• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.02.2023 16:29
  •    Predkladanie ponúk
    02.03.2023 10:15
  •    Ukončenie zákazky
    02.03.2023 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.03.2023 11:05

Detail zákazky Z20231294

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.02.2023 16:29
  •    Predkladanie ponúk
    02.03.2023 10:15
  •    Ukončenie zákazky
    02.03.2023 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.03.2023 11:05

Základné údaje

Z20231294

OF-268809

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7578168

Objednávateľ

00397865

Univerzita Komenského v Bratislave

Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

17321450

exe, a.s.

Galvaniho 19045/19, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Software Microsoft SQL Server – licencie 2

software, microsoft, windows, server, sql

  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Software Microsoft SQL Server – licencie 2
Funkcia
Microsoft SQL Server Enterprise Core Sngl License/SoftwareAssurancePack MVL 2Licenses CoreLic so Software Assurance do výročia zmluvy S1018160 (31.3.2025)
SQL Server Enterprise Core SLng LSA 2L, Part Number: 7JQ-00353
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
SQL Server Enterprise Core SLng LSA 2L, Part Number: 7JQ-00353 ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Požadovaná je licencia pre školstvo.
2. Verejný obstarávateľ požaduje, aby bol dodávateľ oficiálnym obchodným partnerom spoločnosti Microsoft s oprávnením predávať aj pre akademický sektor.
3. Dodávateľ je partnerom výrobcu. Dodávateľ do 7 dní od uzavretia zmluvy poskytne mailom objednávateľovi informáciu o tomto partnerstve.
4. Dodávka formou licenčného kľúča pre program Select Plus, číslo zmluvy: S1018160.
5. Objednávateľ požaduje dodanie špecifikovaného softvéru bez možnosti predkladania ekvivalentných riešení z dôvodu existujúceho softvérového vybavenia; plnej integrácie a funkcionality softvéru v existujúcich datacentrách a zálohovacom riešení bez nutnosti ďalších vyvolaných nákladov.
6. Dodaný produkt musí byť v súlade s licenčnými podmienkami spoločnosti Microsoft a vyhovovať objednávateľovi z technického hľadiska.
7. V prípade dodania produktu v rozpore s licenčnými podmienkami spoločnosti Microsoft si objednávateľ vyhradzujeme právo takúto dodávku neprevziať.
8. Objednávateľ si vyhradzuje právo v prípade potreby vyžiadať od Dodávateľa technickú špecifikáciu ponúkaného produktu, za účelom posúdenia, či je ponúkaný produkt v zhode so zmluvnými požiadavkami Objednávateľa. Dodávateľ je v tomto prípade povinný predložiť tieto dokumenty do 1 pracovného dňa odo dňa vyžiadania Objednávateľom.
9. Predložená technická špecifikácia musí byť minimálne v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť, či je predmet plnenia, ktorý chce Dodávateľ dodať, v zhode s požiadavkami Objednávateľa.
10. Objednávateľ je oprávnený neodobrať produkt, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa Funkčnej a Technickej špecifikácie predmetu zákazky alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
11. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím Zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou špecifikáciou a Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými požiadavkami pre plnenie predmetu zákazky.
12. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej vo Funkčnej a Technickej špecifikácii predmetu zákazky a v Osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a môže viesť k ukončeniu zmluvného vzťahu.
13. Fakturačné údaje Objednávateľa budú poskytnuté Dodávateľovi bezodkladne po nadobudnutí účinnosti Zmluvy.
14. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia Objednávateľovi.
15. Fakturácia v slovenskom alebo českom jazyku (prílohou je dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami Objednávateľa a Dodávateľa).
16. Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom poskytnutí predmetu zmluvy na základe doručenej faktúry prostredníctvom bezhotovostného platobného styku.
17. Preddavok sa neposkytuje.
18. Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ak táto nespĺňa náležitosti daňového dokladu.
19. Protikorupčná doložka Zmluvy: a) Zmluvné strany sa zaväzujú pri plnení predmetu tejto Zmluvy striktne dodržiavať platné právne predpisy zakazujúce podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, protiprávne ovplyvňovanie verejných činiteľov, pranie špinavých peňazí a zaväzujú sa zaviesť a vykonávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia vedúce k zabráneniu korupcie;
b) Dodávateľ vyhlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden z jeho predstaviteľov, zástupcov, zamestnancov, alebo iných osôb konajúcich v jeho mene pri poskytovaní plnenia podľa tejto zmluvy pre Objednávateľa alebo v jeho mene na základe tejto zmluvy, neponúka ani nebude priamo alebo nepriamo ponúkať, dávať, poskytovať, vyžadovať ani prijímať finančné prostriedky alebo akékoľvek iné oceniteľné hodnoty, alebo poskytovať akékoľvek výhody, dary, alebo pohostenia osobe, spoločnosti alebo organizácii alebo zamestnancovi, politickej strane či hnutiu, kandidátovi na politickú nomináciu, osobe;
ktorá pôsobí v zákonodarnom, správnom alebo súdnom orgáne akéhokoľvek druhu, alebo v medzinárodnej verejnej organizácii za účelom ovplyvňovať konanie takejto osoby v jej funkcii, s využitím odmeňovania, alebo navádzania k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosti akoukoľvek osobou, za účelom získania alebo udržania výhody pri plnení predmetu tejto zmluvy v prospech Dodávateľa;
c) Dodávateľ sa zaväzuje okamžite oznámiť Objednávateľovi primeranou formou akékoľvek podozrenie na porušenie povinností podľa tejto časti zmluvy a byť plne súčinný pri dôkladnom vyšetrení podozrenia;
d) Akékoľvek preukázané korupčné správanie zo strany Dodávateľa alebo porušenie povinností podľa bodov a), b), c) tejto časti zmluvy sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzita Komenského v Bratislave, Jesseniova lekárska fakulta v Martine, Malá Hora 4A, 036 01 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

08.03.2023 08:00 — 15.03.2023 14:00

1,00 kompletný predmet zákazky

11 216,00

11 216,00

Vlastný návrh plnenia predložený Dodávateľom musí obsahovať uvedenie názvu produktu, v súlade s požiadavkami Objednávateľa

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.02.2023 16:29

02.03.2023 10:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.03.2023 10:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 396
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.02.2023 12:59 - Vstupná ponuka 11 215,33 € Cena bez DPH
27.02.2023 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka 11 215,33 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS