• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.02.2023 14:04
  •    Predkladanie ponúk
    27.02.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.02.2023 10:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.02.2023 10:20

Detail zákazky Z20231206

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.02.2023 14:04
  •    Predkladanie ponúk
    27.02.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.02.2023 10:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.02.2023 10:20

Základné údaje

Z20231206

OF-268752

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7559504

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

52081061

HS technology s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Notebook s príslušenstvom

notebook, klávesnica, myš

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 30236000-2 - Rôzne počítačové vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook
Funkcia
Notebook
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Procesor min. 4-jadrový procesor, ktorý v teste Passmark dosiahne skóre aspoň 6193 bodov
Podpora automatické pretaktovanie, HyperThreading, podpora virtualizuácie áno
Kapacita RAM min. 8GB DDR4 – 3200MHz
SSD s kapacitou min. 256GB PCIe NVMe
Integrovaná grafická karta áno
Uhlopriečka displeja 15.6“, IPS
Pomer strán displeja 16:9
Rozlíšenie displeja min. 1920x1080px
Antireflexný povrch displeja áno
Podsvietená klávesnica, numerická klávesnica, čítačka odtlačkov prstov, TrackPoint, podpora Windows Hello áno
TPM 2.0
Webkamera 720p
1 x USB-C; 1x Thunderbolt; 1 x USB 3.2 Gen 1; 1 x USB 2.0; 1 x HDMI; 1 x kombinovaný port slúchadlá/mikrofón; 1 x RJ-45 áno
Bluetooth min. 5.2
WiFi 802.11 a/b/g/n/ac/ax áno
Bez optickej mechaniky áno
Dokovací konektor áno
Hmotnosť do 1.7 kg
Operačný systém operačný systém s grafickým používateľským rozhraním kompatibilný s aplikáciami pre platformu Windows s možnosťou upgrade na najnovšiu verziu
Danej špecifikácii vyhovuje napr. : Lenovo ThinkPad E15 Gen 2 (Intel) Black (PN: 20TD00J9CK)
 2. Set klávesnice a myši
Funkcia
Set klávesnice a myši - bezdrôtový
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Set klávesnice a myši set 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozhranie bezdrôtový USB prijímač, česká a slovenská kancelárska klávesnica, nízkoprofilové klávesy + optická myš, 3 tlačidlá, symetrická
Pripojenie bezdrôtové
Farba napr. grafit
Danej špecifikácii vyhovuje napr. set Logitech Wireless Combo MK295, graphite (CZ/SK)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy t.j. uviesť ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru e-mailom kontaktnej osobe
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa
Tovar bude zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre. Doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru.
V prípade, že dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ubytovacie zariadenie Hliny V., Ul. Hlinská, 010 54 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

02.03.2023 08:00 — 17.03.2023 14:00

1,00 celok

650,00

650,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.02.2023 14:04

27.02.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.02.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 396
 46
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.02.2023 22:39 - Vstupná ponuka 650,00 € Cena bez DPH
27.02.2023 08:09 - Najvýhodnejšia ponuka 634,89 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS