00151513
Úrad vlády Slovenskej republiky
Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK
36631124
Slovenská pošta, a.s.
Partizánska cesta 9, Banská Bystrica, 97599, SVK
Dodávka tlače, on-line prístupov k digitálnym médiám a elektronickým médiám
noviny, denníky, periodiká, časopisy médiá
Tovar, Služba
|
1. Dodávka tlače, on-line prístupov k digitálnym médiám a elektronickým médiám
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predplatné dodávky domácej a zahraničnej tlače, on-line prístupov k digitálnym médiám a elektronickým médiám na 12 mesiacov |
| a) dodávanie vybraných titulov domácej a zahraničnej tlače v rozsahu vydaní a periodicite dodávaných titulov, t. j. všetky čísla vydaní požadovaných titulov |
| b) zabezpečenie a doručenie tlače na adresu objednávateľa balené samostatne, podľa rozdeľovníka |
| c) zabezpečenie nepretržitých online prístupov k vybraným elektronickým médiám pre definované IP adresy |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. DENNÍK N print PO-ŠTV | ks | 4 | ||
| 2. DENNÍK N print PIA | ks | 4 | ||
| 3. DENNÍK N online | ks | 5 | ||
| 4. DENNÍK E online | ks | 5 | ||
| 5. Denník N online štandard | ks | 32 | ||
| 6. HOSPODÁRSKE NOVINY print PO-PIA | ks | 8 | ||
| 7. NOVÝ ČAS print PO-ŠTV, SO | ks | 2 | ||
| 8. NOVÝ ČAS print PIA | ks | 2 | ||
| 9. NOVÝ ČAS NEDEĽA print | ks | 2 | ||
| 10. PLUS JEDEN DEŇ print PO-ŠTV | ks | 2 | ||
| 11. PLUS JEDEN DEŇ print PIA | ks | 2 | ||
| 12. PLUS JEDEN DEŇ print SO | ks | 2 | ||
| 13. PRAVDA print UT-STR | ks | 3 | ||
| 14. PRAVDA print PO,ŠTV,PIA | ks | 3 | ||
| 15. PRAVDA online | ks | 9 | ||
| 16. SME print PO-UT | ks | 5 | ||
| 17. SME print STR-PIA | ks | 5 | ||
| 18. SME online | ks | 36 | ||
| 19. AKTUALITY NAVYŠE online | ks | 6 | ||
| 20. ÚJ SZÓ print PO-STR | ks | 1 | ||
| 21. ÚJ SZÓ print ŠTV-PIA | ks | 1 | ||
| 22. FINANCIAL TIMES online | ks | 4 | ||
| 23. PLUS 7 DNÍ print týždenník | ks | 3 | ||
| 24. TÝŽDEŇ print týždenník | ks | 4 | ||
| 25. TÝŽDEŇ digital | ks | 9 | ||
| 26. ŽIVOT print týždenník | ks | 1 | ||
| 27. REFLEX print týždenník (ČR) | ks | 1 | ||
| 28. RESPEKT print týždenník (ČR) | ks | 1 | ||
| 29. NAPUNK.SK online (HU) | ks | 1 | ||
| 30. VEREJNÉ OBSTARÁVANIE - právo a prax print dvojmesačník | ks | 2 | ||
| 31. DENÍK N online (CZ) | ks | 1 | ||
| 32. PRÁVNY OBZOR ročník (SR) | ks | 3 | ||
| 33. FOREIGN AFFAIRS print dvojmesačník (USA) | ks | 2 | ||
| 34. THE ECONOMIST print týždenník (VB) | ks | 4 | ||
| 35. THE ECONOMIST online (VB) | ks | 2 | ||
| 36. STRATÉGIE print mesačník | ks | 1 | ||
| 37. Justičná revue - dvojmesačník (SR) | ks | 4 | ||
| 38. MEZINÁRODNÍ VZTAHY print štvrťročník (ČR) | ks | 1 | ||
| 39. TREND print týždenník (SR) | ks | 9 | ||
| 40. TREND online | ks | 6 | ||
| 41. FORBES print mesačník (SR) | ks | 1 |
| Názov |
| Vrátane balného a dopravy na miesto plnenia. |
| Zmluvná cena je vrátane nákladov, ktoré nie sú výslovne uvedené vo funkčnej špecifikácii predmetu zákazky, ale sú nevyhnutné na riadne plnenie predmetu zákazky. |
| Dodávateľ sa zaväzuje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy vrátane rozpisu rozsahu vydaní (periodicitu) dodávaných médií, rozpisu jednotkových cien pri jednotlivých položkách každého média, sadzby v EUR bez DPH, uviesť výšku DPH v %, z toho výška DPH v EUR a cenu s DPH. V prípade plnenia zahŕňajúceho rôzne sadzby DPH uviesť výšku DPH v % pri jednotlivej položke. |
| Zoznam organizačných útvarov a rozsah nimi odoberanej tlače na účely zabezpečenia balenia zašle objednávateľ dodávateľovi ku dňu nadobudnutia účinnosti zmluvy elektronicky; rovnako i e-mailové adresy zamestnancov, ku ktorým dodávateľ zabezpečí aktiváciu online predplatného. Takéto oznámenie bude pre zmluvné strany záväzné až do okamihu zmeny, ktorú e-mailom oznámi kontaktná osoba objednávateľa dodávateľovi. |
| Dodávateľ zabezpečí balenie samostatným prepáskovaním tlače na jednotlivé organizačné útvary s označením názvu organizačného útvaru, ktorému bude zásielka vybraných titulov doručená. |
| Dodávateľ doručí dodávku podľa rozdeľovníka, balenú samostatne podľa zoznamu organizačných útvarov službukonajúcemu informátorovi na hlavnom vchode adresy objednávateľa. |
| Dodávateľ je povinný maximálne do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy začať dodávať vybrané tituly domácej a zahraničnej tlače do miesta plnenia v rozsahu vydaní a v stanovenom počte v ranných hodinách maximálne do 07.00 hod. a je zároveň povinný maximálne do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy zabezpečiť objednávateľovi online prístupy k digitálnym a elektronickým médiám pre definované IP adresy. |
| Dodávateľ poskytne objednávateľovi e-mailovú adresu svojho zamestnanca, na ktorú bude objednávateľ oprávnený v prípade zistenia vád v predmete zmluvy uplatniť reklamáciu u dodávateľa najneskôr v deň zistenia predmetnej vady. Uplatnená reklamácia musí obsahovať aj navrhovaný spôsob odstránenia vád zo strany dodávateľa. |
| Dodávateľ sa zaväzuje prešetriť uplatnenú reklamáciu najneskôr do 5 hodín od jej uplatnenia. |
| Za vady predmetu zmluvy sa považujú v prípade tlačenej verzie tlače nedodanie tlače, nedodanie tlače v danej periodicite, zjavné vady (napr. poškodenie, premočenie), chyba v balení, v množstve, neúplná dodávka a v prípade elektronickej verzie alebo v prípade dodávky tlače v elektronickej podobe aj nefunkčný online prístup alebo nedodržanie zadefinovaného rozsahu IP adries, prípadne ich nefunkčnosť po dobu viac ako 3 hod. sústavne. |
| Za reklamované, poškodené a chybné výtlačky tlače poskytne dodávateľ objednávateľovi náhradné, bezchybné výtlačky, bez zbytočného odkladu po prijatí oprávnenej reklamácie, alebo zľavu z ceny vo výške jednotkovej ceny chybného výtlačku, podľa toho, aký spôsob navrhol objednávateľ. V prípade vady spočívajúcej v nefunkčnosti on-line prístupu po dobu viac ako 3 hod. sústavne, poskytne dodávateľ objednávateľovi zľavu z ceny vo výške 0,05 % z ceny za on-line prístup za každú aj začatú hodinu nefunkčnosti presahujúcu 3 hodiny. |
| V prípade, ak sa počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy zmení predmet zmluvy z dôvodu nevydávania niektorých novín, denníkov, periodík, alebo internetových prístupov, je dodávateľ oprávnený aktualizovať ponuku predmetu zmluvy o zaradenie ekvivalentného náhradného titulu s uvedením ceny navrhovaného náhradného titulu, ktorá nesmie byť vyššia ako cena nahradzovaného titulu. |
| V prípade ak počas platnosti a účinnosti zmluvy bude objednávateľ z organizačných dôvodov potrebovať iné množstvo odoberaných titulov bude pre odber tohto médiá platiť cena z tejto zmluvy. Pre vylúčenie pochybností, zmena spočívajúca v dodaní náhradného titulu, zmena v množstve odoberaných titulov alebo internetových prístupov, doplnenie ďalšieho alebo nového titulu je účinná dňom nadobudnutia účinnosti písomného dodatku k zmluve. |
| K zmene ceny môže dôjsť len formou dodatku k zmluve, v prípade, že dôjde: a) k zmene v počte odoberaných titulov b) k zmene v predpokladanom rozsahu už odoberaných titulov, c) k zániku titulu alebo k ukončeniu poskytovania online služby/prístupu a nahradeniu novým zo strany dodávateľa. |
| Dodávku tlače bude dodávateľ oprávnený fakturovať mesačnými faktúrami podľa skutočne dodaného množstva predmetu zmluvy v príslušnom kalendárnom mesiaci. |
| Faktúra bude obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Ak faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi. |
| Povinnou náležitosťou faktúry je zoznam, ktorý musí obsahovať sledované údaje v každom mesiaci podľa organizačných útvarov : a) názov titulu, b) počet odobraných titulov c) jednotkové ceny a celkovú hodnotu s DPH a bez DPH. |
| Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
| V prípade vzniku chyby alebo omylu pri fakturácii dodávky tlače budú mať objednávateľ aj dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Reklamácia musí byť uplatnená písomne bez zbytočného odkladu, najneskôr do 10 dní od doručenia faktúry. Dodávateľ, resp. objednávateľ reklamáciu prešetria a výsledok prešetrenia oznámia druhej strane do 10 dní od doručenia reklamácie. |
| Úhrada peňažných plnení bude vykonávaná v mene euro. Všetky platby za dodávku tlače a online prístupov sa budú vykonávať bezhotovostne v peňažných ústavoch. Za deň zaplatenia fakturovanej sumy sa považuje deň pripísania peňažnej sumy na bankový účet dodávateľa. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nevystavuje na úhradu preddavkové zálohové faktúry. |
| Zmluvné strany sú oprávnené od zmluvy odstúpiť v prípade podstatného porušenia zmluvného záväzku. |
| Za podstatné porušenie zmluvy sa považujú nasledovné skutočnosti: a) nedodanie odoberaných titulov podľa požiadaviek objednávateľa 3x po sebe v čase, vrátane dodávky odoberaných titulov alebo prístupov, ktorá vykazuje vady, b) nedodržanie cien predmetu zmluvy , c) neuhradenie 3 po sebe nasledujúcich faktúr za strany objednávateľa. |
Námestie slobody 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
02.03.2023 00:00 — 02.03.2024 00:00
1,00 celok
23 907,86
19 923,22
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.02.2023 14:59
27.02.2023 15:00
27.02.2023 15:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 27.02.2023 13:18 - Vstupná ponuka | 23 906,59 | € | Cena s DPH |
| 27.02.2023 13:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 23 906,59 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: