• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.02.2023 13:32
  •    Predkladanie ponúk
    14.03.2023 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    14.03.2023 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.03.2023 10:20

Detail zákazky Z20231134

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.02.2023 13:32
  •    Predkladanie ponúk
    14.03.2023 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    14.03.2023 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.03.2023 10:20

Základné údaje

Z20231134

OF-268201

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7623530

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

00685852

Messer Tatragas, spol. s r.o.

Chalupkova 9, Bratislava, 81944, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodanie medicinálnych plynov a technických plynov na obdobie 1 rok + prenájom výparníka medicinálneho O2

medicinálne plyny, technické plyny, špeciálne plyny, medicinálny kyslík, nájom týchto fliaš a zásobovacej stanice

  • 24100000-5 - Plyny
  • 24110000-8 - Technické plyny
  • 24111500-0 - Lekárske plyny
  • 44612000-3 - Kontajnery na skvapalnené plyny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Medicinálne a technické plyny
Funkcia
Dodávka technických a medicinálnych plynov, špeciálnych plynov v oceľových/tlakových fľašiach a iných tlakových nádobách a zo zásobovacej stanice na medicinálny kyslík, nájom týchto fliaš a stanice, dodávky realizované vrátane dopravy na miesto odberateľa. Plyny dodávané pre účely zdravotníckeho zariadenia s nepretržitou prevádzkou podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kyslík medicinálny F40 P150 ks 1
Kyslík medicinálny F02 P200 VIPR- integrovaný ventil ks 220
Kyslík medicinálny F10 P200 ks 1
Kyslík medicinálny F10 P200 VIPR - integrovaný ventil ks 22
Argón 4.6 F20 P200 ks 1
Argón 5.0 F01 P200 ks 1
Acetylén tech F14 2 kg ks 1
Acetylén tech F41 6 kg ks 1
Ferroline C18 F20 P200 ks 1
Oxid uhličitý med. F07 5 kg RPV ks 200
Suchý ľad pelety 3 mm kg 12
Suchý ľad bloky 60 mm kg 32
Oxid uhličitý potravinársky F27 20 kg DT ks 8
Oxid dusný F10 7.5 kg RPV ks 2
Oxid dusný F50 37.5 kg RPV ks 18
Propán / Bután F05 2 kg ks 3
Propán / Bután F26 10 kg ks 1
Denné nájomné fľaša Propán Bután F26 10 kg ks 2055
Dlhodobé nájomné fľaša Propán Bután F26 (3 - 5 mesiacov) ks 153
Denné nájomné fľaša Propán F05 2 kg ks 732
Dlhodobé nájomné fľaša F05 2 kg (3 - 5 mesiacov) ks 122
Denné nájomné fľaša oceľová ks 34151
Dlhodobé nájomné fľaša oceľová (3 - 5 mesiacov) ks 1754
Denné nájomné fľaša med. s I.V. F02 P200 ks 26593
Dlhodobé nájomne fľaša med. I.V: F02 P200 (3 - 5 mesiacov) ks 3250
Denné nájomné fľaša med s. I.V.F10 P200 ks 12064
Dlhodobé nájomné fľaša med I.V. F10 P200 (3 - 5 mesiacov) ks 1235
Mesačné nájomné stacionárny zásobník mes 12
Dlhodobé nájomné 2 fľaša Propán Bután F26 (5 a viac mesiacov) ks 1700
Dlhodobé nájomné 2 fľaša F05 2kg (5 a viac mesiacov) ks 424
Dlhodobé 2 nájomné fľaša oceľová (5 a viac mesiacov) ks 21461
Dlhodobé nájomné 2 fľaša med. I.V. F02 P200 (5 a viac mesiacov) ks 9382
Dlhodobé nájomné 2 fľaša med. I.V. F10 P200 (5 a viac mesiacov) ks 8997
Prepravné fľaša ks 549
Poplatky súvisiace s dodaním fliaš ks 549
Prepravné medicinálny kvapalný kyslík ks 15
Poplatky súvisiace s dodaním kvapalného medicinálneho kyslíka ks 15
Kvapalný dusík s dovozom do dewarových nádob kg 12823
Kalibračný plyn ks 7
Kyslík kvapalný medicinálny kg 95500
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávka medicinálnych, technických plynov, špeciálnych plynov v oceľových /tlakových/ fľašiach a iných tlakových nádobách a zo zásobníka na kvapalný medicinálny kyslík (odparovacia stanica) podľa telefonického / písomného/ mailového / faxového objednania a umožniť objednávateľovi užívať dodané oceľové/tlakové fľaše a zásobník formou prenájmu.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú 12 mesiacov od uzatvorenia zmluvy, resp. do vyčerpania finančného limitu.
Objednávateľ bude množstvá jednotlivých plynov upresňovať na základe svojich potrieb prostredníctvom e-mailových objednávok, v ktorých bude uvedený požadovaný termín dodania, resp. v prípade nutnej potreby v daný pracovný deň počas lehoty plnenia zmluvy.
Množstvá zapožičaných fliaš a plynov sa môžu v priebehu doby plnenia zmluvy meniť podľa aktuálnej potreby a spotreby.
Dodávateľ je povinný dodávať fľaše označené číslom, prípadne čiarovým kódom, ktoré musí byť uvedené aj na dodacom liste.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v oceľových/tlakových fľašiach a iných tlakových nádobách najneskôr do 2 pracovných dní od potvrdenia objednávky a v cisternách najneskôr do 3 pracovných dní od potvrdenia objednávky.
Dodávateľ sa zaväzuje v prípade akútnej potreby dodať objednaný tovar najneskôr do 24 hodín od objednania.
Odparovacia stanica:
- dodávateľ inštaluje vlastné zariadenie s kapacitou cca 11t:
- odparovacia stanica na kvapalný medicinálny kyslík - 1 ks, odparovač - 2 ks, potrubné rozvody v rámci odparovacej stanice tvoria vlastníctvo dodávateľa, ktorý ho prenajíma za účelom dodávky kvapalného medicinálneho kyslíka a jeho spotreby
- dodávateľ, nainštaluje a pripojí zásobovacie zariadenie v mieste inštalácie (areál objednávateľa)
- objednávateľ v súlade s projektovou dokumentáciou na svoje náklady k termínu inštalácie zásobovacieho zariadenia zabezpečí inštalačnú plochu ako aj vhodné prečerpávacie plochy a príjazdové cesty pre cisterny, montážne otvory, položenie potrebných energetických prípojok, elektrický rozvádzač a pod. Objednávateľ počas montáže poskytne poverenému zamestnancovi dodávateľa nevyhnutne potrebnú súčinnosť.
- dodávateľ na svoje náklady zaobstará všetky povolenia potrebné na inštaláciu a prevádzku zásobovacieho zariadenia.
- objednávateľ umožní dodávateľovi alebo ním povereným osobám prístup k predmetu nájmu. Dodávateľ má právo na vykonanie prehliadky predmetu nájmu podľa ustanovení vyhl. č. 508/2009. Dodávateľ je povinný vykonať nasledovné práce, ktoré sú potrebné na zabezpečenie chodu zásobovacieho zariadenia:
a) odstránenie všetkých objednávateľom nahlásených vád, pokiaľ ich odstránenie resp. nápravu nie je oprávnený vykonať zaškolený pracovník v zmysle protokolu o zaškolení
b) vykonanie všetkých prác súvisiacich s uvedením zásobovacieho zariadenia do prevádzky a jeho udržiavanie v prevádzkyschopnom stave, ak toto nie je oprávnený vykonať zaškolený pracovník v zmysle protokolu o zaškolení
c) vykonanie pravidelných kontrol zásobovacieho zariadenia minimálne v rozsahu:
c.1) pri každom plnení uskutočnenie vizuálnej kontroly plnenej zásobnej nádrže
c.2) prehliadka a kontrola funkčnosti zásobníkovej stanice v zmysle platných predpisov minimálne raz ročne
d) vykonanie všetkých skúšok stanovených na základe platných právnych predpisov v rámci určených lehôt
e) dodávateľ sa zaväzuje, že počas doby trvania zmluvy zabezpečí opravu zásobovacieho zariadenia do 24 hodín od nahlásenia jeho poruchy, resp. počas pracovných dní zabezpečí do 24 hodín od nahlásenia poruchy náhradné zásobovanie predmetným tovarom
f) dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť potrebnú súčinnosť pre prípad zmeny zásobníkovej stanice a to prípadne aj poskytnutím prenosného zásobníka na medicinálny kyslík.
- objednávateľ bude prevádzkovať zásobovacie zariadenie a vykonávať pravidelné kontrolné opatrenia v rozsahu:
a) objednávateľ sa zaväzuje dodržiavať všetky predpisy potrebné pre bezpečnú prevádzku zásobovacieho zariadenia a to vzhľadom k jeho zatriedeniu ako výhradné technické zariadenie
b) objednávateľ počas trvania nájomného vzťahu zabezpečí odbornú spôsobilosť obslužného personálu podľa platných predpisov
c) objednávateľ má právo manipulovať s armatúrami potrebnými pre príslušný účel použitia na základe poskytnutého návodu na používanie prostredníctvom primerane zaškolených pracovníkov objednávateľa. Akýkoľvek iný zásah do zásobovacieho zariadenia alebo zmena na zásobovacom zariadení, na výkon ktorých nebol pracovník objednávateľa zaškolený v zmysle protokolu, objednávateľ vykoná len po predchádzajúcom písomnom súhlase dodávateľa a odbornej konzultácie s ním.
d) objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu informovať dodávateľa o všetkých funkčných poruchách a poškodeniach. Opravy bude uskutočňovať len zaškolený pracovník objednávateľa alebo poverený pracovník dodávateľa.
e) objednávateľ na základe návodu na používanie zariadenia vypracuje miestny prevádzkový predpis
f) objednávateľ zahrnie zásobovacie zariadenie do svojho požiarneho plánu ak je to potrebné poplachového plánu a plánu na odvrátenie nebezpečenstva
g) objednávateľ prostredníctvom zaškolenej osoby vykoná v zmysle prevádzkového predpisu obhliadku zásobovacieho zariadenia a skontroluje jeho prevádzkyschopnosť
h) objednávateľ zabezpečí aby boli dodržané ochranné pásma (zóny) podľa príslušných predpisov
i) objednávateľ nebude bez predchádzajúceho písomného súhlasu dodávateľa odstavovať existujúce bezpečnostné zariadenia a oznámi dodávateľovi potrebu opráv bez zbytočného odkladu
Požaduje sa v zmysle § 340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
V prípade, že kupujúci obdržal faktúru, ktorá nezodpovedá požiadavkám daňového dokladu je oprávnený ju obratom vrátiť predávajúcemu za účelom doplnenia alebo vystavenia novej faktúry. Doplnená alebo novo vystavená faktúra je splatná 60 dní od jej nového doručenia.
Objednávateľ neposkytuje na predmet zmluvy preddavky ani zálohy.
V prípade nedodržania termínu lehoty plnenia zmluvy je objednávateľ oprávnený uplatniť u dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej kúpnej ceny predmetu plnenia denne.
Požaduje sa zaslať mailom položkovitý rozpis podľa predmetu zmluvy: ceny bez DPH, výšku DPH a cenu s DPH, výšku nájmu a poplatkov a to do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa -
-tejto zmluvy a nižšou cenou.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Právny úkon, ktorým budú požiadavky postúpené v rozpore s predchádzajúcou vetou bude neplatný v zmysle príslušných ustanovení Občianského zákonníka. Prípadný súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Dodávateľ tovaru (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 5 dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol dodaný tovar.
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ ako veriteľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky voči Objednávateľovi ako dlžníkovi podľa ust. § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších právnych predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník") bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa ako dlžníka. Dodávateľ zároveň berie na vedomie, že právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa v rozpore s prechádzajúcou vetou tohto článku Zmluvy, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas Objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon
udelený  predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Dodávateľ je povinný do siedmich dní po uzatvorení zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky.
Zmluvné strany berú na vedomie, že dĺžnik udelí súhlas s postúpením pohľadávky za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzsjúci písomný súhlas MZ SR.
Na vzťahy neupravené touto zmluvou sa použijú ustanovenia obchodného zákonníka.
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Názov Upresnenie
Okrem uvedených poplatkov v opisnom formulári si uchádzač nesmie účtovať žiadne ďalšie poplatky za dopravu a nájom. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť: Povolenie na veľkodistribúciu medicinálnych plynov vydané MZSR Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť: doklad o registrácii, resp. rozhodnutie vydané ŠÚKL o registrácii humánneho lieku kyslík kvapalný a humánneho lieku kyslík plynný pre tlakové fľaše o plniacom tlaku 150 bar a humánneho lieku kyslík plynný pre tlakové fľaše o plniacom tlaku 200 bar. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť: potvrdenie uchádzača, že disponuje servisným strediskom a pohotovostnou službou v prípade poruchy na zásobníku pre kvapalný medicinálny kyslík Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová 1, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

214 799,59

214 799,59

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.02.2023 13:32

14.03.2023 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.03.2023 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 405
 6
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.02.2023 23:33 - Vstupná ponuka 214 750,00 € Cena bez DPH
25.02.2023 23:33 - Najvýhodnejšia ponuka 214 750,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS