• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.02.2023 11:54
  •    Predkladanie ponúk
    01.03.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.03.2023 14:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.03.2023 14:15

Detail zákazky Z20231268

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.02.2023 11:54
  •    Predkladanie ponúk
    01.03.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.03.2023 14:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.03.2023 14:15

Základné údaje

Z20231268

OF-268807

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7572613

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

33674515

Vlastimil Šiška LESTECH

62, Vozokany, 95605, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup krovinorezov

Krovinorez

  • 16311000-8 - Kosačky trávnikov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup krovinorezov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Krovinorez s príslušenstvom ks 31
Celková dĺžka bez rezného nástroja m 1,8
Zdvihový objem cm3 45
Hmotnosť kg 10
Výkon kW 2,1
Hladina akustického tlaku - LpA dB 105
Hladina akustického výkonu - LwA dB 120
Objem palivovej nádržky l 0,65
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Motor 2-taktný
Palivo benzín
Pevný hnací hriadeľ v cene
4 bodový antivibračný systém v cene
Multifunkčná obojručná rukoväť s nastavovaním bez použitia náradia v cene
Príslušenstvo - popruh v cene
Príslušenstvo - žací list na trávu v cene
Dodanie v rámci Slovenskej republiky (8 stredísk) v cene
Návody na obsluhu a údržbu v cene
Termín dodania predmetu zákazky od účinnosti zmluvy Do 30 kalendárnych dní
Záruka 24 mesiacov od podpisu preberacieho protokolu v cene
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I.PLNENIE
I.1 Nákup a dodanie nových, nepoužitých krovinorezov (ďalej spolu ako „stroje“ alebo samostatne ako „stroj“) v súlade s Predmetom zmluvy podľa článku II. Zmluvy a ďalšími podmienkami uvedenými v Opisnom formulári / Zmluve vrátane príloh, spôsobilých na prevádzku v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky (ďalej len „SR“) a Európskej únie (ďalej len „EÚ“) v čase ich dodania Objednávateľovi. Zmluvou sa rozumie Kúpna zmluva vygenerovaná cez Elektronický kontraktačný systém (ďalej „EKS“) na základe Opisného formuláru (ďalej aj ako „Zmluva“).
I.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať stroje do 30 (tridsiatich) kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti vygenerovanej Zmluvy.
I.3 Dodávateľ sa zaväzuje dodať stroje, vrátane dopravy na nasledujúce miesta dodania, ak sa s Objednávateľom nedohodne inak:
Stredisko správy a údržby diaľnic Malacky, Pezinská 15, 901 01 - 4ks
Stredisko správy a údržby diaľnic Bratislava, Domkárska 9, 821 05 - 4ks
Stredisko správy a údržby diaľnic Trnava, Sereďská 263, 917 05 - 6ks
Stredisko správy a údržby diaľnic Trenčín, Na Vinohrady 1022, 911 05 - 3ks
Stredisko správy a údržby diaľnic Považská Bystrica, Kúnovec 4532, 017 01 - 7ks
Stredisko správy a údržby rýchlostných ciest Zvolen, Neresnícka 8, 960 21 - 3ks
Stredisko správy a údržby rýchlostných ciest Košice, Magnezitárska 2, 043 28 - 2ks
Stredisko správy a údržby rýchlostných ciest Čadca, Andreja Hlinku 2549, 022 65 - 2ks
I.4 Dodávateľ je povinný oznámiť presný termín dodania príslušných strojov na konkrétne miesto dodania osobe oprávnenej prevziať stroje za Objednávateľa e-mailom, minimálne 5 (päť) pracovných dní pred dodaním strojov. Za Objednávateľa je na každom mieste dodania oprávnený prevziať a podpísať Preberací protokol vedúci príslušného strediska alebo ním poverená osoba.
I.5 Dodávateľ sa zaväzuje vyhotoviť a dodať najneskôr v deň dodania strojov písomnú dokumentáciu súvisiacu so strojmi, a to najmä: Preberací protokol, Potvrdenie o zhode stroja s platnými právnymi predpismi EÚ, Návod na obsluhu a údržbu, Záručný list, Servisnú knižku a iné dokumenty súvisiace s Predmetom zmluvy podľa článku II. Zmluvy v slovenskom alebo českom jazyku, v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR, výbavu a príslušenstvo v rozsahu bodu 1.2 Opisného formuláru, resp. bodu 2.2 Zmluvy.
I.6 Dodávateľ do 5 (piatich) pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi:
a. vyplnenú Prílohu č. 1 - Špecifikácia ceny (ďalej len „Príloha č. 1“) a Prílohu č. 2 – Návrh na plnenie kritéria (ďalej len „Príloha č. 2“) k Opisnému formuláru, vychádzajúcu z celkovej ceny strojov, v zmysle bodu 1.2 Opisného formuláru, resp. bodu 1.2 Zmluvy Funkčná a technická špecifikácia, pričom Dodávateľ zodpovedá za to, že celková cena z EKS je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 a Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru,
b. podrobnú funkčnú a technickú špecifikáciu strojov, ktorá bude bližšie špecifikovať technickú špecifikáciu uvedenú v bode 1.2 Opisného formuláru, resp. bodu 2.2 Zmluvy, v rozsahu propagačných materiálov zverejňovaných výrobcom danej značky strojov s uvedením presného názvu (obchodnej značky) stroja, vrátane rozpisu ceny bez DPH, sadzby DPH a ceny s DPH.
II. CENA
II.1 Cena za plnenie, uvedené v článku I. Opisného formuláru musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady slovenskej republiky, č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov.
II.2 V cene za plnenie uvedené v článku I. Opisného formuláru musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s Predmetom zmluvy podľa článku II. Zmluvy, vrátane dopravy strojov. Uchádzač je povinný oceniť všetky položky v Prílohe č. 1 primeranou jednotkovou cenou. Uchádzač vyplní všetky jednotkové ceny v € bez DPH maximálne na dve desatinné miesta. Úspešný uchádzač predloží ceny v elektronickej forme so zabudovanou matematikou vo formáte (Microsoft Excel *.xls/*.xlsx a *.pdf).
II.3 Celková cena v zmysle Zmluvy bude tvorená ako súčet súčinov prijatej jednotkovej ceny a množstva dodaných strojov, v ktorej sú zahrnuté aj náklady podľa bodu II.2 tohto článku (ďalej aj ako „Celková cena strojov“).
II.4 Celková cena strojov je konečná a obsahuje všetky náklady Dodávateľa vrátane primeraného zisku.
II.5 K Celkovej cene strojov bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase poskytnutia plnenia.
II.6 V prípade, ak je Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
II.7 Jednotkové ceny z Prílohy č. 1 k Opisnému formuláru sú pevné a nemenné počas doby trvania Zmluvy.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
III.1 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Prílohu faktúry tvorí Preberací protokol. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru vrátane príloh v listinnej podobe doporučene poštou na adresu sídla Objednávateľa, a to bezodkladne po jej vyhotovení. Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, musia k nej byť priložené požadované prílohy. ...
... Ak faktúra nebude obsahovať uvedené údaje alebo k nej nebudú priložené požadované prílohy, Objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť Dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade sa plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry.
III.2 Úhrada Celkovej ceny strojov bude realizovaná po protokolárnom prevzatí všetkých kompletných strojov bez vád a nedorobkov Objednávateľom a to jednorazovo formou bezhotovostného platobného styku, na základe Dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry s prílohami.
IV. ZÁRUČNÁ DOBA A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY
IV. 1 Záručná doba je 24 (dvadsaťštyri) mesiacov a plynie odo dňa podpísania Preberacieho protokolu k príslušnému stroju Objednávateľom.
IV.2 V prípade, ak majú stroje chyby je Dodávateľ povinný chybný stroj prevziať za účelom odstránenia vád príslušného stroja alebo za účelom výmeny príslušného stroja na Objednávateľom elektronicky vopred určenom mieste a čase na náklady Dodávateľa.
IV.3 V prípade zistenia vady, resp. akéhokoľvek nedostatku ktoréhokoľvek zo strojov do 14 (štrnástich) kalendárnych dní od ich prevzatia, je Dodávateľ povinný vymeniť chybný stroj za stroj bezchybný, t.j. bez akýchkoľvek vád a rovnakých parametrov. Po uplynutí 14 (štrnástich) kalendárnych dní je Dodávateľ povinný vady odstrániť.
IV.4 Pri uplatnení reklamácie je Dodávateľ povinný vadný stroj prevziať z vopred určeného miesta, kde sa vadný stroj nachádza a po vykonaní záručnej opravy dodať späť na Objednávateľom vopred určené miesto na vlastné náklady, pokiaľ sa Objednávateľ a Dodávateľ nedohodnú inak.
IV.5 Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať stroje alebo ktorýkoľvek zo strojov, neuhradiť dohodnutú Celkovú cenu strojov a nepodpísať Preberací protokol k jednotlivým strojom, pokiaľ všetky dodávané stroje nebudú bez vád a iných nedostatkov, nebudú kompletné alebo nebudú plne funkčné.
V. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA
V.1 V prípade nedodržania funkčných/technických parametrov strojov, uvedených v Technickej špecifikácii (Opisnom formulári) v Zmluve a podľa požiadaviek Objednávateľa, bude toto konanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy/Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. ...
... V prípade nedodržania akejkoľvek podmienky Zmluvy/požiadavky Objednávateľa v súlade so Zmluvou/Opisným formulárom, bude toto konanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy/Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP), a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa.
V.2 V prípade odstúpenia od Zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS, ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu, z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom.
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA
VI.1 Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZoVO“), a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZoVO, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na Trhovisku, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie.
VI.2 Doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a), b), c) a d) ZoVO (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) Dodávateľ predloží Objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú fotokópiu.
VI.3 Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania zmluvy na Trhovisku.
VI.4 Súčasťou tohto Opisného formuláru je Príloha č. 1 – Špecifikácia ceny a Príloha č. 2 – Návrh na plnenie kritéria
VI.5 Podmienky výslovne neupravené v Predmete zmluvy podľa článku II. tejto Zmluvy , resp. v Zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných Obchodných podmienok elektronickej platformy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Celková dĺžka bez rezného nástroja m 1,8
Navrhnutá hodnota Celková dĺžka bez rezného nástroja m 1,79

iný parameter

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Celková dĺžka bez rezného nástroja m 1,8
Navrhnutá hodnota Celková dĺžka bez rezného nástroja m 1,79

iný rozmer

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Zdvihový objem cm3 45
Navrhnutá hodnota Zdvihový objem cm3 45,6

iný rozmer

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Hmotnosť kg 10
Navrhnutá hodnota Hmotnosť kg 8,5

iný rozmer

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Výkon kW 2,1
Navrhnutá hodnota Výkon kW 2,2/3,0

iný rozmer

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Hladina akustického tlaku - LpA dB 105
Navrhnutá hodnota Hladina akustického tlaku - LpA dB 100

iný rozmer

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Hladina akustického výkonu - LwA dB 120
Navrhnutá hodnota Hladina akustického výkonu - LwA dB 113

iný rozmer

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Objem palivovej nádržky l 0,65
Navrhnutá hodnota Objem palivovej nádržky l 0,75

iný rozmer

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

06.03.2023 11:31 — 05.04.2023 11:33

31,00 ks

27 800,00

27 800,00

V zmysle OF.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.02.2023 11:54

01.03.2023 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.03.2023 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 170
 54
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.02.2023 14:03 - Vstupná ponuka 27 800,00 € Cena bez DPH
28.02.2023 17:04 - Najvýhodnejšia ponuka 27 700,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS