36038351
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK
52398650
N.S.M. Security s.r.o.
M. Falešníka 6, Prievidza, 97101, SVK
Poskytovanie strážnej služby, Manipulačno expedičný sklad Haniska ,Košice
strážna služba, ochrana objektov a majetku, kontrola a evidencia zamestnancov, kontrola pohybu majetku, riešenie krízových situácií, ohlasovacia povinnosť, vykonávanie vnútornej a vonkajšej pochôdzkovej činnosti
Služba
1. Poskytovanie strážnej služby, MES Haniska, Košice
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie strážnej služby pre manipulačno, expedičný sklad Haniska Košice užívanu objednávateľom v rozsahu zabezpečovania 1 osobou dodávateľa, s cieľom zabezpečiť ochranu objektov a majetku proti krádeži, vandalizmu, nepovolenému vstupu a pohybu cudzích neevidovaných osôb bez zistenia účelu vstupu - ochrana majetku na verejne prístupnom mieste podľa § 3 písm. a) zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a ochrana majetku na inom než verejne prístupnom mieste a podľa § 3 písm. b) o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti |
Vykonávanie strážnej služby v stráženom objekte formou fyzickej ochrany v súlade s § 3 písm. b) zákona o súkromnej bezpečnosti poverenými fyzickými osobami – informovanými a vyškolenými pracovníkmi poskytovateľa |
Vykonávanie obchôdzky striedavým premiestňovaním sa osoby poverenej výkonom fyzickej ochrany v strážnom objekte, vykonávanie stráženia prítomnosťou osoby poverenej výkonom fyzickej ochrany v stráženom objekte, vykonávanie zásahu osobou poverenou výkonom strážnej služby, pri ktorej sa zasahuje do práv a slobôd tretích osôb, vedenie samostatnej evidencie fyzických osôb poverených výkonom strážnej služby |
Kontrola pohybu motorových vozidiel, vizuálna kontrola vchádzajúcich osôb do budovy a vychádzajúcich osôb z budovy, selektívne preverovanie totožnosti vstupujúcich osôb do budovy, kontrola presunu, vývozu, vynesenia materiálu, majetku a inventáru mimo stráženého objektu administratívnej budovy |
Riešenie krízových situácií, ohlasovacia povinnosť v prípade narušenia objektu, alebo havarijnej situácie ( prasknuté potrubie, vytečenie vody, požiar a pod) |
Pri kontrole strážených priestorov v súvislosti s možným poškodením, unikajúcou vodou alebo v súvislosti s možným únikom plynu z vnútorných rozvodov plynu., prípadne ložiskom požiaru a iných nepredvídaných skutočností |
Zabezpečovanie úloh vyplývajúcich z predpisov o požiarnej ochrane objektov a iné. |
Zabezpečenie iných úloh na základe požiadavky objednávateľa, ktoré priamo súvisia s výkonom strážnej služby |
Zakázať vstup do stráženého objektu nepovolaným osobám, osobám, ktoré majú pri sebe zbraň, ak je do stráženého objektu vstup so zbraňou zakázaný, s výnimkou príslušníkov ozbrojených síl Slovenskej republiky, ozbrojeného bezpečnostného zboru alebo ozbrojeného zboru, ak do stráženého objektu vstupujú na služobný účel, vyžadovať preukázanie totožnosti u osoby, ktorá je pristihnutá pri páchaní priestupku alebo trestného činu, ktorý súvisí s výkonom fyzickej ochrany, vypracovať záznam o zásahu, nahlásenie vykonania zásahu vždy najneskôr do jednej hodiny od zásahu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet objektov určených na stráženie - administratívna budova | objekt | 1 | ||
Stráženie objektu - MES Haniska /počet hodín za dobu trvania zmluvy pracovné dni | hodín/deň | 16 | ||
Stráženie objektu - MES Haniska /počet hodín za dobu trvania zmluvy sviatky víkendy | hodín/deň | 24 | ||
Počet dní stráženia z toho pracovné dni: | deň | 246 | ||
Počet dní stráženia z toho sviatky víkendy : | deň | 120 | ||
Počet osobohodín od 1.4.2023 - 31.03.2024 | osobohodina | 6816 | ||
Začiatok výkonu strážnej služby: | dátum | 01.04.2023 | ||
Ukončenie výkonu strážnej služby: | dátum | 31.03.2024 | ||
Počet osôb vykonávajúcich výkon strážnej služby | osoba | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Manipulačno expedičný sklad a priľahlé vonkajšie priestory - výkon strážnej služby | 24 hod/deň, 1 osoba |
Názov |
A. Práva a povinnosti dodávateľa: |
1. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečovať výkon strážnej služby osobami spoľahlivými, fyzicky a psychicky zdatnými, odborne spôsobilými a vyškolenými v zmysle zákona č. 473/2005 Z.z.o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
1.a Dodávateľ do 5 dni od nadobudnutia účinnosti zmluvy (zverejnenie v CRZ) predloží v listinnej forme objednávateľovi zoznam osôb, ktoré budú zabezpečovať výkon strážnej služby. Dodávateľ do 5 dni od nadobudnutia účinnosti zmluvy (zverejnenie v CRZ) predloží objednávateľovi úradne overenú kópiu Licencie na prevádzkovanie bezpečnostnej služby podľa zákona 473/2005Z.z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti . Nedodanie zoznamu a Licencie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy |
1.b Dodávateľ je povinný najneskôr dva pracovné dni oznámiť objednávateľovi zmenu osoby, ktorá bude vykonávať strážnu službu a ktorá nebola uvedená v predloženom zozname podľa bodu 1.a, |
1.b.1 Dodávateľ je povinný nahradiť zamestnanca - osobu vykonávajúcu strážnu službu, ak voči nej bude mať objednávateľ výhrady v zmysle časti B, bod 2 f |
1.B.2 Nenahradenie takejto osoby inou osobou sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy |
1.c Neposkytnutie informácie podľa bodu 1.b sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy |
1.d Dodávateľ zabezpečí aby osoby zabezpečujúce výkon strážnej služby boli oblečené v rovnošate opatrenej jasne označeným názvom dodávateľa a s uvedením mena strážnika na viditeľnom mieste v prednej hornej časti tela. |
1.e Dodávateľ zabezpečí predloženie čestných vyhlásení všetkých osôb vykonávajúcich strážnu službu v objekte objednávateľa o záväzku zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach zistených pri výkone strážnej služby a o jej výkone aj po ukončení výkonu strážnej služby |
1.f Dodávateľ je povinný vybaviť osoby vykonávajúce strážnu službu vlastným výstrojom a vecnými bezpečnostnými prostriedkami potrebnými pri výkone strážnej služby |
2. Dodávateľ prehlasuje a zaväzuje sa zabezpečiť poistnou zmluvou, že škody spôsobené objednávateľovi pri výkone strážnej služby, budú po celú dobu trvania tejto zmluvy kryté poistnou zmluvou dodávateľa o poistení zodpovednosti za škody s výškou poistného krytia v sume nie menej ako 100.000,- EUR. |
2.a Nedodržanie záväzku v rozsahu bodu 2 sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy |
2.b Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 5 dní nadobudnutí účinnosti zmluvy alebo najneskôr 3 dni pred nástupom na výkon strážnej služby poistnú zmluvu v listinnej forme v kópii a doklad o úhrade príslušného poistného |
2.c Nepredloženie poistnej zmluvy a dokladu o úhrade príslušného poistného podľa bodu 2.b sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy |
3. Dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za riadny výkon strážnej služby a zodpovedná objednávateľovi za škody spôsobené vadným plnením záväzku dodávateľa a to rozsahu skutočne preukázanej škody a nákladov na jej odstránenie |
4. Dodávateľ je povinný bez obmedzenia umožniť objednávateľovi vykonať kontrolu výkonu strážnej služby |
4.a V prípade zistených nedostatkov pri výkone strážnej služby je dodávateľ povinný bezodkladne alebo v stanovenej lehote zabezpečiť nápravu najneskôr však do 3 pracovných dní od zistenia nedostatku (ak nebolo dohodnuté inak) |
4.b Neodstránenie zistených nedostatkov podľa bodu 4. a sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy |
5. Dodávateľ sa zaväzuje písomne predkladať objednávateľovi všetky poznatky z výkonu strážnej služby, všetky zistenia, škodové udalosti a narušenie objektu |
5.a V prípade zistenia mimoriadnych udalostí ich dodávateľ okamžite nahlási objednávateľovi a ním stanovenej osobe a príslušným orgánom podľa charakteru zistenia a vykoná potrebné opatrenia na zamedzenie vzniku ďalších škôd. |
6. Dodávateľ predloží do 5 dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy smernicu o výkone strážnej služby podľa platných predpisov, ktorú následne schváli objednávateľ ak nebude mať smernica vady |
6.a Nepredloženie smernice na schválenie alebo smernice, ktorej vady nebudú odstránené v stanovenej lehote sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy |
7. Dodávateľ sa zaväzuje najneskôr 1 deň pred začatím výkonu strážnej služby vykonať obhliadku objektu a absolvovať školenia objednávateľa o BOZP |
8. Dodávateľ je povinný do 3 dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy predložiť v listinnej forme objednávateľovi jednotkovú cena za výkon strážnej služby v rozsahu podľa bodu 8.a tejto časti |
8.a Jednotková cena bude uvedená za výkon strážnej služby pri jej zabezpečovaní 24 hodín/deň , 16hodín/deň a to v rozsahu cena za 1 hodinu strážnej služby 1 osobou v eur bez DPH, výšku DPH a cena za 1 hodinu strážnej služby 1 osobou v eur s DPH, |
9. Dodávateľ predloží objednávateľovi povolenie na vykonávanie požadovaných činností podľa zákona 473/2005 Z.z.o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti) najneskôr do 3 dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
9.a Nepredloženie povolenia a vykonávanie požadovaných činností podľa zákona 473/2005 Z.z. sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy |
10. Dodávateľ sa zaväzuje plniť si svoje záväzky voči strážnikom v plnom rozsahu, v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi týkajúcimi sa zamestnávania zamestnancov najmä zákonníkom práce,zákonom o sociálnom poistení,zdravotnom poistení a inými predpismi upravujúcimi pracovno-právne vzťah |
10.a Nedodržanie záväzku dodávateľa podľa bodu 10 tejto časti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy |
11. Dodávateľ je povinný pri výkone strážnej služby prostredníctvom určených osôb dodržiavať všeobecne záväzne právne predpisy, pokyny objednávateľa a vnútorne predpisy objednávateľa |
11.a Nedodržanie povinnosti uvedenej v bode 11 tejto časti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy |
B Práva a povinnosti objednávateľa: |
1. Objednávateľ sa zaväzuje písomne oznamovať dodávateľovi každú zmenu v rozsahu alebo spôsobe výkonu strážnej služby a zmenu,ktorá má vplyv na samotný výkon strážnej služby |
2. Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu rozsahu poskytovania strážnych služieb. Zmena rozsahu sa môže týkať najmä zníženia doby stráženia (počet dní v týždni, resp. zníženie počtu hodín stráženia objektu v priebehu dňa ) |
2.a Akákoľvek zmena bude možná len na základe písomne uzatvoreného dodatku, pričom jednotková cena osobo/hodina za výkon strážnej služby sa môže meniť len v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. |
2.b Objednávateľ sa zaväzuje poskytovať dodávateľovi nevyhnutnú súčinnosť pri zabezpečovaní výkonu strážnej služby a realizácií ochrany majetku a jej skvalitňovaní. |
2.c Objednávateľ zaškolí zamestnancov dodávateľa na systém protipožiarnej ochrany a oboznámiť ich s umiestnením hasiacich prístrojov, hlavných uzáverov a vypínačov., všetko najneskôr do 2 dní pred nástupom na výkon strážnej služby |
2.d Objednávateľ s bezplatne poskytne zamestnancom dodávateľa vykonávajúcim strážnu službu v stráženom objekte primerané nevyhnutné priestory na výkon strážnej služby, vrátane priestoru na odloženie si osobných vecí a možnosť bezplatne užívať kuchynku a soc. zariadenie |
2.e Objednávateľ predloží dodávateľovi zoznam kontaktných osôb, ktoré budú súčinné pri riešení krízových situácií a problémov vzniknutých pri výkone strážnej služby, a to najneskôr 2 dni pred začatím výkonu strážnej služby dodávateľom. |
2.f Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnúť zamestnanca - osobu dodávateľa vykonávajúcu strážnu službu ak táto nebude spĺňať požiadavky uvedené v časti A bod 1, alebo ktorá sa bude neprimerané správať pri výkone strážnej služby, alebo s ktorou je objednávateľ v súdnom alebo inom spore |
3. Objednávateľ je oprávnený vykonať kedykoľvek aj bez oznámenia kontrolu výkonu strážnej služby a zistené nedostatky písomne oznámi dodávateľovi s návrhom na formu ich odstránenia a určením termínu na odstránenie |
4. Objednávateľ je oprávnený požiadať o preukázanie plnenia si záväzkov vyplývajúcich z pracovno-právnych vzťahov, predovšetkým voči strážnikom, ktorí strážia jeho majetok a dodávateľ je povinný mu takúto kontrolu umožniť., všetko pre uplatnenie bodu 11.a 11. b časti A |
C. Cena a platobné podmienky: |
1. Cena za kompletné a kvalitné poskytovanie služby obsahuje všetky náklady súvisiace s predmetom plnenia výkonu strážnej služby a pokrýva všetky zmluvné záväzky a rozsah predmetu plnenia určený v zmluve. |
2. Do ceny počas platnosti zmluvy je prípustné premietnuť: |
2.a Zmenu sadzby DPH a iných administratívnych opatrení štátu, |
2.b Zmenu ceny z titulu zmeny rozsahu predmetu zákazky, len na základe dohody zmluvných strán dodatkom ku zmluve, a v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní |
3. Dohodnutú cenu bude dodávateľ fakturovať objednávateľovi mesačne do 15. dňa nasledujúceho mesiaca za predchádzajúci mesiac. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude smenový list s prehľadom počtu hodín strážnej služby a menami osôb, ktoré v daných termínoch strážnu službu zabezpečovali. |
3.a Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu a musí byť vyhotovená v súlade so zmluvou. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na prepracovanie. Pre opravenú a riadne doručenú faktúru platí nová lehota splatnosti. |
3.b Objednávateľ neposkytne žiadne preddavky a ani zálohové platby . |
3.c Faktúra, ktorá nemá vady je splatná do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
D. Spôsob uplatňovania reklamácii pri zistení nedostatkov pri výkonne strážnej služby : |
1. Objednávateľ si uplatňuje nároky zo zodpovednosti dodávateľa za vady vo výkone strážnej služby, alebo vzniknutých prípadných škôd na majetku objednávateľa (ďalej len „reklamácia")doručením požiadavky v listinnej forme |
2. Podkladom pre uplatnenie nárokov z reklamácií pri zistených nedostatkoch alebo pri vzniku škôd je zápis o týchto skutočnostiach |
E. Zmluvné pokuty: |
1. Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 5.000,- EUR za každý nezabezpečený zásah v čase a rozsahu primeranom vzniknutej situácii. |
2. Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500,- EUR za každú aj začatú hodinu, v dobe, počas ktorej nebude zabezpečovať výkon strážnej služby. v rozsahu podľa požiadaviek uvedených v častiach A |
3. Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 5.000,- EUR za každé podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v časti A, za každú začatú hodinu, počas ktorej nebude zabezpečovať výkon strážnej služby. v rozsahu podľa požiadaviek uvedených v častiach A |
3. a Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 20.000,- EUR za každé podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v časti A ,ak sa s tým bude spájať odstúpenie od zmluvy |
4. V prípade omeškania zaplatenia faktúry dodávateľovi, si tento nebude uplatňovať nárok na úroky z omeškania, ak omeškanie bude spôsobné peňažným ústavom objednávateľa. |
F. Podmienky vypovedania zmluvy: |
1. Pred uplynutím dohodnutej doby trvania zmluvy, možno zmluvu ukončiť nasledovne: |
1.a) písomnou dohodou zmluvných strán, |
1.b) písomnou výpoveďou ktorejkoľvek zmluvnej strany v 2 mesačnej výpovednej lehote, ktorá začne plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede druhej zmluvnej strane, a to aj bez uvedenia dôvodov |
1.c) okamžitým odstúpením od zmluvy ktorejkoľvek zmluvnej strany v prípade podstatného porušenia zmluvných povinností. |
1.d) objednávateľ je oprávnený okamžite odstúpiť od zmluvy aj v prípade, ak zistí aj bez súčinnosti dodávateľa, že vadným výkonom strážnej služby prišlo k odcudzeniu, poškodeniu alebo strate majetku, ktorý je predmetom výkonu strážnej služby. |
2. V prípade ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka, bude nižšia o 30 % od uvedenej maximálnej výšky zdrojov na daný predmet, je povinný dodávateľ predložiť na požiadanie objednávateľa doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 42 ods.3 zák. o verej.obst. reálnosť plnenia za zmluvnú cenu |
2.b Ak dodávateľ nepredloží na základe výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky za cenu vykazujúcu znaky neprimerane nizkej ceny, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy |
Názov | Upresnenie |
Zhrnutie opisu rozsahu požadovaných služieb pri výkone strážnej služby | pri výkone strážnej služby Manipulačno expedičný sklad a priľahlé vonkajšie priestory užívané objednávateľom |
a) poskytovanie strážnej 16 a 24 hodín denne | v rozsahu 1 osoby |
b) zabezpečenie stráženia a ochrany objektu a majetku | proti krádeži, vandalizmu, nepovolenému vstupu a pohybu cudzích neevidovaných osôb |
c) kontrola a evidencia | zamestnancov a návštev |
d) kontrola pohybu | vývozu a dovozu materiálu, majetku a inventáru |
e) riešenie krízových situácií | ohlasovacia povinnosť objednávateľovi a príslušným orgánom pidľa charakteru situácie |
f) vykonávanie funkcie informátora | pre návštevy |
g) vykonávanie | vnútorných a priľahlých častí stráženého objektu |
h) kontrola vymedzených priestorov | v súvislosti s možným poškodením, unikajúcou vodou |
i) zabezpečovanie úloh vyplývajúcich | z predpisov o požiarnej ochrane objektov a iné |
j) obsluha | elektrickej požiarnej signalizácie a elektrického zabezpečovacieho systému |
l) znamenať do evidencie | výdaj kľúčov určeným osobám |
m) zabezpečiť a vykonať | iné úlohy a požiadavky objednávateľa súvisiace s výkonom strážnej služby |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
ES Haniska , Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
01.04.2023 00:00 — 31.03.2024 00:00
6 816,00 osobohodina
46 013,61
46 013,61
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
01.03.2023 08:40
16.03.2023 09:00
16.03.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.03.2023 08:43 - Vstupná ponuka | 46 000,00 | € | Cena bez DPH |
15.03.2023 13:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 44 900,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: