35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
00684422
DOPRA - VIA, a.s.
Drieňová 27, Bratislava, 82656, SVK
Nákup studenej asfaltovej zmesi pre potreby Národnej diaľničnej spoločnosti a.s.
Štandardná studená asfaltová zmes, Špeciálna studená asfaltová zmes, asfalt, bitúmen, reaktívna zmes
Tovar
|
1. Rámcová dohoda podľa čl. XVI Obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len „OPEP“), 2. časť – Všeobecné zmluvné podmienky (ďalej len „VZP“) - Nákup studenej asfaltovej zmesi pre potreby Národnej diaľničnej spoločnosti.
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Štandardná studená asfaltová zmes predstavuje zmes kvalitného drveného kameniva frakcie 0-8 mm, asfaltu a špeciálnej modifikovanej aditívnej prísady (na báze organických rozpúšťadiel), ktorá zmesi dodá dobrú spracovateľnosť a rýchle vytvrdnutie. Je použiteľná aj pre nepriaznivé poveternostné podmienky (dážď, sneh, mráz), pri minimálnej teplote do -10 oC . Po zhutnení je ihneď schopná prevádzky. |
| Špeciálna studená asfaltová zmes predstavuje zmes kvalitného tvrdého drveného kameniva frakcie 0-4 mm alebo 0-8 mm a špeciálneho reaktívneho spojiva, ktoré zabezpečí rýchlejšie vytvrdnutie zmesi po zmiešaní s vodou. Zmes neobsahuje organické rozpúšťadlá. Po zhutnení je ihneď schopná prevádzky. Zmes je vhodná aj pre nepriaznivé poveternostné podmienky (dážď, sneh, mráz) a je použiteľná pri minimálnej teplote do -15 °C. Zmes je mrazuvzdorná. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Spodná hranica aplikačnej teploty: Štandardná studená asfaltová zmes | °C | -10 | ||
| Spodná hranica aplikačnej teploty:Špeciálna studená asfaltová zmes | °C | -15 | ||
| Predpokladané množstvo:Štandardná studená asfaltová zmes | tona | 130 | ||
| Predpokladané množstvo:Špeciálna studená asfaltová zmes | tona | 130 | ||
| Hmotnosť balenia (plastové vrece alebo plastové vedro s dobou skladovateľnosti min 6 mesiacov) | kg | 25 | ||
| Doba skladovateľnosti prevzatej zmesi (od podpísania preberacieho protokolu ďalej len „doklad o prevzatí“ ) | mesiac | 6 | ||
| Frakcia | mm | 0 | 8 | |
| Minimálne množstvo zmesi v jednej objednávke | kg | 500 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Farba | Čierna |
| Štandardná studená asfaltová zmes a špeciálna studená asfaltová zmes (spoločne aj ako „Tovar“) sú použiteľné v súlade s Technickými podmienkami technických predpisov rezortu Slovenskej Správy ciest 047 (TP 08/2011), - „Katalóg technológií na opravy základných typov porúch vozoviek“ schválených Ministerstvom dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja Slovenskej Republiky s účinnosťou od 15.08.2011. | Áno |
| Tovar je použiteľný celoročne aj pri nepriaznivých poveternostných podmienkach (dážď, sneh, námraza). Je určený na opravu poškodeného krytu vozovky aj v zimnom období, pre vyplnenie výtlkov, prasklín, opravu a dvíhanie kanalizačných šachiet, otvorov po jadrových vývrtoch, vyrovnanie výškových rozdielov a pod. | Áno |
| Použitie vody pri aplikácií štandardnej studenej asfaltovej zmesi. | Nie |
| Použitie vody pri aplikácií špeciálnej studenej asfaltovej zmesi. | Áno – vo výrobcom predpísanom pomere |
| Po vykonaní opravy je možné na predmetnom mieste okamžite obnoviť dopravu | Áno |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, zabalený v nepoškodenom obale | Áno |
| Ku každej čiastkovej výzve bude priložený aj technologický postup pre použitie tovaru v slovenskom, resp. českom jazyku | Áno |
| Výdajné miesto Dodávateľa sa nachádza na území Slovenskej Republiky. | Áno |
| Doprava tovaru k Objednávateľovi. | Nie - Objednávateľ si zabezpečí dopravu z výdajného miesta Dodávateľa na miesto opravy vozovky na vlastné náklady |
| Názov |
| I.PLNENIE |
| I.1 Dodávateľ sa zaväzuje pripraviť tovar na prevzatie na svojom uvedenom výdajnom mieste v lehote do 5 (piatich) kalendárnych dní odo dňa elektronického doručenia čiastkovej výzvy (ďalej ako „Objednávka“) na základe vygenerovanej Rámcovej dohody. |
| I.2 Dodávateľ predloží do 3 (troch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody nasledujúce doklady a dokumenty: |
| a) Oprávnenie na podnikanie v predmete Rámcovej dohody. |
| b) Fotokópiu Certifikátu v súlade s normou ISO 14001 Environmentálny systém manažérstva, pričom platnosť tohto certifikátu bude počas celej doby trvania zmluvného vzťahu. |
| c) Vyplnenú Prílohu č. 1 – Špecifikácia ceny (ďalej len „Príloha č. 1“) a Prílohu č. 2 k – Návrh na plnenie kritéria, (ďalej len „Príloha č. 2“), k Opisnému formuláru, vychádzajúcu z celkovej ceny tovaru podľa funkčnej a technickej špecifikácie. Dodávateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému (ďalej len „EKS“) je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 a z Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru. |
| d) Písomnú dokumentáciu, súvisiacu s predmetným tovarom, čím preukáže zrnitosť použitého kameniva a množstvo použitého spojiva (napr. vyhlásenie o parametroch, technický list, prípadne iné). |
| e) Za účelom preukázania funkčných a technických špecifikácií uvedených v opisnom formulári, Dodávateľ bezodplatne dodá 1 (jeden) ks vzorky z každého typu obstarávanej zmesi, spolu s technickým postupom ich aplikácie. Pre upresnenie, požadované minimálne množstvo na jednu vzorku je 2 (dve) kg. Dodávateľ dodá vzorky na adresu: Národná diaľničná spoločnosť, a. s., Odbor laboratórnych činností, Domkárska 268/9, 821 05 Bratislava s označením jednotlivých vzoriek. |
| f) Ak uchádzač nie je súčasne výrobcom studenej asfaltovej zmesi, predloží Zmluvu o budúcej zmluve na dodanie predpokladaného množstva zmesi v období platnosti Rámcovej dohody. V prípade, ak je uchádzač súčasne aj výrobcom tovaru, predloží čestné vyhlásenie o tom, že je výrobcom tovaru. |
| I.3 Za Objednávateľa je na výdajnom mieste oprávnený prevziať tovar a podpísať doklad potvrdzujúci výdaj a prevzatie tovaru (ďalej len „Doklad o prevzatí“) vedúci príslušného strediska alebo ním poverený zamestnanec. |
| II. CENA |
| II.1 Cena za obstarávaný tovar musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady Slovenskej republiky, č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov. |
| II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo, či nepriamo s dodaním na výdajné miesto Dodávateľa. |
| II.3 Doprava tovaru na strediská Objednávateľa bude zabezpečená prostredníctvom vlastných kapacít Národnej diaľničnej spoločnosti, a. s. |
| II.4 Cena za tovar je konečná a obsahuje všetky náklady Dodávateľa, vrátane primeraného zisku. |
| II.5 Celková cena za tovar bude vytvorená ako súčet súčinov jednotkových cien a dodávaného množstva tovaru, podľa Dodávateľom predloženého rozpisu cien jednotlivých dodávaných položiek (v zmysle Prílohy č. 1 – Špecifikácia ceny). |
| II.6 K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v zmysle platných právnych predpisov Slovenskej republiky účinných v čase prevzatia tovaru. |
| II.7 V prípade, ak je Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
| II.8 Jednotkové ceny z Prílohy č. 1 k Opisnému formuláru sú pevné a nemenné počas doby trvania Rámcovej dohody. |
| III. PLATOBNÉ PODMIENKY |
| III.1 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Prílohu faktúry tvorí Doklad o prevzatí, podpísaný oboma zmluvnými stranami. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru, vrátane kópie podpísaného Dokladu o prevzatí v listinnej podobe, doporučene poštou na adresu sídla Objednávateľa, a to bezodkladne po jej vyhotovení. Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, musí k nej byť priložený podpísaný Doklad o prevzatí. ... |
| ... Ak faktúra nebude obsahovať uvedené údaje alebo k nej nebude priložená požadovaná príloha, Objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť Dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade sa plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry. |
| III.2 Úhrada ceny za riadne dodanie tovaru na výdajné miesto, bude realizovaná po protokolárnom prevzatí tovaru Objednávateľom formou bezhotovostného platobného styku, na základe Dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry s podpísaným Dokladom o prevzatí. |
| IV. ZÁRUČNÁ DOBA A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY |
| IV. 1 Záručná doba je minimálne 12 (dvanásť) mesiacov a plynie odo dňa podpísania Dokladu o prevzatí Objednávateľom a Dodávateľom. |
| IV.2 V prípade zistenia chyby, resp. nedostatku tovaru počas jeho preberania je Objednávateľ povinný tieto vady uviesť v Doklade o prevzatí a Dodávateľ je povinný, do 14 (štrnástich) kalendárnych dní odo dňa podpísania Dokladu o prevzatí, vymeniť chybný tovar za bezchybný. |
| IV.3 Pri uplatnení reklamácie je Dodávateľ povinný prevziať tovar z určeného odberného miesta, pokiaľ sa Objednávateľ a Dodávateľ nedohodnú inak. |
| IV.4 Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, neuhradiť dohodnutú cenu a nepodpísať Doklad o prevzatí, pokiaľ tovar nebude bez vád, nebude v zmysle požiadaviek alebo bude mať porušený obal. |
| IV.5 Zároveň má Objednávateľ, popri vyššie uvedených právach, aj právo na náhradu škody, a to v plnej výške, ktorá mu v dôsledku porušenia povinností Dodávateľa vznikne. |
| V. ODSTÚPENIE OD RÁMCOVEJ DOHODY, PODSTATNÉ PORUŠENIE RÁMCOVEJ DOHODY, ZMLUVNÁ POKUTA |
| V.1 V prípade nedodržania Funkčných / Technických parametrov / akýchkoľvek podmienok Rámcovej dohody, uvedených v Technickej špecifikácii / v Opisnom formulári / v Rámcovej dohode a požiadavkách Objednávateľa, bude toto konanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Rámcovej dohody a Objednávateľ má právo odstúpiť od Rámcovej dohody v zmysle OPEP a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
| V.2 V prípade odstúpenia od Rámcovej dohody, z dôvodu jej podstatného porušenia Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS, ako aj v „Informačnom systéme zberu údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu, z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom. |
| VI. ĎALŠIE USTANOVENIA |
| VI.1 Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZoVO“), a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZoVO, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Rámcovej dohody na Trhovisku, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie. |
| VI.2 Doklady podľa § 32 ods. 2 písm. ZoVO (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) Dodávateľ predloží Objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú fotokópiu. |
| VI.3 Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania rámcovej dohody na Trhovisku. |
| VI.4 Objednávateľ nie je povinný vyčerpať celkové množstvo obstarávaného tovaru a ani celkový objem finančných prostriedkov, ktoré boli na obstaranie určené, a to bez nároku na akúkoľvek kompenzáciu zo strany Dodávateľa. |
| VI.5 Súčasťou tohto Opisného formuláru je Príloha č. 1 – Špecifikácia ceny a Príloha č. 2 – Návrh na plnenie kritéria. |
| VI.6 Podmienky výslovne neupravené v predmete zákazky, resp. v Rámcovej dohode sa spravujú 2. časťou VZP platných OPEP. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Slovenská republika
12
260,00 tona
164 450,00
164 450,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.02.2023 16:06
28.02.2023 08:30
28.02.2023 08:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 27.02.2023 08:27 - Vstupná ponuka | 162 500,00 | € | Cena bez DPH |
| 27.02.2023 08:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 162 500,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: