• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.02.2023 14:46
  •    Predkladanie ponúk
    01.03.2023 14:50
  •    Ukončenie zákazky
    01.03.2023 15:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.03.2023 15:40

Detail zákazky Z20231287

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.02.2023 14:46
  •    Predkladanie ponúk
    01.03.2023 14:50
  •    Ukončenie zákazky
    01.03.2023 15:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.03.2023 15:40

Základné údaje

Z20231287

OF-268721

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7572623

Objednávateľ

36038351

LESY Slovenskej republiky, štátny podnik

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK

Dodávateľ

30533139

Ing. Gabriela Juricová AGRIA

Medvedzie 146/27, Tvrdošín, 02744, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ovos - osivo

Osivá pre poľnohospodárstvo.

  • 03111000-2 - Osivo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Osivá.
Funkcia
Ovos.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Špecifikácia: Skorá odroda, ktorá dosahuje vysoké úrody. Veľké zrno má výbornú nutričnú hodnotou.
Špecifikácia: Ukazovatele: stredná až vysoká HTZ, vyznačuje sa vysokou objemovou hmotnosťou a vysokým podielom predného zrna a dobrou odolnosťou proti chorobám.
Špecifikácia: požadujeme aby produkt NEOBSAHOVAL geneticky modifikované organizmy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
2. Požaduje sa predložiť opis, prospektový materiál alebo fotografie na plnenie zmluvy.
3. Doložiť kópiu vyhlásenia o zhode resp. certifikátu požadovaného tovaru vydaného autorizovanou osobou alebo notifikovanými osobami Európskymi spoločenstvami.
4. Všetky dokumenty týkajúce sa tejto zákazky: opis, prospektový materiál alebo fotografie na plnenie zmluvy, kópiu vyhlásenia o zhode resp. certifikátu požadovaného tovaru vydaného autorizovanou osobou alebo notifikovanými osobami Európskymi spoločenstvami je potrebné doručiť verejnému obstarávateľovi (objednávateľovi) do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy.
5. Spôsob financovania za dodaný tovar:
5.1 Úhrada za dodaný tovar sa uskutoční bezhotovostným platobným stykom na základe vystavenej a doručenej faktúry, ktorá bude mať náležitosti daňového dokladu.
5.2 Faktúra bude obsahovať cenu s DPH, sadzbu DPH, vyčíslenú DPH, cenu bez DPH.
5.3 Vo faktúra musí byť jasne špecifikované: číslo zmluvy, predmet fakturácie, miesto a termín plnenia, rozpis fakturovanej sumy.
5.4 Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, a to najmä: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, číslo účtu, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa.
5.5 Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po riadnom prevzatí tovaru, ktorý spĺňa technické vlastnosti a požiadavky v zmysle zmluvy.
5.6 Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej odoslania z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi na adresu jeho sídla, resp. pracoviska, ktoré vystavilo čiastkovú výzvu.
6. Ukončenie zmluvy môže nastať:
6.1 Riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, dodaním tovaru podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehotách.
6.2 Odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok.
6.3 Odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok vedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u.
6.3.1 - ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u dodávateľovi v listinnej forme.
6.4 Ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán.
6.4.1 - ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy.
6.4.2 - pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán.
6.5 Výpoveďou danou objednávateľom dodávateľovi a to aj bez uvedenia dôvodov.
6.5.1 – ukončenie zmluvy podľa tohto bodu nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede dodávateľovi v listinnej forme. V prípade pochybností sa za deň doručenia považuje tretí deň od odoslania písomnej výpovede dodávateľovi.
6.5.2 – výpoveď musí obsahovať náležitosti o vysporiadaní záväzkov zmluvných strán v súvislosti s plnením zmluvy do momentu jej ukončenia ku dňu uplynutia výpovednej lehoty a ukončenia zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

067 67 Ulič 96, Ulič, Snina, Prešovský, Slovenská republika

06.03.2023 07:00 — 10.03.2023 14:00

7 500,00 kg

3 750,00

3 750,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.02.2023 14:46

01.03.2023 14:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.03.2023 15:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 170
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.02.2023 08:33 - Vstupná ponuka 3 750,00 € Cena bez DPH
01.03.2023 14:31 - Najvýhodnejšia ponuka 3 690,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS