• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.02.2023 11:34
  •    Predkladanie ponúk
    02.03.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.03.2023 09:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.03.2023 09:55

Detail zákazky Z20231128

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.02.2023 11:34
  •    Predkladanie ponúk
    02.03.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.03.2023 09:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.03.2023 09:55

Základné údaje

Z20231128

OF-268673

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7578154

Objednávateľ

00316792

Mesto Martin

Námestie S.H. Vajanského 1, Martin, 03649, SVK

Dodávateľ

44063725

MARTEL Trade s.r.o.

Robotnícka 9719, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka a inštalácia fotovoltického lokálneho zdroja elektriny

Slnečné fotoelektrické moduly, Slnečné kolektory, doprava, montáž

  • 09331200-0 - Slnečné fotoelektrické moduly
  • 09331000-8 - Slnečné kolektory
  • 45311000-0 - Inštalácie a montáž elektrických rozvodov a zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predmetom zákazky je dodávka a inštalácia fotovoltického zariadenia v zmysle spracovanej projektovej dokumentácie, ktorá tvorí prílohu k podkladom na zadanie zákazky a v zmysle všeobecno-technických požiadaviek, technologických postupov a záväzných technických požiadaviek pri dodržaní platných STN.
Funkcia
Dodávka a inštalácia fotovoltického lokálneho zdroja elektriny
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Fotovoltický lokálny zdroj elektriny (FLZ) kWe 10 500
Fotovoltické panely ks 220
Výkon jedného panelu Wp 445
Účinnosť % 20,5
solárny menič 1 ks 1
solárny menič 2 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typy fotovoltických článkov Monokryštalické solárne články
Technológia pre solárne panely Half CutRozmery panelov (mm) - Max. 2094x
Solárny menič min. 60 kW AC
Podporovaná komunikácia cez elektrické vedenie áno
Max. účinnosť % Min. 97 %
Menovitý činný výkon AC kW Min. 60 kW
MPPT na jednotku Min. 6
Stupeň krytia Min. IP65
Solárny menič 2 Solárny menič Podporovaná komunikácia cez elektrické vedenie - áno Max. účinnosť % Min. 97 % Menovitý činný výkon AC kW Min. 38 kW MPPT na jednotku - Min. 4 Stupeň krytia - Min. IP66 Solárny menič - 3 fázový, min. 38 kW AC
Kompletná Elektroinštalácia FVZ, inštalácie kabeláže rozvádzačov AC/DC, zapojenie meniča napätia na FV pole DC, Rozvádzač AC vrátane backup Áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy
Výška konečnej ceny za predmet zákazky zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním a inštaláciou predmetu zákazky, najmä balenie, dopravu a dodanie na miesto určené verejným obstarávateľom.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, nerepasované
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 2 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Ak nie je zmluvnými stranami dohodnuté inak, úspešný uchádzač dodá predmet zákazky verejnému obstarávateľovi ako celok najneskôr do 14 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Predmet zákazky je spolufinancovaný z OP Kvalita životného prostredia, Prioritná os 4. Energeticky efektívne nízkouhlíkové hospodárstvo vo všetkých sektoroch, Investičná priorita 4.1 Podpora výroby a distribúcie energie z obnoviteľných zdrojov, Špecifický cieľ 4.1.1 Zvýšenie podielu obnoviteľných zdrojov energie na hrubej konečnej energetickej spotrebe SR. Výzva č. 80 na prekladanie žiadostí o poskytnutie NFP zameranej na výstavbu zariadení na využitie slnečnej energie na výrobu elektriny, kód výzvy OPKZP-PO4-SC411-2022-80.
Splatnosť faktúry, ktorá musí spĺňať náležitosti daňového dokladu, je minimálne 30 dní od jej doručenia verejnému obstarávateľovi.
Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným stykom.
Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač vykonal individuálne skúšky, predkomplexné skúšky, funkčné skúšky (komplexného vyskúšania) a poskytnutie všetkej potrebnej súčinnosti pre účely získania právoplatného kolaudačného rozhodnutia stavby; Verejný obstarávateľ vyžaduje vypracovanie a dodanie východiskovej revíznej správy. Verejný obstarávateľ vyžaduje od úspešného uchádzača zabezpečiť meranej testovacej prevádzky v trvaní šesť (6) mesiacov odo dňa odovzdania a prevzatia predmetu zákazky a uvedenia predmetu zákazky do prevádzky a skúšobná prevádzka;
Verejný obstarávateľ vyžaduje zabezpečenie bežného servisu do 24 hod od nahlásenia.
Verejný obstarávateľ vyžaduje zabezpečenie servisu v prípade naliehavej poruchy do 4 hodín od nahlásenia.
Verejný obstarávateľ poskytne úspešnému uchádzačovi projektovú dokumentáciu, prípadne ďalšiu potrebnú dokumentáciu.
Úspešný uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania skutočností súvisiacich s dodaním a inštaláciou predmetu zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzatvorenej medzi poskytovateľom Ministerstvom životného prostredia Slovenskej republiky ako riadiacim orgánom pre Operačný program Kvalita životného prostredia a prijímateľom, t.j. verejným obstarávateľom a zároveň sa zaväzuje poskytnúť osobám oprávneným vykonať kontrolu /audit/ všetku potrebnú súčinnosť.
Úspešný uchádzač zadaním svojej ponuky verejnému obstarávateľovi túto skutočnosť berie na vedomie a súhlasí s ňou. Uvedené bude taktiež obsahom zmluvy ako výsledku verejného obstarávania medzi verejným obstarávateľom a úspešným uchádzačom. Nevyhnutným predpokladom výkonu kontroly postupov verejného obstarávania zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, z ktorých má byť financovaný predmet zákazky, je platná a účinná zmluva o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, ktorá oprávňuje verejného obstarávateľa na obstaranie predmetu zákazky.
V prípade odkladacej podmienky účinnosti sa jedná o schválenie procesu verejného obstarávania zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky ako riadiaceho orgánu pre Operačný program Kvalita životného prostredia (kontrola postupov verejného obstarávania vo fáze štandardnej ex post kontroly) v súlade so Zmluvou o poskytnutí nenávratného finančného príspevku v uzavretej medzi Ministerstvom životného prostredia Slovenskej republiky v zastúpení Slovenskou inovačnou a energetickou agentúrou a verejným obstarávateľom ako prijímateľom.
Názov Upresnenie
Dĺžka záruky na FV panely min. 10 rokov
Dĺžka záruky na výkon FV panelov min. 15 rokov
Dĺžka záruky na solárny menič min. 5 rokov
Dĺžka záruky na rozvody min. 5 rokov
Dĺžka záruky na vykonané práce min. 5 rokov
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. S.H. Vajanského 1, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

30.09.2023 00:00

1,00 súbor

125 241,00

104 367,50

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.02.2023 11:34

02.03.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.03.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 727
 17
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.03.2023 13:02 - Vstupná ponuka 124 106,40 € Cena s DPH
02.03.2023 08:41 - Najvýhodnejšia ponuka 122 904,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS