• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.03.2023 08:10
  •    Predkladanie ponúk
    13.03.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.03.2023 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.03.2023 11:20

Detail zákazky Z20231343

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.03.2023 08:10
  •    Predkladanie ponúk
    13.03.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.03.2023 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.03.2023 11:20

Základné údaje

Z20231343

OF-268728

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7615725

Objednávateľ

00164429

Ústredie ľudovej umeleckej výroby

Obchodná 64, Bratislava, 81611, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace a hygienické prostriedky

čistiace, hygienické

  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace a hygienické prostriedky
Funkcia
Zabezpečenie čistiacich a hygienických prostriedkov na 12 mesiacov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toaletný papier, 3-vrstvový, biely 25 ks vo vreci vrece 300
Toaletný papier JUMBO (alebo ekvivalent), 19/Ø6cm/ks ks 300
Utierky papierové – biele, Dvojvrstvové biele “ZZ“ utierky, Rozmery uteráka 230 x 232 mm, 250 ks / bal, 15 bal / kartón bal. 1 800
Mydlo tekuté s príjemnou dlhotrvajúcou vôňou pre každodenné použitie. 5L balenie ks 20
Osviežovač vzduchu – sprej s jemnou vôňou, 300 ml ks 50
Guľôčky na čistenie sifónu, balenie 500g bal. 3
Tekutý prostriedok na riad JAR 5L (alebo ekvivalent) ks 15
Špongiové utierky, bal. (4ks), utierky v rozmere 18x15 cm bal. 30
Papierové rolky, min. 10% celulózy. Balenie obsahuje 2 rolky bal. 20
Prachové utierky, minim. 30 x 40 cm, na suché aj mokré čistenie kuchynskej linky a upratovanie ks 100
Handra na podlahu, bavlnená tkaná, rozmery min. 50 x 60 cm ks 80
Handra na podlahu, materiál: 82% viskóza a 18% PP, rozmer: 60x50cm alebo 60x70cm ks 60
Gumené rukavice veľkosť M pár 35
Gumené rukavice veľkosť L pár 35
Spray na nábytok, 250 ml. Na jemné čistenie a odstránenie prachu z kovu, dreva, skla a elektroniky ks 5
Čistič na okná, zrkadlá, s alkoholom - 500 ml s vôňou ks 30
Vedro, plastové vedro min. 10l objem ks 5
Sada zmeták + lopatka , sada obsahuje: metličku, lopatku s gumou, plastové, krátka rukoväť súprava 30
Metla portviš s rúčkou plastová min. 30x120 cm ks 15
Náhradná hlavica pre metlu portviš min. 30x120 cm ks 20
WC kefa s rukoväťou so stojanom - nádobou sada 20
Čistiaci valček na šaty + 4 náhradné valčeky sada 5
Sáčky do koša čierne, rozmer 500x600 mm, z pevnej fólie. V jednej rolke 25 ks sáčkov rolka 200
Sáčky pevné sťahovacie, 120L vrecia pevné na odpad sťahovacie, rozmer 700x1100 mm, z pevnej fólie. V jednej rolke 25ksvriec rolka 200
Krém na ruky, na namáhané a vysušené ruky, 200 ml ks 20
Servítky, 33x33 mm, 50 ks v 1 bal. bal. 10
Švédske utierky, Rozmery: 38 x 40 cm, Mikrofázová utierka 80 % polyester, 20% polyamid, 205 g/m2 ks 150
Čistiaci prostriedok na podlahy, Vhodný na podlahy rôzneho druhu. Extra silne vyčistí povrch a odstráni mastnotu, zanechá ho čistý, lesklý a s príjemnou sviežou vôňou. 5L bal. ks 10
Hubky na umývanie riadu, malé, balenie 10 ks bal. 100
Mydlo na pranie Lanza (alebo ekvivalent), 300 g ks 2
WC čistič - Domestos (alebo ekvivalent) - tekutý, 750 ml ks 80
WC čistič závesný do toalety, guličky ks 200
Fixela ( Fixinela) zelená (alebo ekvivalent) 0,5L ks 60
Tekutý prášok , Cif lemon (alebo ekvivalent), 0,5L ks 60
Savo Original (alebo ekvivalent) dezinfekčný 1L ks 40
Stierka na okná ks 2
Sitka do odtokov, nerez ks 2
Cheiron 1 l, odstraňovač vodného kameňa (alebo ekvivalent) ks 2
Drôtenka na riad, nerezová 3ks v balení bal. 15
PULIRAPID na hrdzu a vodný kameň 500ml alebo ekvivalent. Čistiaci prostriedok na hrdzu a vodný kameň, čistí a odstraňuje vápenaté usadeniny, stopy hrdze a mydla v kuchyni a kúpeľní. ks 10
Náhradná handra na mop VILEDA UltraSpeed Pro Contract, 40 cm ks 5
Náhradná handra na mop VILEDA UltraSpeed Mini, 34 cm microlite ks 2
Prací prostriedok na odevy Ariel na 90 praní (alebo ekvivalent) ks 4
Dezinfekčný prostriedok - roztok na dezinfekciu rúk a povrchov. Účinok pri dezinfekcii rúk po 30sek., 2 min. pri dezinfekcii povrchov, 5L, ks 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní.
Dodávateľ berie na vedomie, že maximálny počet tovaru nemusí byť odobratý.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) v slovenskom alebo v českom jazyku nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. Požaduje sa predložiť aj rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH.
Objednávateľ požaduje len nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ si vyhradzuje právo dodávaný tovar skontrolovať pred prevzatím.
Objednávateľ požaduje v prípade ponúknutia ekvivalentu, predložiť vzorku k posúdeniu, či sa jedná o plnohodnotný ekvivalent.
Dodávanie požadovaného tovaru bude dodávateľ realizovať na svoje vlastné náklady, ktoré musia byť súčasťou jeho cenovej ponuky na celý predmet zákazky. Celková cena i jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženia, vynesenia tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. Jednotkové ceny sú dohodnuté ako ceny maximálne a platné počas trvania vzťahu založeného touto rámcovou dohodou.
Objednávateľ požaduje dodávať predmet zmluvy v požadovanom rozsahu a množstve v bezchybnom stave a v dohodnutej kvalite do skladov objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 8.00 - 14.00 hod. Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej 2 pracovné dni pred jeho dodaním.
V prípade potreby objednávateľ požaduje možnosť objednania doplnkového tovaru nezahrnutého v položkovitom rozpočte podľa aktuálneho sadzobníka.
Vady skryté a vady akosti má objednávateľ právo reklamovať počas celej doby spotreby tovaru.
Pri čistiacich potrebách dodať Kartu bezpečnostných údajov tak, aby na ich základe mohol kupujúci jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných parametrov.
Odstúpenie od rámcovej dohody objednávateľom v dôsledku porušenia povinnosti podľa tejto rámcovej dohody bude mať za následok udelenie negatívnej referencie dodávateľovi.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto rámcovej dohody, nedodanie tovaru zo strany dodávateľa, je podstatným porušením rámcovej dohody a má za následok odstúpenie objednávateľa od rámcovej dohody.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obchodná 64, Bratislava, Dolná 14, Banská Bystrica, Mäsiarska 52, Košice, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok podľa technickej špecifikácie

7 930,00

7 930,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.03.2023 08:10

13.03.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.03.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 509
 68
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.03.2023 20:07 - Vstupná ponuka 7 930,00 € Cena bez DPH
13.03.2023 09:19 - Najvýhodnejšia ponuka 7 900,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS