• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.03.2023 15:38
  •    Predkladanie ponúk
    10.03.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.03.2023 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.03.2023 11:50

Detail zákazky Z20231449

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.03.2023 15:38
  •    Predkladanie ponúk
    10.03.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.03.2023 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.03.2023 11:50

Základné údaje

Z20231449

OF-269036

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7609085

Objednávateľ

45737967

Nemocnica s poliklinikou n.o. Kráľovský Chlmec

Nemocničná 8, Kráľovský Chlmec, 07701, SVK

Dodávateľ

31359825

SARSTEDT spol. s r.o.

Pri smaltovni 4, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

diagnostický spotrebný materiál

uzavretý odberový systém, skúmavky, zdravotnícky spotrebný materiál

  • 33141300-3 - Punkcia ciev, prístroje na odber vzoriek krvi
  • 33192500-7 - Skúmavky
  • 33124130-5 - Diagnostický spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Uzavretý odberový systém na bezpečný odber krvi aspiračnou technikou (jemným potiahnutím piestu).   Pri odbere krvi a ďalšej manipulácii je krv uzatvorená v skúmavkách umožňujúcim ich spracovávanie bez nutnosti ich otvárania.
Funkcia
platí pre položky č.1-č.14: Odberové súpravy ( ihla - striekačka) na bezpečný odber krvi aspiračnou technikou (jemným potiahnutím piestu) určenej na laboratórne vyšetrenie.  Telo odberového valca musí slúžiť zároveň aj na transport, predprípravu a vzorkovanie biologického materiálu pred jeho konečnou analýzou.Všetky komponenty odberového systému (odberové ihly, skúmavky a adaptéry) musia byť sterilné, určené na jednorazové použitie a musia tvoriť integrovaný systém.Membrána na odberovej skúmavke musí byť zhotovená a umiestnená tak, aby zabránila kontaktu a prípadnej kontaminácii.
platí pre položky č.1-č.14: Odberové skúmavky musia byť vhodné do bežne používaných analyzátorov, centrifúg a iných laboratórnych zariadení, musia byť zhotovené z plastu, nárazuvzdorné a nerozbitné pri centrifugácii.Skúmavky musia mať skrutkový uzáver, objem skúmavky vyznačený ryskou a presné značenie chemických aditív.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Multi - adaptér ks 1600
Ihla odberová zelená 21G x 1 1/2" ks 14900
Skúmavka na získanie séra - gél 4,9 ml ks 28450
Skúmavka s K3EDTA 2,7 ml ks 25450
Skúmavka s citrátom sodným 3,2% 3,0 ml ks 16850
Skúmavka na získanie plazmy s lítium - heparínom 4,9 ml ks 2600
Skúmavka na sedimentáciu 3,5 ml ks 4700
Skúmavka s heparínom na krvné plyny 1 ml ks 2050
Skúmavka na vyšetrenie pseudothrombocytopenie ks 150
Skúmavka na získanie séra bez gélu 2,7 ml ks 850
Skúmavka na získanie séra bez gélu 1,2 ml ks 200
Skúmavka s K3EDTA 1,6 ml ks 1000
Skúmavka s Na Citrat 3,2% 1,4 ml ks 1000
Skúmavka na sedimentáciu 2,0 ml ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Multi - adaptér Multi - adaptér s možnosťou prechodu na Luer systém pre odber z centrálnej kanyly alebo ekvivalent
Ihla odberová zelená 21G x 1 1/2" Ihla odberová zelená 21 G x 1 1/2" ,rozmer (dĺžka x priemer) 38x0,8mm alebo ekvivalent
Skúmavka na získanie séra - gél 4,9 ml Odberová skúmavka na získanie séra s aktivátorom zrážania s gélom, skrutkový uzáver, objem 4,9 ml. Rozmer (výška x priemer) 90x13 mm alebo ekvivalent
Skúmavka s K3EDTA 2,7 ml Odberová skúmavka s K3EDTA, skrutkový uzáver, objem 2,7 ml. Rozmer (výška x priemer) 66x11mm alebo ekvivalent
Skúmavka s citrátom sodným 3,2% 3,0 ml Odberová skúmavka s Na Citrat 3,2% (9NC), skrutkový uzáver, objem 3,0 ml. Rozmer (výška x priemer) 66x11mm alebo ekvivalent
Skúmavka na získanie plazmy s lítium - heparínom 4,9 ml Odberová skúmavka na vyšetrenie plazmy s obsahom lítium-heparínu, skrutkový uzáver, objem 4,9 ml. Rozmer (výška x priemer) 90x13mm alebo ekvivalent
Skúmavka na sedimentáciu 3,5 ml Odberová skúmavka určená na vyšetrenie sedimentácie s obsahom citrátu sodného (4NC), skrutkový uzáver, objem 3,5 ml. Rozmer (výška x priemer) 130x8mm alebo ekvivalent
Skúmavka s heparínom na krvné plyny 1 ml Odberová skúmavka na krvné plyny, skrutkový uzáver, objem1 ml alebo ekvivalent
Skúmavka na vyšetrenie pseudothrombocytopenie Odberová skúmavka  s obsahom Mg, skrutkový uzáver, objem 2,7 ml. Rozmer (výška x priemer)  66x11mm alebo ekvivalent
Skúmavka na získanie séra bez gélu 2,7 ml Odberová skúmavka určená na získanie séra s aktivátorom zrážania bez gélu,  skrutkový uzáver, objem 2,7 ml. Rozmer (výška x priemer) 66x11 mm alebo ekvivalent
Skúmavka na získanie séra bez gélu 1,2 ml Odberová skúmavka určená na získanie séra s aktivátorom zrážania bez gélu, skrutkový uzáver, objem 1,2 ml. Rozmer (výška x priemer) 66x8 mm alebo ekvivalent
Skúmavka s K3EDTA 1,6 ml Odberová skúmavka s K3EDTA, skrutkový uzáver, objem 1,6 ml. Rozmer (výška x priemer) 66x11mm alebo ekvivalent
Skúmavka s Na Citrat 3,2% 1,4 ml Odberová skúmavka s obsahom Na Citrat 3,2%  (9NC), skrutkový uzáver, objem 1,4 ml. Rozmer (výška x priemer) 66x8mm alebo ekvivalent
Skúmavka na sedimentáciu 2,0 ml Odberová skúmavka určená na vyšetrenie sedimentácie  s obsahom citrátu sodného (4NC), skrutkový uzáver, objem 2,0 ml. Rozmer ( výška x priemer) 66x11mm alebo ekvivalent
 2. skúmavky
Funkcia
skúmavky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
skúmavka sterilná s okrúhlym dnom 10ml ks 7050
skúmavka s K3EDTA 0,5 ml ks 1500
skúmavka s K3EDTA,  300µl ks 14200
súprava plastových kapilár na vyšetrenie krvných plynov 125µl ks 1000
skúmavka s okrúhlym dnom 5ml ks 39000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
skúmavka sterilná s okrúhlym dnom 10ml skúmavka sterilná, 10 ml, so štítkom a zátkou
skúmavka s K3EDTA 0,5 ml skúmavka s  K3EDTA na odber krvi u malých detí, 0,5 ml
skúmavka s K3EDTA,  300µl skúmavka na odber kapilárnej krvi s K3EDTA, vnútorný objem kónickej skúmavky 300 µl
súprava plastových kapilár na vyšetrenie krvných plynov 125µl súprava s heparínom, uzávery s miešacími tyčinkami, kapiláry 125µl
skúmavka s okrúhlym dnom 5ml skúmavka bez štítku bez stupnice bez uzáveru, 5 ml, transparentná, Rozmer (výška x priemer) 75x13 mm - nepripúšťa sa ekvivalent
 3. zdravotnícky spotrebný materiál
Funkcia
iný mikrobiologický odberový materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tampón Stuart s aktívnym uhlím, plastová tyčinka ks 7000
Amiesovo médium s aktívnym uhlím, hliníková tyčinka ks 100
odberová nádoba pre odber stolice s lopatkou ks 1170
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tampón Stuart s aktívnym uhlím, plastová tyčinka tampón  s transportným médiom podľa Stuarta na výter z nosa, hrdla, rekta, oka, gynekologické výtery a pod.
Amiesovo médium s aktívnym uhlím, hliníková tyčinka tampón s transportným médiom podľa Amiesa na výtery
odberová nádoba pre odber stolice s lopatkou plastová, s lopatkou integrovanou do uzáveru
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Balenia výrobkov musia byť označené CE značkou na jednotkovom balení aj na kartóne ako dôkaz, že spĺňajú príslušné normy.
Požaduje sa do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť : a)    obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky, t.j. obchodný názov a referenčné číslo alebo katalógové číslo každého zmluvného produktu, mernú jednotku, ŠUKL-kód, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, jednotkovú cenu s DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH
Požaduje sa do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť : b)    vlastný návrh plnenia t.j. prospektový materiál predmetu zákazky bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek Objednávateľa, prospektový materiál musí byť preložený do slovenského, resp. českého jazyka
Požaduje sa do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť : c)    bezplatné vzorky zodpovedajúce špecifikácii v počte 3 ks z každej položky. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie.
Požaduje sa do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť : d)    kontaktné údaje oprávnenej osoby pre účely zasielania informácií, objednávok a reklamácií  týkajúcich sa predmetu zákazky/ meno, priezvisko, telefónne číslo, e -mail.
Požaduje sa do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť : e)    ak je podľa platnej legislatívy vyžadované predloženie povolenia MZ SR na veľkodistribúciu zdravotníckych pomôcok podľa zákona č.362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov, resp. iného ekvivalentného dokladu, ktorý nahrádza požadované povolenie
Počas zmluvného vzťahu je dodávateľ povinný dodávať ten istý tovar, v takej istej kvalite ako bol predložený vo vzorkách z jednotlivých položiek.
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania bude spĺňa všetky kvalitatívne požiadavky podľa platných noriem a legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike.
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, obstarávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov, ako sú uvedené v opise predmetu zákazky.
Objednávateľ nie je viazaný množstvom tovaru uvedeného v technickej špecifikácií predmetu zákazky . Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovnaké alebo vyššie ako množstvo tovaru uvedeného v technickej špecifikácií predmetu zákazky. Množstvo bude spresňované počas plnenia zmluvy, podľa aktuálnych potrieb objednávateľa v závislosti od počtu a diagnóz pacientov.
Dodávateľ vyhlasuje, že ak mu zákon č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ,,ZoRPVS") ukladá povinnosť byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora (ďalej len ,,register) ako partner verejného sektora, spĺňa túto zákonnú povinnosť.
Dodávateľ tiež vyhlasuje , že v prípade, ak bude plniť predmet plnenia tejto zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra v zmysle ZoRPVS, že títo budú v čase uzavretia alebo v čase použitia takéhoto subdodávateľa v registri zapísaní. V prípade, ak počas platnosti tejto zmluvy dôjde k právoplatnému výmazu subdodávateľa z registra, je Dodávateľ povinný okamžite ukončiť plnenie tejto zmluvy prostredníctvom takéhoto subdodávateľa.
Dodávky predmetu zmluvy budú realizované postupne, počas platnosti zmluvy, na základe čiastkových výziev t.j .čiastkových objednávok objednávateľa v závislosti od prevádzkových potrieb objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje, že predmet zmluvy bude zabezpečovať v množstvách špecifikovaných v jednotlivých čiastkových objednávkach podľa skutočných potrieb objednávateľa, a v termíne najneskôr do 10 pracovných dní od dňa doručenia objednávky, pri predpokladanej periodicite vystavovania čiastkových objednávok 1 x mesačne. Objednávku môže objednávateľ poslať písomne poštou alebo emailom.
Dodanie tovaru od doručenia čiastkovej objednávky dodávateľovi, v pracovných dňoch od 8:00 do 14:00 hod. sa bude uskutočňovať na dohodnutom mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa.
Dodávateľ je povinný dodať tovar zabalený presne podľa požiadaviek objednávateľa, ktoré sú špecifikované v čiastkovej objednávke a súčasne tak, ako je u tohto tovaru obvyklé, aby nedošlo k jeho poškodeniu a znehodnoteniu. Tovar musí byť originálny, nový – nepoužitý, nie repasovaný, alebo inak renovovaný alebo testovaný,v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou bez akýchkoľvek známok poškodenia a funkčných vád, a musí byť určený na humánne použitie
Dodávateľ poskytne na dodaný tovar záruku v dĺžke zodpovedajúcej dobe exspirácie poskytnutej výrobcom tovaru, uvedenej na obale tovaru. Dĺžka záruky je minimálne 9 mesiacov. Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré vznikli nesprávnou manipuláciou, alebo nesprávnym skladovaním tovaru kupujúcim. Predávajúci zodpovedá za kvalitu tovaru počas celej exspiračnej doby tovaru. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 50% výrobcom stanovenej exspiračnej doby.
V prípade, ak doba exspirácie na tovare nie je vyznačená, resp. tovar nepodlieha exspirácii, začína plynúť záručná doba v dĺžke min.24 mesiacov od dátumu uvedeného na dodacom liste kupujúceho.
Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru ku každej objednávke. Fakturácia bude priebežná. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí podľa platnej legislatívy aj odkaz na číslo zmluvy, číslo čiastkovej objednávky, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH) .Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta.
Dodávateľ je povinný k faktúre vždy priložiť kópiu čiastkovej objednávky objednávateľa ako povinnú prílohu faktúry. Dodávateľ je rovnako povinný k faktúre priložiť kópiu dodacieho listu ako jej povinnú prílohu faktúry. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe čiastkovej objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu.
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke (napr. množstvo, druh tovaru, požiadavkám na tovar v zmysle technickej špecifikácie, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť Dodávateľovi takto dodaný tovar, a to na náklady Dodávateľa.
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty alebo e-mailom.
Splatnosť faktúr je 60 dní odo dňa ich doručenia druhej zmluvnej strane.
Zmluvné strany sa dohodli na zákaze postúpenia pohľadávok veriteľa podľa § 524 a nasl. Obč. zák. v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Obč, zák. neplatný. Súhlas dlžníka je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich , na základe dohody zmluvných strán, výpoveďou alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska.
Objednávateľ, ako verejný obstarávateľ, si v zmluve vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/ rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní.
Otázky neupravené touto zmluvou sa riadia ustanoveniami Obchodného zákonníka a OPET.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú do vyčerpania finančného objemu predpokladanej hodnoty zákazky, najviac však na dobu 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 18, Kráľovský Chlmec, Trebišov, Košický, Slovenská republika

03.04.2023 15:34 — 01.03.2024 15:35

1,00 súbor

18 920,15

18 920,15

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

01.03.2023 15:38

10.03.2023 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.03.2023 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 419
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.03.2023 14:03 - Vstupná ponuka 18 920,15 € Cena bez DPH
03.03.2023 14:03 - Najvýhodnejšia ponuka 18 920,15 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS