36038351
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK
52013260
LINDAX, s.r.o.
Hviezdoslavova 927/25, Nové Zámky, 94002, SVK
Kukurica - osivo
Osivá pre poľnohospodárstvo.
Tovar, Služba
1. Osivá.
|
|
---|---|
Funkcia |
Kukurica. |
Silážny typ FAO 270-290. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kukurica | balenie obsahuje 50 000 v.j. v jednom vreci |
Špecifikácia: | požadujeme aby produkt NEOBSAHOVAL geneticky modifikované organizmy, potvrdené certifikátom (GMO FREE - AgroCert) |
Špecifikácia: | morené |
Špecifikácia: | silážny typ, rýchly počiatočný rast, vysoká odolnosť voči chladu a suchu, silný reakcia na intenzitu, vysoká stráviteľnosť vlákniny, stredný obsah by - pass škrobu, silný stay green efekt |
Špecifikácia: | vysoká odolnosť voči sneti kukuričnej, vysoký výnos zelenej hmoty, typ zrna konský zub až medzityp |
Špecifikácia: | C1 množenie, klíčivosť 93% |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Verejný obstarávateľ je kedykoľvek počas trvania zmluvy oprávnený vyžiadať si od úspešného uchádzača/dodávateľa nasledovné dokumenty týkajúce sa dodávaného tovaru: opis, prospektový materiál alebo fotografie na plnenie zmluvy, min. 3 referencie z poľnohospod. podnikov a skúsenosti s použitím daného produktu, a to do 3 pracovných dní od doručenia požiadavky verejného obstarávateľa dodávateľovi. V prípade porušenia tejto povinnosti je dodávateľ povinný zaplatiť verejnému obstarávateľovi/objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500,00 EUR. |
3. Spôsob financovania za dodaný tovar: |
3.1 Úhrada za dodaný tovar sa uskutoční bezhotovostným platobným stykom na základe vystavenej a doručenej faktúry, ktorá bude mať náležitosti daňového dokladu. |
3.2 Faktúra bude obsahovať cenu s DPH, sadzbu DPH, vyčíslenú DPH, cenu bez DPH. |
3.3 Faktúra musí jasne špecifikovať: číslo zmluvy, predmet fakturácie, miesto a termín plnenia, rozpis fakturovanej sumy. |
3.4 Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, a to najmä: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa. |
3.5 Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po riadnom prevzatí tovaru, ktorý spĺňa technické vlastnosti a požiadavky v zmysle zmluvy. |
3.6 Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej odoslania z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi na adresu jeho sídla, resp. pracoviska, ktoré vystavilo čiastkovú výzvu. |
4.Ukončenie zmluvy môže nastať: |
4.1 Riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, dodaním tovaru podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehotách. |
4.2 Odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
4.3 Odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok vedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u. |
4.3.1 - ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u dodávateľovi v listinnej forme. |
4.4 Ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán. |
4.4.1 - ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy. |
4.4.2 - pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán. |
4.5 Výpoveďou danou objednávateľom dodávateľovi a to aj bez uvedenia dôvodov. |
4.5.1 – ukončenie zmluvy podľa tohto bodu nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede dodávateľovi v listinnej forme. V prípade pochybností sa za deň doručenia považuje tretí deň od odoslania písomnej výpovede dodávateľovi. |
4.5.2 – výpoveď musí obsahovať náležitosti o vysporiadaní záväzkov zmluvných strán v súvislosti s plnením zmluvy do momentu jej ukončenia ku dňu uplynutia výpovednej lehoty a ukončenia zmluvy. |
067 67 Ulič 96, Ulič, Snina, Prešovský, Slovenská republika
06.03.2023 07:00 — 10.03.2023 14:00
175,00 vriec
14 000,00
14 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.02.2023 14:28
01.03.2023 14:30
01.03.2023 14:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.02.2023 09:09 - Vstupná ponuka | 14 000,00 | € | Cena bez DPH |
28.02.2023 08:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: