• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.02.2023 10:07
  •    Predkladanie ponúk
    22.02.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.02.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.02.2023 10:50

Detail zákazky Z20231101

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.02.2023 10:07
  •    Predkladanie ponúk
    22.02.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.02.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.02.2023 10:50

Základné údaje

Z20231101

OF-268223

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7542744

Objednávateľ

37886851

Ľubovnianska nemocnica, n.o.

Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, 06401, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Cestoviny

cestoviny, niťovky, bezvaječné cestoviny

  • 15800000-6 - Rôzne potravinárske výrobky
  • 15850000-1 - Cestoviny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Bezvaječné cestoviny
Funkcia
Dodávka cestovín pre potreby OLVaS
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
niťovky stredné bezvaječné kg 240
kolienka bezvaječné kg 360
rezance široké bezvaječné kg 530
fliačky bezvaječné kg 50
mušľa malá bezvaječná kg 65
slovenská ryža bezvaječná kg 740
tarhoňa bezvaječná kg 660
vruty bezvaječné kg 125
špagety bezvaječné kg 85
penne bezvaječné kg 80
ABC cestovina bezvaječná kg 75
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadovaná gramáž dodávaného balenia (položky 1-11) 350g - 500g
Cestoviny (položky 1-11) I. trieda, bezvaječné, sušené a vyrobené z pšeničnej múky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miesto dodania: Ľubovnianska nemocnica, n.o., Obrancov mieru 3, 064 01 Stará Ľubovňa, Oddelenie liečebnej výživy a stravovania (ďalej len „OLVaS“). Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto dodania.
Odberateľ má právo odobrať väčší objem množstva alebo aj neodobrať predpokladané množstvo v závislosti od počtu stravníkov a porcií jedál. Množstvá a sortiment tovarov sú určené na základe súčasného počtu a zloženia stravníkov a nie sú pre Odberateľa záväzné, nakoľko sa ich počet aj zloženie počas zmluvného vzťahu môže zmeniť - zvýšiť, resp. znížiť. Na základe toho sa môžu množstvá a sortiment upraviť podľa aktuálnych stavov. Zvýšenie, zmena sortimentu alebo zníženie objemu zákazky je prípustné za predpokladu neprekročenia celkovej ceny zákazky.
Odberateľ bude priebežne objednávať tovar v potrebných množstvách. Dodanie tovaru sa uskutočňuje na základe písomnej objednávky Odberateľa, ktorú Dodávateľ písomne potvrdí. Písomné potvrdenie objednávky zašle Dodávateľ Odberateľovi najneskôr do 24 hod. od prevzatia objednávky. Za písomnú objednávku a jej potvrdenie sa považuje aj faxová objednávka, resp. objednávka a jej potvrdenie uskutočnené prostredníctvom elektronickej pošty.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar pre potreby OLVaS jedine na základe objednávky od vedúcej OLVaS, skladníčky OLVaS, resp. v prípade ich neprítomnosti prostredníctvom ich zástupcu (ďalej len „zodpovedné osoby“). V prípade dodania tovaru, ktorý nebol objednaný prostredníctvom zodpovedných osôb, bude OLVaS nútené odmietnuť prevzatie takto dodaného tovaru.
Predpokladaná periodicita objednávok: 2x týždenne. Dodávka tovaru bude realizovaná na základe objednávok, v pracovných dňoch v preferovanom čase od 06:00 hod do 11:00 hod
Dodaciu lehotu a množstvo tovaru jednotlivej objednávky určuje v objednávke Odberateľ.
Požiadavky Odberateľa musia byť Dodávateľovi nahlásené min. 48 hod. pred termínom dodávky
V prípade mimoriadnej situácie (napr. z dôvodu zvýšeného počtu pacientov) sa bude realizovať objednávka dodatočne a dodávku bude nutné zrealizovať najneskôr do 24 hod. od prijatia objednávky
Odberateľ je povinný poskytnúť Dodávateľovi všetku potrebnú súčinnosť na prevzatie tovaru na určenom mieste a potvrdiť prevzatie tovaru.
Zmluvné strany sa dohodli, že na každú dodávku bude vyhotovený samostatný dodací list, ktorý Odberateľ alebo zodpovedná osoba potvrdí (dátum a hodina prevzatia tovaru, podpis).
Dovoz tovaru zabezpečí Dodávateľ dopravnými prostriedkami prispôsobenými na prepravu daného druhu tovaru v rámci hygienických predpisov. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje, že pri spracovaní, balení, skladovaní, preprave, manipulácií a označovaní dodávaných tovarov bude dodržiavať ustanovenia Potravinového kódexu SR a ostatných súvisiacich právnych predpisov.
Predmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy pre daný predmet zákazky, musí byť prvej akostnej triedy a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar.
Obaly všetkých produktov čisté, nepoškodené, zdraviu nezávadné, vyznačené údaje na obale - obchodný názov tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, údaj o množstve, dátum výroby a spotreby.
Pri tovare musí byť vyznačený dátum spotreby/dátum minimálnej trvanlivosti. Dátum minimálnej trvanlivosti/dátum spotreby v čase dodávky jednotlivých tovarov nesmie byť kratší ako 3 mesiace.
Na všetky dodávané tovary sa vzťahuje záruka na akosť počas celej doby ich minimálnej trvanlivosti / dátumu spotreby. Zárukou za akosť sa rozumie záväzok Dodávateľa, že dodaný tovar bude počas doby záruky spôsobilý na použitie na dohodnutý, inak obvyklý účel a zachová si dohodnuté, inak obvyklé vlastnosti. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodávaných tovarov, vrátane skrytých chýb tovaru, pri tovaroch s vyznačenou dobou použitia, dobou spotreby, trvanlivosti a pod., uvedených na obaloch tovarov, a to až do konca vyznačenej doby.
Dodávateľ je povinný dodať tovar v požadovanom množstve a kvalite. Previerka množstva a akosti dodávaného tovaru bude vykonaná za prítomnosti Odberateľa a Dodávateľa pri jeho prevzatí v mieste dodania. V prípade, že na základe fyzickej kontroly pri preberaní tovaru zistí Odberateľ zrejmé vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, vyhradzuje si právo neprevziať tovar alebo jeho časť. Túto skutočnosť vyznačí na dodacom liste a vadný tovar odovzdá vodičovi, ktorý ho odoberie späť. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady odstrániť zrejmé vady tovaru, resp. ho vymeniť.
Odberateľ je povinný písomne podať Dodávateľovi správu o vadách tovaru najneskôr do 5 dní po tom, čo vady zistil alebo pri vynaložení odbornej starostlivosti mal možnosť zistiť pri prehliadke uskutočnenej pri preberaní tovaru. Dodávateľ je povinný vady tovaru bez zbytočného odkladu odstrániť, a to dodaním náhradného tovaru za vadný tovar alebo dodaním chýbajúceho tovaru, alebo poskytnutím zľavy ceny vo výške pripadajúcej na vadný tovar.
Zmluvné strany sa dohodli na platbe prevodným príkazom za dodaný tovar, na základe faktúry vystavenej Dodávateľom. Doba splatnosti faktúr je 30 dní od vystavenia faktúry. Lehota splatnosti sa nemení, pokiaľ s tým nevysloví Dodávateľ písomný súhlas, napr. tým, že vystaví novú faktúru.
Ak Odberateľ neuhradí faktúru v dobe splatnosti, Dodávateľ môže dočasne prestať s plnením tejto Rámcovej dohody až do uhradenia dlžnej sumy.
V prípade porušenia povinnosti dodať tovar podľa zmluvne dohodnutej ceny  je Odberateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5% zo sumy uvedenej na vystavenej faktúre, ktorú Odberateľ uhradil Dodávateľovi.
Ak Dodávateľ dodá namiesto zazmluvneného sortimentu iný sortiment, v inej kvalite, v inom množstve bez vopred daného písomného súhlasu z OLVaS, a OLVaS bude nútené z časového hľadiska prevziať takto dodaný tovar (nebude priestor na objednanie a dodanie pôvodne objednaného tovaru od iného Dodávateľa) je Odberateľ oprávnený požadovať zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške rovnajúcej sa 10% z celkovej hodnoty sortimentu, ktorý bol dodaný v rozpore s Rámcovou dohodou a bez vopred daného písomného súhlasu z OLVaS.
Zmluvná pokuta je splatná do 15 kalendárnych dní odo dňa vystavenia. Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo na náhradu škody.
Odberateľ je oprávnený od Rámcovej dohody odstúpiť, ak Dodávateľ: opakovane poruší svoju povinnosť dodať objednaný tovar v požadovanom termíne, sortimente, kvalite alebo zazmluvnenej cene alebo opakovane poruší hygienické podmienky výroby, skladovania, označovania alebo prepravy tovaru.
Dodávateľ je oprávnený od Rámcovej dohody odstúpiť, ak je Odberateľ opakovane viac ako 30 dní v omeškaní s úhradou faktúry za dodaný tovar.
Názov Upresnenie
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní predložiť Odberateľovi doklady súvisiace s dodaním predmetu zákazky a dokumenty nevyhnutné k plneniu: a) meno, priezvisko, e-mail, telefónne číslo kontaktnej osoby pre objednávanie tovaru a pre rokovanie v zmluvných záležitostiach
: b) podrobný položkový rozpis jednotkových cien:  kód tovaru, názov, balenie, cena MJ/bez DPH, výška DPH, MJ/s DPH, cena spolu za každú položku, cena za celý predmet zákazky
Odberateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní predložiť Dodávateľovi doklady súvisiace s dodaním predmetu zákazky a dokumenty nevyhnutné k plneniu: a) meno, priezvisko, e-mail, telefónne číslo kontaktnej osoby pre objednávanie tovaru

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika

12

1,00 zákazka

4 120,00

4 120,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

17.02.2023 10:07

22.02.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.02.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 136
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.02.2023 15:01 - Vstupná ponuka 4 120,00 € Cena bez DPH
20.02.2023 15:01 - Najvýhodnejšia ponuka 4 120,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS