00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
44879806
K&M MEDIA s.r.o.
Podzávoz 2303, Čadca, 02201, SVK
Skriňový hlboko mraziaci box
Mraziace zariadenia, chladiace a mraziace zariadenia
Tovar, Služba
1. Skriňový hlboko mraziaci box
|
|
---|---|
Funkcia |
Uskladnenie vzoriek vyšetrovaných metodikou RT PCR. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
skriňový hlboko mraziaci box | ks | 1 | ||
objem chladničky | l | 500 | 535 | |
nerezové police | ks | 3 | ||
výška chladničky | mm | 2000 | ||
hĺbka chladničky | mm | 880 | ||
šírka chladničky | mm | 880 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
typ ovládania | Elektronické |
osvetlenie chladničky | áno |
kompaktné skriňové prevedenie | áno |
ekologické chladivá R-290 a R-170 | áno |
teplotný displej | vonkajší digitálny |
najnižšia spotreba energie vo svojej triede | áno |
typ zariadenia | skriňový nízkoteplotný box |
typ chladničky | Innova U535 alebo ekvivalent |
indikácia uplynulého času | áno |
teplotný rozsah -40´C až -90ˇC | áno |
alarm výpadku napájania | áno |
alarm vysoká/nízka teplota | áno |
alarm otvorených dverí | áno |
alarm slabej betérie | áno |
alarm zlyhania kompresora | áno |
vzdialený alarm (GSM modul) | áno |
materiál vnútorných stien | nerez |
port na pripojenie zariadenia na aktualizáciu softvéru ovládania | áno |
Názov |
1. Predmetom tejto kúpnej zmluvy (ďalej len "zmluva") je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy. |
1.1 Tovarom pre účely tejto zmluvy je nový, nepoužívaný, nevystavovaný, nerepasovaný : skriňový hlboko mraziaci box, ktorého špecifikácia je uvedená v tejto zmluve. |
2. Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu- názov a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností tovaru a požiadaviek na predmet zmluvy) technickú dokumentáciu/katalógový list/ alebo iný dokument popisujúci parametre, hodnoty a vlastnosti k predkladanému tovaru v návrhu plnenia predmetu zmluvy, v zmysle ustanovení v OPEP. |
2.1 Objednávateľ posúdi predložený "návrh plnenia dodávateľa" do 3 pracovných dní zašle elektronicky, e-mailom kontaktnej osobe dodávateľa informáciu o prijatí alebo zamietnutí predloženého "návrhu plnenia dodávateľa". Objednávateľ si vyhradzuje právo neprijať návrh plnenia predložený dodávateľov v prípade, ak návrh nespĺňa min. technické požiadavky verejného obstarávateľa. |
3. Objednávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za nasledujúcich podmienok: |
a) predložený ekvivalent bude spĺňať minimálne požiadavky objednávateľa na predmet zmluvy alebo |
b) predložený ekvivalent bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú minimálne požiadavky objednávateľa na predmet zmluvy alebo |
c) predložený ekvivalent bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zmluvy ako sú minimálne požiadavky objednávateľa na funkčnosť predmetu zmluvy a |
d) predložený ekvivalent nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť objednávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatia ekvivalentu a |
e) prijatím predloženého ekvivalentu nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy. |
3.1 Dodávkou ekvivalentného riešenia musí byť zabezpečená funkčnosť tovaru. V prípade, že predložený ekvivalent nebude spĺňať minimálne požiadavky uvedené vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto zmluvy, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od dňa prijatia návrhu plnenia predmetu zmluvy objednávateľom, predložiť na pracovisko objednávateľa - Oddelenie nákupu, elektronicky - e-mailom: |
a) podrobnú kalkuláciu zmluvnej ceny t.j. štruktúrovaný rozpočet pre položky uvedené v časti "Funkčná a technická špecifikácia zmluvy a uvedie: jednotkovú cenu za položku bez DPH, jednotkovú cenu za položku s DPH, cenu spolu bez DPH za jednotlivé položky, cenu celkom s DPH za jednotlivé položky, celkovú cenu za predmet zmluvy v EUR bez DPH a v EUR s DPH. Celková cena v predloženej kalkulácií musí byť v súlade s celkovou cenou uzatvorenej zmluvy, uvedenou v čl. IV - Zmluvná cena. |
Všetky ceny uvedené v celkovej kalkulácií musia byť zaokrúhlené na dve (2) desatinné miesta použitím matematickej funkcie ROUND. Kalkulácia ceny predmetu zmluvy je Prílohou č. 1 EKS |
Celková cena predmetu zmluvy zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s riadnym dodaním predmetu zmluvy t.j. dodávka tovaru, doprava, vykládka, rozbalenie z obalu (ak je tovar zabelený), a pod. Dodávateľ je povinný do celkovej ceny zapracovať všetky náklady spojené s úplným, vecným a funkčným splnením záväzkov a všetkých ďalších vedľajších nákladov nevyhnutných na splnenie dodania predmetu zmluvy. |
b) Zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia a zároveň meno a priezvisko, e-mailová adresa a telefónny kontakt na hlásenie záručných vád objednávateľom; |
c) manuál resp. návod na použitie/obsluhu tovaru v slovenskom jazyku resp. v českom jazyku: |
d) vyplnené a podpísané čestné vyhlásenie k obmedzeniam vo verejnom obstarávaní v súvislosti s vojnovým konfliktom na Ukrajine – sankcie voči Rusku, ktoré je Prílohou č. 2 vo formáte PDF. |
5. V prípade, ak objednávateľovi požadované dokumenty nebudú dodávateľom doručené alebo nebudú doručené v stanovenom termíne, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti v bode 4dodávateľa za podstatné a je oprávnený okamžite ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
6. Lehota dodania predmetu zmluvy je 90 kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmluvy. |
7. Predmet zmluvy je financovaný z vlastných finančných prostriedkov objednávateľa. Cena za dodanie predmetu zmluvy bude uhradená formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a to po riadnom dodaní predmetu zmluvy. Objednávateľ požaduje vystavenie faktúry do 15 dní odo dňa riadneho dodania, prevzatia objednávateľom, najneskôr však do 5-teho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol predmet zákazky dodaný. Prílohou faktúry je dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
7.1 Lehota splatnosti faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
7.2 Za správne vyhotovenie faktúry v plnom rozsahu zodpovedá dodávateľ. V prípade, ak doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti v zmysle tejto zmluvy alebo v nej budú iné chyby, objednávateľ je oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi, v termíne splatnosti na doplnenie a/alebo prepracovanie s uvedením nedostatkov, ktoré sa majú odstrániť. Nová 60-dňová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola riadne a preukázateľne opravená/doplnená faktúra doručená objednávateľovi. |
7.3 Miestom doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa v prípade, že dodávateľ faktúru nedoručil spolu s dodaným tovarom. Objednávateľ požaduje zaslanie faktúry, e-mailom v čitateľnom formáte . PDF na e-mailovú adresu: faktury@unlp.sk. Dodávateľ sa zaväzuje poslať, vyhotovenú faktúru v listinnej forme poštou aj v elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. |
7.4 Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiadne preddavky a ani zálohu na predmet plnenia zmluvy. |
7.5 V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzavretia zmluvy nie je platiteľ DPH, avšak po jej uzatvorení zmluvy alebo v priebehu plnenia zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH, t.j. predložená kontraktačná celková cena je konečná a nemenná. |
8. Dodávateľ prehlasuje, že predmet zmluvy je v jeho výlučnom vlastníctve a nie je zaťažený žiadnymi právami tretích strán. |
9. Miestom dodania predmetu zmluvy je pracovisko objednávateľa: Univerzitná nemocnica L.Pasteura, Rastislavova 43, 041 90 Košice. Dodávateľ je povinný 2 pracovné dni pred dodávkou tovaru zaslať informáciu o plánovanom doručení tovaru kontaktnej osobe objednávateľa (predpokladaný dátum a čas dodania ). Objednávateľ následne zašle dodávateľovi informáciu o presnom mieste umiestnenia tovaru. |
10.1 Dodanie predmetu zmluvy je dodávateľ povinný zabezpečiť v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 14:30 hod. |
11. Dodávateľ ručí za predmet zmluvy t.j. za to, že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely. |
11.1 Dodávateľ je povinný nastúpiť na miesto odstránenia vady do 2 pracovných dní odo dňa prijatia výzvy objednávateľa. |
12. Záručná doba na predmet zmluvy je 24 mesiacov odo dňa riadneho prevzatia objednávateľom (odo dňa podpísania preberacieho protokolu oboma zmluvnými stranami) a inštalačného protokolu. Dodávateľ je povinný tovar nainštalovať, t.j. uviesť tovar do riadnej prevádzky. |
12.1 Dodávateľ je povinný počas záručnej doby odstrániť vady na predmete zákazky v nasledujúcich lehotách od nástupu na odstránenie : |
12.2 Oprava vady tovaru, pri ktorej nie je potrebná dodávka náhradného dielu najneskôr do štyridsaťosem hodín (48 hodín ) |
12.3 Oprava vady tovaru s dodávkou náhradného dielu najneskôr do sedemdesiatdvoch hodín ( 72 hodín ) |
12.4 Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré spôsobí objednávateľ neodbornou manipuláciou, resp. používaním v rozpore s návodom na obsluhu. Záruka sa tiež nevzťahuje na vady, ktoré vzniknú v dôsledku živelnej pohromy, vyššej moci alebo vandalizmu. |
12.5 Dodávateľ nesie zodpovednosť za to, že služby servisu a údržby zariadenia budú poskytované v najvyššej dostupnej kvalite tak, aby vyhovovali potrebám objednávateľa. Služby budú poskytované s náležitou odbornou starostlivosťou a prostredníctvom osôb, ktoré majú potrebnú kvalifikáciu a skúsenosti nevyhnutné na plnenie svojich povinností. Dodávateľ zabezpečí všetky servisné činností stanovené výrobcom tovaru v cene tovaru. |
13. Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR (slovom: päťsto eur) za každé jedno porušenie pri nedodržaní podmienok v Osobitných požiadavkách na plnenie podľa tejto zmluvy. |
14. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľa bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné, s odkazom na § 525 ods. 2 zák. č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojim veriteľom. |
15. V prípade porušenia bodu 14. je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % (slovom: desať percent ) z výšky istiny postúpenej alebo inak zabezpečenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. |
16. Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky, záväzku vyplývajúceho z plnenia tejto zmluvy zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Rastislavova 43, 041 90 Košice, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
06.03.2023 08:00 — 05.06.2023 15:00
1,00 ks
12 866,33
12 866,33
Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu- názov a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností tovaru a požiadaviek na predmet zmluvy) technickú dokumentáciu/katalógový list/ alebo iný dokument popisujúci parametre, hodnoty a vlastnosti k predkladanému tovaru v návrhu plnenia predmetu zmluvy, v zmysle ustanovení v OPEP.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.02.2023 08:23
28.02.2023 15:00
28.02.2023 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.02.2023 13:04 - Vstupná ponuka | 12 800,00 | € | Cena bez DPH |
23.02.2023 13:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 770,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: