• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.02.2023 11:50
  •    Predkladanie ponúk
    27.02.2023 11:47
  •    Ukončenie zákazky
    27.02.2023 12:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.02.2023 12:40

Detail zákazky Z20231111

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.02.2023 11:50
  •    Predkladanie ponúk
    27.02.2023 11:47
  •    Ukončenie zákazky
    27.02.2023 12:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.02.2023 12:40

Základné údaje

Z20231111

OF-268501

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7559484

Objednávateľ

00603406

Mestská časť Bratislava - Dúbravka

Žatevná 2, Bratislava, 84402, SVK

Dodávateľ

45313351

MAFRA, a.s.

Karla Engliše 519/11, Praha 5, 15000, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlač Dúbravských novín

tlačiarenské služby, tlač novín, mesačník, noviny

  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlač a doručenie mesačníka
Funkcia
Informovanie verejnosti o činnosti, aktivitách v mestskej časti prostredníctvom Dúbravských novín.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Formát novín mm 235 x 315
Sádzací obrazec mm 204 x 286
Papier  - obálka (4 strany), bielený novinový papier, bielosť minimálne 80C g/m2 60
Papier - ostatné strany: biely novinový papier g/m2 45
Predpokladaný počet strán/ 1 výtlačok ks 24
Náklad na 1 vydanie ks 18 000
Počet vydaní za 1 rok ks 11
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farebnosť 4+4 farby (CMYK)
Tlačové podklady .pdf
Technológia coldset, novinový ofset
Väzba 1x lom, šitie drôtom
Periodicita mesačník, 11 x ročne (júl + august dvojčíslo)
Balenie Výtlačky budú balené v balíkoch, tak aby nedošlo k ich poškodeniu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Počet vydaní mesačníka uvedený v technickej špecifikácii predmetu zákazky je predpokladaný, nie záväzný. Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ si neuplatní náhradu škody voči Objednávateľovi z titulu ušlého zisku v prípade, ak tento nedodrží predpokladaný počet vydaní mesačníka počas platnosti zmluvy.
Počet strán je možné (vo výnimočných prípadoch) po dohode s dodávateľom znížiť alebo zvýšiť.
Objednávateľ, resp. kontaktná osoba objednávateľa sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi podklady v elektronickej podobe. Dodávateľ nie je oprávnený podklady meniť a nezodpovedá za ich obsah.
Dodávateľ zabezpečí tlač a doručenie výtlačkov novín na dve miesta dodávky v Bratislave podľa pokynov objednávateľa.
Dodávateľ zodpovedá za to, že do mesačníka nebudú vložené žiadne reklamné ani iné prílohy, ktoré objednávateľ vopred neschválil.
Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín plnenia, počet strán, počet kusov, špecifikácia papiera pre jednotlivé strany a presné miesta dodania.
Dodávateľ je oprávnený fakturovať objednávateľovi dohodnutú cenu za plnenie predmetu zmluvy priebežne a to na základe zrealizovaných požiadaviek Objednávateľa. Dodávateľ vystaví faktúru za tlač a dodanie jednotlivého vydania do desiatich dní po splnení požiadavky.
Celková zmluvná cena zahŕňa náklady na dopravu na miesto plnenia, vyloženie a iné náklady súvisiace s poskytovaním predmetnej služby.
Dodávateľ má právo upraviť cenu papiera v prípade ak dôjde ku zmene ceny papiera na európskych trhoch o viac ako 10%. Prípadná zmena ceny bude s objednávateľom vopred prejednaná.
Dodávateľ sa zaväzuje:
a) zabaliť vytlačené publikácie do takých obalov, aby boli chránené pred poškodením pri expedovaní a preprave na miesto plnenia.
b) v prípade preukázateľne vadného predmetu zákazky dodať opravenú verziu najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie.
V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní od dňa jej doručenia objednávateľovi.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Dodávateľ služby musí byť jej priamym poskytovateľom.
Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred cenníkmi a obchodnými podmienkami dodávateľa.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy (kalkuláciu ceny pre 24 stranové vydanie).
Platnosť rámcovej dohody je stanovená na obdobie 12 mesiacov odo dňa uzatvorenia zmluvy alebo do vyčerpania finančného limitu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žatevná 2, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celkové množstvo za predmet zákazky

19 000,00

19 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.02.2023 11:50

27.02.2023 11:47

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.02.2023 12:02

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 211
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.02.2023 11:54 - Vstupná ponuka 19 000,00 € Cena s DPH
17.02.2023 11:54 - Najvýhodnejšia ponuka 19 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS