• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.03.2023 08:23
  •    Predkladanie ponúk
    08.03.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.03.2023 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.03.2023 08:50

Detail zákazky Z20231420

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.03.2023 08:23
  •    Predkladanie ponúk
    08.03.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.03.2023 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.03.2023 08:50

Základné údaje

Z20231420

OF-268975

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7599323

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

43872930

iServices s. r. o.

Strojnícka 2979/34, Bratislava - mestská časť Ružinov, 85105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predĺženie platnosti licencie antivírusového programu ESET PROTECT Essential On-Prem

antivírusová ochrana, predĺženie platnosti licencií, vernostná licencia, ESTE Endpoint Protection Standard

  • 48761000-0 - Antivírusový softvérový balík
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predĺženie platnosti ESET Endpoint Protection Standard
Funkcia
Vernostná licencia, predĺženie platnosti licencií antivírusového softvéru ESET.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
"Predlženie platnosti  licencií ESET Endpoint Protection Standard v stávajúcich počtoch - vernostná licencia s platnoťou na nasledujúcich 12 mesiacov" ks 3000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Predĺženie platnosti licencií antivírusového softvéru ESET Endpoint Protection Standard na nasledujúcich 12 mesiacov za podmienok výrobcom garantovanej zľavy pre zdravotníctvo vo výške 50 % z ceny licencií áno
Produkty určené pre operačný systém: Windows.
Jazyk produktov a technická podpora: slovenčina.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Pri predĺžení licencií produktov ESET musí mať dodávateľ v čase uzavretia zmluvy platný certifikát ZLATÉHO alebo PLATINOVÉHO PARTNERA spoločnosti ESET (pokiaľ nie je dodávateľom priamo spoločnosť ESET) a požaduje sa  zachovanie pôvodného mena a hesla (resp. licenčného kľúča) pre vernostnú licenciu a poskytnutie vernostnej zľavy.
V cene sú zahrnuté všetky náklady (TCO) súvisiace s predmetom zákazky (poskytnutie licencie, dodanie, plná implementácia, automatické aktualizácie, podpora, prevádzka, údržba a pod.) v súlade s aktuálne platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (ďalej len "OPET").
Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne objednávateľovi a/alebo jeho služobným úradom v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z tejto zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
Náklady na nákup  (do nákladov na nákup sa požaduje uviesť aj všetky licencie pre používanie kompletného riešenia bez ohľadu na akékoľvek už existujúce licencie vo vlastníctve verejného obstarávateľa)
Náklady na podporu a údržbu softvéru (ročný poplatok výrobcovi softvéru, ak je potrebný)
Náklady na (nevyhnutný) upgrade softvéru (do nákladov na nevyhnutný upgrade softvéru sa započítavajú aj náklady na upgrade všetkého softvéru nutného k plnej funkčnosti obstarávaného softvéru)
Náklady na školenie používateľov a správcov (ak sú potrebné)
Náklady na záruky spojené s prevádzkou softvéru.
Presne zadefinovaný termín na implementáciu daného riešenia (ak už nie je naimplementované)-implementácia a zaškolenie najneskôr 1 deň pred platnosťou antivírusovej ochrany
Poskytovanie technickej podpory zo strany daného výrobcu ponúkaného AV riešenia v slovenčine a minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase od 8.00 do 18.00 hod.
Povinnosť preukázať zamestnávanie aspoň jednej osoby s platnou technickou certifikáciou výrobcu daného ponúkaného AV riešenia do 24 hod. od účinnosti zmluvy
Samotné antivírusové riešenie/tj. samotná aplikácia bola dostupná v slovenskom jazyku, príp. v českom jazyku
OSOBITNÉ LICENČNÉ PODMIENKY (OLP)
Objednávateľ výslovne akceptuje štandardné licenčné podmienky dodávané s predmetom zákazky (ďalej len „osobitné licenčné podmienky“) a v súlade s OPET sa zaväzuje osobitné licenčné podmienky dodržiavať.
Porušenie povinnosti objednávateľa podľa predchádzajúcej vety sa považuje za podstatné a oprávňuje dodávateľa odstúpiť od kúpnej zmluvy (ďalej len „zmluva“) podľa OPET.
Podrobnosti k osobitným licenčným podmienkam ustanovuje „End User Licence Agreement“ (ďalej len „EULA“), ktorú objednávateľ akceptuje pri inštalácii predmetu zákazky.
V prípade rozporu medzi OPET, ustanoveniami zmluvy, osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť osobitné licenčné podmienky a EULA pred ustanoveniami zmluvy.
Podrobnosti dodania (napr. email na zaslanie licenčného kľúča) budú dohodnuté elektronicky s kontaktnou osobou objednávateľa.
Lehota dodania je dohodnutá najneskorššie do 30 dní od dňa nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy.
Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán.
Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane obalu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní tovaru na základe faktúry s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta. Faktúru je potrebné doručiť bezodkladne po dodaní predmetu zákazky.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na  doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej  faktúry objednávateľovi.
Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nesplnenie niektorej definovanej špecifikácie a/alebo požiadavky objednávateľa. Splnenie požiadaviek objednávateľa preukazuje dodávateľ do päť pracovných dní od uzavretia zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa.
Dodávateľ zaručuje, že má právo udeliť Licencie na používanie Softvéru Objednávaetľovi.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať dodávku predmetu zákazky v prípade, ak dodaný predmet zákazky nebude v súlade s opisom predmetu zákazky a tým odstúpiť od zmluvy.
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v obchodných podmienkach Elektronického trhoviska, výpoveďou s výpovednou lehotou 14 dní. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémom EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv.
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať objednávateľa najmenej tri dni vopred, ktorý zabezpečí proces preberania.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pažítkova 4, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

12

3 000,00 ks

11 700,00

11 700,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Vlastný návrh plnenia zákazky v súlade s požadovanou funkčnou a technickou špecifikáciou Objednávkového formulára a Osobitnými požiadavkami na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.03.2023 08:23

08.03.2023 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.03.2023 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 419
 11
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.03.2023 13:39 - Vstupná ponuka 8 999,00 € Cena bez DPH
06.03.2023 13:39 - Najvýhodnejšia ponuka 8 999,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS