30794323
Pôdohospodárska platobná agentúra
Hraničná 12, Bratislava, 81526, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Čistiace a hygienické potreby
Čistiace prostriedky, leštiace prostriedky, dezinfekčné prostriedky, umývacie prostriedky, mopy, handry
Tovar
1. Čistiace a hygienické potreby
|
|
---|---|
Funkcia |
Čistiace a dezinfekčné výrobky na upratovanie vhodné do administratívnych priestorov. |
Podľa účelového určenia vhodné na všetky príslušné plochy a povrchy bez rizika poškodenia a potreby následného oplachu. |
Prostriedky určené na ručnú aplikáciu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Fixinela tekutý čistiaci prostriedok (500ml) alebo ekvivalent | ks | 60 | ||
2. Handra netkaná bavlnená 50x60 cm | ks | 50 | ||
3. Prostriedok na riad (500 ml) JAR alebo ekvivalent | ks | 150 | ||
4. Kefa - ryžák ručný drevený | ks | 15 | ||
5. Kartáč na podlahu s plastovou ručkou | ks | 30 | ||
6. Metla pre domácnosť s rúčkou | ks | 7 | ||
7. Lopatka kovová | ks | 15 | ||
8. Mop SUPER mikro s teleskopickou rúčkou 43x13 komplet JNG | ks | 20 | ||
9. Tekuté mydlo VOUX/ TINA s pumpičkou, antibakteriálne, dezinfekčné (500ml) alebo ekvivalent | ks | 200 | ||
10. Mydlo Voux Basic 100g alebo ekvivalent | ks | 50 | ||
11.Mop SUPER micro (modré pásiky) návlek JNG | ks | 30 | ||
12. Okena - prostriedok na umývanie okien s alkoholom (500 ml) alebo ekvivalent | ks | 40 | ||
13. Rukavice vinyl L nepúdrové ( balenie po 100 ks) | bal | 300 | ||
14. Rukavice vinyl M nepúdrové (balenie po 100 ks) | bal | 300 | ||
15. Servítky Gastro biele 33x33 ( balenie po 100ks) | bal | 300 | ||
16. Špongia na riad classic (balenie po 10 ks) | bal | 100 | ||
17. Toaletný papier Harmony Prof. Neutral 2-ply 8x250 rec. 30m mäkký (64 ks/vrece) alebo ekvivalent | ks | 2000 | ||
18. Cleol UNI čistiaci prostriedok na podlahy 5 l alebo ekvivalent | ks | 50 | ||
19. Utierka kuchynská špongiová 15x8 cm (balenie po 3ks) | bal | 50 | ||
20. Utierka MICROULTRA 35x30cm nebalená | ks | 70 | ||
21. Utierka do kuchyne riadová 100% bavlna | ks | 50 | ||
22. Vedro 15L Fmix oválne alebo ekvivalent | ks | 10 | ||
23. PE mikrotén vrece 50x60x 30L (20ks) | rolka | 7 | ||
24. Vrecia do skartovačky č. Art. Nr 1442995000 (balenie po 100 ks) | bal | 19 | ||
25. Metla drevená 30 cm so závitom | ks | 7 | ||
26. Zvon s drevenou rúčkou | ks | 5 | ||
27. Vrecia na odpad 120L, LDPE Extra silné 60 mikrónov | rolka | 500 | ||
28. Cleol Tep 500ml /ručný/ | ks | 30 | ||
29. WC súprava EKO biela, plastový kryt | ks | 200 | ||
30. Dezi prim- chlórový dezinfekčný čistič 1L | ks | 50 | ||
31. GOLD WAX 500ml sprej na nábytok alebo ekvivalent | ks | 30 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Miesta plnenia sú lokalizované na území Slovenskej republiky v mestách Bratislava, Trnava, Dolný Kubín, Rimavská Sobota, Nové Zámky, Levice |
Objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi dodávateľovi presnú adresu miest dodania, ďalej mená, priezviská a funkcie kontaktných osôb, ktoré poveruje preberaním a kontrolou objednávaného tovaru a potvrdzovaním dodacích listov. |
Dodávateľ je povinný predložiť podrobný položkový rozpočet s jednotkovými cenami do 2 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Ceny sú záväzné po dobu trvania účinnosti tejto zmluvy. S aktuálnym rozpočtom je Dodávateľ povinný predložiť údaje deklarujúce technické parametre ponúkaného tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných parametrov, ktoré sú uvedené v Technických vlastnostiach jednotlivých položiek. |
Tovar musí byť nový, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení. |
Dodávateľ dodá výlučne tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj na území Slovenskej republiky, resp. Európskej únie a bude vyhovovať platným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Dodávateľ zabezpečí na vlastné náklady rozvoz tovaru v celej SR na základe objednávok podľa zoznamu dodacích adries. Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu oznámiť Objednávateľovi vznik akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje dodávku tovaru a má za následok predĺženie dohodnutej lehoty dodania. |
Objednávateľ požaduje, aby každý druh tovaru mal etiketu s označením výrobku, s návodom na použitie a s uvedením zloženia výrobku v slovenskom, resp. českom jazyku. |
Rovnocenný ekvivalent Objednávateľ pripúšťa len vtedy, ak sa preukáže, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov Objednávateľa. |
Ak Dodávateľ nepreukáže, že ekvivalentný tovar spĺňa požadované špecifikácie, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy. |
Plnenie sa bude realizovať na základe písomných objednávok vystavených Objednávateľom počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy. V jednotlivých objednávkach bude uvedené požadované množstvo tovaru, termín dodania tovaru, cena tovaru a miesto plnenia. |
Za záväznú objednávku sa považuje objednávka zaslaná elektronickou poštou Dodávateľovi, ktorý je povinný najneskôr nasledujúci pracovný deň po dni doručenia objednávky potvrdiť príjem a akceptáciu objednávky a to elektronickou poštou. Dodávateľ následne potvrdí predpokladaný termín a čas dodania tovaru ( najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky ) a kúpnu cenu tovaru. |
V prípade aj Dodávateľ z akýchkoľvek dôvodov, s výnimkou dôvodov spočívajúcich vo vyššej moci, nepotvrdí ( neakceptuje ) objednávku v stanovenej lehote a to ani po telefonickej urgencii zo strany objednávateľa, považuje sa nasledujúci pracovný deň po dni doručenia riadne vystavenej objednávky Dodávateľovi za deň akceptácie objednávky. Neakceptovanie objednávky zo strany Dodávateľa sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Cena tovaru je dohodnutá vrátane obalov, balenia, dopravy do sídla objednávateľa a na jednotlivé regionálne pracoviská kupujúceho na celom území SR, poistenia a ďalších nákladov spojených s dodávkou. |
Objednávateľ je povinný skontrolovať dodaný tovar podľa dodacieho listu. Ak údaje o tovare nesúhlasia alebo je porušený, či inak poškodený prepravný obal, odmietne objednávateľ tovar prevziať. Ak má dodaný tovar vady, Objednávateľ má právo požadovať od Dodávateľa dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru alebo vystavenie dobropisu na reklamovaný tovar. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi. |
Dodávateľ je v rámci záručnej doby povinný odstrániť všetky vady tovaru na vlastné náklady alebo dodať náhradný tovar v termíne do 3 pracovných dní, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v podstatnom porušení zmluvy Dodávateľom. Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie zmluvy sa bude považovať porušenie zmluvných povinností, týkajúce sa dohodnutých dodacích lehôt, zodpovednosti za vady a záruky na akosť a z dôvodov uvedených v tejto zmluve a v osobitých predpisoch. |
Jednotlivé uvedené množstvá sú predpokladanými množstvami. Objednávateľ si vyhradzuje právo po dohode s Dodávateľom v prípade potreby zmeniť množstvo tovaru za menšie, respektíve väčšie pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotkových cien do výšky plnenia tejto zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Objednávateľ požaduje naceniť všetky položky maximálne na dve desatinné miesta. |
Trvanie zmluvy 12 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu. |
Hraničná 12, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 celok
11 999,26
9 999,38
Návrh vlastného plnenia na predmet zákazky
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.02.2023 10:44
01.03.2023 10:30
01.03.2023 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.02.2023 20:41 - Vstupná ponuka | 11 999,26 | € | Cena s DPH |
01.03.2023 10:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 904,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: