• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.02.2023 14:59
  •    Predkladanie ponúk
    27.02.2023 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.02.2023 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.02.2023 15:50

Detail zákazky Z20231173

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.02.2023 14:59
  •    Predkladanie ponúk
    27.02.2023 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.02.2023 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.02.2023 15:50

Základné údaje

Z20231173

OF-268570

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7559492

Objednávateľ

00151513

Úrad vlády Slovenskej republiky

Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK

Dodávateľ

36631124

Slovenská pošta, a.s.

Partizánska cesta 9, Banská Bystrica, 97599, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka tlače, on-line prístupov k digitálnym médiám a elektronickým médiám

noviny, denníky, periodiká, časopisy médiá

  • 22200000-2 - Noviny, denníky, periodiká a časopisy
  • 64111000-7 - Poštové služby súvisiace s novinami a periodikami
  • 64120000-3 - Doručovateľské služby
  • 72400000-4 - Internetové služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka tlače, on-line prístupov k digitálnym médiám a elektronickým médiám
Funkcia
Predplatné dodávky domácej a zahraničnej tlače, on-line prístupov k digitálnym médiám a elektronickým médiám na 12 mesiacov
a) dodávanie vybraných titulov domácej a zahraničnej tlače v rozsahu vydaní a periodicite dodávaných titulov, t. j. všetky čísla vydaní požadovaných titulov
b) zabezpečenie a doručenie tlače na adresu objednávateľa balené samostatne, podľa rozdeľovníka
c) zabezpečenie nepretržitých online prístupov k vybraným elektronickým médiám pre definované IP adresy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. DENNÍK N print PO-ŠTV ks 4
2. DENNÍK N print PIA ks 4
3. DENNÍK N online ks 5
4. DENNÍK E online ks 5
5. Denník N online štandard ks 32
6. HOSPODÁRSKE NOVINY print PO-PIA ks 8
7. NOVÝ ČAS print PO-ŠTV, SO ks 2
8. NOVÝ ČAS print PIA ks 2
9. NOVÝ ČAS NEDEĽA print ks 2
10. PLUS JEDEN DEŇ print PO-ŠTV ks 2
11. PLUS JEDEN DEŇ print PIA ks 2
12. PLUS JEDEN DEŇ print SO ks 2
13. PRAVDA print UT-STR ks 3
14. PRAVDA print PO,ŠTV,PIA ks 3
15. PRAVDA online ks 9
16. SME print PO-UT ks 5
17. SME print STR-PIA ks 5
18. SME online ks 36
19. AKTUALITY NAVYŠE online ks 6
20. ÚJ SZÓ print PO-STR ks 1
21. ÚJ SZÓ print ŠTV-PIA ks 1
22. FINANCIAL TIMES online ks 4
23. PLUS 7 DNÍ print týždenník ks 3
24. TÝŽDEŇ print týždenník ks 4
25. TÝŽDEŇ digital ks 9
26. ŽIVOT print týždenník ks 1
27. REFLEX print týždenník (ČR) ks 1
28. RESPEKT print týždenník (ČR) ks 1
29. NAPUNK.SK online (HU) ks 1
30. VEREJNÉ OBSTARÁVANIE - právo a prax print dvojmesačník ks 2
31. DENÍK N online (CZ) ks 1
32. PRÁVNY OBZOR ročník (SR) ks 3
33. FOREIGN AFFAIRS print dvojmesačník (USA) ks 2
34. THE ECONOMIST print týždenník (VB) ks 4
35. THE ECONOMIST online (VB) ks 2
36. STRATÉGIE print mesačník ks 1
37. Justičná revue - dvojmesačník (SR) ks 4
38. MEZINÁRODNÍ VZTAHY print štvrťročník (ČR) ks 1
39. TREND print týždenník (SR) ks 9
40. TREND online ks 6
41. FORBES print mesačník (SR) ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane balného a dopravy na miesto plnenia.
Zmluvná cena je vrátane nákladov, ktoré nie sú výslovne uvedené vo funkčnej špecifikácii predmetu zákazky, ale sú nevyhnutné na riadne plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy vrátane rozpisu rozsahu vydaní (periodicitu) dodávaných médií, rozpisu jednotkových cien pri jednotlivých položkách každého média, sadzby v EUR bez DPH, uviesť výšku DPH v %, z toho výška DPH v EUR a cenu s DPH. V prípade plnenia zahŕňajúceho rôzne sadzby DPH uviesť výšku DPH v % pri jednotlivej položke.
Zoznam organizačných útvarov a rozsah nimi odoberanej tlače na účely zabezpečenia balenia zašle objednávateľ dodávateľovi ku dňu nadobudnutia účinnosti zmluvy elektronicky; rovnako i e-mailové adresy zamestnancov, ku ktorým dodávateľ zabezpečí aktiváciu online predplatného. Takéto oznámenie bude pre zmluvné strany záväzné až do okamihu zmeny, ktorú e-mailom oznámi kontaktná osoba objednávateľa dodávateľovi.
Dodávateľ zabezpečí balenie samostatným prepáskovaním tlače na jednotlivé organizačné útvary s označením názvu organizačného útvaru, ktorému bude zásielka vybraných titulov doručená.
Dodávateľ doručí dodávku podľa rozdeľovníka, balenú samostatne podľa zoznamu organizačných útvarov službukonajúcemu informátorovi na hlavnom vchode adresy objednávateľa.
Dodávateľ je povinný maximálne do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy začať dodávať vybrané tituly domácej a zahraničnej tlače do miesta plnenia v rozsahu vydaní a v stanovenom počte v ranných hodinách maximálne do 07.00 hod. a je zároveň povinný maximálne do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy zabezpečiť objednávateľovi online prístupy k digitálnym a elektronickým médiám pre definované IP adresy.
Dodávateľ poskytne objednávateľovi e-mailovú adresu svojho zamestnanca, na ktorú bude objednávateľ oprávnený v prípade zistenia vád v predmete zmluvy uplatniť reklamáciu u dodávateľa najneskôr v deň zistenia predmetnej vady. Uplatnená reklamácia musí obsahovať aj navrhovaný spôsob odstránenia vád zo strany dodávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje prešetriť uplatnenú reklamáciu najneskôr do 5 hodín od jej uplatnenia.
Za vady predmetu zmluvy sa považujú v prípade tlačenej verzie tlače nedodanie tlače, nedodanie tlače v danej periodicite, zjavné vady (napr. poškodenie, premočenie), chyba v balení, v množstve, neúplná dodávka a v prípade elektronickej verzie alebo v prípade dodávky tlače v elektronickej podobe aj nefunkčný online prístup alebo nedodržanie zadefinovaného rozsahu IP adries, prípadne ich nefunkčnosť po dobu viac ako 3 hod. sústavne.
Za reklamované, poškodené a chybné výtlačky tlače poskytne dodávateľ objednávateľovi náhradné, bezchybné výtlačky, bez zbytočného odkladu po prijatí oprávnenej reklamácie, alebo zľavu z ceny vo výške jednotkovej ceny chybného výtlačku, podľa toho, aký spôsob navrhol objednávateľ. V prípade vady spočívajúcej v nefunkčnosti on-line prístupu po dobu viac ako 3 hod. sústavne, poskytne dodávateľ objednávateľovi zľavu z ceny vo výške 0,05 % z ceny za on-line prístup za každú aj začatú hodinu nefunkčnosti presahujúcu 3 hodiny.
V prípade, ak sa počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy zmení predmet zmluvy z dôvodu nevydávania niektorých novín, denníkov, periodík, alebo internetových prístupov, je dodávateľ oprávnený aktualizovať ponuku predmetu zmluvy o zaradenie ekvivalentného náhradného titulu s uvedením ceny navrhovaného náhradného titulu, ktorá nesmie byť vyššia ako cena nahradzovaného titulu.
V prípade ak počas platnosti a účinnosti zmluvy bude objednávateľ z organizačných dôvodov potrebovať iné množstvo odoberaných titulov bude pre odber tohto médiá platiť cena z tejto zmluvy. Pre vylúčenie pochybností, zmena spočívajúca v dodaní náhradného titulu, zmena v množstve odoberaných titulov alebo internetových prístupov, doplnenie ďalšieho alebo nového titulu je účinná dňom nadobudnutia účinnosti písomného dodatku k zmluve.
K zmene ceny môže dôjsť len formou dodatku k zmluve, v prípade, že dôjde: a) k zmene v počte odoberaných titulov b) k zmene v predpokladanom rozsahu už odoberaných titulov, c) k zániku titulu alebo k ukončeniu poskytovania online služby/prístupu a nahradeniu novým zo strany dodávateľa.
Dodávku tlače bude dodávateľ oprávnený fakturovať mesačnými faktúrami podľa skutočne dodaného množstva predmetu zmluvy v príslušnom kalendárnom mesiaci.
Faktúra bude obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Ak faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi.
Povinnou náležitosťou faktúry je zoznam, ktorý musí obsahovať sledované údaje v každom mesiaci podľa organizačných útvarov : a) názov titulu, b) počet odobraných titulov  c) jednotkové ceny a celkovú hodnotu s DPH a bez DPH.
Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
V prípade vzniku chyby alebo omylu pri fakturácii dodávky tlače budú mať objednávateľ aj dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Reklamácia musí byť uplatnená písomne bez zbytočného odkladu, najneskôr do 10 dní od doručenia faktúry. Dodávateľ, resp. objednávateľ reklamáciu prešetria a výsledok prešetrenia oznámia druhej strane do 10 dní od doručenia reklamácie.
Úhrada peňažných plnení bude vykonávaná v mene euro. Všetky platby za dodávku tlače a online prístupov sa budú vykonávať bezhotovostne v peňažných ústavoch. Za deň zaplatenia fakturovanej sumy sa považuje deň pripísania peňažnej sumy na bankový účet dodávateľa. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nevystavuje na úhradu preddavkové zálohové faktúry.
Zmluvné strany sú oprávnené od zmluvy odstúpiť v prípade podstatného porušenia zmluvného záväzku.
Za podstatné porušenie zmluvy sa považujú nasledovné skutočnosti: a) nedodanie odoberaných titulov podľa požiadaviek objednávateľa 3x po sebe v čase, vrátane dodávky odoberaných titulov alebo prístupov, ktorá vykazuje vady, b) nedodržanie cien predmetu zmluvy , c) neuhradenie 3 po sebe nasledujúcich faktúr za strany objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie slobody 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

02.03.2023 00:00 — 02.03.2024 00:00

1,00 celok

23 907,86

19 923,22

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.02.2023 14:59

27.02.2023 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.02.2023 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 550
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.02.2023 13:18 - Vstupná ponuka 23 906,59 € Cena s DPH
27.02.2023 13:18 - Najvýhodnejšia ponuka 23 906,59 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS