• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.02.2023 14:36
  •    Predkladanie ponúk
    07.03.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.03.2023 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.03.2023 10:55

Detail zákazky Z20231281

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.02.2023 14:36
  •    Predkladanie ponúk
    07.03.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.03.2023 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.03.2023 10:55

Základné údaje

Z20231281

OF-268733

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7593020

Objednávateľ

44570783

Univerzitná nemocnica - Nemocnica svätého Michala, a. s.

Satinského I.7770/1, Bratislava, 81108, SVK

Dodávateľ

35800046

Skantech, s.r.o.

Sekurisova 16, Bratislava, 841 02, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Karbónová operačná doska

karbónová operačná doska s príslušenstvom, operačný stôl

  • 33192230-3 - Operačné stoly
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Karbónová spinálna  neurochirurgická doska operačného stola s príslušenstvom.
Funkcia
Karbónová spinálna neurochirurgická doska operačného stola s príslušenstvom kompatibilným s existujúcim príslušenstvom Maquet operačného stola Otesus.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Karbónová spinálna neurochirurgická doska operačného stola ks 1
2. Transportný vozík s integrovanými batériami a ovládacími prvkami pre navezenie a odvezenie dosky z nohy operačného stola ks 1
3. Celokarbónová hlavná doska stola s rozhraním na konci pre vloženie plne 360° RTG priehľadného hlavového dielu ks 1
4. Rozhranie na druhom konci hlavnej dosky kompatibilné s existujúcim príslušenstvom Maquet ks 1
5. Hlavový plne RTG priehľadný diel - sklopný a výklopný ks 1
6. Gélová podložka pod hlavu pacienta počas spinálnych výkonov ks 1
7. Delená podložka pod plecia a panvu pacienta pri polohovaní na bruchu ks 1
8. Adaptér ku karbónovej časti dosky s postrannými eurolištami ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
9. Čistá RTG priehľadná karbónová doska stola s dĺžkou minimálne 1 600 mm Musí spĺňať
10. Celokarbónová doska operačného stola s uchytením na nohu systémového operačného stola Otesus (kompatibilita) Musí spĺňať
11. Kompletné mäkké polstrovanie s odolným poťahom Musí spĺňať
12. Karbónová spinálna neurochirurgická doska operačného stola  kompatibilná s existujúcim príslušenstvom Maquet operačného stola Otesus. Musí spĺňať
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Súčasťou predmetu plnenia podľa tejto Zmluvy je doprava Predmetu kúpy do Miesta dodania, vyloženie v Mieste dodania, odovzdanie písomných dokladov potrebných pre nadobudnutie vlastníckeho práva k Predmetu kúpy, poskytnutie užívateľskej dokumentácie k Predmetu kúpy potrebnej pre riadne a bezchybné používanie Predmetu kúpy na stanovený účel v súlade so všeobecnými právnymi predpismi, zaškolenie personálu Objednávateľa o správnom používaní Predmetu kúpy ako aj poskytovanie alebo zabezpečovanie záručných opráv v prípade výskytu vád Predmetu kúpy v priebehu záručnej doby.
2. Súčasťou záväzku Predávajúceho je taktiež písomné vydanie alebo zabezpečenie vydania potvrdenia o vykonaní právnymi predpismi požadovaných kontrol a meraní (ak je relevantné), ktoré bude vyhotovené v slovenskom jazyku. Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom balení.
3. Kúpna cena za Predmet kúpy je uvedená v eurách, ako cena pevná a konečná a zahŕňa príslušnú daň z pridanej hodnoty, colné poplatky alebo akékoľvek iné poplatky, či iné platby súvisiace so splnením záväzkov podľa tejto Zmluvy.
4. Nárok Dodávateľa na zaplatenie Kúpnej ceny podľa tejto Zmluvy vzniká splnením povinnosti Dodávateľa dodať, nainštalovať, zapojiť Predmet kúpy, zabezpečiť jeho prevádzkovú skúšku a zaškolenie jeho obsluhy podľa tejto Zmluvy v dojednanom čase na Miesto dodania podľa tejto Zmluvy.
5. Kúpna cena za Predmet kúpy bude Objednávateľom zaplatená Dodávateľovi na základe faktúry vystavenej Dodávateľom po dodaní Predmetu kúpy Kupujúcemu, splatnej v lehote 30 (tridsať) dní odo dňa vystavenia faktúry. Objednávateľ v zmysle § 71 ods. 1 písm. b) zákona č. 222/2004 z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov súhlasí so zasielaním elektronických faktúr vo formáte pdf s prílohami výlučne na kontaktný email:  faktury@nsmas.sk
6. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť vystavenú faktúru Objednávateľovi v lehote 3 dní odo dňa jej vystavenia. V prípade omeškania Dodávateľa s doručením vystavenej faktúry sa predlžuje doba splatnosti záväzku Objednávateľa. Dodávateľ je povinný k faktúre priložiť kópiu dodacieho listu, potvrdenia o zaškolení a potvrdenie o uvedení do prevádzky (inštalácii) ako jej povinnú prílohu.
7. Dodávateľ sa zaväzuje dodať Predmet kúpy spolu so všetkou potrebnou a súvisiacou dokumentáciou, Predmet kúpy nainštalovať, odskúšať funkčnosť a prevádzkyschopnosť dodaného Predmet kúpy, vykonať úvodné zaškolenie pracovníkov Objednávateľa a uviesť Predmet kúpy do užívania najneskôr v lehote do 8 týždňov od nadobudnutia účinnosti zmluvy, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
8. Dodávateľ je povinný vopred dohodnúť s Objednávateľom preukázateľným spôsobom dátum a čas dodania Predmetu kúpy najmenej 3 (tri) pracovné dni vopred tak, aby Objednávateľ mohol poskytnúť potrebnú súčinnosť. Dodanie Predmetu kúpy je možné dohodnúť e-mailom erika.machackova@nsmas.sk alebo telefonicky na telefónnom čísle 02/326 13 237.
9. Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať alebo zabezpečiť záručný servis. Dodávateľ sa zaväzuje, že záručný servis vykoná sám alebo zabezpečí prostredníctvom tretej odborne spôsobilej osoby (ďalej aj ako „servisná spoločnosť“). Dodávateľ sa zaväzuje záručný servis vykonať alebo zabezpečiť prostredníctvom odborne vyškoleného servisného technika pre Predmet kúpy.
10. Dodávateľ sa zaväzuje vykonať alebo zabezpečiť nástup na opravu Predmetu kúpy v rámci záručného servisu najneskôr do 24 hodín od oznámenia poruchy Objednávateľom a zároveň sa zaväzuje zabezpečiť bezplatné odstránenie poruchy v záručnej dobe v čo najkratšom čase, najneskôr:
a) do 24 hodín od oznámenia vady/poruchy Objednávateľom, ak pôjde o drobné poruchy bez potreby dodania náhradného dielu; b) do 48 hodín od oznámenia poruchy/vady Objednávateľom, ak pôjde o iné ako drobné poruchy/vady bez potreby dodania náhradného dielu; c) do 72 hodín od oznámenia poruchy/vady Objednávateľom, ak pôjde o poruchy s potrebou dodania náhradného dielu, ak nie je potrebný náhradný diel z dovozu mimo územia Slovenskej republiky; d) do 10 dní od oznámenia poruchy Objednávateľom, ak pôjde o poruchy s potrebou dodania náhradného dielu z dovozu mimo územia Slovenskej republiky.
11. V záručnej dobe všetky náklady týkajúce sa Predmetu kúpy súvisiace so zárukou, záručným servisom, a odstraňovaním, vrátane demontáže a ekologickej likvidácie použitého náhradného dielu, dovozu, dodania a montáže nových náhradných dielov, nutných kontrol kvality, preventívnych prehliadok, údržby a zákonom predpísaných revízií, znáša v celom rozsahu Dodávateľ. Dodávateľ je povinný vystaviť protokol o vykonanej záručnej oprave a ten odovzdať Objednávateľovi.
12. DODÁVATEĽ JE POVINNÝ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy zaslať objednávateľovi elektronicky, na e-mailovú adresu, ktorú mu oznámi EKS po uzavretí zmluvy rozpočet obsahujúci minimálne tieto údaje:  obchodný názov tovaru resp. značku, výrobcu, jednotkové ceny bez DPH a s DPH, celkovú cenu bez DPH a s DPH.  Objednávateľ má právo žiadať ďalšie doklady pre posúdenie splnenia technickej špecifikácie. Dodávateľ je povinný túto dokumentáciu doručiť do 24 hodín od vyžiadania, ak sa nedohodnú inak.
13. Nedodržanie technických vlastností tovaru a technickej špecifikácie bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa a dôvod na odstúpenie od tejto zmluvy. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy a ďalší dôvod na odstúpenie od zmluvy: a/ nedodržanie kvality dodávaného tovaru, b/ nedodržanie lehoty dodania, c/ nedodržanie kúpnej ceny, d/ nesplnenie a nedodržanie všetkých zmluvných podmienok definovaných v Osobitných požiadavkách na plnenie definovaných v tejto zmluve.
14. Za podstatné porušenie Zmluvy zo strany Dodávateľa sa považuje tiež: a) opakujúci sa výskyt rovnakej vady na Predmete kúpy, b) opakujúci sa výskyt akejkoľvek vady na Predmete v období 3 po sebe nasledujúcich mesiacov, c) prípad, keď Dodávateľ oznámi Objednávateľovi, že nie je z objektívnych alebo subjektívnych dôvodov schopný dodať predmet kúpy Objednávateľovi.
15. Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Satinského I.7770/1, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

20.03.2023 08:00 — 03.05.2023 14:00

1,00 Súbor jednotiek definovaných v opisnom formulári

49 993,00

49 993,00

a) Uchádzač uvedie kontaktné údaje, ktoré musia obsahovať minimálne tieto údaje: meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby ohľadom predmetnej zákazky, telefónne číslo kontaktnej osoby, kontaktný e-mail na ktorý je Objednávateľ oprávnený zasielať elektronické objednávky. b) Pre ponúkaný tovar: presný obchodný názov, továrenskú značku a prospektový materiál k predmetu zmluvy (prípadne link na web stránku tovaru), ktorý musí obsahovať technické a funkčné vlastnosti predmetu tak, aby na ich základe mohol obstarávateľ posúdiť splnenie technických a funkčných parametrov predmetu zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.02.2023 14:36

07.03.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.03.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 362
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.02.2023 09:06 - Vstupná ponuka 49 993,00 € Cena bez DPH
27.02.2023 10:34 - Najvýhodnejšia ponuka 49 990,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS