00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
31628605
Xepap, spol. s r. o.
Jesenského 4703, Zvolen, 96001, SVK
Kancelársky kopírovací papier
Kancelársky kopírovací papier, papier, tlač, kopírovanie
Tovar, Služba
1. Kancelársky papier
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar "kancelársky kopírovací papier" v predpokladanom množstve 23.100 balíkov, v kvalite a podľa požiadaviek objednávateľa, vrátane poskytnutia všetkých služieb spojených s dodaním tovaru. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelársky kopírovací papier | bal. | 23100 | ||
plošná hmotnosť | g/m2 | 80 | 90 | |
opacita /nepriehľadnosť/ | % | 91 | 93 | |
hrúbka mm/1000 | mm | 160/-4% | 160/+4% | |
drsnosť | ml/min. | 200/-50 | 200/+50 | |
farba: biela | CIE | 160/-4% | 160/+4% | |
počet kusov papiera v balíku | ks | 500 | ||
počet balíkov v krabici | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- nerecyklovaný, v prvej akostnej triede | áno |
- vhodný pre všetky kancelárske zariadenia pre vysokokvalitné kopírovanie s garantovanou kvalitou | áno |
- pre obojstranné kopírovanie a tlač | áno |
- environmentálne charakteristiky: | papier požadujeme typu ECF (Elemental chlorine free) - bez použitia plynného chlóru |
Názov |
1.0 Predmetom tejto Rámcovej dohody (ďalej len "dohoda") je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za neho dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy. |
1.1 Tovarom pre účely tejto dohody je kancelársky kopírovací papier, ktorého špecifikácia je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto dohody (ďalej len "tovar"). Množstvo tovaru je uvedené ako predpokladané. |
2. Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu-návrh a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností tovaru a požiadaviek na predmet dohody), technickú dokumentáciu/katalógový list/produktový list k predkladanému návrhu plnenia predmetu zákazky, v zmysle OPEP. |
2.1 Dodávateľ môže nahradiť požadovanú dokumentáciu v bode 2. predložením čestného vyhlásenia, v ktorom vyhlási, že ním ponúkaný tovar spĺňa požiadavky objednávateľa na tovar uvedený v časti "Funkčná a technická špecifikácia" Rámcovej dohody. V tomto prípade, je dodávateľ povinný predložiť katalógový list/technický list/technický produktový list, resp. iný relevantný doklad ním ponúkaného tovaru v súlade s bodom 4. písm. d). |
2.2 Objednávateľ posúdi predložený "návrh plnenia dodávateľa" a najneskôr do 3 pracovných dní, odo dňa uzatvorenia dohody, odošle dodávateľovi informáciu o prijatí, alebo zamietnutí predloženého návrhu. V prípade, ak dodávateľ predložený návrh plnenia predmetu zákazky nespĺňa podmienky uvedené v bode 2. a 2.1 tejto dohody, objednávateľ si vyhradzuje právo od dohody odstúpiť. |
3. Objednávateľ umožňuje predloženie evivalentu za nasledových podmienok: |
a) predložený ekvivalent bude spĺňať požiadavky objednávateľa na predmet dohody, alebo |
b) predložený ekvivalent bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre, hodnoty a vlastnosti tovaru ako sú uvedené min. požiadavky objednávateľa na predmet dohody, alebo |
c) predložený ekvivalent nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť objednávateľ v rámci súčinnosti viažúcej sa k plneniu predmetu dohody, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania. |
3.1 Ak dodávateľom predložený ekvivalent nebude spĺňať požiadavky na tovar uvedený vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácií, objednávateľ má právo odstúpiť od dohody z dôvodu podstatného porušenia dohody. |
4. Dodávateľ je povinný do 3 (troch) pracovných dní od uzatvorenia dohody, teda ešte pred samotnou dodávkou tovaru, predložiť na pracovisko objednávateľa - Oddelenie nákupu -, elektronicky - e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa, povinné náležitosti dohody - doklady a dokumenty vo formáte PDF (odporúčaný formát): |
a) Kalkuláciu ceny dohody, t.j. štruktúrovaný rozpočet pre položky uvedené v časti "Funkčná a technická špecifkáciu Rámcovej dohody", v ktorej uvedie: jednotkovú cenu v EUR bez DPH za MJ, jednotkovú cenu s DPH za MJ, sadzbu DPH v %, celkovú cenu v EUR bez DPH za počet MJ, celkovú cenu v EUR s DPH za počet MJ, celkovú cenu za predmet dohody v EUR bez DPH a celkovú cenu dohody v EUR s DPH. Celková cena v predloženej kalkulácii musí byť zhodná s celkovou cenou uzatvorenej dohody, uvedenej v čl. IV - Zmluvná cena. |
Jednotlivé položky v kalkulácii môže dodávateľ zaokrúhliť na max. štyri (4) desatinné miesta, pričom výsledná celková cena v EUR bez DPH za predmet dohody a celková cena v EUR s DPH za predmet dohody musia byť zaokrúhlené na dve (2) desatinné miesta. Vzor kalkulácie ceny dohody je Prílohou č.1-Kalkulácia ceny. |
b) Zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie predmetu dohody v rozsahu: meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, pracovná pozícia. |
c) Čestné vyhlásenie, ktoré je Prílohou č.2. k obmedzeniam vo verejnom obstarávaní v súvislosti s vojnovým konfliktom na Ukrajine – sankcie voči Rusku. Dodávateľ predloží vyplnený a podpísaný doklad vo formáte .pdf |
d) Prospektový materiál/katalógový list/technický list (ďalej len "doklad") v slovenskom, resp. českom jazyku, ním ponúkaného tovaru s popisom technických vlastností, hodnôt a parametrov ním ponúkaných tovarov, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností, hodnôt a parametrov tovaru. Tento doklad dodávateľ nepredkladá v prípade, že ho predložil v návrhu predmetu dohody v čase uzatvorenia dohody. |
4.1 Objednávateľ posúdi doklady/dokumenty podľa bodu 4. a najneskôr do troch (3) pracovných dní zašle dodávateľovi informáciu o splnení, alebo nesplnení predložených povinných náležitostí dohody. V prípade nepredloženia dokladov/dokumentov podľa bodu 4 alebo ich nedoručenie v stanovenom termíne je objednávateľ oprávnený odstúpiť od dohody. |
5. Dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na 12 mesiacov odo dňa účinnosti resp. do vyčerpania finančného limitu dohody uvedeného v čl. IV. "Zmluvná cena" podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr. Množstvo položky tovaru uvedenej v tejto dohode je predpokladané a pre objednávateľa nie je záväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo odobrať množstvo tovaru v závislosti od svojich prevádzkových potrieb za podmienky, že sa tým neprekročí limit uvedený v tejto dohode a jednotková cena tovaru bude zachovaná počas plnenia dohody. |
6. Dodávka predmetu dohody sa bude realizovať na základe písomných čiastkových objednávok objednávateľa vystavených a zasielaných elektronickou formou poverenou osobou objednávateľa, na základe aktuálnych prevádzkových potrieb objednávateľa, s termínom dodania tovaru najneskôr do troch (3) pracovných dní od dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi. Za termín doručenia objednávky sa považuje deň odoslania e-mailovej objednávky objednávateľom. |
Dátum a čas doručenia tovaru si zmluvné strany dohodnú minimálne dva (2) pracovné dni vopred elektronickou formou. V čiastkovej objednávke poverená osoba objednávateľa, uvedie konkrétnu jednotlivú dodávku - množstvo tovaru. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru v pracovné dni, v čase od 8.00 - 14.00 hod. |
6.1 Dodávateľ berie na vedomie, že objednanie tovaru je právom objednávateľa, nie jeho povinnosťou. Uvedenie predpokladaného množstva tovaru v tejto dohode, nezaväzuje objednávateľa na odobratie tovaru v uvedenom množstve, ani k žiadnym pravidelným odberom a ani nezakladá žiadne ďalšie práva dodávateľa. Objednávky tovaru sa zakladajú výlučne na aktuálnych prevádzkových potrebách objednávateľa. |
7. Súčasťou predmetu dohody sú služby spojené s dodaním tovaru, t.j. najmä zabezpečenie kompletizácie tovaru, jeho dopravy a vyloženia na mieste dodania. Všetky náklady spojené s riadnym dodaním tovaru, vrátane obalov, balenia a všetkých ostatných nákladov, ktoré vzniknú pri dodaní tovaru je dodávateľ povinný započítať do celkovej ceny tovaru. Dodávateľ nie je oprávnený navýšiť celkovú cenu dohody o náklady spojené s riadnym, vecným a funkčných dodaním tovaru objednávateľovi. |
8. Miestom dodania predmetu dohody je pracovisko objednávateľa: Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice, Sklad všeobecného materiálu, Tr. SNP č.1, 040 11 Košice (rampa skladu, výška auta cca 330 cm, výška betónového podjazdu je presne 350 cm). |
9. Objednávateľ zabezpečí prístup do priestorov určených ako miesto dodania podľa bodu 8. pre osoby poverené dodávateľom na čas nevyhnutne potrebný na dodanie predmetu dohody. |
10. Dodávateľ je povinný pri každej dodávke tovaru, v dodacom liste uviesť okrem povinných náležitostí aj číslo dohody a číslo čiastkovej objednávky, názov a množstvo tovaru. Splnením dodávky sa rozumie dátum riadneho odovzdania a prevzatia objednaného tovaru (čiastková objednávka), dohodnutým spôsobom v mieste dodania podľa bodu 8. Prevzatie tovaru potvrdzuje oprávnená osoba objednávateľa na dodacom liste, ktorý predloží dodávateľ pri dodaní tovaru. |
11. Dodávateľ je povinný dodať tovar na miesto dodania tovaru na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred jeho poškodením alebo znehodnotením. Dodávateľ je povinný zabaliť objednaný počet kusov tovaru do prepravného obalu, ktorý sa nesmie poškodiť pri preprave, manipulácii a uskladnení a musí zabezpečiť účinnú ochranu tovaru voči akémukoľvek znehodnoteniu. |
12. Tovar musí byť dodávateľom dodaný nový, nepoužívaný, nerepasovaný a kompletný, zodpovedajúci požiadavkám objednávateľa. Predávajúci sa zaväzuje, že dodaný tovar je certifikovaný, schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeob. záväzným právnym predpisom. |
13. Po každom dodaní tovaru je dodávateľ povinný vystaviť faktúru v súhlase s ustanovením §73 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty, najneskôr však do piateho (5) dňa v kalendárnom mesiaci, nasledujúcom po miesiaci, v ktorom došlo k dodaniu tovaru. Vystavenú faktúru je dodávateľ povinný doručiť v písomnej forme do sídla objednávateľa (alebo do skladu všeobecného materiálu spolu s tovarom) a v elektronickej forme, v čitateľnom formáte (PDF) je dodávateľ povinný zaslať vystavenú faktúru ihneď po vystavení, na e-mailovú adresu: faktury@unlp.sk. |
13.1 Splatnosť jednotlivých faktúr je v zmysle ustanovenia §340b ods.5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov šesťdesiat (60) kalendárnych dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech účtu dodávateľa. |
13.2 V prípade, ak faktúra nebude obsahovať povinné náležitosti alebo faktúra bude vykazovať iné vecné alebo formálne nedostatky, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi na opravu alebo doplnenie. V tomto prípade, nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi. |
14. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké, alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto "nižšiu cenu" plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto dohody je viac ako 5%, v neprospech ceny podľa tejto dohody |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto dohody a nižšou cenou. |
14.1 Dodávateľ je povinný bezodkladne, najneskôr však do piatich (5) pracovných dní od zistenia nižšej ceny podľa bodu 14. tejto dohody, doručiť objednávateľovi dodatok, predmetom ktorého bude upravená cena zistená postupom podľa bodu 14. |
15. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto dohode od akéhokoľvek dodávateľa (t.j. viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto dohody), objednávateľ po preukázaní tejto skutočnosti vyzve dodávateľa k rokovaniu o ďalšom postupe vo veci úpravy zmluvnej ceny (napr. návrh na uzavretie dodatku, predmetom ktorého bude zníženie zmluvnej ceny a pod.). |
V prípade, ak sa účastníci dohody podľa predchádzajúcej vety nedohodnú na spoločnou návrhu ďalšieho postupu, objednávateľ si vyhradzuje právo dohodu vypovedať v 1-mesačnej lehote. Výpovedná lehota začína plynúť od prvého (1.) kalendárneho dňa mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola písomná výpoveď doručená objednávateľom a skončí sa uplynutím posledného kalendárneho dňa príslušného mesiaca. |
15.1 Objednávateľ za účelom zistenia aktuálnej ceny tovaru, za ktorú je možné tovar aktuálne na trhu obstarať, je oprávnený vykonať v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní prieskum trhu. |
15.1.1 Prieskum trhu podľa bodu 15.1 musí byť realizovaný prostredníctvom minimálne troch (3) nezávislých ponúk na tovar, pričom obdobím, za ktoré sa ceny porovnávajú je obdobie (3) troch mesiacov bezprostredne predchádzajúcich určeniu ceny za opakované plnenie, ktoré budú predmetom písomnej objednávky objednávateľa. Ponuky, ktoré je objednávateľ oprávnený posudzovať v rámci prieskumu trhu, musia byť čo do kvality tovaru a podmienok jeho dodania zhodné s podmienkami dohodnutými v tejto dohode. O prieskume trhu je objednávateľ povinný vytvoriť písomnú dokumentáciu. |
15.1.2 V prípade, ak sú ceny na trhu nižšie ako cena tovaru podľa tejto dohody, je dodávateľ povinný rokovať s objednávateľom o znížení ceny na sumu priemeru medzi troma (3) najnižšími cenami zistenými na trhu to bezodkladne na základe písomnej výzvy objednávateľa, najneskôr však do siedmych (7) kalendárnych dní po doručení takejto výzvy, ak sa účastníci dohody nedohodnú inak. |
15.1.3 V prípade, ak sa účastníci dohody dohodnú na znížení ceny predmetu tejto dohody na hodnotu aktuálnej priemernej trhovej ceny určenej prieskumom trhu, príp. na cene nižšej ako je aktuálna priemerná trhová cena, sú povinné uzavrieť bezodkladne, najneskôr v lehote siedmych (7) kalendárnych dní odo dňa rokovania podľa bodu 15.1.2 tejto dohody, písomný dodatok k tejto dohode, ktorým sa upraví Príloha č.1-Kalkulácia ceny, v súlade s dohodou účastníkov dohody. |
15.1.4 V prípade, ak sa účastníci dohody nedohodnú na zníženie ceny predmetu tejto dohody na hodnotu aktuálnej priemernej trhovej ceny určenej prieskumom trhu, príp.na cene nižšej ako je aktuálna priemerná trhová cena, alebo v prípade, ak dodávateľ nie je schopný dodať, alebo nedodá predmet plnenia podľa tejto dohody, alebo v prípade márneho uplynutia lehoty podľa bodu 15.1.2, je objednávateľ oprávnený odstúpiť dohodu v 1-mesačnej lehote. |
16. Pri uplatnení zodpovednosti dodávateľa za vady dodaného tovaru sa postupuje v zmysle ustanovení §422 a §442 Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. |
17. Objednávateľ je povinný tovar prezrieť a skontrolovať pri jeho preberaní. V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo množstve nezodpovedajúcom jeho požiadavkám, je objednávateľ oprávnený v lehote do troch (3) pracovných dní od dodania tovaru požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho technické požiadavky podľa tejto dohody a požiadavky uvedené čiastkovej objednávke (množstvo). |
Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa a to v lehote najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa prijatia reklamácie tovaru. Všetky náklady spojené s oprávnenou reklamáciou objednávateľa znáša v plnom rozsahu dodávateľ. |
18. Objednávateľ je povinný vady na tovare písomne oznámiť dodávateľovi bez zbytočného odkladu, ihneď po ich zistení, najneskôr však do uplynutia záručnej doby, ktorá je určená výrobcom tovaru. Záruka sa nevzťahuje na nedostatky a vady, ktoré vznikli nesprávnou manipuláciou s tovarom. |
19. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné s odkazom na § 525 ods. 2 zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľ a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojim veriteľom. |
20. V prípade porušenia bodu 19. je objednávateľ oprávnený uplatniť voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 10% (slovom: desať percent), z výšky istiny postúpenej alebo inak zabezpečenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. |
21. Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR (slovom: päťsto eur) za každé jedno porušenie pri nedodržaní podmienok uvedených v Osobitných požiadavkách tejto dohody. Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto dohody, ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto dohody sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Tr. SNP 1, 040 11 Košice , Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
12
23 100,00 bal.
106 029,00
106 029,00
Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu-návrh a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností tovaru a požiadaviek na predmet dohody), technickú dokumentáciu/katalógový list/produktový list k predkladanému návrhu plnenia predmetu zákazky, v zmysle OPEP.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.02.2023 16:37
08.03.2023 14:00
08.03.2023 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.03.2023 12:18 - Vstupná ponuka | 106 029,00 | € | Cena bez DPH |
07.03.2023 14:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 105 798,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: