36038351
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK
52398650
N.S.M. Security s.r.o.
M. Falešníka 6, Prievidza, 97101, SVK
Poskytovanie strážnej služby, AB Moyzesova 18 , Košice
strážna služba, informačná služba, ochrana objektov a majetku, kontrola a evidencia zamestnancov, kontrola pohybu majetku, riešenie krízových situácií, ohlasovacia povinnosť, vykonávanie vnútornej a vonkajšej pochôdzkovej činnosti
Služba
1. Poskytovanie strážnej služby, AB Moyzesova 18 , Košice
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie strážnej služby pre administratívnu budovu Moyzesova 18 Košice užívanu objednávateľom v rozsahu zabezpečovania 1 osobou dodávateľa, s cieľom zabezpečiť ochranu objektov a majetku proti krádeži, vandalizmu, nepovolenému vstupu a pohybu cudzích neevidovaných osôb bez zistenia účelu vstupu - ochrana majetku na verejne prístupnom mieste podľa § 3 písm. a) zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a ochrana majetku na inom než verejne prístupnom mieste a podľa § 3 písm. b) o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti |
Vykonávanie strážnej služby v stráženom objekte formou fyzickej ochrany v súlade s § 3 písm. b) zákona o súkromnej bezpečnosti poverenými fyzickými osobami – informovanými a vyškolenými pracovníkmi poskytovateľa |
Vykonávanie obchôdzky striedavým premiestňovaním sa osoby poverenej výkonom fyzickej ochrany v strážnom objekte, vykonávanie stráženia prítomnosťou osoby poverenej výkonom fyzickej ochrany v stráženom objekte, vykonávanie zásahu osobou poverenou výkonom strážnej služby, pri ktorej sa zasahuje do práv a slobôd tretích osôb, vedenie samostatnej evidencie fyzických osôb poverených výkonom strážnej služby |
Kontrola pohybu motorových vozidiel, vizuálna kontrola vchádzajúcich osôb do budovy a vychádzajúcich osôb z budovy, selektívne preverovanie totožnosti vstupujúcich osôb do budovy, kontrola presunu, vývozu, vynesenia materiálu, majetku a inventáru mimo stráženého objektu administratívnej budovy |
Riešenie krízových situácií, ohlasovacia povinnosť v prípade narušenia objektu, alebo havarijnej situácie ( prasknuté potrubie, vytečenie vody, požiar a pod) |
Vykonávanie funkcie informátora pre návštevy počas pracovného času objednávateľa a osobitne mimo stanoveného pracovného času objednávateľa, zaznamenávať technickými prostriedkami vstup a výstup osôb do stráženého objektu |
Pri kontrole strážených priestorov v súvislosti s možným poškodením, unikajúcou vodou alebo v súvislosti s možným únikom plynu z vnútorných rozvodov plynu., prípadne ložiskom požiaru a iných nepredvídaných skutočností |
Zabezpečovanie úloh vyplývajúcich z predpisov o požiarnej ochrane objektov a iné. |
Zabezpečenie iných úloh na základe požiadavky objednávateľa, ktoré priamo súvisia s výkonom strážnej služby |
Zakázať vstup do stráženého objektu nepovolaným osobám, osobám, ktoré majú pri sebe zbraň, ak je do stráženého objektu vstup so zbraňou zakázaný, s výnimkou príslušníkov ozbrojených síl Slovenskej republiky, ozbrojeného bezpečnostného zboru alebo ozbrojeného zboru, ak do stráženého objektu vstupujú na služobný účel, vyžadovať preukázanie totožnosti u osoby, ktorá je pristihnutá pri páchaní priestupku alebo trestného činu, ktorý súvisí s výkonom fyzickej ochrany, vypracovať záznam o zásahu, nahlásenie vykonania zásahu vždy najneskôr do jednej hodiny od zásahu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet objektov určených na stráženie - administratívna budova | objekt | 1 | ||
Stráženie objektu - administratívnej budovy /počet hodín za dobu trvania zmluvy | hodín/deň | 24 | ||
Počet dní stráženia z toho pracovné dni: | deň | 183 | ||
Počet dní stráženia z toho sviatky víkendy : | deň | 92 | ||
Počet osobohodín od 1.4.2023 - 31.12.2023 | osobohodina | 6600 | ||
Začiatok výkonu strážnej služby: | dátum | 01.04.2023 | ||
Ukončenie výkonu strážnej služby: | dátum | 31.12.2023 | ||
Počet osôb vykonávajúcich výkon strážnej služby | osoba | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Administratívna budova a priľahlé vonkajšie priestory - výkon strážnej služby | 24 hod/deň, 1 osoba |
Názov |
A. Práva a povinnosti dodávateľa: |
1. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečovať výkon strážnej služby osobami spoľahlivými, fyzicky a psychicky zdatnými, odborne spôsobilými a vyškolenými v zmysle zákona č. 473/2005 Z.z.o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
1.a Dodávateľ do 5 dni od nadobudnutia účinnosti zmluvy (zverejnenie v CRZ) predloží v listinnej forme objednávateľovi zoznam osôb, ktoré budú zabezpečovať výkon strážnej služby. Dodávateľ do 5 dni od nadobudnutia účinnosti zmluvy (zverejnenie v CRZ) predloží objednávateľovi úradne overenú kópiu Licencie na prevádzkovanie bezpečnostnej služby podľa zákona 473/2005Z.z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti . Nedodanie zoznamu a Licencie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy |
1.b Dodávateľ je povinný najneskôr dva pracovné dni oznámiť objednávateľovi zmenu osoby, ktorá bude vykonávať strážnu službu a ktorá nebola uvedená v predloženom zozname podľa bodu 1.a, |
1.b.1 Dodávateľ je povinný nahradiť zamestnanca - osobu vykonávajúcu strážnu službu, ak voči nej bude mať objednávateľ výhrady v zmysle časti B, bod 2 f |
1.B.2 Nenahradenie takejto osoby inou osobou sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy |
1.c Neposkytnutie informácie podľa bodu 1.b sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy |
1.d Dodávateľ zabezpečí aby osoby zabezpečujúce výkon strážnej služby boli oblečené v rovnošate opatrenej jasne označeným názvom dodávateľa a s uvedením mena strážnika na viditeľnom mieste v prednej hornej časti tela. |
1.e Dodávateľ zabezpečí predloženie čestných vyhlásení všetkých osôb vykonávajúcich strážnu službu v objekte objednávateľa o záväzku zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach zistených pri výkone strážnej služby a o jej výkone aj po ukončení výkonu strážnej služby |
1.f Dodávateľ je povinný vybaviť osoby vykonávajúce strážnu službu vlastným výstrojom a vecnými bezpečnostnými prostriedkami potrebnými pri výkone strážnej služby |
2. Dodávateľ prehlasuje a zaväzuje sa zabezpečiť poistnou zmluvou, že škody spôsobené objednávateľovi pri výkone strážnej služby, budú po celú dobu trvania tejto zmluvy kryté poistnou zmluvou dodávateľa o poistení zodpovednosti za škody s výškou poistného krytia v sume nie menej ako 100.000,- EUR. |
2.a Nedodržanie záväzku v rozsahu bodu 2 sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy |
2.b Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 5 dní nadobudnutí účinnosti zmluvy alebo najneskôr 3 dni pred nástupom na výkon strážnej služby poistnú zmluvu v listinnej forme v kópii a doklad o úhrade príslušného poistného |
2.c Nepredloženie poistnej zmluvy a dokladu o úhrade príslušného poistného podľa bodu 2.b sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy |
3. Dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za riadny výkon strážnej služby a zodpovedná objednávateľovi za škody spôsobené vadným plnením záväzku dodávateľa a to rozsahu skutočne preukázanej škody a nákladov na jej odstránenie |
4. Dodávateľ je povinný bez obmedzenia umožniť objednávateľovi vykonať kontrolu výkonu strážnej služby |
4.a V prípade zistených nedostatkov pri výkone strážnej služby je dodávateľ povinný bezodkladne alebo v stanovenej lehote zabezpečiť nápravu najneskôr však do 3 pracovných dní od zistenia nedostatku (ak nebolo dohodnuté inak) |
4.b Neodstránenie zistených nedostatkov podľa bodu 4. a sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy |
5. Dodávateľ sa zaväzuje písomne predkladať objednávateľovi všetky poznatky z výkonu strážnej služby, všetky zistenia, škodové udalosti a narušenie objektu |
5.a V prípade zistenia mimoriadnych udalostí ich dodávateľ okamžite nahlási objednávateľovi a ním stanovenej osobe a príslušným orgánom podľa charakteru zistenia a vykoná potrebné opatrenia na zamedzenie vzniku ďalších škôd. |
6. Dodávateľ predloží do 5 dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy smernicu o výkone strážnej služby podľa platných predpisov, ktorú následne schváli objednávateľ ak nebude mať smernica vady |
6.a Nepredloženie smernice na schválenie alebo smernice, ktorej vady nebudú odstránené v stanovenej lehote sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy |
7. Dodávateľ sa zaväzuje najneskôr 1 deň pred začatím výkonu strážnej služby vykonať obhliadku objektu a absolvovať školenia objednávateľa o BOZP |
8. Dodávateľ je povinný do 3 dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy predložiť v listinnej forme objednávateľovi jednotkovú cena za výkon strážnej služby v rozsahu podľa bodu 8.a tejto časti |
8.a Jednotková cena bude uvedená za výkon strážnej služby pri jej zabezpečovaní 24 hodín/deň a to v rozsahu cena za 1 hodinu strážnej služby 1 osobou v eur bez DPH, výšku DPH a cena za 1 hodinu strážnej služby 1 osobou v eur s DPH, |
9. Dodávateľ predloží objednávateľovi povolenie na vykonávanie požadovaných činností podľa zákona 473/2005 Z.z.o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti) najneskôr do 3 dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
9.a Nepredloženie povolenia a vykonávanie požadovaných činností podľa zákona 473/2005 Z.z. sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy |
10. Dodávateľ sa zaväzuje plniť si svoje záväzky voči strážnikom v plnom rozsahu, v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi týkajúcimi sa zamestnávania zamestnancov najmä zákonníkom práce,zákonom o sociálnom poistení,zdravotnom poistení a inými predpismi upravujúcimi pracovno-právne vzťah |
10.a Nedodržanie záväzku dodávateľa podľa bodu 10 tejto časti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy |
11. Dodávateľ je povinný pri výkone strážnej služby prostredníctvom určených osôb dodržiavať všeobecne záväzne právne predpisy, pokyny objednávateľa a vnútorne predpisy objednávateľa |
11.a Nedodržanie povinnosti uvedenej v bode 11 tejto časti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy |
B Práva a povinnosti objednávateľa: |
1. Objednávateľ sa zaväzuje písomne oznamovať dodávateľovi každú zmenu v rozsahu alebo spôsobe výkonu strážnej služby a zmenu,ktorá má vplyv na samotný výkon strážnej služby |
2. Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu rozsahu poskytovania strážnych služieb. Zmena rozsahu sa môže týkať najmä zníženia doby stráženia (počet dní v týždni, resp. zníženie počtu hodín stráženia objektu v priebehu dňa ) |
2.a Akákoľvek zmena bude možná len na základe písomne uzatvoreného dodatku, pričom jednotková cena osobo/hodina za výkon strážnej služby sa môže meniť len v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. |
2.b Objednávateľ sa zaväzuje poskytovať dodávateľovi nevyhnutnú súčinnosť pri zabezpečovaní výkonu strážnej služby a realizácií ochrany majetku a jej skvalitňovaní. |
2.c Objednávateľ zaškolí zamestnancov dodávateľa na systém protipožiarnej ochrany a oboznámiť ich s umiestnením hasiacich prístrojov, hlavných uzáverov a vypínačov., všetko najneskôr do 2 dní pred nástupom na výkon strážnej služby |
2.d Objednávateľ s bezplatne poskytne zamestnancom dodávateľa vykonávajúcim strážnu službu v stráženom objekte primerané nevyhnutné priestory na výkon strážnej služby, vrátane priestoru na odloženie si osobných vecí a možnosť bezplatne užívať kuchynku a soc. zariadenie |
2.e Objednávateľ predloží dodávateľovi zoznam kontaktných osôb, ktoré budú súčinné pri riešení krízových situácií a problémov vzniknutých pri výkone strážnej služby, a to najneskôr 2 dni pred začatím výkonu strážnej služby dodávateľom. |
2.f Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnúť zamestnanca - osobu dodávateľa vykonávajúcu strážnu službu ak táto nebude spĺňať požiadavky uvedené v časti A bod 1, alebo ktorá sa bude neprimerané správať pri výkone strážnej služby, alebo s ktorou je objednávateľ v súdnom alebo inom spore |
3. Objednávateľ je oprávnený vykonať kedykoľvek aj bez oznámenia kontrolu výkonu strážnej služby a zistené nedostatky písomne oznámi dodávateľovi s návrhom na formu ich odstránenia a určením termínu na odstránenie |
4. Objednávateľ je oprávnený požiadať o preukázanie plnenia si záväzkov vyplývajúcich z pracovno-právnych vzťahov, predovšetkým voči strážnikom, ktorí strážia jeho majetok a dodávateľ je povinný mu takúto kontrolu umožniť., všetko pre uplatnenie bodu 11.a 11. b časti A |
C. Cena a platobné podmienky: |
1. Cena za kompletné a kvalitné poskytovanie služby obsahuje všetky náklady súvisiace s predmetom plnenia výkonu strážnej služby a pokrýva všetky zmluvné záväzky a rozsah predmetu plnenia určený v zmluve. |
2. Do ceny počas platnosti zmluvy je prípustné premietnuť: |
2.a Zmenu sadzby DPH a iných administratívnych opatrení štátu, |
2.b Zmenu ceny z titulu zmeny rozsahu predmetu zákazky, len na základe dohody zmluvných strán dodatkom ku zmluve, a v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní |
3. Dohodnutú cenu bude dodávateľ fakturovať objednávateľovi mesačne do 15. dňa nasledujúceho mesiaca za predchádzajúci mesiac. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude smenový list s prehľadom počtu hodín strážnej služby a menami osôb, ktoré v daných termínoch strážnu službu zabezpečovali. |
3.a Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu a musí byť vyhotovená v súlade so zmluvou. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na prepracovanie. Pre opravenú a riadne doručenú faktúru platí nová lehota splatnosti. |
3.b Objednávateľ neposkytne žiadne preddavky a ani zálohové platby . |
3.c Faktúra, ktorá nemá vady je splatná do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
D. Spôsob uplatňovania reklamácii pri zistení nedostatkov pri výkonne strážnej služby : |
1. Objednávateľ si uplatňuje nároky zo zodpovednosti dodávateľa za vady vo výkone strážnej služby, alebo vzniknutých prípadných škôd na majetku objednávateľa (ďalej len „reklamácia")doručením požiadavky v listinnej forme |
2. Podkladom pre uplatnenie nárokov z reklamácií pri zistených nedostatkoch alebo pri vzniku škôd je zápis o týchto skutočnostiach |
E. Zmluvné pokuty: |
1. Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 5.000,- EUR za každý nezabezpečený zásah v čase a rozsahu primeranom vzniknutej situácii. |
2. Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500,- EUR za každú aj začatú hodinu, v dobe, počas ktorej nebude zabezpečovať výkon strážnej služby. v rozsahu podľa požiadaviek uvedených v častiach A |
3. Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 5.000,- EUR za každé podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v časti A, za každú začatú hodinu, počas ktorej nebude zabezpečovať výkon strážnej služby. v rozsahu podľa požiadaviek uvedených v častiach A |
3. a Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 20.000,- EUR za každé podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v časti A ,ak sa s tým bude spájať odstúpenie od zmluvy |
4. V prípade omeškania zaplatenia faktúry dodávateľovi, si tento nebude uplatňovať nárok na úroky z omeškania, ak omeškanie bude spôsobné peňažným ústavom objednávateľa. |
F. Podmienky vypovedania zmluvy: |
1. Pred uplynutím dohodnutej doby trvania zmluvy, možno zmluvu ukončiť nasledovne: |
1.a) písomnou dohodou zmluvných strán, |
1.b) písomnou výpoveďou ktorejkoľvek zmluvnej strany v 2 mesačnej výpovednej lehote, ktorá začne plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede druhej zmluvnej strane, a to aj bez uvedenia dôvodov |
1.c) okamžitým odstúpením od zmluvy ktorejkoľvek zmluvnej strany v prípade podstatného porušenia zmluvných povinností. |
1.d) objednávateľ je oprávnený okamžite odstúpiť od zmluvy aj v prípade, ak zistí aj bez súčinnosti dodávateľa, že vadným výkonom strážnej služby prišlo k odcudzeniu, poškodeniu alebo strate majetku, ktorý je predmetom výkonu strážnej služby. |
2. V prípade ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka, bude nižšia o 30 % od uvedenej maximálnej výšky zdrojov na daný predmet, je povinný dodávateľ predložiť na požiadanie objednávateľa doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 42 ods.3 zák. o verej.obst. reálnosť plnenia za zmluvnú cenu |
2.b Ak dodávateľ nepredloží na základe výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky za cenu vykazujúcu znaky neprimerane nizkej ceny, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy |
Názov | Upresnenie |
Zhrnutie opisu rozsahu požadovaných služieb pri výkone strážnej služby | pri výkone strážnej služby administratívnej budovy užívanej objednávateľom |
a) poskytovanie strážnej a informačnej služby /24 hodín denne | v rozsahu 1 osoby |
b) zabezpečenie stráženia a ochrany objektu a majetku | proti krádeži, vandalizmu, nepovolenému vstupu a pohybu cudzích neevidovaných osôb |
c) kontrola a evidencia | zamestnancov a návštev |
d) kontrola pohybu | vývozu a dovozu materiálu, majetku a inventáru |
e) riešenie krízových situácií | ohlasovacia povinnosť objednávateľovi a príslušným orgánom pidľa charakteru situácie |
f) vykonávanie funkcie informátora | pre návštevy |
g) vykonávanie | vnútorných a priľahlých častí stráženého objektu |
h) kontrola vymedzených priestorov | v súvislosti s možným poškodením, unikajúcou vodou |
i) zabezpečovanie úloh vyplývajúcich | z predpisov o požiarnej ochrane objektov a iné |
j) obsluha | elektrickej požiarnej signalizácie a elektrického zabezpečovacieho systému |
l) znamenať do evidencie | výdaj kľúčov určeným osobám |
m) zabezpečiť a vykonať | iné úlohy a požiadavky objednávateľa súvisiace s výkonom strážnej služby |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Moyzesova 18, Košice, Košický, Slovenská republika
01.04.2023 00:00 — 31.12.2023 00:00
6 600,00 osobohodina
45 084,60
45 084,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
28.02.2023 09:15
15.03.2023 09:00
15.03.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.02.2023 09:37 - Vstupná ponuka | 45 084,50 | € | Cena bez DPH |
14.03.2023 12:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 43 250,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: