov, priemer 19 cm x9,5 cm, priemer dutinky 6 cm, v balení 12 ks kotúčov | kompatibilný so zásobníkmi CWS |
toaletný papier MAXI do zásobníkov: 2 vrstvový MAXI, biely, min 250m, 2000 útržkov, priemer dutinky 6 cm, 12,5 cm x 9,5 cm, priemer 28 cm, balenie po 6 ks kotúčov | kompatibilný so zásobníkmi CWS |
utierka rolka na ruky do zásobníkov: 2 vrstvové, biele utierky na ruky v rolke s ražbou, 19x25 útržkov, 19,8cm x150 m, priemer dutinky 4 cm, balenie po 6 ks roliek | kompatibilný so zásobníkmi CWS |
utierky na ruky skladané do zásobníkov : 1 vrstvové, zelené ZZ, 24,5x22,5 cm, balenie v krabici po 20 ks balíkov , v balíku 200-250 ks dodávané v kartónoch z dôvodu manipulácie a distribúcie po školských prevádzkach verejného obstarávateľa (1 kartón obsahuje napr. 20 balíkov) | kompatibilný so zásobníkmi CWS |
Predmet zákazky je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať plnohodnotné úžitkové, prevádzkové, funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia: SOŠ obchodu a služieb ul.1mája 1264, 02001 Púchov a Hotel Študent, Sl. Partizánov 1131/51 , 01701 Považská Bystrica, vrátane balenia a vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, zodpovedajúcich požiadavkám objednávateľa, zásielka/y musia byť doručené počas pracovných dní od 7-13,00 hod. na miesto plnenia. |
3. Objednávateľ u tovarov identifikovaných konkrétnym výrobcom, značkou alebo typom pripúšťa dodanie ekvivalentných tovarov s plnohodnotnými vlastnosťami na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe, a zároveň so zabezpečením bezpodmienečnej kompatibility so systémami používanými u verejného obstarávateľa, použitie ktorých je nevyhnutné s požadovanými tovarmi, a to bez nutnosti ďalších nákladov na strane objednávateľa. |
V prípade ekvivalentných tovarov objednávateľ požaduje predložiť u každej ekvivalentnej položky bezplatnú vzorku, ktorá bude vyskúšaná objednávateľom za účelom vyskúšania kompatibility s jestvujúcimi zásobníkmi verejného obstarávateľa.Jednotlivé druhy ekvivalentov môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie. |
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť rozpis celkovej obstaranej sumy na jednotlivé položky do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy, vrátane rozpisu DPH. Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, dodanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy. Dodávateľ svoju cenovú kalkuláciu predloží elektronicky na mailovú adresu kontaktnej osoby verejného obstarávateľa. |
Ocenené musia byť všetky položky. Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvy dodávať tovar za jednotkové ceny rovnaké alebo nižšie ako budú uvedené v predloženej cenovej kalkulácii, kde budú zahrnuté všetky náklady. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy elektronicky (mailom) oznámiť verejnému obstarávateľovi oprávnenú osobu dodávateľa zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy. Oznámenie musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno a priezvisko, pracovnú pozíciu oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, tel. číslo a mail kontaktnej osoby. |
Verejný obstarávateľ požaduje akceptovať podmienky priebežného dodávania tovaru počas obdobia plnenia zmluvy podľa potrieb verejného obstarávateľa, na základe priebežnej čiastkovej objednávky zadanej e-mailom, alebo osobne obchodnému zástupcovi dodávateľa. Dodávka tovaru max. do 7 kalendárnych dní. |
Zadané množstvo je nutné brať ako predpokladaný počet, nie presný. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celkové udávané množstvá ak nastane nepredpokladaná situácia. |
Jednotlivé balenia musia byť dodané v celku, nepoškodené, nepoužité, so zárukou minimálne 12 mesiacov od dodania. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia svojho záväzku.Spôsob financovania - bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry, ktorú dodávateľ vystaví a doručí verejnému obstarávateľovi. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia verejnému obstarávateľovi. Faktúra bude dodávateľom vystavená a objednávateľovi doručená do jeho sídla v papierovej forme. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu v súlade s platnými predpismi. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ pri odovzdaní tovaru odovzdá objednávateľovi dodací list , oprávnený zástupca objednávateľa potvrdením dodacieho listu potvrdí prevzatie tovaru.V prípade doručenia iného tovaru, alebo tovaru, ktorý nespĺňa všetky špecifikácie, alebo osobitné požiadavky si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo neprevziať takýto tovar, respektíve požaduje vrátenie peňazí. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. |
Dodávateľ a objednávateľ sú oprávnení z dodávateľsko odberateľského vzťahu voči sebe uplatňovať jednotlivé nároky len v rozsahu uvedenom v zmluvných podmienkach uvedených v opisnom formulári EKS, Obchodných podmienok elektronického trhoviska a ostatných príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov. Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa. |
V prípade, že sa preukáže, že tovar či jeho kvalita nezodpovedajú predmetu plnenia zmluvy, ku ktorému sa predávajúca strana zaviazala, dodávateľ zabezpečí odvoz predmetu zmluvy na vlastné náklady a zabezpečí dodanie tovaru podľa špecifikácie a zodpovedajúcej kvalite. |
Dodávateľ musí vytvoriť pri dodávke tovaru (vyloženia tovaru) dostatočný časový priestor na skontrolovanie druhu a množstva dodávaného tovaru zamestnancami objednávateľa. Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. poškodený obal tovaru, iný druh ako bol predložený v cenovej kalkulácii a pod.) |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto kúpnej zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok odstúpenie objednávateľa od kúpnej zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
Zmluvné strany sa zaväzujú riešiť akékoľvek vzniknuté spory cestou vzájomného konsenzu. Pokiaľ nie je možné vzájomne výhodnou dohodou dospieť k urovnaniu sporu, pre konanie a rozhodovanie o sporných otázkach týkajúcich sa záväzkových právnych vzťahov vyplývajúcich z podmienok tejto zmluvy, zmluvné strany sa zaväzujú riešiť všetky spory v zmysle príslušných platných právnych predpisov Slovenskej republiky na príslušnom súde Slovenskej republiky. Miestna príslušnosť súdu je daná v zmysle zákona č. 160/2015 Z.z. Civilný sporový poriadok v platnom znení. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov odo dňa uzatvorenia zmluvy, alebo do vyčerpania celkového finančného objemu tejto rámcovej dohody v závislosti od toho, ktorý skutok nastane skôr. |
1.mája 1264, Púchov, Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika
12
1,00 celok
5 953,20
4 961,00
Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia zákazky ako súčasť svojej Kontraktačnej ponuky, predloženej v lehote na predkladanie ponúk, v ktorom je dodávateľ povinný predložiť aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien a podrobnej špecifikácie tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu alebo typu ponúkaného tovaru, preukazujúcu splnenie všetkých objednávateľom požadovaných parametrov.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.03.2023 08:29
14.03.2023 08:14
14.03.2023 08:29
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.03.2023 13:20 - Vstupná ponuka | 5 953,20 | € | Cena s DPH |
06.03.2023 13:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 587,96 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: