• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.02.2023 08:08
  •    Predkladanie ponúk
    03.03.2023 08:10
  •    Ukončenie zákazky
    03.03.2023 09:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.03.2023 09:20

Detail zákazky Z20231380

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.02.2023 08:08
  •    Predkladanie ponúk
    03.03.2023 08:10
  •    Ukončenie zákazky
    03.03.2023 09:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.03.2023 09:20

Základné údaje

Z20231380

OF-268900

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7582806

Objednávateľ

00738280

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Cintorínska 3, Nitra, 95050, SVK

Dodávateľ

45310106

COPY PRINT GROUP, a.s.

Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenájom laserových multifunkčných zariadení na tlač, sken a kopírovanie

multifunkčné laserové zariadenie, tlačiareň, kopírovanie, skener

  • 30232100-5 - Tlačiarne a zapisovače
  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne
  • 30121100-4 - Fotokopírovacie stroje
  • 79820000-8 - Služby súvisiace s tlačou
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenájom 3 ks multifunkčných laserových zariadení na čiernobielu tlač, sken a kopírovanie
Funkcia
Kyocera TASKalfa MZ3200i alebo ekvivalent (nepoužívané, nerepasované, rovnakého typu, stav počítadiel nula)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Multifunkčné laserové zariadenia (3 ks rovnakého typu) ks 3
Doba prenájmu mesiacov 36
Spôsob stanovenia ceny zákazky uchádzačom - počet zariadení: ks 3
Spôsob stanovenia ceny zákazky uchádzačom - doba prenájmu mesiacov 36
Spôsob stanovenia ceny zákazky uchádzačom - cena zákazky je stanovená za počet vytlačených strán na 3 ks zariadení za dobu 36 mesiacov, vrátane prenájmu 3 ks zariadení za dobu 36 mesiacov, vrátane všetkých služieb spojených s dodaním, inštaláciou, zaškolením, servisom, dodávkou tonerov a profylaktickými prehliadkami. strany 750 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technológia Čiernobiela laserová technológia
DADF (duplexný automatický podávač predlôh) na 140 listov
Štandardná konfigurácia 2x zásobník na 500 listov
Rýchlosť tlače 32 strán A4 za minútu / 17 strán A3 za minútu
Viacúčelová priehradka na 100 listov, 45-256 g/m2
Displej 25,6 cm (10,1") farebný dotykový displej s možnosťou nastavenia uhlov natočenia 15-90 stupňov
Čierny toner na 20 000 strán
Mesačné max. zaťaženie 100 000 strán, odporúčané zaťaženie 15 000 strán
Riadiaci jazyk PRESCRIBE
PCL6 (PCL5c/PCL-XL), KPDL3 (PostScript 3 kompatibilný), PDF priama tlač, XPS priama tlač a XPS
Stav zariadenia a spotrebného materiálu monitorované cez servisné stredisko (FSMA)
Možnosť nastavenia zabezpečenej tlače overenie cez PIN
 2. Prenájom 1 ks multifunkčného laserového zariadenia na čiernobielu aj farebnú tlač, sken a kopírovanie
Funkcia
Kyocera TaskAlfa 3554ci alebo ekvivalent (nepoužívané, nerepasované, stav počítadiel nula)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Multifunkčné laserové zariadenie ks 1
Doba prenájmu mesiacov 36
Predpokladaná vyťaženosť v priebehu trvania zmluvy na 1 ks zariadenia - strany čiernobiele strany 310 000
Predpokladaná vyťaženosť v priebehu trvania zmluvy na 1 ks zariadenia - strany farebné strany 90 000
Spôsob stanovenia ceny zákazky uchádzačom - počet zariadení ks 1
Spôsob stanovenia ceny zákazky uchádzačom - doba prenájmu mesiacov 36
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technológia farebná laserová
DADF (duplexný automatický podávač predlôh) na 140 listov
Štandardná konfigurácia 2x zásobník na 500 listov
Rýchlosť tlače 35 strán A4 za minútu b/w aj color / 17 strán A3 za minútu b/w aj color
Viacúčelová priehradka na 150 listov, 52-300 g/m2 (banner 135-165 g/m2)
Displej 25,6 cm (10,1") farebný dotykový displej s možnosťou nastavenia uhlov natočenia 15 až 90 stupňov
CMYK = 3 ks farebné tonery/každý z nich na 20 000 strán, čierny toner na 30 000 strán
Mesačné max. zaťaženie 100 000, odporúčané priemerné mesačné zaťaženie 15 000 strán
Riadiaci jazyk PRESCRIBE
PCL6 (PCL5c/PCL-XL), KPDL3 (PostScript 3 kompatibilný), PDF priama tlač, XPS priama tlač a XPS
Stav zariadenia a spotrebného materiálu monitorované cez servisné stredisko (FSMA)
Možnosť nastavenia zabezpečenej tlače overenie cez PIN
 3. Prenájom 1 ks multifunkčného laserového zariadenia na čiernobielu tlač
Funkcia
Kyocera ECOSYS M3145dn alebo ekvivalent (nepoužívané, nerepasované, stav počítadiel nula)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Multifunkčné laserová zariadenia ks 1
Doba prenájmu mesiacov 36
Predpokladaná vyťaženosť v priebehu trvania zmluvy na 1 ks zariadenia - strany čiernobiele strany 100 000
Spôsob stanovenia ceny zákazky uchádzačom - počet zariadení ks 1
Spôsob stanovenia ceny zákazky uchádzačom - doba prenájmu mesiacov 36
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technológia Čiernobiela laserová
Štandardná konfigurácia 1x zásobník na 500 listov
Rozlíšenie tlače 1200x1200 dpi
Rýchlosť tlače 45 strán A4 za minútu b/w
Viacúčelová priehradka na 100 listov, 60-220 g/m2 - banner
Displej 5 riadkový LCD/LED desplej
Čierny toner na 12 500 strán
Riadiaci jazyk PRESCRIBE IIc
PCL6 (PCL5c/XL), KPDL3 (PostScript 3 kompatibilný), PDF priama tlač, XPS priama tlač a XPS
Stav zariadenia a spotrebného materiálu monitorované cez servisné stredisko (FSMA)
Možnosť nastavenia zabezpečenej tlače overenie cez PIN
Obojstranný podávač originálov na 75 strán 50-120 g/m2 A4
 4. Prenájom 1 ks laserového zariadenia na čiernobielu tlač
Funkcia
Kyocera ECOSYS P3145dn alebo ekvivalent (nepoužívané, nerepasované, stav počítadiel nula)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Laserové zariadenie ks 1
Doba prenájmu mesiacov 36
Predpokladaná vyťaženosť v priebehu trvania zmluvy na 1 ks zariadenia - strany čiernobiele strany 100 000
Spôsob stanovenia ceny zákazky uchádzačom - počet zariadení ks 1
Spôsob stanovenia ceny zákazky uchádzačom - doba prenájmu mesiacov 36
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technológia Čiernobiela laserová
Štandardná konfigurácia 1x zásobník na 500 listov
Rozlíšenie tlače 1200x1200 dpi
Rýchlosť tlače 45 strán A4 za minútu b/w
Viacúčelová priehradka na 100 listov, 60-220 g/m2 - banner
Displej 5 riadkový LCD/LED desplej
Čierny toner na 12 500 strán
Riadiaci jazyk PRESCRIBE IIc
PCL6 (PCL5c/PCL-XL), KPDL3 (PostScript 3 kompatibilný), PDF priama tlač, XPS priama tlač a XPS
Stav zariadenia a spotrebného materiálu monitorované cez servisné stredisko (FSMA)
Možnosť nastavenia zabezpečenej tlače overenie cez PIN
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Doba trvania zmluvy je 36 mesiacov odo dňa ukončenia súťaže, maximálne však do vyčerpania finančného limitu určeného pre predmet tejto zmluvy, v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Predmet zmluvy zahŕňa cenu za: skutočne vytlačené strany, servis, bezporuchový chod zariadenia, výmeny opotrebovaných a poškodených dielov, práce mechanika, opravy, výmeny spotrebného materiálu, nastavovanie, čistenie zariadenia, dopravné a cestovné náklady, dodávky tonerových náplní (nerepasovaných), dodávky iného spotrebného materiálu (okrem kancelárskeho papiera).
Požadujeme dodať nový doposiaľ nepoužívaný tovar, nerepasovaný, so stavom počítadiel nula a so záručnou dobou min. 24 mesiacov.
Vrátane dopravy, vyloženia a inštalácie na mieste plnenia - Nitra.
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy doručí objednávateľovi jednotkové ceny predmetu obstarávania. Cena za predmet zákazky sa skladá z ceny za prenájom zariadení na 36 mesiacov a z ceny za jednu stranu A4 čiernobielu a farebnú stranu násobenú predpokladaným počtom strán, bez kancelárskeho papiera. Cena mesačného nájmu je pevne stanovená a vytlačené strany sa budú fakturovať podľa skutočného množstva. V tejto cene je zahrnutý celkový servis dodávateľa uvedený v tejto zmluve.
Servisné zabezpečenie je zahrnuté v cenovej ponuke vrátane bezplatného doručenia spotrebného materiálu obstarávateľovi v nasledujúci pracovný deň v čase od 7:00 do 15:00 h odo dňa nahlásenia telefonicky alebo elektronicky.
Požaduje sa príchod servisného technika do 2 hodín od nahlásenia technického problému.
Požaduje sa dodať a nastaviť náhradné zariadenie (s rovnakým alebo vyšším výkonom) do 24 h. objednávateľovi v prípade neodstránenia poruchy na mieste bezplatne.
Minimálna dostupnosť servisnej linky v čase od 7:00 do 15:00 h každý pracovný deň.
Pri položke č. 1. a 2. sa požaduje autorizácia pre tlač, skenovanie a kopírovanie prostredníctvom zadania min 4-miestnoho PIN užívateľom na zariadení.
Pri položke č. 1. a 2. tlač dokumentov z PC sa vykoná na zariadení až po autorizácii. Ovládač tlačiarne musí byť upravený aby používateľ nedokázal vytlačiť dokument, ak nemá nastavenú zabezpečenú tlač.
Pri položke 1. a 2. možnosť nastavenia vlastností a funkcionality tlače (napr. voľba duplexnej tlače) a skenovania užívateľom aj bez administrátorských (správcovských) oprávnení.
Pri položke 1. a 2. zariadenie musí obsahovať SSD-min. 30 GB a RAM-min 4GB.
Pri položke 3. a 4. zariadenie musí obsahovať RAM-min 2GB
Zariadenie musí byť schopné poskytnúť informáciu o počte vytlačených, skenovaných a kopírovaných strán na každého užívateľa samostatne.
Rýchlosť tlače min. 20 čierno-bielych strán za minútu.
Rozlíšenie kopírovania a tlače min. 600 x 600 dpi.
Podpora operačných systémov Windows 10 (32/64bit.) a vyššie, Windows Server 2012 a vyššie.
Miesto určenia skenovania: sieťový priečinok, E-mail, SMB
Požaduje sa bezplatné zaškolenie min. 10 používateľov v rozsahu min. 1 hod.
Požaduje sa, aby driver bol prispôsobený na obmedzenie farebnej tlače administrátorom.
Fakturácia nájomného a vytlačených stránok sa vykonáva 1krát za mesiac. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Množstvo uvedené v technickej špecifikácii je predpokladané množstvo na 36 mesiacov a nie je záväzné. Množstvo bude odobraté podľa potreby objednávateľa. Za ukončenie rámcovej dohody sa považuje dátum po uplynutí 36 mesiacov a nie je rozhodujúce, či bol vyčerpaný celý objem predmetu zákazky alebo bol tento objem prečerpaný.
V prípade, že nastane zo strany objednávateľa v budúcnosti (počas trvania tejto rámcovej dohody) potreba obstarať ďalšie multifunkčné zariadenie, bude to riešené dodatkom k tejto rámcovej dohode za rovnakých podmienok aké sú v nej uvedené.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cintorínska 3, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

08.03.2023 07:00 — 07.03.2026 15:00

1,00 kompletná služba podľa opisného formulára

39 231,36

32 692,80

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.02.2023 08:08

03.03.2023 08:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.03.2023 08:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 559
 30
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.03.2023 16:08 - Vstupná ponuka 39 230,40 € Cena s DPH
01.03.2023 16:08 - Najvýhodnejšia ponuka 39 230,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS