• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.02.2023 13:45
  •    Predkladanie ponúk
    23.02.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.02.2023 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.02.2023 14:50

Detail zákazky Z20231166

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.02.2023 13:45
  •    Predkladanie ponúk
    23.02.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.02.2023 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.02.2023 14:50

Základné údaje

Z20231166

OF-268712

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7547574

Objednávateľ

00800902

Vojenský technický a skúšobný ústav Záhorie

Záhorie 266, Záhorie, 90524, SVK

Dodávateľ

35743565

MAGNA ENERGIA a.s.

Nitrianska 18/7555 , Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup a dodávka zemného plynu na rok 2023 - maloodber

Zemný plyn

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predmet zákazky
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu v predpokladanom objeme pri bežnej spotrebe 400 MWh± 20% za zmluvné obdobie od 00:00 hod. SEČ dňa 01.05.2023 do 24:00 hod. SEČ dňa 30.04.2024 do 2 odberných miest špecifikovaných odberateľom, vrátane prepravy a distribúcie, prevzatia zodpovednosti za odchýlku, v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania platných právnych predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Odberné miesto: Predpokladaný ročný odber zemného plynu počas lehoty plnenia zmluvy, t.j. 12 mesiacov MWh 150
2. Odberné miesto: Predpokladaný ročný odber zemného plynu počas lehoty plnenia zmluvy, t.j. 12 mesiacov MWh 250
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.Odberné miesto -Vojenský technický a skúšobný ústav Záhorie, 905 24 p. Senica, vyúčtovanie ročné, mesačné zálohy vo výške 1/12 predpokladanej ročnej platby za dodávku plynu, splatné najneskôr k 15 dňu kalendárneho mesiaca POD: SKSPPDIS070420067872, zaradenie odberu: MO, tarifa: M7
2.Odberné miesto -Vojenský technický a skúšobný ústav Záhorie, 905 24 p. Senica, vyúčtovanie ročné, mesačné zálohy vo výške 1/12 predpokladanej ročnej platby za dodávku plynu, splatné najneskôr k 15 dňu kalendárneho mesiaca POD: SKSPPDIS070410029971, zaradenie odberu: MO, tarifa: M7
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Pravidelná dodávka zemného plynu v zmluvnom období od 01.05.2023 00:00 hod. do 30.04.2024 do 24:00 hod.
Miestom plnenia je odberné miesto odberateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje:
- zabezpečiť pravidelne a opakovane plynulú a spoľahlivú dodávku a distribúciu zemného plynu do odberných miest (OM) odberateľa v dohodnutom množstve, kvalite, čase  a podľa ostatných zmluvných špecifikácií.
- zabezpečiť prepravu plynu, distribúciu plynu, regulované distribučné služby od príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy a distribučnej siete, ku ktorej sú odberné miesta pripojené a ostatné súvisiace služby (ďalej len „distribučné služby“),
- za odberateľa prevziať zodpovednosť za odchýlku za odberné miesta voči zúčtovateľovi odchýlok,
- dodržiavať pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s plynom a ostatné platné právne predpisy,
- zabezpečiť preskúšanie meradiel na žiadosť odberateľa.
Množstvo odobratého plynu je predpokladané na priemernú bežnú spotrebu, v prípade vyššieho alebo nižšieho odberu sa zmluvne dohodnutá cena nemení, dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi žiadne sankcie v prípade nedočerpania/prekročenia celkového predpokladaného zmluvného množstva zemného plynu. Dodávateľ bude účtovať len skutočne odobraté množstvo zemného plynu.
V prípade odberu Plnenia vo výške menej ako 80% predpokladaného množstva počas celého zmluvného obdobia z dôvodov na strane objednávateľa, je dodávateľ  oprávnený objednávateľovi vyúčtovať rozdiel medzi skutočne odobratým Plnením a minimálnym množstvom Plnenia (80%) kompenzačným poplatkom.
Dodávateľ si nebude uplatňovať žiadne poplatky za aktiváciu, meradlo, ukončenie dodávky a pod.
Akékoľvek prerušenie dodávky zemného plynu v rozpore s touto zmluvou a platnou legislatívou SR a EÚ v oblasti energetiky je dôvodom na zrušenie zmluvy.
Odpojenie od zdroja zemného plynu sa vylučuje!
Cena komodity a fixné poplatky dodávateľa nebudú v sebe zahŕňať skryté poplatky.
DPH a spotrebnú daň uplatní dodávateľ podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. Ak v čase od uzatvorenia zmluvy alebo v priebehu zmluvného plnenia dôjde k zmene platnej DPH, zmene sadzby spotrebnej dane, alebo k zavedeniu iných daní alebo poplatkov legislatívou SR, ktoré nie sú uplatňované v čase uzavretia zmluvy, dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy.
Cenu za distribučné služby uplatní dodávateľ podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. Ak v čase od uzatvorenia zmluvy alebo v priebehu zmluvného plnenia dôjde, vzhľadom na príslušné rozhodnutia ÚRSO, k zmene položky ceny za distribučné služby dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy.
Predložená súťažná cena je konečná a zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodávkou zemného plynu, vrátane ceny za zemný plyn s DPH. Súťažná cena nezahŕňa cenu za prepravu plynu, cenu za distribúciu plynu, spotrebnú daň  a všetky ostatné položky vrátane regulovaných, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a v tom čase platných príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO a nebude v sebe zahŕňať skryté poplatky.
Úhrady za predmet zákazky sa uskutočnia v mene Euro bezhotovostným platobným stykom. Dňom úhrady sa rozumie deň, kedy bola odpísaná fakturovaná suma z účtu odberateľa na účet dodávateľa.
Dodávateľ  vystaví vyúčtovaciu faktúru za 12 mesiacov.
Vyúčtovacia faktúra bude dodávateľom vystavená a doručená odberateľovi v elektronickej forme. Podkladom pre vystavenie vyúčtovacej faktúry budú namerané množstvá v kWh oznámené dodávateľovi zo strany PDS. Splatnosť vyúčtovacích faktúr je 30 dní od ich doručenia a budú odberateľovi doručené do 15 dňa po ukončení obdobia. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle príslušných právnych predpisov a v súlade s rozpisom zmluvnej ceny podľa tejto zmluvy.
Reklamovať formálnu alebo vecnú správnosť a úplnosť faktúry/jej povinných príloh majú obe zmluvné strany a to bez zbytočného odkladu. Zároveň vzniká ich nárok na odstránenie zistených nedostatkov. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane najneskôr v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená. Reklamácia má odkladný účinok na splatnosť faktúry.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa §39 Občianskeho zákonníka neplatné.
Ak je odberateľ v omeškaní s úhradou faktúry, je dodávateľ oprávnený účtovať odberateľovi úrok z omeškania vo výške 0,05% z dlžnej sumy za každý aj začatý deň omeškania.
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť.
Zmluvné dojednania, OPET a OUEP majú prednosť pred všeobecnými obchodnými podmienkami dodávateľa.
Objednávateľ splnomocňuje dodávateľa na právne úkony v jeho mene v rozsahu potrebnom na vykonanie zmeny dodávateľa zemného plynu. Úspešný dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky úkony súvisiace so zmenou dodávateľa.
Osobitné požiadavky:       Do 15 pracovných dní od účinnosti Kúpnej zmluvy vygenerovanej systémom EKS predloží dodávateľ na adresu odberateľa:
- Doklad o platnom povolení na podnikanie v energetike v rozsahu predmetu zákazky a čestné prehlásenie o uzatvorení rámcovej distribučnej zmluvy s distribučnou spoločnosťou na vymedzenom území, ktorá je platná počas celého obdobia trvania zmluvy (príloha č. 1 uzatvorenej zmluvy).
- Vypracovaný a dodávateľom podpísaný dokument „Kalkulácia cenovej ponuky“, (rozpis jednotlivých fakturačných položiek bez DPH za kWh – za dodávku zemného plynu a ostatných položiek (spotrebná daň, distribučné, prepravné a systémové služby atď.,). Výsledná cena bude stanovená na základe odsúhlasenej štruktúry ceny.
Ak predložené doklady uvedené v odseku „Osobitné požiadavky“ budú v súlade s požiadavkami odberateľa, tento zašle do 15 dní potvrdenie o splnení požiadaviek odberateľa, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky.
Ak predložené doklady uvedené v odseku „Osobitné požiadavky“ nebudú doručené v stanovenom termíne alebo nebudú v súlade s požiadavkami odberateľa, tento si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy s dodávateľom z dôvodu podstatného porušenia zmluvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie zmluvných povinností bude odberateľ považovať aj:
a) Odobratie licencie resp. oprávnení na dodávku a distribúciu zemného plynu,
b) Ak sa dodávateľ dostane do návrhu na konkurz alebo vyrovnanie alebo je voči nemu vznesený právoplatný výkon exekučného rozhodnutia,
c) Ak dodaný tovar nebude zodpovedať vlastnostiam dohodnutým v tejto Zmluve. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky odberateľa uvedenej v tejto zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom odberateľ ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Záhorie 266, Záhorie (vojenský obvod), Malacky, Bratislavský, Slovenská republika

01.05.2023 00:00 — 01.05.2024 00:00

1,00 zákazka

40 332,00

33 610,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.02.2023 13:45

23.02.2023 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.02.2023 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 166
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.02.2023 11:22 - Vstupná ponuka 40 283,04 € Cena s DPH
23.02.2023 11:22 - Najvýhodnejšia ponuka 40 283,04 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS