• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.02.2023 14:11
  •    Predkladanie ponúk
    06.03.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.03.2023 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.03.2023 08:50

Detail zákazky Z20231337

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.02.2023 14:11
  •    Predkladanie ponúk
    06.03.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.03.2023 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.03.2023 08:50

Základné údaje

Z20231337

OF-268882

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7588746

Objednávateľ

36038351

LESY Slovenskej republiky, štátny podnik

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK

Dodávateľ

36044881

SOLMO, s.r.o.

Horná 39, Brezno, 97703, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kamenná soľ

kamenná soľ, zver,

  • 14410000-8 - Kamenná soľ
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kamenná soľ
Funkcia
Kamenná soľ kusová pre zver
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kamenná soľ kg 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
veľkosť hrudy 1-10 kg
Balená kvôli manipulácii vo vreciach alebo v prepravkách 20-30kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zákazky a dopravu na konkrétne miesto dodania, s vyložením na mieste dodania, vrátane všetkých poplatkov a príplatkov. Miestom dodania je sídlo Organizačnej zložky OZ Horehronie, adresa: Hlavná 245/72, 976 52 Čierny Balog.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, oznámil (telefonicky,e-mailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, emailová adresa, telefónne číslo.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednaný tovar najneskôr do 5 dní od prijatia objednávky počas pracovných dní a v pracovnom čase objednávateľa v dobe od 07.00 hod. do 14.00 hod, ak nie je dohodnuté inak.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa /telefonicky/ vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy v mieste dodania najmenej 24 hodín pred plánovanou hodinou dodania tovaru.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie počas pracovných dní.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať objednaný tovar, ktorý nespĺňa vlastnosti alebo špecifikácie uvedené v zmluve.
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky.
Splatnosť faktúry je do 30 dní od doručenia objednávateľovi.
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa pri nedodaní tovaru v zmysle špecifikácie predmetu zákazky, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 10 % z hodnoty nedodanej časti zákazky. Popri zmluvnej pokute má Objednávateľ aj nárok na náhradu škody v časti prevyšujúcej zmluvnú pokutu.
Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom predávajúci zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany Objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Pokračovanie textu:
Dodávateľ sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať Objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu. Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta obidve zmluvné strany súhlasia s postupom v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH , § 25, ods. (6), t.j. Dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy.
Dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky a iné práva vyplývajúce z tejto Zmluvy voči Objednávateľovi len po ich predchádzajúcom písomnom súhlase.
Nedodanie tovaru v súlade s technickou špecifikáciou predmetu tejto Zmluvy a nesplnenie vyššie uvedených požiadaviek sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle podmienok OPET.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavna ulica 245/72, Čierny Balog, Brezno, Banskobystrický, Slovenská republika

08.03.2023 09:00 — 14.03.2023 14:00

1 000,00 kg

550,00

550,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.02.2023 14:11

06.03.2023 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.03.2023 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 70
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.02.2023 14:48 - Vstupná ponuka 550,00 € Cena bez DPH
01.03.2023 13:42 - Najvýhodnejšia ponuka 549,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS