00738361
Ústav na výkon trestu odňatia slobody pre mladistvých
Družstevná 1611/2, Sučany, 03852, SVK
31585370
SHP a.s.
Červenej armády 1191, Turčianske Teplice, 03901, SVK
Vajcia
Vajcia, vajcia slepačie, vajcia slepačie čerstvé
Tovar, Služba
1. Vajcia slepačie čerstvé v škrupine veľkosť L
|
|
---|---|
Funkcia |
Slepačie vajcia čerstvé v škrupine 1.triedy určené osobám na priamu konzumáciu a pre prípravu pokrmov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Slepačie vajcia čerstvé v škrupine triedy "A" veľkosť L | ks | 25000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Trvanlivosť | min. 10 dní odo dňa dodania |
Trieda kvality | "A" trieda |
Veľkosť | L |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ vyhlasuje a garantuje, že prepravu predmetu zákazky zabezpečí vozidlom, ktoré je izotermické, strojovo chladené a hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu, t. j. ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín, živočíšnych produktov. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky uvedenej špecifikácie v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach na základe čiastkových výziev/ objednávok s presné uvedeným počtom, vrátane dovozu na miesto dodania uvedené v čiastkovej výzve / objednávke. |
Ceny jednotlivých položiek predmetu zákazky platia počas celého zmluvného obdobia. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných zákonných, resp. administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmien ceny smerom nadol. Nedôvodná zmena ceny alebo zmena ceny z iných ako sú uvedené dôvody sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
Predmet zákazky musí spĺňať ustanovenia a požiadavky zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v zn.n.p., musí byť v súlade s Potravinovým kódexom, musí byť opatrený povinným označením v štátnom jazyku SR, musí mať uvedený viditeľný dátum výroby a najneskoršej spotreby (pre ktoré je to predpísané), názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania a zloženie. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Predmet zákazky nebude dodávaný jednorazovo v celom množstve, ale priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej čiastkovej výzvy /objednávky objednávateľa, závislej od počtu stravovaných a iných možných dôvodov, v lehote najneskôr do 48 hodín od momentu doručenia objednávky dodávateľovi. Predmetu zákazky prevezme zodpovedná osoba objednávateľa, ktorá je povinná prekontrolovať jeho kompletnosť a nepoškodenosť, čo svojim podpisom potvrdí. |
Dodanie tovaru sa uskutočňuje v pondelok, streda, štvrtok a piatok, medzi 7:00 a 14:00 hod., ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doručí objednávateľovi prostredníctvom e-mailu alebo poštového doručovateľa:-údaje osoby zodpovednej za plnenie PZ a telefonický/e-mailový kontakt na zasielanie objednávok;-podrobný rozpis cien položky (ceny uvedie za mernú jednotku a celkovú cenu položky s množstvom v tvare: bez DPH, s DPH, uvedie aj sadzbu DPH v % a výšku DPH v €, čo bude potvrdené dodávateľom). |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať zmluvnú cenu na základe samostatných čiastkových výziev / objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho zmluvného záväzku, t.j. dodania časti predmetu zákazky uvedenej v konkrétnej čiastkovej výzve /objednávke na základe potvrdeného dodacieho listu. Faktúra musí obsahovať všetky povinné legislatívne údaje a je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Prílohou faktúry bude dodací list s podrobne rozpísanými položkami, množstvami, jednotkovými cenami, potvrdený objednávateľom. |
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluva môže byť ukončená uplynutím zmluvnej lehoty alebo kompletným dodaním predmetu zákazky podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr. Zmluvné strany sa dohodli, že v súlade s §18 ZoVO je možné zmluvu meniť počas jej trvania bez nového verejného obstarávania, pričom zmena zmluvy má byť písomná bez zmeny charakteru zmluvy. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy podľa § 19 ZoVO, ale aj v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy, ktorým je, napríklad, aj nedodržanie zo strany dodávateľa záväzku dodať predmet zmluvy v požadovanom termíne, rozsahu a kvalite. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Celková maximálna cena je uvedená v bode 4.1 (vrátane DPH), pričom pre objednávateľa nie je záväzné ju vyčerpať. |
Táto Rámcová dohoda nadobúda platnosť dňom jej uzavretia a účinnosť dňa 01.03.2023 za predpokladu jej zverejnenia v súlade s bodom 4.2 článku IV. Obchodných podmienok elektronického trhoviska uvedených v bode 5.1 tejto zmluvy a platí do 31.08.2023. |
Dodávateľ výslovne súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z.. |
Družstevná 1611/2, Sučany, Martin, Žilinský, Slovenská republika
6
1,00 balík
6 600,00
5 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.02.2023 14:26
24.02.2023 09:00
24.02.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.02.2023 15:55 - Vstupná ponuka | 6 600,00 | € | Cena s DPH |
20.02.2023 17:00 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 598,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: