• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.02.2023 08:11
  •    Predkladanie ponúk
    03.03.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.03.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.03.2023 09:50

Detail zákazky Z20231177

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.02.2023 08:11
  •    Predkladanie ponúk
    03.03.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.03.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.03.2023 09:50

Základné údaje

Z20231177

OF-231417

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7582766

Objednávateľ

00738255

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK

Dodávateľ

31359884

KONE s.r.o.

Galvániho 7/B , Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Servis a revízie výťahov a zdvíhacích zariadení

servis výťahu, odborná prehliadka, zdvíhacie zariadenia, plošina

  • 50750000-7 - Opravy a údržba výťahov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Servis a revízie výťahov a zdvíhacích zariadení
Funkcia
Vykonanie pravidelnej preventívnej údržby, odborné prehliadky, odborné skúšky a opakovanú úradnú skúšku vykonávanú v súlade s vyhláškou MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z a.
Odstraňovanie bežných prevádzkových porúch (napr. žiarovky, pružinky, tesnenia, skrutky, matice, atď.)
Zaučenie personálu objednávateľa
24/7 dispečing
SIM karta do GSM brány/dorozumievacieho zariadenia
Odborné poradenstvo
Posúdenie bezpečnostných rizík a nebezpečných stavov
Výsledkom každej odbornej prehliadky je protokol o vykonaní odbornej prehliadky zaznamenaný v Knihe kontrol výťahu.
Vyslobodenie zaseknutej osoby v kabíne výťahu do 60 min od nahlásenia.
Rozsah, čas a spôsob plnenia zákazky musí byť vopred odsúhlasené kontaktnou osobou.
Výkon takýchto činností môže byť vykonávaný len autorizovanou osobou oprávnenou na zariadeniach dodávateľa/ výrobcu Otis, disponujúcou potrebným autorizovaným hardvérovým a softvérovým vybavením.
eService online alektronická služba poskytovaná objednávateľovi, prostredníctvom ktorej objednávateľ vidí prehľad svojho portfólia, záznamy o nahlásených poruchách
cestovné náklady na vyššie uvedené činnosti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Výťah číslo 42074 - Elektrický osobný výťah so samoobsluhou typ-druh AC1,výrobné číslo G3NEF554, nosnosť 1600 kg, rok výroby 2015, počet staníc 6/6, typ-druh AC1, systém riadenia : rýchlosť 1 m/s, jednosmerné zberné, napätie napájacieho vedenia 3x400/230 50 Hz, , výkon motoru 10 kW, zdvih 17,3 m, odborná prehliadka 8x za obdobie platnosti zmluvy, opakovaná úradná skúška 1x za 6 rokov ks 1
Výťah číslo 42076 - Trakčný osobný výťah so samoobsluhou typ-druh AC1,výrobné čislo G3NEF875, nosnosť 630 kg, rok výroby 2018, počet staníc 2/2, typ-druh AC1 systém riadenia : rýchlosť 1 m/s, jednosmerné zberné, napätie napájacieho vedenia 3x400/230 50 Hz, typ hnacieho motora GEN 2 5,4 kW, zdvih 3,2 m., odborná prehliadka 8x za obdobie platnosti zmluvy, odborná skúška 1x za 3 roky ks 1
Výťah číslo 42075 - Trakčný osobný výťah so samoobsluhou typ-druh AC1,výrobné čislo G3NEF874, nosnosť 630 kg, rok výroby 2018, počet staníc 4/4, typ-druh AC1 systém riadenia : rýchlosť 1 m/s, jednosmerné zberné, napätie napájacieho vedenia 3x400/230 50 Hz, typ hnacieho motora GEN 2 5,4 kW, zdvih 11,05 m., odborná prehliadka 8x za obdobie platnosti zmluvy, odborná skúška 1x za 3 roky ks 1
Zdvíhacie zariadenie - plošina ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dodávateľ musí predložiť oprávnenia na vykonávanie odborných prehliadok, odborných skúšok, kontrol a opráv výťahov v súlade s príslušnou platnou legislatívou do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Odborné skúšky 3- ročné bude dodávateľ vykonávať v zmysle vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z. a platných noriem. Termín výkonu 3-ročných odborných skúšok: výťah č. 42074 - 12/2027, výťah č. 42075, 76 - 06/2027
Opakované úradné skúšky 6- ročné bude dodávateľ vykonávať v zmysle vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z. a platných noriem - vykonávajú sa za prítomnosti inšpektora technickej inšpekcie Termín výkonu 6-ročných Opakovaných úradných skúšok OÚS: výťah č. 42074 - 12/2024, výťah č. 42075, 76 - 06/2024
Revízia zdvíhacej plošiny polročne - vykonávaná v súlade s vyhláškou MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z a.
Certifikát ISO 14001 Systému environmentálneho manažérstva
Certifikát ISO 45001 Systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci
Certifikát ISO 9001 Systému inžinierstva kvality
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ poskytne plnenie tejto zmluvy vrátane dopravy (servisného technika, dodávku materiálu a náhradných dielov) na miesto plnenia.
Dodávateľ vykoná na ZZ pravidelnú preventívnu údržbu podľa návodu na používanie výťahu podľa Prílohy č. 1.
Dodávateľ vykoná operatívny servisný zásah (ďalej len OSZ) najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy na základe telefonického hlásenia poruchy dispečerovi servisu dodávateľaoprávneným zástupcom objednávateľa – správcom výťahov. Na základe písomnej dohody (prostredníctvom poštovej zásielky, emailu) zmluvných strán sa môže servis OSZ dohodnúť na špecifický čas vyhovujúci zmluvným stranám.
Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na vyslobodenie osoby uviaznutej v kabíne výťahu do 60 minút od nahlásenia za podmienky, že bude objednávateľom zariadenie sprístupnené dodávateľovi.
Zodpovednou osobou pre prevzatie požiadavky OSZ je dispečer servisu dodávateľa 24 hod. denne.
PRÁVA A POVINNOSTI OBJEDNÁVATEĽA : Objednávateľ poskytne dodávateľovi potrebnú súčinnosť, ktorá je nevyhnutná pre riadne plnenie zmluvy. V prípade neposkytnutia dožiadanej súčinnosti riadne a včas, nie je dodávateľ v omeškaní s plnením povinností podľa zmluvy a tiež sa nejedná o porušenie ustanovení zmluvy zo strany dodávateľa.
Objednávateľ umožní dodávateľovi vykonávať činnosti (práce) priamo súvisiace s predmetom zmluvy na základe požiadavky dodávateľa aj mimo pracovnej doby objednávateľa (pracovná doba objednávateľa je v dňoch pondelok až piatok v dobe 07:00 – 15:00 hod.), po ich vzájomnej dohode, pokiaľ vykonanie takýchto činností (prác) je nevyhnutné pre zabezpečenie funkčnosti výťahov.
Objednávateľ riadne a včas zabezpečí prístup dodávateľovi do všetkých priestorov, v ktorých sú ZZ inštalované.
Správca výťahov objednávateľa potvrdí dodávateľovi na servisnom liste zrealizované činnosti (práce), ktorého originál dodávateľ priloží k faktúre a bude zakladať právo dodávateľa fakturovať realizované činnosti (práce). Potvrdenie je potrebné vykonať ihneď po ukončení zrealizovaných činností. V prípade, ak správca výťahov bezdôvodne nepotvrdí servisný list riadne a včas, platí obsah uvedený na servisnom liste dodávateľa, ktorý je podkladom pre fakturáciu.
POVINNOSTI DODÁVATEĽA: Dodávateľ doloží do 3 dní od podpisu zmluvy oprávanie organizácie, oprávnenie pracovníkov vykonávať OPaOS a opravy v zmysle vyhlášky č. 508/2009 Z. z na zdvíhacích zariadeniach. Ďalej doloží doklad o preškolení od firmy Otis výťahy s.r.o vykonávať servis na zariadeniach dodávateľa/výrobcu Otis, disponujúcou potrebným autorizovaným hardvérovým a softvérovým vybavení.
Dodávateľ je povinný realizovať jednotlivé predmety plnenia s náležitou odbornou starostlivosťou, v dohodnutých termínoch, rozsahoch a v požadovanej kvalite podľa podmienok uvedených v tejto zmluve.
Po vykonaní PPÚ, OPaOS, alebo OSZ je povinný servisný pracovník (technik) dodávateľa vykonať záznam o vykonaných prácach a prípadných nedostatkoch do knihy kontrol výťahov. Tieto záznamy potvrdí správca výťahov svojím podpisom. Kniha výťahov bude uložená u správcu výťahov.
Ak dodávateľ zistí počas výkonu OPaOS potrebu výmeny akéhokoľvek komponentu, musí o tejto skutočnosti informovať správcu výťahov, ktorý rozhodne o oprave, náhrade do 5 dní od ukončenia výkonu pravidelnej kontroly. Túto skutočnosť je povinný zapísať do knihy kontrol výťahu.
Ku každému servisnému zásahu pracovník dodávateľa vypíše servisný list, kde bude uvedené: objednávateľ servisných prác,, dátum a čas nahlásenia poruchy, osoba, ktorá poruchu nahlásila, popis poruchy, dátum a čas nástupu na výkon servisnej činnosti, popis vykonaných prác a uvedenie činnosti, ktorá sa vykonala, záručná oprava alebo iná), použitý materiál, mená servisných pracovníkov, počet hodín vykonávania servisu, počet km, miesto výjazdu a dojazdu zásahu, meno pracovníka, meno správcu výtahov, dátum a čas ukončenia prác.
Dodávateľ a objednávateľ sa na zmenách termínov vykonania OPaOS, PPÚ na ZZ môžu dohodnúť minimálne 7 dní vopred. Nový termín musia písomne (formou emailu) odsúhlasiť zmluvné strany.
Ak dodávateľ zistí, že predmet tejto zmluvy nemôže z rôznych príčin splniť alebo jeho plnenie je ohrozené, je povinný bez zbytočného odkladu o tom písomne (formou emailu) informovať objednávateľa a navrhnúť dodatočnú lehotu na splnenie povinností vyplývajúcich mu zo zmluvy.
Dodávateľ zabezpečí pre nahlasovanie porúch a požiadaviek na servisný zásah (OS) nepretržitú službu na telefónnom čísle
Dodávateľ je oprávnený poveriť plnením povinností podľa zmluvy inú osobu (subdodávateľa) len s písomným súhlasom objednávateľa.
PLATOBNÉ PODMIENKY: Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúr je do kalendárnych 30 dní. Splatnosť faktúry sa začína počítať odo dňa riadneho doručenia faktúry na adresu objednávateľa.
Dodávateľ vyhotoví faktúru po ukončení prác a podľa predmetu zmluvy a prevzatí vykonaných prác správcom výťahov
Faktúra musí obsahovať okrem náležitosti v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o dani“), aj číslo zmluvy na základe ktorej prišlo k vykonaniu prác, prípadne pri mimoriadnych udalostiach číslo objednávky objednávateľa a obdobie, ku ktorému sa vzťahuje. Povinnou prílohou faktúry je servisný list potvrdený správcom výťahov objednávateľa.
Ak faktúra nespĺňa obsahové a formálne náležitosti požadované podľa zákona o dani a zmluvy, alebo ak neboli splnené predchádzajúce podmienky k vystaveniu a úhrade faktúry, objednávateľ je oprávnený faktúru vrátiť a písomne požiadať dodávateľa o odstránenie nedostatkov. V takomto prípade začne plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti faktúry v deň nasledujúci po dni, kedy boli zistené nedostatky odstránené a objednávateľovi doručená nová faktúra. Faktúra sa považuje za uhradenú dňom odpísania finančných prostriedkov z účtu objednávateľa na účet dodávateľa.
ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODU, ZÁRUKY, REKLAMÁCIE: Dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za škody, ktoré spôsobil pri výkone činnosti v zmysle zmluvy (OP a OS, PPÚ, a OSZ) na majetku objednávateľa, ako aj za škody, ktoré spôsobil porušením povinnosti podľa zmluvy.
Dodávateľ vykoná činnosti, ktoré sú predmetom tejto zmluvy odborne, so zárukou kvality.
Na všetky diely vymenené počas akýchkoľvek zásahov (OPaOS, PPÚ, OSZ) dodávateľ poskytuje objednávateľovi záruku 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom podpísania servisného listu zástupcom objednávateľa (správcom systému).
Na prácu vykonanú v rámci servisného zásahu poskytuje dodávateľ záruku 6 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom podpísania servisného listu zástupcom objednávateľa (správcom systému).
Dodávateľ počas záručnej doby zodpovedá za vady, ktoré sa vyskytnú na novo dodaných komponentoch, ktoré boli dodané a nainštalované počas akýchkoľvek zásahov (OP a OS, PPÚ, OSZ) a je povinný tieto vady odstrániť bezplatne, bez zbytočného odkladu, najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa oznámenia vady objednávateľom alebo v termíne písomne dohodnutom s objednávateľom.
Dodávateľ po vykonaní každej PPÚ písomne upozorní objednávateľa na práce a opravy, ktoré bude treba vykonať tak, aby dodávateľ mohol garantovať funkčnosť systému ZZ do najbližšej pravidelnej kontroly. V prípade, že objednávateľ neodsúhlasí navrhované opravy (výmeny prvkov), neberie dodávateľ záruku za funkčnosť predmetných prvkov, uvedené sa nevzťahuje na záruku poskytnutú na všetky diely vymenené počas akýchkoľvek zásahov a Na prácu vykonanú v rámci servisného zásahu.
Dodávateľ nezodpovedá za škodu, vzniknutú v dôsledku vykonaného zásahu do funkčnosti systému ZZ objednávateľom alebo treťou osobou.
Dodávateľ má nárok na náhradu nákladov za zmarený výjazd pohotovostného mechanika a je oprávnený tieto náklady objednávateľovi vyúčtovať. Za zmarený výjazd sa považuje výjazd technika zhotoviteľa na základe uplatnenej požiadavky objednávateľa na vyslobodenie osoby uviaznutej v kabíne výťahu alebo na opravu zariadenia a tento zásah nebude po príjazde na miesto ďalej vyžadovaný, alebo ho nebude potrebné vykonať.
Túto zmluvu je možné ukončiť nasledovnými spôsobmi: a) písomnou dohodou zmluvných strán, b) písomným odstúpením pre porušenie zmluvných povinností druhou zmluvnou stranou s tým, že zmluva zaniká doručením oznámenia o odstúpením druhej zmluvnej strany, c) písomnou výpoveďou.
Každá zo zmluvných strán je oprávnená túto zmluvu písomne vypovedať bez uvedenia dôvodu v dvojmesačnej výpovednej lehote. Výpovedná lehota začne plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci v ktorom bola doručená výpoveď druhej zmluvnej strane.
Podstatným porušením povinností podľa tejto zmluvy je najmä: a) Na strane dodávateľa nesplnenie záväzku odovzdať plnenie v dohodnutom zmluvnom termíne, neplnenie kvalitatívno-technických podmienok touto zmluvou, všeobecne záväznými právnymi predpismi alebo platnými STN, neodstránenie objednávateľom reklamovaných vád plnenia v určených lehotách b) Na strane objednávateľa omeškanie s úhradou ceny plnenia na základe riadne vyhotovenej a doručenej faktúry dodávateľa o viac ako 15 dní po lehote splatnosti faktúry.
Neoddeliteľnou súčasťou tejto zmluvy je: Príloha č. 1 - Pravidelná preventívna údržba podľa návodu na používanie výťahu
Termíny prehliadok: Termíny servisov všetkých výťahov a zdvíhacích zariadení vychádzajú z posledných prehliadok a zo všeobecne záväzných predpisov
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chorvátska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

15.03.2023 07:00 — 14.03.2026 20:00

1,00 súbor

8 683,20

7 236,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.02.2023 08:11

03.03.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.03.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 386
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.02.2023 08:16 - Vstupná ponuka 8 638,20 € Cena s DPH
28.02.2023 10:26 - Najvýhodnejšia ponuka 8 628,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS