35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
35867647
AVE TECH SK, spol. s r.o.
Nová Rožňavská 13546/135, Bratislava, 83104, SVK
Nákup kancelárskej techniky pre potreby Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s.
Kancelárska technika
Tovar, Služba
1. Veľkokapacitná dierovačka
|
|
---|---|
Funkcia |
S posuvným pravítkom a pákovým prevodom pre optimálny dierovací výkon. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Veľkokapacitná dierovačka | ks | 5 | ||
Kapacita dierovania | list | 60 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozpätie dier | 8 cm |
2. Veľkokapacitná zošívačka
|
|
---|---|
Funkcia |
Veľkokapacitná kovová zošívačka. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Veľkokapacitná kovová zošívačka | ks | 7 | ||
Kapacita zošívania listov papiera | list | 150 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Veľkosti nábojov, ktorých výsledkom je plochý spoj | 23/6, 23/8 , 23/10 , 23/13, 23/15, 23/17 |
3. Páková rezačka A3
|
|
---|---|
Funkcia |
Páková rezačka papiera s ručným prítlakom. |
Označenie miesta rezu laserom. |
Odolný nôž. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Páková rezačka formát A3 | ks | 7 | ||
Kapacita rezu naraz štandardného 80g papiera | list | 8 |
4. Skartovač malý
|
|
---|---|
Funkcia |
Stupeň utajenia P-5 tajné. |
Funkcia automatického vypnutia pri naplnení koša a spätný chod pri zaseknutí papiera. |
Skartácia papiera, sponky, svorky, plastové karty, CD a DVD. |
Krížový rez. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Skartovač malý | ks | 25 | ||
Na odpad vyberateľný kôš s objemom | liter | 30 | ||
Kapacita skartujúcich listov naraz | list | 12 |
5. Skartovač veľký
|
|
---|---|
Funkcia |
Stupeň utajenia P-5 tajné. |
Výkonný motor pre nepretržitú prevádzku. |
Funkcia automatického vypnutia pri naplnení koša a spätný chod pri zaseknutí papiera. |
Skartácia papiera s možnosťou spracovania papierov formátu A3, sponky, svorky, plastové karty, CD a DVD. |
Krížový rez. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Skartovač veľký | ks | 2 | ||
Na odpad vyberateľný kôš s objemom | liter | 100 | ||
Kapacita skartujúcich listov naraz | list | 15 |
6. Laminátor
|
|
---|---|
Funkcia |
Laminuje fotografie a iné dokumenty do hrúbky fólie 125 mic. |
Veľmi krátka doba nahrievania a rýchle laminovanie. |
Automatické vypnutie po dlhšej nečinnosti. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Laminátor | ks | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Šírka vstupu formátu A3 | 330 mm |
7. Biela magnetická tabuľa veľká
|
|
---|---|
Funkcia |
Biela magnetická popisovateľná tabuľa na písanie za sucha stierateľnými popisovačmi. |
Hliníkový rám. |
Odkladacia lišta. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Biela magnetická tabuľa väčšia | ks | 25 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozmer | 120 x 90cm |
8. Biela magnetická tabuľa malá
|
|
---|---|
Funkcia |
Biela magnetická popisovateľná tabuľa na písanie za sucha stierateľnými popisovačmi. |
Hliníkový rám. |
Odkladacia lišta. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Biela magnetická tabuľa menšia | ks | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozmer | 90 x 60 cm |
9. Flipchart
|
|
---|---|
Funkcia |
Magnetický flipchart s lakovaným kovovým povrchom, popisovateľný za sucha stierateľnými popisovačmi. |
Výškovo nastaviteľný trojnohý stojan. |
Odkladacia lišta na popisovače. |
S upínacou lištou na papier. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Flipchart | ks | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Veľkosť písacej plochy | 70 x 100 cm |
Názov |
I. PLNENIE |
I.1 Predmetom plnenia je záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi tovar – Kancelársku techniku (ďalej aj ako „predmet plnenia“ alebo „tovar“) podľa technickej špecifikácie predmetu plnenia, vrátane dopravy na miesta dodania, počas doby trvania Rámcovej dohody (ďalej len „Dohody“) podľa požiadaviek Objednávateľa na základe Čiastkových výziev a záväzok Objednávateľa zaplatiť Dodávateľovi za dodaný predmet plnenia v súlade s Dohodou dohodnutú cenu. |
I.2 Do 5 (piatich) pracovných dní od uzavretia Dohody Dodávateľ predloží vyplnenú Prílohu č.1- Špecifikácia ceny (ďalej len „Príloha č.1“) a Prílohu č. 2- Návrh na plnenie kritéria (ďalej len „Príloha č.2“), k Opisnému formuláru. Dodávateľ vyplňuje len vyžltené bunky, do ostatných nesmie zasahovať. Zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému (ďalej len „EKS“), je totožná s celkovou cenou z Prílohy č.1 a Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru. |
I.3 Predmet plnenia bude dodaný na miesta dodania špecifikované v bode I.7 Opisného formulára, inak sa to chápe ako podstatné porušenie Dohody a Objednávateľ je oprávnený ukončiť Dohodu odstúpením. |
I.4 Odovzdanie a prevzatie predmetu plnenia na základe uzatvorenej Dohody, potvrdia strany rámcovej dohody na dodacom liste. Za strany rámcovej dohody sú oprávnené podpísať dodací list osoby zodpovedné za odovzdanie a prevzatie predmetu plnenia. |
I.5 Vlastnícke právo k predmetu plnenia nadobúda Objednávateľ jeho prevzatím. V prípade uplatnenia výhrady pri dodaní predmetu plnenia ostáva predmet plnenia vo vlastníctve Dodávateľa až do doby, kým Dodávateľ neodstráni prekážku, ktorá bráni kupujúcemu riadne prevziať tovar. |
I.6 Oprávnené osoby Objednávateľa sú povinné dodaný predmet plnenia skontrolovať podľa dodacieho listu. Ak údaje nesúhlasia alebo je porušený, či inak poškodený prepravný obal alebo tovar, sú tieto osoby oprávnené odmietnuť takýto tovar prevziať. |
I.7 Miesto odovzdania a prevzatia predmetu plnenia bude určené elektronicky e-mailom. Zoznam osôb zodpovedných za prevzatie tovaru bude zaslaný Dodávateľovi po nadobudnutí platnosti Dohody. Zoznam miest odovzdania a prevzatia predmetu plnenia, v čase uzatvorenia Dohody, za Objednávateľa: Ústredie Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s., Dúbravská cesta 14,841 04 Bratislava- SSÚD Malacky, Pezinská 15, 901 01 Malacky- SSÚD Bratislava, Domkárska 9, 821 05 Bratislava- SSÚD Trnava, Sereďská 263, 917 05 Trnava- SSÚD Trenčín, Na Vinohrady 1022, 911 05 Trenčín- |
SSÚD Martin, Hlavná 2158, 038 52 Sučany - SSÚD Liptovský Mikuláš, Demänovská 435/2, 031 01 Liptovský Mikuláš - SSÚD Mengusovce, 059 36 Mengusovce - SSÚD Beharovce, 053 05 Beharovce- SSÚD Prešov, Petrovany č. 500, 082 53 Prešov- SSÚD Považská Bystrica, časť Kúnovec 4532, 017 01Považská Bystrica- SSÚR Galanta, Matúškovská cesta 886, 924 01 Galanta- SSÚR Nová Baňa, Železničný rad 22, 968 01 Nová Baňa- SSÚR Zvolen, Neresnická 8, 960 20 Zvolen- SSÚR Košice, Magnezitárska 2, 043 28 Košice- SSÚR Čadca, A. Hlinku 2549, 022 65 Čadca- SSČ Čadca, A. Hlinku 2549, 022 65 Čadca- |
- SSÚR Lučenec, Tomášovce 435, 985 56 Tomášovce - Školiace stredisko Liptovský Ján, Za Plavom 10, 032 03 Liptovský Ján. Objednávateľ je oprávnený kedykoľvek doplniť nové miesto plnenia. |
I. 8 Dodávateľ je povinný dodať tovar do 7 (siedmich) kalendárnych dní odo dňa doručenia písomnej Čiastkovej výzvy Objednávateľovi, resp. v inom termíne uvedenom v Čiastkovej výzve. |
I.9 Dodanie tovaru podľa príslušnej špecifikácie je možné v pracovné dni, od pondelka do piatka, v hodinách od 7:00 do 14:00. |
II. CENA |
II.1 Ceny tovaru dodaného v zmysle Dohody sú stanovené v zmysle zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách. Jednotkové ceny uvedené v Prílohe č.1 sú stanovené v súlade s ponukou Dodávateľa a zahŕňajú všetky náklady a výdavky spojené s riadnym dodaním predmetu plnenia, vrátane dopravy na miesta dodania. |
II.2 Jednotkové ceny sú pevné a nemenné počas doby trvania Dohody. Dodávateľ vyplní jednotkové ceny v € bez DPH maximálne na dve desatinné miesta. Celková cena musí obsahovať cenu za celý požadovaný predmet plnenia. |
II.3 Celková cena v zmysle tejto Dohody bude tvorená ako súčet súčinov prijatých jednotkových cien a množstva skutočne dodaného a prevzatého tovaru. |
II.4 Prijatá celková cena z EKS je záväzná pre uzatvorenie Dohody stanovená v súlade s ponukou uchádzača z EKS. Táto celková cena pokrýva všetky dohodnuté záväzky. |
III. PLATOBNÉ PODMIENKY |
III.1 Dodávateľ vyhotoví faktúru po dodaní tovaru, prílohou ktorej bude podpísaný dodací list a sumár dodaného tovaru. |
III.2 Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa ustanovenia § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, pričom je Dodávateľ povinný priložiť k nej požadované prílohy. Faktúra musí obsahovať aj nasledovné údaje: odvolávku na číslo Dohody, číslo Čiastkovej výzvy, popis plnenia v zmysle predmetu plnenia, bankové spojenie v zmysle Dohody. |
III.3 Ak faktúra nebude obsahovať údaje podľa bodu III.2 alebo nebudú k faktúre priložené požadované prílohy, Objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť na doplnenie, opravu alebo inú zmenu Dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry sa prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry Objednávateľovi. |
III.4 Objednávateľ je povinný uhradiť faktúru do 30 (tridsiatich) dní odo dňa jej doporučeného doručenia do sídla Objednávateľa bez nedostatkov. |
III.5 Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu Objednávateľa v prospech účtu Dodávateľa. |
IV. ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY |
IV.1 Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na Objednávateľa v čase, keď prevezme predmet plnenia spôsobom uvedeným v bodoch I.4 a I.5 Opisného formulára, alebo ak tak neurobí včas, potom v čase, keď mu Dodávateľ umožní nakladať s tovarom a Objednávateľ poruší Dohodu tým, že tovar bez uvedenia dôvodu neprevezme. |
IV.2 Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu e-mailom alebo telefonicky oznámiť Objednávateľovi vznik akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu dodávky tovaru s dôsledkom predĺženia dohodnutej lehoty dodania o 3 (tri) dni. Takéto oznámenie musí byť Dodávateľom následne v lehote 3 (troch) pracovných dní písomne potvrdené. Predĺžením dohodnutej lehoty dodania predmetu plnenia zo strany Dodávateľa nie je dotknutá povinnosť Dodávateľa uhradiť zmluvnú pokutu za omeškanie okrem prípadov, keď k omeškaniu došlo z dôvodov vyššej moci. |
V. ODSTÚPENIE OD DOHODY, PODSTATNÉ PORUŠENIE DOHODY, POKUTA V ZMYSLE DOHODY |
V.1 V prípade nedodržania technických parametrov na predmet plnenia, uvedených v technickej špecifikácii/ Opisnom formulári/ v Dohode a požiadaviek Objednávateľa v súlade s Dohodou/ Opisným formulárom, bude toto konanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Dohody a Objednávateľ má právo odstúpiť od Dohody v zmysle platných a účinných Obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len „OPEP“), ktoré tvoria neoddeliteľnú súčasť Dohody a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
V.2 V prípade, ak sa Dodávateľ dostane do omeškania s dodaním tovaru podľa lehoty stanovenej v Dohode, vzniká Objednávateľovi nárok požadovať od Dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% (slovom: päť stotín percenta) z ceny nedodaného predmetu plnenia za každý deň omeškania. |
V.3 Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody, pričom zmluvná pokuta sa nezapočítava na náhradu vzniknutej škody. |
V.4 V prípade omeškania Objednávateľa s úhradou faktúry podľa článku III má Dodávateľ právo na zaplatenie úroku z omeškania vo výške 0,05 % (slovom: päť stotín percenta) z dlžnej sumy za každý aj začatý deň omeškania. |
V.5 V prípade odstúpenia od Dohody z dôvodu jej podstatného porušenia Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS, ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu, z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom. |
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA |
VI.1 Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZoVO“), a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZoVO, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Dohody na Trhovisku, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie. |
VI.2 Doklady podľa § 32 ods. 2 ZoVO (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) Dodávateľ predloží Objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú fotokópiu. |
VI.3 Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Dohody na Trhovisku. |
VI.4 Súčasťou tohto Opisného formuláru je Príloha č. 1 – Špecifikácia ceny a Príloha č. 2 – Návrh na plnenie kritéria. |
VI.5 Podmienky výslovne neupravené v Predmete Dohody podľa článku II. tejto Dohody , resp. v Dohode sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Dúbravská cesta 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
99,00 kus
15 000,00
15 000,00
V zmysle OF.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
28.02.2023 13:45
08.03.2023 12:00
08.03.2023 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.02.2023 14:06 - Vstupná ponuka | 14 800,00 | € | Cena bez DPH |
28.02.2023 14:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 800,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: