• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.02.2023 09:58
  •    Predkladanie ponúk
    06.03.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.03.2023 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.03.2023 09:55

Detail zákazky Z20231355

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.02.2023 09:58
  •    Predkladanie ponúk
    06.03.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.03.2023 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.03.2023 09:55

Základné údaje

Z20231355

OF-268909

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7588750

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

52414418

I SEE IT, s.r.o.

Plynárenská 17563/3D, Bratislava, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Monitory

monitor, počítačové zariadenia

  • 30237000-9 - Časti a príslušenstvo počítačov a spotrebný materiál k nim
  • 30230000-0 - Zariadenia súvisiace s počítačmi
  • 30231000-7 - Počítačové monitory a konzoly
  • 30237200-1 - Príslušenstvo počítačov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Monitor
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Monitor k počítaču ks 9
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Uhlopriečka min. 31,5" (80,01 cm)
Rozlíšenie min. 2560×1440 px
Typ panela IPS
Obnovovacia frekvencia min. 75 Hz
Odozva max. 4 ms
Povrch displeja Antireflexný
Pomer strán 16:9
Konštrukcia Rovná
Typ pripojenia DisplayPort, HDMI, USB
Vlastnosti a funkcie Pivot – Nastaviteľná výška; VESA prichytenie – 100 x 100
Danej špecifikácii vyhovuje napr. zariadenie: 32" AOC Q32P2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia. O doručení je potrebné minimálne 48 h vopred telefonicky alebo emailom informovať kontaktnú osobu Objednávateľa.
V prípade ak sa Dodávateľov návrh líši od Objednávateľom navrhovanej vhodnej špecifikácie, požaduje sa predložiť tento návrh na schválenie objednávateľovi na plnenie predmetu zmluvy do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 2 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.
Ak sa v OF uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s rovnakými, resp. lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v požadovanej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Splatnosť faktúry je 30 dní
Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na FS všetkých bankových účtov, používaných pre svoju ekonomickú činnosť
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoužitý, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, originál zabalený, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru objednávateľom - verejným obstarávateľom.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodať spolu s tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy tovaru či dohodnutej špecifikácie.
Záruka min. 24 mesiacov.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, Fakulta elektrotechniky a informačných technológií, Katedra multimédií a informačno-komunikačných technológií, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

08.03.2023 10:00 — 05.04.2023 14:00

9,00 ks

2 060,00

2 060,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.02.2023 09:58

06.03.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.03.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 381
 25
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.02.2023 10:09 - Vstupná ponuka 2 060,00 € Cena bez DPH
02.03.2023 09:22 - Najvýhodnejšia ponuka 1 900,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS