• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.02.2023 12:21
  •    Predkladanie ponúk
    24.02.2023 09:16
  •    Ukončenie zákazky
    24.02.2023 10:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.02.2023 10:15

Detail zákazky Z20231155

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.02.2023 12:21
  •    Predkladanie ponúk
    24.02.2023 09:16
  •    Ukončenie zákazky
    24.02.2023 10:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.02.2023 10:15

Základné údaje

Z20231155

OF-268696

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7552837

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

31628605

Xepap, spol. s r. o.

Jesenského 4703, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky papier RD

papier na tlač

  • 30197630-1 - Papier na tlač alebo iné grafické účely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier
Funkcia
papier na tlač vhodný do kopírovacích zariadení, atramentových a laserových tlačiarní
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Kancelársky papier biely A4, Plošná hmotnosť: 77-83 g/m2, Opacita: 92- 94 %, CIE belosť: 167-173 CIE, Hrúbka : 104-110 mic, Belosť s UV % : 100-110 %, Drsnosť oboch strán Bendtsen:  ml/min 160-190, Vlhkosť:  4,3-5,5 %,      500 hárkov v balíku, 5 balíkov v krabici 6 000 balíkov
2. Kancelársky papier biely A3, Plošná hmotnosť: 77-83 g/m2, Opacita: 92- 94 %, CIE belosť: 167-173 CIE, Hrúbka : 104-110 mic, Belosť s UV % : 100-110 %, Drsnosť oboch strán Bendtsen:  ml/min 160-190, Vlhkosť:  4,3-5,5 % 500 hárkov v balíku, 5 balíkov v krabici 50  balíkov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ v zmluvnej cene predmetu zákazky musí zahrnúť všetky ekonomicky oprávnené náklady vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru (napr. náklady za tovar, na obstaranie tovaru, náklady na dopravu na miesto dodania, jeho vyložením na určitom mieste, náklady na obalovú techniku a balenie, manipuláciu). Dodávateľ nie je oprávnený zvýšiť zmluvne dohodnutú cenu z dôvodu akýchkoľvek ďalších či dodatočných nákladov na plnenie predmetu zákazky.
V prípade reklamácie tovaru je dodávateľ povinný vybaviť reklamáciu do 24 hodín.
Splatnosť faktúr je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi
Nedodržanie predmetu zmluvy alebo lehoty dodania sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú.
Každý balík papiera, ako aj krabica budú označené symbolmi: TCF – Totally Chlorine Free – papier bielený bez použitia chlóru, EU Ecolabel – označuje papierenské výrobky vyrobené z recyklovaných vlákien a definuje kritéria emisii, spotreby energie a pôvodu surového materiálu použitého v danom výrobku, FSC (Rada pre hospodárenie v lesoch) a PEFC (Program pre vzájomné uznávanie lesných certifikačných schém) – vyjadruje, že výrobky, ktoré používajú drevo ako základnú surovinu, pochádzajú z lesov s trvale udržateľným hospodárstvom
Miesto dodania: Ekonomická univerzita v Bratislave, Dolnozemská cesta 1, 852 35 Bratislava, Tajovského 13, 041 30 Košice, Výskumno-vzdelávacie centrum bioenergie EU v Bratislave - pracovisko Kapušany , 082 12 Kapušany 568

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

12

1,00 kpl

33 672,00

28 060,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.02.2023 12:21

24.02.2023 09:16

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.02.2023 09:31

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 337
 13
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.02.2023 08:31 - Vstupná ponuka 33 672,00 € Cena s DPH
24.02.2023 08:46 - Najvýhodnejšia ponuka 33 648,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS