• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.02.2023 15:12
  •    Predkladanie ponúk
    08.03.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.03.2023 11:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.03.2023 11:45

Detail zákazky Z20231341

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.02.2023 15:12
  •    Predkladanie ponúk
    08.03.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.03.2023 11:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.03.2023 11:45

Základné údaje

Z20231341

OF-268898

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7599269

Objednávateľ

36145301

Slovenské komorné divadlo Martin

Divadelná 1, Martin, 03680, SVK

Dodávateľ

36816493

Biliard s.r.o.

Líščie nivy 4, Bratislava, 82108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Bezdotykové dávkovače dezinfekcie

dezinfekcia, dávkovač dezinfekcie, sanitárne stroje, hygiena

  • 42968000-9 - Dávkovače
  • 39831700-3 - Automatické dávkovače mydla
  • 39330000-4 - Zariadenia na dezinfekciu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 42968200-1 - Sanitárne (hygienické) dávkovacie stroje

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Bezdotykový dávkovač dezinfekcie
Funkcia
Automatický bezdotykový dávkovač dezinfekcie so senzorom s podlahovým stojanom a zbernou miskou.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo ks 6
Kapacita zásobníka l 1
Výška stojanu cm 130
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Napájanie batériami a adaptérom
Typ náplne kvapalina/gél
Automatické dávkovanie dezinfekcie bezdotykovým ovládaním áno
Kontrola stavu hladiny dezinfekcie v zásobníku vizuálnym pohľadom cez priehľadný priezor áno
Farebné prevedenie stojanu čierna
Stabilná kovová konštrukcia so zaťaženým podstavcom áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry.
Čas dodania: v pracovných dňoch medzi 8:00 a 13:00 hod.
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy prostredníctvom systému EKS. Vlastný návrh plnenia sa predkladá e-mailom.
Zmluva nadobúda účinnosť odsúhlasením vlastného návrhu plnenia objednávateľom. Objednávateľ sa zaväzuje vyjadriť sa k vlastnému návrhu plnenia do 3 dní od jeho doručenia kontaktnej osobe.
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného názvu, veľkosti balenia, určenia, na aký účel sa výrobok používa a ďalšie technické vlastnosti a charakteristiky o výrobku v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť, či výrobok je v súlade s touto kúpnou zmluvou - funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu tejto kúpnej zmluvy.
Nedodanie tovaru v súlade s technickou špecifikáciou predmetu, budú zmluvné strany považovať za podstatné porušenie kúpnej zmluvy.
Dodávateľ je povinný spolu s predmetom zmluvy dodať podrobný návod na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť záručný servis po dobu 24 mesiacov.
Predmet zákazky je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať plnohodnotné úžitkové, prevádzkové, funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Divadelná 651/1, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

13.03.2023 15:10 — 31.03.2023 15:10

1,00 súbor /podľa špecifikácie/

635,11

529,26

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.02.2023 15:12

08.03.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.03.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 483
 52
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.02.2023 07:33 - Vstupná ponuka 635,10 € Cena s DPH
02.03.2023 14:29 - Najvýhodnejšia ponuka 599,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS