• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.03.2023 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    15.03.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.03.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.03.2023 09:50

Detail zákazky Z20231456

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.03.2023 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    15.03.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.03.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.03.2023 09:50

Základné údaje

Z20231456

OF-269033

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7629737

Objednávateľ

31256911

Vysokošpecializovaný odborný ústav geriatrický sv. Lukáša v Košiciach n.o.

Strojárenská 13, Košice, 04001, SVK

Dodávateľ

36518565

VAMEL Meditec s.r.o.

Pánska dolina 80, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Terapeutické ležadlo

terapeutické ležadlo,

  • 33192100-3 - Lôžka na zdravotnícke účely

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Terapeutické ležadlo
Funkcia
na terapeutické účely
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Terapeutické ležadlo dvojdielné BTL 1100 alebo ekvivalent ks 6
Výška ležadla cm 65 72
Šírka  ležadla cm 68 75
Dĺžka ležadla cm 205 212
Nastaviteľný uhol hlavovej časti ležadla - mechanické ° 0 70
Nosnosť kresla kg 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
hlavový a chrbtový diel áno
všetky časti vozíka musia byť ľahko umývateľné a dezinfikovateľné áno
farba poťahu modrá
umývateľný poťah áno
farba rámu svetlo sivá
pevná - stabilná kovová konštrukcia, lakovaná pieskovanou farbou áno
bez otvoru na tvár áno
navrhnuté pre používanie v zdravotníctve áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presného názvu (obchodnej značky)  výrobku do 2 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Záruka 24 mesiacov
Lehota dodania 30 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy.
Predmet zákazky musí byť certifikovaný v súlade s platnou legislatívou EU a SR.
Dodávateľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto zmluvy vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto zmluvy alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Ak dodávateľ postúpi akékoľvek práva a povinnosti z tejto zmluvy vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto zmluvy alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie písomného súhlasu objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu MZ SR.
Objednávateľ uhradí dohodnutú cenu za dodaný predmet zmluvy do 60 dní odo dňa prevzatia tovaru.
Dodávateľ sa zaväzuje v záručnej dobe zabezpečiť pre kupujúceho bezplatné odstránenie prípadných vád predmetu plnenia,ktorénie sú zapríčinené objednávateľom.
Ak, technická špecifikácia predmetu zákazky predložená úspešným uchádzačom nebude dodržaná, verejný obstarávateľ odstúpi od zmluvy a uchádzača zapíše do zoznamu negatívne hodnotených Dodávateľov Trhoviska.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Strojárenská 13, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika

20.03.2023 07:59 — 20.04.2023 08:00

6,00 ks

3 528,00

2 940,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presného názvu (obchodnej značky) výrobku do 2 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.03.2023 08:01

15.03.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.03.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 360
 7
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.03.2023 12:31 - Vstupná ponuka 3 516,00 € Cena s DPH
09.03.2023 16:20 - Najvýhodnejšia ponuka 3 240,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS