Z20231230
OF-268436
zazmluvnená
31755194
Pamiatkový úrad Slovenskej republiky
Cesta na Červený most 6, Bratislava, 81406, SVK
36283355
Simply supplies a.s.
Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK
Tlač, knihárske spracovanie a expedícia časopisu Pamiatky a múzeá č. 1 – 4 / 2023
Tlačiarenské služby, kníhtlač, časopis
Služba
1. Základná špecifikácia: Pamiatky a múzeá, revue pre kultúrne dedičstvo, tlač čísiel 1-4/2023
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Celkový počet výtlačkov za č. 1-4/2023: | ks | 5200 | ||
Náklad jedno (1) číslo: | ks | 1300 | ||
Počet certifikovaných nátlačkov za celý ročník: | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Certifikovaný nátlačok: | 1 ks digitálneho certifikovaného nátlačku obálky vo formáte A3 z každého čísla, vnútorná i vonkajšia strana obálky. Počet nátlačkov za rok 4 ks. |
Formát: | 210 x 297 mm (A4) |
Rozsah 1 číslo: | 80 strán + 4 strany obálka |
Farebnosť: | obálka 4/4; vnútro 4/4 |
Papier: | obálka 300g ONM 4+4; vnútro 135g ONM 4+4 |
Väzba: | V2 PUR |
Periodicita: | 4x ročne |
Povrchová úprava: | 1 + 0 matné lamino |
Požadovaný počet zhotovených čísiel: | 4, t. j. č. 1/2023, 2/2023, 3/2023, 4/2023 |
Názov |
V cenovej ponuke žiadame uviesť cenu vyhotovenia certifikovaného nátlačku obálky v rámci finálnej ceny. |
V rámci predloženej cenovej ponuky žiadame vyčísliť hodnotu vyhotovenia nátlačku obálky v rámci kalkulácie aj ako osobitnú položku a zároveň ju započítať do finálnej hodnoty cenovej ponuky. Konečná cena zohľadňuje aj dopravu, expedovanie a zloženie výtlačkov na tri určené distribučné miesta v rámci Bratislavy. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Zhotoviteľ zabezpečí zhotovenie diela v súlade s technickou špecifikáciou, v požadovanej kvalite a v súlade s platnými technickými normami pre polygrafickú výrobu a Smernicou pre dokončujúce knihárske spracovanie v polygrafickom priemysle. |
Daň z pridanej hodnoty sa stanovuje podľa zákona č. 222/2004 Z.z. v platnom znení. |
Objednávateľ zašle všetky potrebné grafické podklady potrebné na tlač každého jedného čísla časopisu vo formáte tlačového PDF súboru e-mailom na adresu kontaktnej osoby zhotoviteľa v termínoch stanovených vo výrobnom harmonograme na rok 2023 (Príloha 1). |
Zhotoviteľ dodá objednávateľovi dielo podľa výrobného harmonogramu na rok 2023 na 3 špecifikované distribučné miesta v rámci Bratislavy. Dodanie výtlačkov časopisu požadujeme na uvedené adresy podľa aktuálneho rozdeľovníka. Objednávateľ poskytne zhotoviteľovi presný rozdeľovník počtu výtlačkov distribuovaných na 3 miesta dodania v rámci Bratislavy osobitne ku každému číslu najneskôr 3 pracovné dni pred termínom expedície diela. |
Certifikovaný digitálny nátlačok obálky požadujeme doručiť najneskôr dva pracovné dni pred realizáciou samotnej tlače celého čísla časopisu do sídla redakcie na adresu: Redakcia časopisu Pamiatky a múzeá, Brämerova kúria, Žižkova 18, P. O. Box 13, 811 02 Bratislava (na meno P. Križanová). |
V prípade zmeny podstatných náležitostí vyhotovenia diela zo strany objednávateľa (zmena rozsahu, farebnosti, nákladu atď.) sa zmluvné strany dohodnú na novej cene diela, a to formou dodatku k tejto zmluve podpísanej oboma zmluvnými stranami v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. |
Lehota na vyhotovenie celého diela je stanovená podľa vo výrobnom harmonograme na rok 2023. Presný čas dodania diela dohodne zhotoviteľ s kompetentnou osobou objednávateľa dva pracovné dni pred dodaním diela na určené miesta |
V prípade objektívnej nutnosti je možná úprava termínu v predmetnej tabuľke podľa vzájomnej dohody. Verejným obstarávateľom (objednávateľom) je požadovaná lehota dodania tovaru ku každému číslu 10 pracovných dní odo dňa elektronicky doručenej objednávky. |
Ak objednávateľ zistí dodatočne po prevzatí diela zjavné vady, je objednávateľ povinný oznámiť túto skutočnosť zhotoviteľovi bez zbytočného odkladu. Oznámením vád bez zbytočného odkladu sa pre účely tejto zmluvy rozumie oznámenie elektronickou formou v lehote do 5 pracovných dní od prevzatia predmetu zmluvy a následne aj oficiálnou písomnou formou. Oznámenie vád (reklamácia) musí mať písomnú formu, obsahovať opis vád, alebo toho, ako sa vady prejavujú. |
V prípade, že reklamácia je oprávnená, má objednávateľ nárok na odstránenie zistených vád bezodplatne v čo najkratšom možnom termíne s ohľadom na potreby objednávateľa a kapacitné možnosti zhotoviteľa, najneskôr však do 15 pracovných dní od obdržania reklamácie v elektronickej forme. |
Objednávateľ je oprávnený pri chybnej tlači, nekvalitnom knihárskom spracovaní, resp. inej zníženej kvalite diela požadovať primerané zníženie ceny diela zodpovedajúce vade dodanej tlače. |
Zhotoviteľ uvádza vo vzťahu k subdodávateľom údaje o všetkých známych subdodávateľoch a údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v súlade s ustanovením § 41 zákona o verejnom obstarávaní. Podľa ustanovenia § 41 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní sa určuje zhotoviteľovi povinnosť oznámiť akúkoľvek zmenu údajov o subdodávateľovi a pravidlá zmeny subdodávateľa a povinnosť oznamu zmeny podľa údajov v Prílohe č. 1 |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Cesta na Červený most 6, 814 06 Bratislava, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
5 200,00 náklad 1300 ks / 1 číslo
12 891,80
12 891,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.02.2023 11:19
01.03.2023 11:16
01.03.2023 11:31
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.02.2023 11:36 - Vstupná ponuka | 12 891,80 | € | Cena bez DPH |
01.03.2023 09:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 490,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: