• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.02.2023 11:19
  •    Predkladanie ponúk
    01.03.2023 11:16
  •    Ukončenie zákazky
    01.03.2023 11:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.03.2023 10:10

Detail zákazky Z20231230

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.02.2023 11:19
  •    Predkladanie ponúk
    01.03.2023 11:16
  •    Ukončenie zákazky
    01.03.2023 11:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.03.2023 10:10

Základné údaje

Z20231230

OF-268436

zazmluvnená

Objednávateľ

31755194

Pamiatkový úrad Slovenskej republiky

Cesta na Červený most 6, Bratislava, 81406, SVK

Dodávateľ

36283355

Simply supplies a.s.

Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlač, knihárske spracovanie a expedícia časopisu Pamiatky a múzeá č. 1 – 4 / 2023

Tlačiarenské služby, kníhtlač, časopis

  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 22110000-4 - Tlačené knihy
  • 22213000-6 - Časopisy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Základná špecifikácia: Pamiatky a múzeá, revue pre kultúrne dedičstvo, tlač čísiel 1-4/2023
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celkový počet výtlačkov za č. 1-4/2023: ks 5200
Náklad jedno (1) číslo: ks 1300
Počet certifikovaných nátlačkov za celý ročník: ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Certifikovaný nátlačok: 1 ks digitálneho certifikovaného nátlačku obálky vo formáte A3 z každého čísla, vnútorná i vonkajšia strana obálky. Počet nátlačkov za rok 4 ks.
Formát: 210 x 297 mm (A4)
Rozsah 1 číslo: 80 strán + 4 strany obálka
Farebnosť: obálka 4/4; vnútro 4/4
Papier: obálka 300g ONM 4+4; vnútro 135g ONM 4+4
Väzba: V2 PUR
Periodicita: 4x ročne
Povrchová úprava: 1 + 0 matné lamino
Požadovaný počet zhotovených čísiel: 4, t. j. č. 1/2023, 2/2023, 3/2023, 4/2023
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V cenovej ponuke žiadame uviesť cenu vyhotovenia certifikovaného nátlačku obálky v rámci finálnej ceny.
V rámci predloženej cenovej ponuky žiadame vyčísliť hodnotu vyhotovenia nátlačku obálky v rámci kalkulácie aj ako osobitnú položku a zároveň ju započítať do finálnej hodnoty cenovej ponuky. Konečná cena zohľadňuje aj dopravu, expedovanie a zloženie výtlačkov na tri určené distribučné miesta v rámci Bratislavy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Zhotoviteľ zabezpečí zhotovenie diela v súlade s technickou špecifikáciou, v požadovanej kvalite a v súlade s platnými technickými normami pre polygrafickú výrobu a Smernicou pre dokončujúce knihárske spracovanie v polygrafickom priemysle.
Daň z pridanej hodnoty sa stanovuje podľa zákona č. 222/2004 Z.z. v platnom znení.
Objednávateľ zašle všetky potrebné grafické podklady potrebné na tlač každého jedného čísla časopisu vo formáte tlačového PDF súboru e-mailom na adresu kontaktnej osoby zhotoviteľa v termínoch stanovených vo výrobnom harmonograme na rok 2023 (Príloha 1).
Zhotoviteľ dodá objednávateľovi dielo podľa výrobného harmonogramu na rok 2023 na 3 špecifikované distribučné miesta v rámci Bratislavy. Dodanie výtlačkov časopisu požadujeme na uvedené adresy podľa aktuálneho rozdeľovníka. Objednávateľ poskytne zhotoviteľovi presný rozdeľovník počtu výtlačkov distribuovaných na 3 miesta dodania v rámci Bratislavy osobitne ku každému číslu najneskôr 3 pracovné dni pred termínom expedície diela.
Certifikovaný digitálny nátlačok obálky požadujeme doručiť najneskôr dva pracovné dni pred realizáciou samotnej tlače celého čísla časopisu do sídla redakcie na adresu: Redakcia časopisu Pamiatky a múzeá, Brämerova kúria, Žižkova 18, P. O. Box 13, 811 02 Bratislava (na meno P. Križanová).
V prípade zmeny podstatných náležitostí vyhotovenia diela zo strany objednávateľa (zmena rozsahu, farebnosti, nákladu atď.) sa zmluvné strany dohodnú na novej cene diela, a to formou dodatku k tejto zmluve podpísanej oboma zmluvnými stranami v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní.
Lehota na vyhotovenie celého diela je stanovená podľa vo výrobnom harmonograme na rok 2023. Presný čas dodania diela dohodne zhotoviteľ s kompetentnou osobou objednávateľa dva pracovné dni pred dodaním diela na určené miesta
V prípade objektívnej nutnosti je možná úprava termínu v predmetnej tabuľke podľa vzájomnej dohody. Verejným obstarávateľom (objednávateľom) je požadovaná lehota dodania tovaru ku každému číslu 10 pracovných dní odo dňa elektronicky doručenej objednávky.
Ak objednávateľ zistí dodatočne po prevzatí diela zjavné vady, je objednávateľ povinný oznámiť túto skutočnosť zhotoviteľovi bez zbytočného odkladu. Oznámením vád bez zbytočného odkladu sa pre účely tejto zmluvy rozumie oznámenie elektronickou formou v lehote do 5 pracovných dní od prevzatia predmetu zmluvy a následne aj oficiálnou písomnou formou. Oznámenie vád (reklamácia) musí mať písomnú formu, obsahovať opis vád, alebo toho, ako sa vady prejavujú.
V prípade, že reklamácia je oprávnená, má objednávateľ nárok na odstránenie zistených vád bezodplatne v čo najkratšom možnom termíne s ohľadom na potreby objednávateľa a kapacitné možnosti zhotoviteľa, najneskôr však do 15 pracovných dní od obdržania reklamácie v elektronickej forme.
Objednávateľ je oprávnený pri chybnej tlači, nekvalitnom knihárskom spracovaní, resp. inej zníženej kvalite diela požadovať primerané zníženie ceny diela zodpovedajúce vade dodanej tlače.
Zhotoviteľ uvádza vo vzťahu k subdodávateľom údaje o všetkých známych subdodávateľoch a údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v súlade s ustanovením § 41 zákona o verejnom obstarávaní. Podľa ustanovenia § 41 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní sa určuje zhotoviteľovi povinnosť oznámiť akúkoľvek zmenu údajov o subdodávateľovi a pravidlá zmeny subdodávateľa a povinnosť oznamu zmeny podľa údajov v Prílohe č. 1
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta na Červený most 6, 814 06 Bratislava, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

5 200,00 náklad 1300 ks / 1 číslo

12 891,80

12 891,80

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.02.2023 11:19

01.03.2023 11:16

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.03.2023 11:31

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 302
 30
 11
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.02.2023 11:36 - Vstupná ponuka 12 891,80 € Cena bez DPH
01.03.2023 09:20 - Najvýhodnejšia ponuka 11 490,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS