00738255
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK
31359884
KONE s.r.o.
Galvániho 7/B , Bratislava, 82104, SVK
Servis a revízie výťahov a zdvíhacích zariadení
servis výťahu, odborná prehliadka, zdvíhacie zariadenia, plošina
Služba
1. Servis a revízie výťahov a zdvíhacích zariadení
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonanie pravidelnej preventívnej údržby, odborné prehliadky, odborné skúšky a opakovanú úradnú skúšku vykonávanú v súlade s vyhláškou MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z a. |
Odstraňovanie bežných prevádzkových porúch (napr. žiarovky, pružinky, tesnenia, skrutky, matice, atď.) |
Zaučenie personálu objednávateľa |
24/7 dispečing |
SIM karta do GSM brány/dorozumievacieho zariadenia |
Odborné poradenstvo |
Posúdenie bezpečnostných rizík a nebezpečných stavov |
Výsledkom každej odbornej prehliadky je protokol o vykonaní odbornej prehliadky zaznamenaný v Knihe kontrol výťahu. |
Vyslobodenie zaseknutej osoby v kabíne výťahu do 60 min od nahlásenia. |
Rozsah, čas a spôsob plnenia zákazky musí byť vopred odsúhlasené kontaktnou osobou. |
Výkon takýchto činností môže byť vykonávaný len autorizovanou osobou oprávnenou na zariadeniach dodávateľa/ výrobcu Otis, disponujúcou potrebným autorizovaným hardvérovým a softvérovým vybavením. |
eService online alektronická služba poskytovaná objednávateľovi, prostredníctvom ktorej objednávateľ vidí prehľad svojho portfólia, záznamy o nahlásených poruchách |
cestovné náklady na vyššie uvedené činnosti |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Výťah číslo 42074 - Elektrický osobný výťah so samoobsluhou typ-druh AC1,výrobné číslo G3NEF554, nosnosť 1600 kg, rok výroby 2015, počet staníc 6/6, typ-druh AC1, systém riadenia : rýchlosť 1 m/s, jednosmerné zberné, napätie napájacieho vedenia 3x400/230 50 Hz, , výkon motoru 10 kW, zdvih 17,3 m, odborná prehliadka 8x za obdobie platnosti zmluvy, opakovaná úradná skúška 1x za 6 rokov | ks | 1 | ||
Výťah číslo 42076 - Trakčný osobný výťah so samoobsluhou typ-druh AC1,výrobné čislo G3NEF875, nosnosť 630 kg, rok výroby 2018, počet staníc 2/2, typ-druh AC1 systém riadenia : rýchlosť 1 m/s, jednosmerné zberné, napätie napájacieho vedenia 3x400/230 50 Hz, typ hnacieho motora GEN 2 5,4 kW, zdvih 3,2 m., odborná prehliadka 8x za obdobie platnosti zmluvy, odborná skúška 1x za 3 roky | ks | 1 | ||
Výťah číslo 42075 - Trakčný osobný výťah so samoobsluhou typ-druh AC1,výrobné čislo G3NEF874, nosnosť 630 kg, rok výroby 2018, počet staníc 4/4, typ-druh AC1 systém riadenia : rýchlosť 1 m/s, jednosmerné zberné, napätie napájacieho vedenia 3x400/230 50 Hz, typ hnacieho motora GEN 2 5,4 kW, zdvih 11,05 m., odborná prehliadka 8x za obdobie platnosti zmluvy, odborná skúška 1x za 3 roky | ks | 1 | ||
Zdvíhacie zariadenie - plošina | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dodávateľ musí predložiť oprávnenia na vykonávanie odborných prehliadok, odborných skúšok, kontrol a opráv výťahov v súlade s príslušnou platnou legislatívou do 7 dní od uzavretia zmluvy. | |
Odborné skúšky 3- ročné bude dodávateľ vykonávať v zmysle vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z. a platných noriem. | Termín výkonu 3-ročných odborných skúšok: výťah č. 42074 - 12/2027, výťah č. 42075, 76 - 06/2027 |
Opakované úradné skúšky 6- ročné bude dodávateľ vykonávať v zmysle vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z. a platných noriem - vykonávajú sa za prítomnosti inšpektora technickej inšpekcie | Termín výkonu 6-ročných Opakovaných úradných skúšok OÚS: výťah č. 42074 - 12/2024, výťah č. 42075, 76 - 06/2024 |
Revízia zdvíhacej plošiny polročne - vykonávaná v súlade s vyhláškou MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z a. | |
Certifikát ISO 14001 Systému environmentálneho manažérstva | |
Certifikát ISO 45001 Systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci | |
Certifikát ISO 9001 Systému inžinierstva kvality |
Názov |
Dodávateľ poskytne plnenie tejto zmluvy vrátane dopravy (servisného technika, dodávku materiálu a náhradných dielov) na miesto plnenia. |
Dodávateľ vykoná na ZZ pravidelnú preventívnu údržbu podľa návodu na používanie výťahu podľa Prílohy č. 1. |
Dodávateľ vykoná operatívny servisný zásah (ďalej len OSZ) najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy na základe telefonického hlásenia poruchy dispečerovi servisu dodávateľaoprávneným zástupcom objednávateľa – správcom výťahov. Na základe písomnej dohody (prostredníctvom poštovej zásielky, emailu) zmluvných strán sa môže servis OSZ dohodnúť na špecifický čas vyhovujúci zmluvným stranám. |
Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na vyslobodenie osoby uviaznutej v kabíne výťahu do 60 minút od nahlásenia za podmienky, že bude objednávateľom zariadenie sprístupnené dodávateľovi. |
Zodpovednou osobou pre prevzatie požiadavky OSZ je dispečer servisu dodávateľa 24 hod. denne. |
PRÁVA A POVINNOSTI OBJEDNÁVATEĽA : Objednávateľ poskytne dodávateľovi potrebnú súčinnosť, ktorá je nevyhnutná pre riadne plnenie zmluvy. V prípade neposkytnutia dožiadanej súčinnosti riadne a včas, nie je dodávateľ v omeškaní s plnením povinností podľa zmluvy a tiež sa nejedná o porušenie ustanovení zmluvy zo strany dodávateľa. |
Objednávateľ umožní dodávateľovi vykonávať činnosti (práce) priamo súvisiace s predmetom zmluvy na základe požiadavky dodávateľa aj mimo pracovnej doby objednávateľa (pracovná doba objednávateľa je v dňoch pondelok až piatok v dobe 07:00 – 15:00 hod.), po ich vzájomnej dohode, pokiaľ vykonanie takýchto činností (prác) je nevyhnutné pre zabezpečenie funkčnosti výťahov. |
Objednávateľ riadne a včas zabezpečí prístup dodávateľovi do všetkých priestorov, v ktorých sú ZZ inštalované. |
Správca výťahov objednávateľa potvrdí dodávateľovi na servisnom liste zrealizované činnosti (práce), ktorého originál dodávateľ priloží k faktúre a bude zakladať právo dodávateľa fakturovať realizované činnosti (práce). Potvrdenie je potrebné vykonať ihneď po ukončení zrealizovaných činností. V prípade, ak správca výťahov bezdôvodne nepotvrdí servisný list riadne a včas, platí obsah uvedený na servisnom liste dodávateľa, ktorý je podkladom pre fakturáciu. |
POVINNOSTI DODÁVATEĽA: Dodávateľ doloží do 3 dní od podpisu zmluvy oprávanie organizácie, oprávnenie pracovníkov vykonávať OPaOS a opravy v zmysle vyhlášky č. 508/2009 Z. z na zdvíhacích zariadeniach. Ďalej doloží doklad o preškolení od firmy Otis výťahy s.r.o vykonávať servis na zariadeniach dodávateľa/výrobcu Otis, disponujúcou potrebným autorizovaným hardvérovým a softvérovým vybavení. |
Dodávateľ je povinný realizovať jednotlivé predmety plnenia s náležitou odbornou starostlivosťou, v dohodnutých termínoch, rozsahoch a v požadovanej kvalite podľa podmienok uvedených v tejto zmluve. |
Po vykonaní PPÚ, OPaOS, alebo OSZ je povinný servisný pracovník (technik) dodávateľa vykonať záznam o vykonaných prácach a prípadných nedostatkoch do knihy kontrol výťahov. Tieto záznamy potvrdí správca výťahov svojím podpisom. Kniha výťahov bude uložená u správcu výťahov. |
Ak dodávateľ zistí počas výkonu OPaOS potrebu výmeny akéhokoľvek komponentu, musí o tejto skutočnosti informovať správcu výťahov, ktorý rozhodne o oprave, náhrade do 5 dní od ukončenia výkonu pravidelnej kontroly. Túto skutočnosť je povinný zapísať do knihy kontrol výťahu. |
Ku každému servisnému zásahu pracovník dodávateľa vypíše servisný list, kde bude uvedené: objednávateľ servisných prác,, dátum a čas nahlásenia poruchy, osoba, ktorá poruchu nahlásila, popis poruchy, dátum a čas nástupu na výkon servisnej činnosti, popis vykonaných prác a uvedenie činnosti, ktorá sa vykonala, záručná oprava alebo iná), použitý materiál, mená servisných pracovníkov, počet hodín vykonávania servisu, počet km, miesto výjazdu a dojazdu zásahu, meno pracovníka, meno správcu výtahov, dátum a čas ukončenia prác. |
Dodávateľ a objednávateľ sa na zmenách termínov vykonania OPaOS, PPÚ na ZZ môžu dohodnúť minimálne 7 dní vopred. Nový termín musia písomne (formou emailu) odsúhlasiť zmluvné strany. |
Ak dodávateľ zistí, že predmet tejto zmluvy nemôže z rôznych príčin splniť alebo jeho plnenie je ohrozené, je povinný bez zbytočného odkladu o tom písomne (formou emailu) informovať objednávateľa a navrhnúť dodatočnú lehotu na splnenie povinností vyplývajúcich mu zo zmluvy. |
Dodávateľ zabezpečí pre nahlasovanie porúch a požiadaviek na servisný zásah (OS) nepretržitú službu na telefónnom čísle |
Dodávateľ je oprávnený poveriť plnením povinností podľa zmluvy inú osobu (subdodávateľa) len s písomným súhlasom objednávateľa. |
PLATOBNÉ PODMIENKY: Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúr je do kalendárnych 30 dní. Splatnosť faktúry sa začína počítať odo dňa riadneho doručenia faktúry na adresu objednávateľa. |
Dodávateľ vyhotoví faktúru po ukončení prác a podľa predmetu zmluvy a prevzatí vykonaných prác správcom výťahov |
Faktúra musí obsahovať okrem náležitosti v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o dani“), aj číslo zmluvy na základe ktorej prišlo k vykonaniu prác, prípadne pri mimoriadnych udalostiach číslo objednávky objednávateľa a obdobie, ku ktorému sa vzťahuje. Povinnou prílohou faktúry je servisný list potvrdený správcom výťahov objednávateľa. |
Ak faktúra nespĺňa obsahové a formálne náležitosti požadované podľa zákona o dani a zmluvy, alebo ak neboli splnené predchádzajúce podmienky k vystaveniu a úhrade faktúry, objednávateľ je oprávnený faktúru vrátiť a písomne požiadať dodávateľa o odstránenie nedostatkov. V takomto prípade začne plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti faktúry v deň nasledujúci po dni, kedy boli zistené nedostatky odstránené a objednávateľovi doručená nová faktúra. Faktúra sa považuje za uhradenú dňom odpísania finančných prostriedkov z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. |
ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODU, ZÁRUKY, REKLAMÁCIE: Dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za škody, ktoré spôsobil pri výkone činnosti v zmysle zmluvy (OP a OS, PPÚ, a OSZ) na majetku objednávateľa, ako aj za škody, ktoré spôsobil porušením povinnosti podľa zmluvy. |
Dodávateľ vykoná činnosti, ktoré sú predmetom tejto zmluvy odborne, so zárukou kvality. |
Na všetky diely vymenené počas akýchkoľvek zásahov (OPaOS, PPÚ, OSZ) dodávateľ poskytuje objednávateľovi záruku 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom podpísania servisného listu zástupcom objednávateľa (správcom systému). |
Na prácu vykonanú v rámci servisného zásahu poskytuje dodávateľ záruku 6 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom podpísania servisného listu zástupcom objednávateľa (správcom systému). |
Dodávateľ počas záručnej doby zodpovedá za vady, ktoré sa vyskytnú na novo dodaných komponentoch, ktoré boli dodané a nainštalované počas akýchkoľvek zásahov (OP a OS, PPÚ, OSZ) a je povinný tieto vady odstrániť bezplatne, bez zbytočného odkladu, najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa oznámenia vady objednávateľom alebo v termíne písomne dohodnutom s objednávateľom. |
Dodávateľ po vykonaní každej PPÚ písomne upozorní objednávateľa na práce a opravy, ktoré bude treba vykonať tak, aby dodávateľ mohol garantovať funkčnosť systému ZZ do najbližšej pravidelnej kontroly. V prípade, že objednávateľ neodsúhlasí navrhované opravy (výmeny prvkov), neberie dodávateľ záruku za funkčnosť predmetných prvkov, uvedené sa nevzťahuje na záruku poskytnutú na všetky diely vymenené počas akýchkoľvek zásahov a Na prácu vykonanú v rámci servisného zásahu. |
Dodávateľ nezodpovedá za škodu, vzniknutú v dôsledku vykonaného zásahu do funkčnosti systému ZZ objednávateľom alebo treťou osobou. |
Dodávateľ má nárok na náhradu nákladov za zmarený výjazd pohotovostného mechanika a je oprávnený tieto náklady objednávateľovi vyúčtovať. Za zmarený výjazd sa považuje výjazd technika zhotoviteľa na základe uplatnenej požiadavky objednávateľa na vyslobodenie osoby uviaznutej v kabíne výťahu alebo na opravu zariadenia a tento zásah nebude po príjazde na miesto ďalej vyžadovaný, alebo ho nebude potrebné vykonať. |
Túto zmluvu je možné ukončiť nasledovnými spôsobmi: a) písomnou dohodou zmluvných strán, b) písomným odstúpením pre porušenie zmluvných povinností druhou zmluvnou stranou s tým, že zmluva zaniká doručením oznámenia o odstúpením druhej zmluvnej strany, c) písomnou výpoveďou. |
Každá zo zmluvných strán je oprávnená túto zmluvu písomne vypovedať bez uvedenia dôvodu v dvojmesačnej výpovednej lehote. Výpovedná lehota začne plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci v ktorom bola doručená výpoveď druhej zmluvnej strane. |
Podstatným porušením povinností podľa tejto zmluvy je najmä: a) Na strane dodávateľa nesplnenie záväzku odovzdať plnenie v dohodnutom zmluvnom termíne, neplnenie kvalitatívno-technických podmienok touto zmluvou, všeobecne záväznými právnymi predpismi alebo platnými STN, neodstránenie objednávateľom reklamovaných vád plnenia v určených lehotách b) Na strane objednávateľa omeškanie s úhradou ceny plnenia na základe riadne vyhotovenej a doručenej faktúry dodávateľa o viac ako 15 dní po lehote splatnosti faktúry. |
Neoddeliteľnou súčasťou tejto zmluvy je: Príloha č. 1 - Pravidelná preventívna údržba podľa návodu na používanie výťahu |
Termíny prehliadok: Termíny servisov všetkých výťahov a zdvíhacích zariadení vychádzajú z posledných prehliadok a zo všeobecne záväzných predpisov |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Chorvátska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
15.03.2023 07:00 — 14.03.2026 20:00
1,00 súbor
8 683,20
7 236,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.02.2023 08:11
03.03.2023 09:00
03.03.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.02.2023 08:16 - Vstupná ponuka | 8 638,20 | € | Cena s DPH |
28.02.2023 10:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 628,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: