• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.03.2023 08:16
  •    Predkladanie ponúk
    09.03.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.03.2023 11:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.03.2023 11:30

Detail zákazky Z20231437

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.03.2023 08:16
  •    Predkladanie ponúk
    09.03.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.03.2023 11:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.03.2023 11:30

Základné údaje

Z20231437

OF-269014

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7604185

Objednávateľ

37836901

Trnavský samosprávny kraj

Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

36270687

Xtra Slovakia s.r.o.

Priemyselná 8/B, Trnava, 91701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie propagačných predmetov na akcie odboru kultúry a športu

vak, tričko, športová fľaša, potítko, ponožky, potlač

  • 39294100-0 - Informačné a propagačné výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie propagačných predmetov na propagáciu projektov odboru kultúry a športu
Funkcia
Propagačné predmety s potlačou logom slúžiace na propagáciu objednávateľa, vrátane návrhu vizualizácie, potlače, balenia, dopravy a všetkých nákladov spojených s realizáciou.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Sťahovací vak s logom - z netkanej textílie čierny, 33x42 cm, potlač vaku (žltá farba) ks 1200
Tričko s logom - 180g, 100% bavlna biela - 200 ks - S; 600 ks - M; 100 ks - XL; 50 ks - XXL; potlač - žltá farba ks 950
Športová fľaša s logom - 500ml, biela, bez BPA, potlač - modrá farba ks 500
Tritánová fľaša s logom - 500 ml, bez BPA, potlač - strieborná farba ks 500
Potítko s logom - so zipsom, čierne, potlač - žltá farba ks 500
Ponožky vysoké s logom - biele, 80% bavlna, 15% polyamid, 5 % elastan, veľkosť 36-39 - 500 ks párov, veľkosť 39-42 - 50 ks párov, veľkosť 42-45 - 100 ks párov), potlač - modrá farba ks 650
Funkčné tričko s logom - čierny polyester 140g/m2, 100 % ACTIVE- DRY (50 ks - L, 30 ks - XL), potlač - žltá farba ks 80
Funkčné tričko s logom - čierny polyester 140g/m2, 100 % ACTIVE- DRY (10ks - M, 20 ks - L, 20 ks - XL, 15 ks - XXL), potlač - žltá farba ks 65
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ požaduje dodávku propagačných predmetov vrátane návrhu vizualizácie, potlače, balenia, dopravy, vyloženia v sídle objednávateľa a všetkých nákladov spojených s realizáciou zákazky.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru priamo pri dodaní podľa dodacieho listu / faktúry, z dôvodu zamedzenia prípadnej reklamácie.
Na vystavenej faktúre musia byť kompletne uvedené údaje upravujúce na aký účel je predmet zákazky objednávaný. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Podklady na potlač (logo a názov) v elektronickej podobe budú úspešnému dodávateľovi poskytnuté e-mailom kontaktnou osobou po uzavretí zmluvy.
Dodávateľ e-mailom dodá kontaktnej osobe Objednávateľa grafický návrh predmetu zmluvy s potlačou na odsúhlasenie do 2 pracovných dní odo dňa obdržania loga a textu potlače od Objednávateľa; Objednávateľ do 2 pracovných dní návrh odsúhlasí alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať požiadavky Objednávateľa a parametre uvedené v tejto zmluve. Potlač a možnosti umiestnenia loga musí byť v zmysle dizajnmanuálu objednávateľa https://trnava-vuc.sk/erb-a-logo-ttsk-na-stiahnutie/ .

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Starohájska 10, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

21.03.2023 10:00

4 445,00 ks

13 629,48

11 357,90

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.03.2023 08:16

09.03.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.03.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 426
 93
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.03.2023 16:11 - Vstupná ponuka 13 629,00 € Cena s DPH
09.03.2023 09:50 - Najvýhodnejšia ponuka 11 811,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS