• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.02.2023 11:31
  •    Predkladanie ponúk
    09.03.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.03.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.03.2023 09:50

Detail zákazky Z20231346

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.02.2023 11:31
  •    Predkladanie ponúk
    09.03.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.03.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.03.2023 09:50

Základné údaje

Z20231346

OF-268730

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7604149

Objednávateľ

00738361

Ústav na výkon trestu odňatia slobody pre mladistvých

Družstevná 1611/2, Sučany, 03852, SVK

Dodávateľ

36401137

FERONA Slovakia, a.s.

Bytčická 12, Žilina, 011 45, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hutný materiál

hutný materiál

  • 44331000-9 - Tyče
  • 44334000-0 - Profily
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hutný materiál
Funkcia
hutný materiál pre potreby výroby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plech HARDOX 500, rozmer 10 x 1000 x 2000 tabuľa 3
Plech valcovaný za tepla EN 10051,EN10025-2, zn. S355J2C+N , rozmer 12 x 1000 x 2000 tabuľa 1
Profil U valcovaný za tepla, ČSN 42 5570 ,U 120 S235JR (1.0037) podľa EN 10025-2 bm 36
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vykládky na mieste plnenia. Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 14:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne jeden pracovný deň vopred, a to v čase od 7:00 do 15:00 h.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualný rozpočet podľa jednotlivých položiek do 3 dní od uzavretia zmluvy.
V deň uzavretia zmluvy je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi atest o pôvode materiálu
Predmet zákazky bude dodávaný v čiastkových dodávkach na základe čiastkových objednávok, v zmluvne dohodnutom množstve a termíne, s požadovanými normalizovanými vlastnosťami a technickými dodacími podmienkami podľa noriem. Obstarávateľ požaduje dodať prvú čiastkovú dodávku do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy a to na základe čiastkovej objednávky, ktorú obstarávateľ zašle po obdŕžaní položkového rozpočtu. Pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Dodávateľ poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych a rozmerových/ kvalitatívnych / chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu. Náklady za vrátenie chybného dodaného tovaru hradí v plnom rozsahu dodávateľ.
V prípade nedodržania zmluvnej špecifikácie zo strany dodávateľa, prípadné náklady spojené s chemickým rozborom dodaného materiálu hradí dodávateľ.
Objednávateľ trvá na dodaní hutného materiálu podľa uvedených noriem, nakoľko materiál bude použitý ako konštrukčný - statický materiál stavby.
Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody.
Objednávateľ požaduje pri uvedenom sortimente dodržanie dĺžky profilových tyčí a=6m.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH.
Dodávateľ výslovne súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Družstevná 1611/2, Sučany, Martin, Žilinský, Slovenská republika

22.03.2023 07:00 — 23.03.2023 14:00

1,00 balík

2 930,77

2 443,30

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.02.2023 11:31

09.03.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.03.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 284
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.03.2023 10:22 - Vstupná ponuka 2 930,77 € Cena s DPH
07.03.2023 10:22 - Najvýhodnejšia ponuka 2 930,77 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS