00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
36596451
RIVI s.r.o.
Kavečianska cesta 4, Košice, 04001, SVK
Dielenský spotrebný materiál
skrutky, matice, brúsne a rezné kotúče, farby, laky, tmely, kolená, nity, vrtáky, ručné náradie, zámky
Tovar, Služba
1. Dielenský spotrebný materiál
|
|
---|---|
Funkcia |
Cieľom predmetu zákazky je dodanie dielenského spotrebného materiálu pre verejného obstarávateľa podľa aktuálnych potrieb v priebehu roka. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dielenský spotrebný materiál podľa zoznamu | komplet | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dielenský spotrebný materiál | podľa zoznamu v prílohe |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia pri každom čiastkovom plnení. Miestom dodania tovaru je sídlo Objednávateľa nachádzajúce sa v Košiciach, mestská časť Košice - Sever. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo aj na osobný odber materiálu priamo v prevádzke dodávateľa, ktorá musí byť prístupná v bežnom pracovnom čase od 8:00 do 16:00 hod. a v sobotu v čase od 8:00 do 11.00 hod. |
Prevádzka dodávateľa musí byť zriadená tak, aby požadovaný materiál mohli v prípade havarijných situácií prevziať poverené osoby objednávateľa podľa momentálnych potrieb. Splnenie tejto podmienky dodávateľ potvrdí preukázateľným spôsobom najneskôr 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy. |
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého, nepoškodeného tovaru v originálnom balení. Tovar musí presne spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. |
Tovar bude dodávaný na pracoviská objednávateľa podľa požiadaviek v zmysle objednávok. Požaduje sa dodávanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy). |
Požaduje sa predložiť podrobný položkovitý rozpočet do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s preukázateľne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti. |
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa. |
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ do 5 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt špecifikované dodávateľom pri zadaní zákazky. |
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a/alebo technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
Odberateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotkových cien. |
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 3 hodiny vopred . |
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - najneskôr do 24 hodín. |
Pri Rámcovej dohode - minimálne množstvo plnenia na základe jednotlivej Čiastkovej výzvy Objednávateľa - 3 jednotky zmluvného plnenia. |
Dodávanie požadovaného materiálu na prevádzku objednávateľa sa bude realizovať zodpovednému pracovníkovi. Pri dodaní tovaru musí dodávateľ predložiť dodací list, kde budú uvedené ceny jednotlivých položiek, celková cena za dodaný materiál, dátum a mená osôb, ktoré materiál odovzdali a prevzali. |
Dodávateľ alebo rozvozná služba musí vytvoriť pri dodávke tovaru (rozvoze) dostatočný časový priestor na skontrolovanie kvality, technických parametrov a množstva dodávaného tovaru zamestnancami objednávateľa. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátenia, prípadne výmeny dodaného tovaru, ktorý nebude zodpovedať presnej špecifikácii do 5 dní od doručenia tovaru. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi. Faktúra, musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH a dodací list. Dodací list musí byť potvrdený zodpovednou osobou zo strany objednávateľa. |
Faktúru spolu s dodacími listami objednávateľ požaduje predložiť do 10 dní za predchádzajúci mesiac plnenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH. |
Zmluvné podmienky tejto zmluvy sa vzťahujú aj na tretiu osobu v prípade plnenia dodávky treťou osobou. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, nedodá objednaný tovar v požadovanej lehote a kvalite alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a uplatniť zmluvnú pokutu voči dodávateľovi vo výške 20% z celkovej zmluvnej ceny a udeliť negatívnu referenciu. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
12
1,00 súbor
26 110,00
21 758,29
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.02.2023 09:58
17.03.2023 10:00
17.03.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.03.2023 07:25 - Vstupná ponuka | 26 110,00 | € | Cena s DPH |
17.03.2023 07:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 26 110,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: