• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.02.2023 12:43
  •    Predkladanie ponúk
    06.03.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.03.2023 12:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.03.2023 12:55

Detail zákazky Z20231407

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.02.2023 12:43
  •    Predkladanie ponúk
    06.03.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.03.2023 12:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.03.2023 12:55

Základné údaje

Z20231407

OF-268910

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7588752

Objednávateľ

00164763

Slovenské národné divadlo

Pribinova 7272/17, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81901, SVK

Dodávateľ

36740870

ALEZA INTERIER, s.r.o.

Na Grunte 5A, Bratislava, 83152, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske kreslá

kreslá

  • 39110000-6 - Sedadlá, stoličky a podobné výrobky a súvisiace časti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske kreslá
Funkcia
Kancelárske kreslá do kancelárií a ostatných prevádzok.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Kancelárske kreslo s pevnou opierkou ks 10
2. Kancelárske kreslo so sieťovou opierkou ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Kancelárske kreslo s pevnou opierkou
Podrobný popis: odolná textília ,ergonomicky tvarovaný sedák, vhodné na sedenie do 8 hodín denne, nastavenie výšky pomocou plynového piestu, naklápací mechanizmus, hojdací mechanizmus, aretácia v základnej polohe, pevné kovové podrúčky s mäkčeným povrchom, kovový kríž, kolieska univerzálne.
Nosnosť: 150 kg
Rozmery: Výška 113-122 cm
Celková šírka: 66 cm
Celková hĺbka: 70 cm
Sedacia plocha: 53x51
Výška lakťovej opierky: 66-75cm
Množstvo: 7 ks tmavošedá, 3 ks šedá
- referenčný produkt: Kancelárske kreslo XXL Apol.
V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom referenčného produktu, tento ekvivalent musí byť plnohodnotný, t.j. musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre.
2. Kancelárske kreslo so sieťovou opierkou
Podrobný opis: Kancelárske kreslo  s priedušnou sieťovanou opierkou, ergonomické vlastnosti, materiál kríža kovový, plástové kolieska, nastavenie výšky sedadla plynovým piestom 8 cm, hojdací mechanizmus, operadlo z priedušnej sieťoviny vystužené bedrovou opierkou , integrovaná opierka hlavy, anatomický prehyb v bedrovej oblasti, mäkké čalúnené sedadlo s poťahom s odolnej textílie, pevné podrúčky s povrchovou úpravou.
Nosnosť: 130 kg
Rozmery: šírka 58cm/výška 109-117cm/hĺbka 49cm
Výška sedu: 40-48 c
Šírka sedadla: 50 cm
Hĺbka sedadla: 49 cm
Výška operadla: 66 cm
Šírka operadla: 48 cm
Výška podrúčok 20 cm
Opierka hlavy výška 14 cm/ šírka 26 cm
Farba čierna, množstvo 4 ks.
- referenčný produkt: Kancelárske kreslo FOX s priedušnou sieťovanou opierkou
V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom referenčného produktu, tento ekvivalent musí byť plnohodnotný, t.j. musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia (v cene sú zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesto plnenia – do sídla Objednávateľa).
2. Objednávateľ požaduje dodať tovar v súlade s jeho špecifikáciou, v opačnom prípade pôjde o podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od nej.
3. Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení, v prvotriednej  kvalite, požadovaných parametrov.
4. V prípade výmeny tovaru v rámci záručnej doby, náklady na dopravu zabezpečuje a hradí Dodávateľ.
5. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy.
6. Vystavenie faktúry po dodaní kompletného predmetu zákazky.
7. Splatnosť faktúry: do 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry Objednávateľovi (do faktúry je potrebné uviesť meno kontaktnej osoby za Objednávateľa a číslo zmluvy).
8. Predávajúci bude avizovať dodanie tovaru priamo kontaktnej osobe Objednávateľa minimálne jeden pracovný deň pred dodaním tovaru.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pribinova 17, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

10.03.2023 09:00 — 15.03.2023 13:00

2,00 položka

3 200,00

2 666,00

Objednávateľ požaduje od Dodávateľa uviesť obchodný názov ponúkaného tovaru a predložiť link resp. katalógový/produktový list, aby si mohol overiť, či sú technické parametre, v súlade so zadaním.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.02.2023 12:43

06.03.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.03.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 234
 159
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.02.2023 13:52 - Vstupná ponuka 3 199,20 € Cena s DPH
02.03.2023 10:01 - Najvýhodnejšia ponuka 3 196,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS