• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.02.2023 13:45
  •    Predkladanie ponúk
    08.03.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.03.2023 14:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.03.2023 15:00

Detail zákazky Z20231411

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.02.2023 13:45
  •    Predkladanie ponúk
    08.03.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.03.2023 14:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.03.2023 15:00

Základné údaje

Z20231411

OF-261011

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7599281

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

35867647

AVE TECH SK, spol. s r.o.

Nová Rožňavská 13546/135, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup kancelárskej techniky pre potreby Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s.

Kancelárska technika

  • 30190000-7 - Rôzne kancelárske zariadenia a kancelárske potreby
  • 30191400-8 - Skartovače
  • 30195000-2 - Tabule
  • 30195900-1 - Biele tabule a magnetické tabule
  • 30197320-5 - Zošívačky
  • 30197330-8 - Dierovače
  • 42994230-1 - Laminátory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Veľkokapacitná dierovačka
Funkcia
S posuvným pravítkom a pákovým prevodom pre optimálny dierovací výkon.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Veľkokapacitná dierovačka ks 5
Kapacita dierovania list 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozpätie dier 8 cm
 2. Veľkokapacitná zošívačka
Funkcia
Veľkokapacitná kovová zošívačka.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Veľkokapacitná kovová zošívačka ks 7
Kapacita zošívania listov papiera list 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Veľkosti nábojov, ktorých výsledkom je plochý spoj 23/6, 23/8 , 23/10 , 23/13, 23/15, 23/17
 3. Páková rezačka A3
Funkcia
Páková rezačka papiera s ručným prítlakom.
Označenie miesta rezu laserom.
Odolný nôž.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Páková rezačka formát A3 ks 7
Kapacita rezu naraz štandardného 80g papiera list 8
 4. Skartovač malý
Funkcia
Stupeň utajenia P-5 tajné.
Funkcia automatického vypnutia pri naplnení koša a spätný chod pri zaseknutí papiera.
Skartácia papiera, sponky, svorky, plastové karty, CD a DVD.
Krížový rez.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skartovač malý ks 25
Na odpad vyberateľný kôš s objemom liter 30
Kapacita skartujúcich listov naraz list 12
 5. Skartovač veľký
Funkcia
Stupeň utajenia P-5 tajné.
Výkonný motor pre nepretržitú prevádzku.
Funkcia automatického vypnutia pri naplnení koša a spätný chod pri zaseknutí papiera.
Skartácia papiera s možnosťou spracovania papierov formátu A3, sponky, svorky, plastové karty, CD a DVD.
Krížový rez.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skartovač veľký ks 2
Na odpad vyberateľný kôš s objemom liter 100
Kapacita skartujúcich listov naraz list 15
 6. Laminátor
Funkcia
Laminuje fotografie a iné dokumenty do hrúbky fólie 125 mic.
Veľmi krátka doba nahrievania a rýchle laminovanie.
Automatické vypnutie po dlhšej nečinnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Laminátor ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Šírka vstupu formátu A3 330 mm
 7. Biela magnetická tabuľa veľká
Funkcia
Biela magnetická popisovateľná tabuľa na písanie za sucha stierateľnými popisovačmi.
Hliníkový rám.
Odkladacia lišta.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Biela magnetická tabuľa väčšia ks 25
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmer 120 x 90cm
 8. Biela magnetická tabuľa malá
Funkcia
Biela magnetická popisovateľná tabuľa na písanie za sucha stierateľnými popisovačmi.
Hliníkový rám.
Odkladacia lišta.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Biela magnetická tabuľa menšia ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmer 90 x 60 cm
 9. Flipchart
Funkcia
Magnetický flipchart s lakovaným kovovým povrchom, popisovateľný za sucha stierateľnými popisovačmi.
Výškovo nastaviteľný trojnohý stojan.
Odkladacia lišta na popisovače.
S upínacou lištou na papier.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Flipchart ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Veľkosť písacej plochy 70 x 100 cm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. PLNENIE
I.1 Predmetom plnenia je záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi tovar – Kancelársku techniku (ďalej aj ako „predmet plnenia“ alebo „tovar“) podľa technickej špecifikácie predmetu plnenia, vrátane dopravy na miesta dodania, počas doby trvania Rámcovej dohody (ďalej len „Dohody“) podľa požiadaviek Objednávateľa na základe Čiastkových výziev a záväzok Objednávateľa zaplatiť Dodávateľovi za dodaný predmet plnenia v súlade s Dohodou dohodnutú cenu.
I.2 Do 5 (piatich) pracovných dní od uzavretia Dohody Dodávateľ predloží vyplnenú Prílohu č.1- Špecifikácia ceny (ďalej len „Príloha č.1“) a Prílohu č. 2- Návrh na plnenie kritéria (ďalej len „Príloha č.2“), k Opisnému formuláru. Dodávateľ vyplňuje len vyžltené bunky, do ostatných nesmie zasahovať. Zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému (ďalej len „EKS“), je totožná s celkovou cenou z Prílohy č.1 a Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru.
I.3 Predmet plnenia bude dodaný na miesta dodania špecifikované v bode I.7 Opisného formulára, inak sa to chápe ako podstatné porušenie Dohody a Objednávateľ je oprávnený ukončiť Dohodu odstúpením.
I.4 Odovzdanie a prevzatie predmetu plnenia na základe uzatvorenej Dohody, potvrdia strany rámcovej dohody na dodacom liste. Za strany rámcovej dohody sú oprávnené podpísať dodací list osoby zodpovedné za odovzdanie a prevzatie predmetu plnenia.
I.5 Vlastnícke právo k predmetu plnenia nadobúda Objednávateľ jeho prevzatím. V prípade uplatnenia výhrady pri dodaní predmetu plnenia ostáva predmet plnenia vo vlastníctve Dodávateľa až do doby, kým Dodávateľ neodstráni prekážku, ktorá bráni kupujúcemu riadne prevziať tovar.
I.6 Oprávnené osoby Objednávateľa sú povinné dodaný predmet plnenia skontrolovať podľa dodacieho listu. Ak údaje nesúhlasia alebo je porušený, či inak poškodený prepravný obal alebo tovar, sú tieto osoby oprávnené odmietnuť takýto tovar prevziať.
I.7 Miesto odovzdania a prevzatia predmetu plnenia bude určené elektronicky e-mailom. Zoznam osôb zodpovedných za prevzatie tovaru bude zaslaný Dodávateľovi po nadobudnutí platnosti Dohody. Zoznam miest odovzdania a prevzatia predmetu plnenia, v čase uzatvorenia Dohody, za Objednávateľa: Ústredie Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s., Dúbravská cesta 14,841 04 Bratislava- SSÚD Malacky, Pezinská 15, 901 01 Malacky- SSÚD Bratislava, Domkárska 9, 821 05 Bratislava- SSÚD Trnava, Sereďská 263, 917 05 Trnava- SSÚD Trenčín, Na Vinohrady 1022, 911 05 Trenčín-
SSÚD Martin, Hlavná 2158, 038 52 Sučany - SSÚD Liptovský Mikuláš, Demänovská 435/2, 031 01 Liptovský Mikuláš - SSÚD Mengusovce, 059 36 Mengusovce - SSÚD Beharovce, 053 05 Beharovce- SSÚD Prešov, Petrovany č. 500, 082 53 Prešov- SSÚD Považská Bystrica, časť Kúnovec 4532, 017 01Považská Bystrica- SSÚR Galanta, Matúškovská cesta 886, 924 01 Galanta- SSÚR Nová Baňa, Železničný rad 22, 968 01 Nová Baňa- SSÚR Zvolen, Neresnická 8, 960 20 Zvolen- SSÚR Košice, Magnezitárska 2, 043 28 Košice- SSÚR Čadca, A. Hlinku 2549, 022 65 Čadca- SSČ Čadca, A. Hlinku 2549, 022 65 Čadca-
- SSÚR Lučenec, Tomášovce 435, 985 56 Tomášovce  - Školiace stredisko Liptovský Ján, Za Plavom 10, 032 03 Liptovský Ján. Objednávateľ je oprávnený kedykoľvek doplniť nové miesto plnenia.
I. 8 Dodávateľ je povinný dodať tovar do 7 (siedmich) kalendárnych dní odo dňa doručenia písomnej Čiastkovej výzvy Objednávateľovi, resp. v inom termíne uvedenom v Čiastkovej výzve.
I.9 Dodanie tovaru podľa príslušnej špecifikácie je možné v pracovné dni, od pondelka do piatka, v hodinách od 7:00 do 14:00.
II. CENA
II.1 Ceny tovaru dodaného v zmysle Dohody sú stanovené v zmysle zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách. Jednotkové ceny uvedené v Prílohe č.1 sú stanovené v súlade s ponukou Dodávateľa a zahŕňajú všetky náklady a výdavky spojené s riadnym dodaním predmetu plnenia, vrátane dopravy na miesta dodania.
II.2 Jednotkové ceny sú pevné a nemenné počas doby trvania Dohody. Dodávateľ vyplní jednotkové ceny v € bez DPH maximálne na dve desatinné miesta. Celková cena musí obsahovať cenu za celý požadovaný predmet plnenia.
II.3 Celková cena v zmysle tejto Dohody bude tvorená ako súčet súčinov prijatých jednotkových cien a množstva skutočne dodaného a prevzatého tovaru.
II.4 Prijatá celková cena z EKS je záväzná pre uzatvorenie Dohody stanovená v súlade s ponukou uchádzača z EKS. Táto celková cena pokrýva všetky dohodnuté záväzky.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
III.1 Dodávateľ vyhotoví faktúru po dodaní tovaru, prílohou ktorej bude podpísaný dodací list a sumár dodaného tovaru.
III.2 Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa ustanovenia § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, pričom je Dodávateľ povinný priložiť k nej požadované prílohy. Faktúra musí obsahovať aj nasledovné údaje: odvolávku na číslo Dohody, číslo Čiastkovej výzvy, popis plnenia v zmysle predmetu plnenia, bankové spojenie v zmysle Dohody.
III.3 Ak faktúra nebude obsahovať údaje podľa bodu III.2 alebo nebudú k faktúre priložené požadované prílohy, Objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť na doplnenie, opravu alebo inú zmenu Dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry sa prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry Objednávateľovi.
III.4 Objednávateľ je povinný uhradiť faktúru do 30 (tridsiatich) dní odo dňa jej doporučeného doručenia do sídla Objednávateľa bez nedostatkov.
III.5 Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu Objednávateľa v prospech účtu Dodávateľa.
IV. ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY
IV.1 Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na Objednávateľa v čase, keď prevezme predmet plnenia spôsobom uvedeným v bodoch I.4 a I.5 Opisného formulára, alebo ak tak neurobí včas, potom v čase, keď mu Dodávateľ umožní nakladať s tovarom a Objednávateľ poruší Dohodu tým, že tovar bez uvedenia dôvodu neprevezme.
IV.2 Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu e-mailom alebo telefonicky oznámiť Objednávateľovi vznik akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu dodávky tovaru s dôsledkom predĺženia dohodnutej lehoty dodania o 3 (tri) dni. Takéto oznámenie musí byť Dodávateľom následne v lehote 3 (troch) pracovných dní písomne potvrdené. Predĺžením dohodnutej lehoty dodania predmetu plnenia zo strany Dodávateľa nie je dotknutá povinnosť Dodávateľa uhradiť zmluvnú pokutu za omeškanie okrem prípadov, keď k omeškaniu došlo z dôvodov vyššej moci.
V.  ODSTÚPENIE OD DOHODY, PODSTATNÉ PORUŠENIE DOHODY, POKUTA V ZMYSLE DOHODY
V.1 V prípade nedodržania technických parametrov na predmet plnenia, uvedených v technickej špecifikácii/ Opisnom formulári/ v Dohode a požiadaviek Objednávateľa v súlade s Dohodou/ Opisným formulárom, bude toto konanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Dohody a Objednávateľ má právo odstúpiť od Dohody v zmysle platných a účinných Obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len „OPEP“), ktoré tvoria neoddeliteľnú súčasť Dohody a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa.
V.2 V prípade, ak sa Dodávateľ dostane do omeškania s dodaním tovaru podľa lehoty stanovenej v Dohode, vzniká Objednávateľovi nárok požadovať od Dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% (slovom: päť stotín percenta) z ceny nedodaného predmetu plnenia za každý deň omeškania.
V.3 Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody, pričom zmluvná pokuta sa nezapočítava na náhradu vzniknutej škody.
V.4 V prípade omeškania Objednávateľa s úhradou faktúry podľa článku III má Dodávateľ právo na zaplatenie úroku z omeškania vo výške 0,05 % (slovom: päť stotín percenta) z dlžnej sumy za každý aj začatý deň omeškania.
V.5 V prípade odstúpenia od Dohody z dôvodu jej podstatného porušenia Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS, ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu, z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom.
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA
VI.1 Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZoVO“), a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZoVO, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Dohody na Trhovisku, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie.
VI.2 Doklady podľa § 32 ods. 2 ZoVO (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) Dodávateľ predloží Objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú fotokópiu.
VI.3 Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Dohody na Trhovisku.
VI.4 Súčasťou tohto Opisného formuláru je Príloha č. 1 – Špecifikácia ceny a Príloha č. 2 – Návrh na plnenie kritéria.
VI.5 Podmienky výslovne neupravené v Predmete Dohody podľa článku II. tejto Dohody , resp. v Dohode sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dúbravská cesta 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

12

99,00 kus

15 000,00

15 000,00

V zmysle OF.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.02.2023 13:45

08.03.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.03.2023 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 501
 230
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.02.2023 14:06 - Vstupná ponuka 14 800,00 € Cena bez DPH
28.02.2023 14:06 - Najvýhodnejšia ponuka 14 800,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS