• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.02.2023 10:44
  •    Predkladanie ponúk
    01.03.2023 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    01.03.2023 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.03.2023 12:05

Detail zákazky Z20231263

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.02.2023 10:44
  •    Predkladanie ponúk
    01.03.2023 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    01.03.2023 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.03.2023 12:05

Základné údaje

Z20231263

OF-268739

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7572609

Objednávateľ

30794323

Pôdohospodárska platobná agentúra

Hraničná 12, Bratislava, 81526, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace a hygienické potreby

Čistiace prostriedky, leštiace prostriedky, dezinfekčné prostriedky, umývacie prostriedky, mopy, handry

  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 39831300-9 - Čistiace prostriedky na podlahu
  • 39831600-2 - Čistiace prostriedky na toalety
  • 39832000-3 - Čistiace prostriedky na riad
  • 39830000-9 - Čistiace výrobky
  • 39832100-4 - Čistiaci prášok na riad
  • 39831200-8 - Saponáty
  • 39831210-1 - Saponáty na umývanie riadu
  • 24455000-8 - Dezinfekčné prostriedky
  • 39224000-8 - Metly a kefy a iné predmety rôznych typov

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace a hygienické potreby
Funkcia
Čistiace a dezinfekčné výrobky na upratovanie vhodné do administratívnych priestorov.
Podľa účelového určenia vhodné na všetky príslušné plochy a povrchy bez rizika poškodenia a potreby následného oplachu.
Prostriedky určené na ručnú aplikáciu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Fixinela tekutý čistiaci prostriedok (500ml) alebo ekvivalent ks 60
2. Handra netkaná bavlnená 50x60 cm ks 50
3. Prostriedok na riad (500 ml) JAR alebo ekvivalent ks 150
4. Kefa - ryžák ručný drevený ks 15
5. Kartáč na podlahu s plastovou ručkou ks 30
6. Metla pre domácnosť s rúčkou ks 7
7. Lopatka kovová ks 15
8. Mop SUPER mikro s teleskopickou rúčkou 43x13 komplet JNG ks 20
9. Tekuté mydlo VOUX/ TINA s pumpičkou, antibakteriálne, dezinfekčné (500ml) alebo ekvivalent ks 200
10. Mydlo Voux Basic 100g alebo ekvivalent ks 50
11.Mop SUPER micro (modré pásiky) návlek JNG ks 30
12. Okena - prostriedok na umývanie okien s alkoholom (500 ml) alebo ekvivalent ks 40
13. Rukavice vinyl L nepúdrové ( balenie po 100 ks) bal 300
14. Rukavice vinyl M nepúdrové (balenie po 100 ks) bal 300
15. Servítky Gastro biele 33x33 ( balenie po 100ks) bal 300
16. Špongia na riad classic (balenie po 10 ks) bal 100
17. Toaletný papier Harmony Prof. Neutral 2-ply 8x250 rec. 30m mäkký (64 ks/vrece) alebo ekvivalent ks 2000
18. Cleol UNI čistiaci prostriedok na podlahy 5 l alebo ekvivalent ks 50
19. Utierka kuchynská špongiová 15x8 cm (balenie po 3ks) bal 50
20. Utierka MICROULTRA 35x30cm nebalená ks 70
21. Utierka do kuchyne riadová 100% bavlna ks 50
22. Vedro 15L Fmix oválne alebo ekvivalent ks 10
23. PE mikrotén vrece 50x60x 30L (20ks) rolka 7
24. Vrecia do skartovačky č. Art. Nr 1442995000 (balenie po 100 ks) bal 19
25. Metla drevená 30 cm so závitom ks 7
26. Zvon s drevenou rúčkou ks 5
27. Vrecia na odpad 120L, LDPE Extra silné 60 mikrónov rolka 500
28. Cleol Tep 500ml /ručný/ ks 30
29. WC súprava EKO biela, plastový kryt ks 200
30. Dezi prim- chlórový dezinfekčný čistič 1L ks 50
31. GOLD WAX 500ml sprej na nábytok alebo ekvivalent ks 30
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Miesta plnenia sú lokalizované na území Slovenskej republiky v mestách Bratislava, Trnava, Dolný Kubín, Rimavská Sobota, Nové Zámky, Levice
Objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi dodávateľovi presnú adresu miest dodania, ďalej mená, priezviská a funkcie kontaktných osôb, ktoré poveruje preberaním a kontrolou objednávaného tovaru a potvrdzovaním dodacích listov.
Dodávateľ je povinný predložiť podrobný položkový rozpočet s jednotkovými cenami do 2 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Ceny sú záväzné po dobu trvania účinnosti tejto zmluvy. S aktuálnym rozpočtom je Dodávateľ povinný predložiť údaje deklarujúce technické parametre ponúkaného tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných parametrov, ktoré sú uvedené v Technických vlastnostiach jednotlivých položiek.
Tovar musí byť nový, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení.
Dodávateľ dodá výlučne tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj na území Slovenskej republiky, resp. Európskej únie a bude vyhovovať platným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodávateľ zabezpečí na vlastné náklady rozvoz tovaru v celej SR na základe objednávok podľa zoznamu dodacích adries. Dodávateľ  je povinný bez zbytočného odkladu oznámiť Objednávateľovi vznik akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje dodávku tovaru a má za následok predĺženie dohodnutej lehoty dodania.
Objednávateľ požaduje, aby každý druh tovaru mal etiketu s označením výrobku, s návodom na použitie a s uvedením zloženia výrobku v slovenskom, resp. českom jazyku.
Rovnocenný ekvivalent Objednávateľ pripúšťa len vtedy, ak sa preukáže, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov Objednávateľa.
Ak Dodávateľ nepreukáže, že ekvivalentný tovar spĺňa požadované špecifikácie, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy.
Plnenie sa bude realizovať na základe písomných objednávok vystavených Objednávateľom počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy. V jednotlivých objednávkach bude uvedené požadované množstvo tovaru, termín dodania tovaru, cena tovaru a miesto plnenia.
Za záväznú objednávku sa považuje objednávka zaslaná elektronickou poštou Dodávateľovi, ktorý je povinný najneskôr nasledujúci pracovný deň po dni doručenia objednávky potvrdiť príjem a akceptáciu objednávky a to elektronickou poštou. Dodávateľ následne potvrdí predpokladaný termín  a čas dodania tovaru ( najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky ) a kúpnu cenu tovaru.
V prípade aj Dodávateľ z akýchkoľvek dôvodov, s výnimkou dôvodov spočívajúcich vo vyššej moci, nepotvrdí ( neakceptuje ) objednávku v stanovenej lehote a to ani po telefonickej urgencii zo strany objednávateľa, považuje sa nasledujúci pracovný deň po dni doručenia riadne vystavenej objednávky Dodávateľovi za deň akceptácie objednávky. Neakceptovanie objednávky zo strany Dodávateľa sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Cena tovaru je dohodnutá vrátane obalov, balenia, dopravy do sídla objednávateľa a na jednotlivé regionálne pracoviská kupujúceho na celom území SR, poistenia a ďalších nákladov spojených s dodávkou.
Objednávateľ je povinný skontrolovať dodaný tovar podľa dodacieho listu. Ak údaje o tovare nesúhlasia alebo je porušený, či inak poškodený prepravný obal, odmietne objednávateľ tovar prevziať. Ak má dodaný tovar vady, Objednávateľ má právo požadovať od Dodávateľa dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru alebo vystavenie dobropisu na reklamovaný tovar.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi.
Dodávateľ je v rámci záručnej doby povinný odstrániť všetky vady tovaru na vlastné náklady alebo dodať náhradný tovar v termíne do 3 pracovných dní, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v podstatnom porušení zmluvy Dodávateľom. Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie zmluvy sa bude považovať porušenie zmluvných povinností, týkajúce sa dohodnutých dodacích lehôt, zodpovednosti za vady a záruky na akosť a z dôvodov uvedených v tejto zmluve a v osobitých predpisoch.
Jednotlivé uvedené množstvá sú predpokladanými množstvami. Objednávateľ si vyhradzuje právo po dohode s Dodávateľom v prípade potreby zmeniť množstvo tovaru za menšie, respektíve väčšie pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotkových cien do výšky plnenia tejto zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ požaduje naceniť všetky položky maximálne na dve desatinné miesta.
Trvanie zmluvy 12 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hraničná 12, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

11 999,26

9 999,38

Návrh vlastného plnenia na predmet zákazky

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.02.2023 10:44

01.03.2023 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.03.2023 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 512
 115
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.02.2023 20:41 - Vstupná ponuka 11 999,26 € Cena s DPH
01.03.2023 10:03 - Najvýhodnejšia ponuka 11 904,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS